Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Én drukkolok a partoldalról :lol:

Szólj majd, ha meg kell tolni a kocsit :excl: :(

ui: amúgy meg a pezsgő beszerzésére koncentrálj :lol:

Tolni még nem kell, inkább otthagyom :lol: Beindulni meg amúgy is beindul csak utána pöfög röfög amíg ki nem tisztul :lol:

Hétvégét beszéltünk meg, addig a felniket sem hozom el. Koncentrálj szombatra......

Link to comment
Megosztás:

.....

:excl: :( :lol: :lol:

ui: brútusz vagy adatkábel pl :o

Van az is, de valami megszállta a telefonom és nem hajlandó kommunikálni vele. Eddig tudta mint meghajtó kezelni, most pedig mindenáron valami programot akarna telepíteni, így hagytam a fenébe inkább. :lol:

Majd ma megpróbáljuk megoldani valahogy, de fontosabb a kuplungcsere. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Fordítva volt berakva a kuplungtárcsa. :( :lol: :lol:

De szeretem ezeket a profi szerelőket... :lol:

A kettőstömegű lendkerék sincs már a helyzet magaslatán, így tényleg időszerű volt a csere.

Még nincs kész a kuplungom, így ráérős időmben csináltam az Omegába egy váltóútrövidítést, elég jó lett. :lol: :o :excl:

Link to comment
Megosztás:

Fordítva volt berakva a kuplungtárcsa. :( :lol: :lol:

De szeretem ezeket a profi szerelőket... :o

A kettőstömegű lendkerék sincs már a helyzet magaslatán, így tényleg időszerű volt a csere.

Még nincs kész a kuplungom, így ráérős időmben csináltam az Omegába egy váltóútrövidítést, elég jó lett. :lol: :D :excl:

Végülis rá van írva lób***ó betűkkel hogy GETRIEBESEITE.

Váltóútrövidítésen mit értessz?Lendkereket levetted vagy nem?Ha igen új csavart raktál vagy a régi torxos ment vissza? Én cumiztam az újjal mert a torxos megszűnt és a hatlapfejűt adnak, Nekem nem sikerült visszaraknom a hatlapfejűt, mert nem fért el a crova fej.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Végülis rá van írva lób***ó betűkkel hogy GETRIEBESEITE.

Váltóútrövidítésen mit értessz?Lendkereket levetted vagy nem?Ha igen új csavart raktál vagy a régi torxos ment vissza? Én cumiztam az újjal mert a torxos megszűnt és a hatlapfejűt adnak, Nekem nem sikerült visszaraknom a hatlapfejűt, mert nem fért el a crova fej.. :excl:

Én is csak pislogtam, amikor ránéztem a még összeszerelt kuplungra és kívül az állt a tárcsán, hogy Flywheel side. :( :lol:

Váltóútrövidítésen azt értem, hogy megváltoztattam az áttételt a váltókaron, így kisebbet kell mozdítani a karon, hogy bevegye a sebességeket.

Lent van a lendkerék, szépen lejöttek a csavarok, ezekkel vissza is fogom tudni még rakni. Mondjuk lehet inkább nézek imbuszcsavarokat hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Én is csak pislogtam, amikor ránéztem a még összeszerelt kuplungra és kívül az állt a tárcsán, hogy Flywheel side. :excl: :lol:

Váltóútrövidítésen azt értem, hogy megváltoztattam az áttételt a váltókaron, így kisebbet kell mozdítani a karon, hogy bevegye a sebességeket.

Lent van a lendkerék, szépen lejöttek a csavarok, ezekkel vissza is fogom tudni még rakni. Mondjuk lehet inkább nézek imbuszcsavarokat hozzá.

Hm, makulátlan verda.... Félre ne értsd, nem cikizni akarom, arra megvan a kolléga... csak akkor milyen a többi :(

Link to comment
Megosztás:

Képet, képet, képet! :lol:

Majd lesz, de sokmindent nem lehet látni, csak hogy hegesztettem. :lol:

Hm, makulátlan verda.... Félre ne értsd, nem cikizni akarom, arra megvan a kolléga... csak akkor milyen a többi :(

Ez csakis a tehetséges szerelőket minősíti, ez már a 3., vagy 4. kuplung, amit úgy szedek szét, hogy fordítva volt benne a tárcsa. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Majd akkor ha ott leszünk 10én :excl:

Az könnyen megeshet, mert nincs nálam fényképezőgép, a telefonom meg le van merülve. :( :lol:

De nem nagy dolog, behegesztettem egy darab vasat a gömb és az alsó persely közé, hogy nagyobb legyen a távolság és ezáltal az áttétel is.

Ugyanúgy, mint a BMW-nél, csak itt sokkal macerásabb szétszedni az egészet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

De a mecsboxban legalább nincs olajkályha :(

Sajnos van, az tényleg olajkályha, ez viszont dízelmozdony...

haj, itt a dízelre azt mondják, hogy olyan mint melegnek lenni... társadalmilag elfogadott, de még mindig ciki.

plusz a dízel nem bírja annyira a hideget. talán emiatt nem terjed(t) el itt annyira (pedig erőlködtek vele, kormány is támogatta, még az E85 előtt), nincs is a használt-kínálatban nagyon, nomeg nem is értenek hozzá a szakik (pl adagolós az itt sztem abszolút kuriózum).

amúgy meg kvázi érdektelen hogy milyen motor van a vasban. az utakon itt a legtöbb helyen 80 a max, 110 a pályán. minek nagyobb ménes, ha nincs kifutó? (nem is említem az utak mellé telepített trafipax hegyeket, a 4000Sek-es (120e ft) helyszíni bírságot, jogosítványbevonásosdit, stb.)

nameg a 3literesre akkora itt az adó, hogy a fenntartási költségéből kereken kijön két 2 literes fenntartása...

Itt meg nem ciki. És én itt élek...

Ha lecserélem, vagy bővül a flotta, akkor is a legkisebb motoros lesz. pénisz-hosszabbítónak fölösleges. :excl:

Farokhosszabítónak mást tesznek egyesek...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.