Omegatd Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Sziasztok. 2 dolog miatt látogattam meg a fórumot. 1. 97es 2.5 td-m van. Volt egy olyan problémám, hogy ha meleg volt a kocsim, akkor csak hosszú indítózás után indult be. Benéztem ide, visszaolvastam, és mindenkitől az adagoló hibát állapítottam meg. Hívtam a szerelőmet, annyi tanácsot adott, hogy spóroljak, mert nem lesz olcsó... Eljött a temetőjárós időszak, ahol a hosszú önindítózás következtében szétment az önindítóm is... RIP Otthagytam a temetőben, 2 nap múlva behúzták nekem, és go a szerelőm. Viszonylag olcsón megúsztam, felujította az önindítóm, de ami a jóhír... PÖCC RÖFF HIDEGEN-MELEGEN !!!!!! Ezt azért osztottam meg veletek, hogy ha valakinek hasonló gondja akad, nézesse meg az önindítót is, hátha az kavar be... 2. az említett évjáratban 2 DIN-es fejegységet hogyan lehet beépíteni? Van valami takaró rész, amit a keret mellé lehet rakni? Megmarad a szivargyújtó? Előre is köszi ... 1. Erről is volt szó, figyelmetlenül olvastál. Új, erősebb akkuval és jó önindítóval javulnak a melegindítási gondok, viszont ettő még nem javul a HDK fej. Ideiglenes megoldás... 2. Ez egy ritka ökör kérdés volt. Kb olyan, hogy miképp tudnál alátenni 22 collos kerekeket, 345-ös gumival... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Ráadsásul nem GL, mert abban nem lenne fedélzeti, és a tükör is színre fújt. Képek alapján nekem sem jött be. De attól még lehet, hogy jó. Nekem is gyanús volt ez a GL Sport, bár szerintem egy rom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Beszéltem az emberrel, korrektnek tűnt, kérdezés nélkül is sokat elmesélt az autóról. Holnap elmegyek megnézni. Nekem se álmom a fehér, de ebben a 3000-es motoron és a bőrön kívül minden benne van, amit szeretnék. Bőr nélkül tudok élni, a 3000-es motor pedig hamar benne van, ha anélkül se bírnám ki már tovább. :lol: -Klíma -tetőablak -kéziváltó -gyári vonóhorog -fűtött recaro Ami MV6 most fent van, az mind foteles, amit utálnék, sokon nincs vonóhorog és a kézivóltósak mind lelakottak, vagy drágák, kombiban pedig most talán nincs is olyan... Az, hogy nem GL, az pozitívum? :lol: Nem értek ezekhez a felszereltségi szintekhez, nekem eddig csak GSI-m és Vectra 2000-em volt, meg most legutóbb egy E30. :lol: Ha most választanom kellene ez és a miskolci zöld MV6 kombi között, aminek levitték az árát 390e-re, szerintem ezt választanám, mert abban fotel van, automata és nincs rajta horog... :excl: De ha tud valaki valami jó Omegát, ne tartsa magában! :( Gondold meg! De a Te pénzed. Amúgy a mocicseréhez váltót is kell cserélned... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Az Astrába milyen volt az X30XE?Teljesítmény, élmény, fogyi?? Kb. 240LE és 300Nm, a hosszú váltó miatt nem annyira agresszív, de nagyon dinamikus, 220 felett kell csak 5-öst húzni.- :excl: Fogyasztás lábfüggő, 8l-el is simán el lehet vele furikázni, ha nem egyfolytában nyélgázon közlekednek vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Gondold meg! De a Te pénzed. Amúgy a mocicseréhez váltót is kell cserélned... Azért, mert R28 van gyárilag az X30-on és R25 az X25-ön? Attól még nem fogok váltót cserélni. :( R28-nak kicsit hosszabb az 5. sebessége, de ennyi. Ha elsőkerekeseknél F16, F20-akkal mennek 300-310Nm-ekkel X30XE-vel, akkor nem fogom eltörni az R25-öt sem. :lol: Az Omegával kapcsolatban meg miből gondolod, hogy rom? Ha ismered, akkor légyszi oszd meg velem is, hogy ne furikázzak holnap feleslegesen Budapestre. :excl: Nézegetve a kínálatot elég sok Omegáról lerí, hogy leélt vackok, azokat el se megyek megnézni, erről eddig ez nem jött le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Azért, mert R28 van gyárilag az X30-on és R25 az X25-ön? Attól még nem fogok váltót cserélni. :( R28-nak kicsit hosszabb az 5. sebessége, de ennyi. Ha elsőkerekeseknél F16, F20-akkal mennek 300-310Nm-ekkel X30XE-vel, akkor nem fogom eltörni az R25-öt sem. :lol: Az Omegával kapcsolatban meg miből gondolod, hogy rom? Ha ismered, akkor légyszi oszd meg velem is, hogy ne furikázzak holnap feleslegesen Budapestre. :excl: Nézegetve a kínálatot elég sok Omegáról lerí, hogy leélt vackok, azokat el se megyek megnézni, erről eddig ez nem jött le. Ide a fórumra is írt régebben vki, hogy az MV6-ra a 2.5V6 váltóját tette fel. A gyári üléseket is a recaro gyártja. A fényezésén sztem az látszik, hogy nem sokat látott garázst. A fehér pedig nagyon divatos mostanában. Merciből és bömösből is rengeteg fehér fogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Megnéztem a prospektusaimat, és egy 99/01 kiadású németben találtam meg ezt a kivitelt. Omega Sport volt a neve. Gyárilag xenonnal, 16os alufelnivel, cd-tárral, fekete fautánzatú középkonzollal, digit klímával, világítós napellenzővel, négy elektromos ablakkal, automata szintszabályozással, fedélzeti computerrel. Alapban 2.0 16V motorral, de kérhető volt a 2.5 és a 3.0 V6. Diesellel nem volt kapható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Azért, mert R28 van gyárilag az X30-on és R25 az X25-ön? Attól még nem fogok váltót cserélni. :( R28-nak kicsit hosszabb az 5. sebessége, de ennyi. Ha elsőkerekeseknél F16, F20-akkal mennek 300-310Nm-ekkel X30XE-vel, akkor nem fogom eltörni az R25-öt sem. :lol: Az Omegával kapcsolatban meg miből gondolod, hogy rom? Ha ismered, akkor légyszi oszd meg velem is, hogy ne furikázzak holnap feleslegesen Budapestre. :excl: Nézegetve a kínálatot elég sok Omegáról lerí, hogy leélt vackok, azokat el se megyek megnézni, erről eddig ez nem jött le. Akkor szerencsés vagy, mert nekem a C20NE bedarálta az F16-ot, igaz előttem sokat kaphatott szegény az élettől, én csak egyszer rúgattam meg és kuka lett a váltó. Omega. Az elejéről hiányzik a fényszórómosó, tuti törve volt. A 2 első ajtó nagyon lóg, különösen a bal első, úgyhogy nagyott kaphatott, ha elmentek az oszlopok. Ezt támasztja alá a balos hátsó díszléc felgyűrődése is. A kormány a váltógomb és a kapcsolók szarrá vannak kopva, ebben rengeteg km van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Megnéztem a prospektusaimat, és egy 99/01 kiadású németben találtam meg ezt a kivitelt. Omega Sport volt a neve. Gyárilag xenonnal, 16os alufelnivel, cd-tárral, fekete fautánzatú középkonzollal, digit klímával, világítós napellenzővel, négy elektromos ablakkal, automata szintszabályozással, fedélzeti computerrel. Alapban 2.0 16V motorral, de kérhető volt a 2.5 és a 3.0 V6. Diesellel nem volt kapható. Na de ez 98/3... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Omega. Az elejéről hiányzik a fényszórómosó, tuti törve volt. A 2 első ajtó nagyon lóg, különösen a bal első, úgyhogy nagyott kaphatott, ha elmentek az oszlopok. Ezt támasztja alá a balos hátsó díszléc felgyűrődése is. A kormány a váltógomb és a kapcsolók szarrá vannak kopva, ebben rengeteg km van... Korrekt elemzés :excl: Látsz neki valami használhatót ? v6, lehetőleg manuál, 600000 Forint környékén keres asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve November20, 2010 Megoszt Elküldve November20, 2010 Azért, mert R28 van gyárilag az X30-on és R25 az X25-ön? Attól még nem fogok váltót cserélni. :excl: R28-nak kicsit hosszabb az 5. sebessége, de ennyi. Ha elsőkerekeseknél F16, F20-akkal mennek 300-310Nm-ekkel X30XE-vel, akkor nem fogom eltörni az R25-öt sem. :( Ööö...ezügyben TD-vel már volt egy körünk, és én azt mondom idővel megeszi, használattól függ természetesen, de elfogyasztja. Természetesen rátehető és mivel az R28 sztem jóval ritkább így adott esetben érthető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Azért, mert R28 van gyárilag az X30-on és R25 az X25-ön? Attól még nem fogok váltót cserélni. :( R28-nak kicsit hosszabb az 5. sebessége, de ennyi. Ha elsőkerekeseknél F16, F20-akkal mennek 300-310Nm-ekkel X30XE-vel, akkor nem fogom eltörni az R25-öt sem. :lol: Az Omegával kapcsolatban meg miből gondolod, hogy rom? Ha ismered, akkor légyszi oszd meg velem is, hogy ne furikázzak holnap feleslegesen Budapestre. :excl: Nézegetve a kínálatot elég sok Omegáról lerí, hogy leélt vackok, azokat el se megyek megnézni, erről eddig ez nem jött le. Én iss azt mondom, hogy a képekhez képest nagy csalódás lesz élőben. Ennyiért nem adnak el jó autót. De még kicsit rosszat sem.... De majd leírod délután vagy holnap, mert ennyi nyűglődés után gondolom megnézed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Na de ez 98/3... Láttam én is. De ha kintről hozták be, mi a garancia, hogy tényleg 98/3-as. Lehet, hogy év végi, akkor pedig már rendben van a prospektus infója. Amúgy sógorom autóján is hiányoznak a lámpamosók. Nem volt törve, hanem menet közben elhagyta őket :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Én iss azt mondom, hogy a képekhez képest nagy csalódás lesz élőben. Ennyiért nem adnak el jó autót. De még kicsit rosszat sem.... De majd leírod délután vagy holnap, mert ennyi nyűglődés után gondolom megnézed. V6-nál legrosszabb esetben a motor gatya. Ő úgyis belerak egy 3.0-át :excl: Félreértés ne essék, nem akarom sztárolni az autót. Nekem sem volt szimpi elsőre. Meg másodikra sem. Én biztos ragaszkodnék az MV6-hoz, mégha automata és vonóhorogtalan is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Más is mutathat Demónak valami szimpatikusat ámmmmmmm, ha lelne :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Pillanatnyilag egy szimpatikus MV6 kombit látok, azt pedig 1,1 misiért rakták fel, 96-os és nem tudom mennyire gondolhatják komolyan az árat. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Találtam egy 98.08-as osztrák prosit is, ahol szerepel a Sport. Ott írja, hogy a GL alapra épül. Itt nem cd-tárat írnak, hanem car400 vagy cdr500 lehet benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Pillanatnyilag egy szimpatikus MV6 kombit látok, azt pedig 1,1 misiért rakták fel, 96-os és nem tudom mennyire gondolhatják komolyan az árat. :( Akkor jöttök ? :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Pillanatnyilag egy szimpatikus MV6 kombit látok, azt pedig 1,1 misiért rakták fel, 96-os és nem tudom mennyire gondolhatják komolyan az árat. :excl: A szögedit? Gondolom 1-ért gond nélkül odaadják.... Ha valaki sokra tartja az autóját, az nem szokott véletlen lenni. Az mondjuk lehet, hogy kicsit elvetette a sulykot... Én mondjuk most 6 kiló alatt nem adnám az enyémet, de a kutya nem vinné el annyiért. TD iss csak 2-t akar érte adni.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Jönnek Petiék megnézni az autót :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 A szögedit? Gondolom 1-ért gond nélkül odaadják.... Ha valaki sokra tartja az autóját, az nem szokott véletlen lenni. Az mondjuk lehet, hogy kicsit elvetette a sulykot... Én mondjuk most 6 kiló alatt nem adnám az enyémet, de a kutya nem vinné el annyiért. TD iss csak 2-t akar érte adni.... :excl: De ez kereskedésben van. Amúgy én sem hiszem hogy 700e alatt odaadnám az enyém. De nrm hinném, hogy vki is adna érte ennyit. Igaz nekem még többet is megér :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 De ez kereskedésben van. Amúgy én sem hiszem hogy 700e alatt odaadnám az enyém. De nrm hinném, hogy vki is adna érte ennyit. Igaz nekem még többet is megér :( Tied milyen évjárat? 95? Mondjuk le volt rombolva a hátulja rendesen, kinek kell :excl: Jóóó, ez csak gonoszkodás... Az lehetséges, hogy a jobb oldali ajtóid színe az nem teljesen egyforma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 De ez kereskedésben van. Amúgy én sem hiszem hogy 700e alatt odaadnám az enyém. De nrm hinném, hogy vki is adna érte ennyit. Igaz nekem még többet is megér :excl: Egyébként meg: Isten éltessen ebben a Krisztusi korban!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Tied milyen évjárat? 95? Mondjuk le volt rombolva a hátulja rendesen, kinek kell :( Jóóó, ez csak gonoszkodás... Az lehetséges, hogy a jobb oldali ajtóid színe az nem teljesen egyforma? Te kis gonosz :excl: 94 év végi. A kârszakértő szerint nincs olyan eleme az autónak, ami ne lett volna fújva. Az előnye hogy nincs szarrá rohadva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November21, 2010 Megoszt Elküldve November21, 2010 Egyébként meg: Isten éltessen ebben a Krisztusi korban!!!! Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts