ntr Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Hengerfejes Vagy pl. repedt az egyik hengerfal, mint nekem volt :rolleyes: Ha kőkemény a vízcső, sztem kerülendő...
gsizoli Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Vagy pl. repedt az egyik hengerfal, mint nekem volt :D Ha kőkemény a vízcső, sztem kerülendő... ÁÁÁááá, így is érdemes belevágni, azaz belecsapni a lecsóba!Tudok egy jó szerelőt tehát így is megéri megvenni, tuti lesz a gép, max kicsit piaci ár alatt kell meglőni, Attila az Omega specialista megoldja,melegen ajánlott, én legalábbis bátran merem ajánlani, tömítést hajtogat mindenből...nem egy kocsit összeba***ot már...ja rakott bocs :rolleyes: <_< -_- ..
ntr Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 ÁÁÁááá, így is érdemes belevágni, azaz belecapni a lecsóba!Tudok egy jó szerelőt tehát így is megéri megvenni, tuti lesz a gép, max kicsit piaci ár alatt kell meglőni, Attila az Omega specialista megoldja,melegen ajánlott, én legalábbis bátran merem ajánlani, tömítést hajtogat mindenből...nem egy kocsit összeba***ot már...ja rakott bocs :rolleyes: <_< -_- .. :D Így van, és ha jól tudom, van eladó sperr difije is! :)
kisp113 Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 <_< Így van, és ha jól tudom, van eladó sperr difije is! -_- Ez most valami urban legend amit mi ujak nem erthetunk? (mintha jonne egy kis cinizmus a karaktereitekbol :rolleyes:)
kisp113 Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 <_< Így van, és ha jól tudom, van eladó sperr difije is! -_- Ez most valami urban legend amit mi ujak nem erthetunk? (mintha jonne egy kis cinizmus a karaktereitekbol :rolleyes:)
henci2 Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Sziasztok! Köszi Kori a Merkl Roli számát mostanság én is már hozzá járok de nem bírta bevállalni most a radiátor cserét, pedig itt símogatom az újat:o) Valszeg átmenetileg tényleg marad a radiátor kiiktatása a rendszerből, viszont a Roland azt mondta, hogy elég ha a radiátorra rá és onnét lejövő csövet lezárom nem kell őket "körbe" kötni attól a motor-hűtő kör nem bomlik Ez tényleg így van? Ill akkor már kérdeznék is:o) A gyári csatlakozóak a motortérben hogy kell lehúzni a csőcsonkokról? mi titok? egyenlőre nem akarom őket lenyiszálni úgy tűnik azok még jók:o) Henci
henci2 Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Annyit még hozzátennék magamhoz, hogy megint befeküdtem kicsit a gépháztető alá és arra a végkövetkeztetésre jutottam, hogy a leg egyszerűbben a fűtőradiátort talán úgy tudnám kizárni ha a hűtőből a motorba menő csővön megkeresem azt a két pontot ahol a melegvíz a radiátor és a fűtécsap körüli kuszagubancba belemegy aztán valahonnét meg ki és ezt a két pontot egy melegvíz és nyomás álló gumicsővel összekötném. Így lehet ez? Valamint a klímám használhatalanúl meg fog bolondulni vagy csak "átvált manuál" üzemmódba lévén meleget nem tud a hideghez keverni hiába nyomkodom...? Hm?
MalterKoma Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 :rolleyes: Így van, és ha jól tudom, van eladó sperr difije is! <_< Mennyiért???
Gondif Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Üdv mindenkinek ! Furcsa dolog történt a fékemmel: Kb 1/2 óra autózás után a pedál sokkal "puhább" lett, csak a pedál út fele alatt kezdett fogni. Pumpálás először visszahozta, de néhány másodperc után megint elsüppedt, aztán a pumpálás is egyre kevesebbet hatott. Félreálltam, sehol fékolajnyom, motort leállítva 1-2 nyomás után meg volt a normális ellenállása a pedálnak. Újraindítás után megint "puha". Elindultam tovább, néhány fékpróba: fogott, de csak padlóig nyomva, mindegy hogy lassan vagy hirtelen. Úgy döntöttem hogy azt a 100 km-t hazáig lassan, óvatosan levezetem. Kb 15 km után szépen magától helyre jött! Néhány napig városban semmi nyoma a hibának, majd megint megjelent ( most hamarosan indulás után, tehát a motor még tán nem is melegedett fel teljesen), tartott néhány percig, majd megint eltűnt, és minden ok. Van-e valami ötletek mi lehet? Omega B'98, autómata karaván, X20XEV, ABS van. Köszi ! Senkinek semmi ötlete hogy mi okozhat ilyesmit ?
kori Elküldve Július8, 2010 Elküldve Július8, 2010 Senkinek semmi ötlete hogy mi okozhat ilyesmit ? Sztem főfékhenger, ha tényleg nem folyik sehol a nyergeknél.
skyrangr Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Sztem főfékhenger, ha tényleg nem folyik sehol a nyergeknél. JAh, megette az idő a gumikarmantyúkat. Felújítani nem jó buli, csere újra, mégiscsak fékről van szó. Utána természetesen fékfolyadék csere, és légtelenítés.
Decibel Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Sziasztok! Opel omega kárpithoz gyári gömbölyű-,három lábú bolhái nincsenek Valakinek?! :rolleyes: Esetleg 17"es 5x110es gyári omega alufelnije jutányos áron?! <_<
gsizoli Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Ez most valami urban legend amit mi ujak nem erthetunk? (mintha jonne egy kis cinizmus a karaktereitekbol :rolleyes:) Addig jó amíg nem érted..ha már érted akkor nézd meg a zsebeid mert lehet, hogy 500 ronggyal laposabb vagy. Sperr nincs...és persze sose volt.
kisp113 Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Addig jó amíg nem érted..ha már érted akkor nézd meg a zsebeid mert lehet, hogy 500 ronggyal laposabb vagy. Sperr nincs...és persze sose volt. Igy ertem. Altalatok ajanlott szerelo letezik? Alap omega gondok, altalanos szerviz ..nem lehuzos ilyesmi? /P
MalterKoma Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Sperr nincs...és persze sose volt. Mármint nála. Ezekszerint. Picsába...
Omegatd Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Mármint nála. Ezekszerint. Picsába... Mitől vagy ideges?
henci2 Elküldve Július9, 2010 Elküldve Július9, 2010 Sziasztok! Visszatérve kicsit a fűtésradiátoromhoz.... gsizoliból az isten szólott:o) Teljesen kétségbe esve elkullogtam ma egy öreg szakihoz a melóhelyem udvarán van a műhely és elpanaszoltam, hogy bizony így a vizem meg úgy a radiátorból és hogy Ó én szegény.... aztán kösse már át azt a radiátort ideiglenesen... Az öreg mondta, hogy autó ide kulcs benne hagy ránéz.. Láttam hogy az autóval beállt a műhelybe gondoltam lemegyek megnézem mi is lesz a végkifejlet... Aztán odaérek az öreg meg jól leb..asz, hogy húzzak fűtéscsapért a Jakab Gyulához mert onnét folyik a víz de ha már ott vagyok első fékbetét nélkül vissza ne jöjjek a víz meg a két szőnyeg között onnét van hogy még s.z.a.r.n.i se megyünk mi már fiatalok klíma nélkül és kicsapódik a pára... szóval a végén 2000,-ft ért mecsinálta... Ja vizet meg azért nem találtam soha az autó alatt mert a csapom a gázbeszerelés miatt kicsit lejjeb kerül és a víz a váltóra folyt az meg nem kicsit langyos menet közben.. valszeg álló helyben ill álló motornál a csap zárt helyzetében nem folyt olyan mértékben... OKULÁSKÉPPEN Henci
_csaresz_ Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 megtudná valaki mondani hogy egy benzines Omegánál mennyi időközönként célszerű / kell az olajat lecserélni? sok félét hallottam már...eddig diesel-em volt csak ott 20ezrenként cseréltem. viszont itt már nem tudom... :rolleyes: még egy kérdés: 10w40-es castrol magnatec olajat szoktam bele tenni, viszont eszi. rakjak/rakhatok bele vastagabbat? mondjuk 15w40? 2.0i 8v az autom
Gondif Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Üdv mindenkinek ! Már 1 ideje történik az hogy meleg motor gyújtás után, amikor átvált gázra, kigyullad az Engine lámpa. Ha benzinen hagyom, akkor nem, ha benzinnel lemegyek 3-4 km-t, és akkor váltok át gázra, akkor sem gyullad ki, akár mennyit megyek vele, még le nem állítom és újra indítom a motort. X20XEV ketyeg benne,( Omega B, '98, 2.0 /16 ), ma végre kivillogtattam, 0130 -at mutatott. A kódlistában, amely szerint ezt a motort a SIMTEC 56.0 /56.1 kezeli, ilyen kódot nem találtam, hát megnéztem az ECU-ját: SIMTEC 56 - 05 van benne. A lista szerint az 56.5 -nél OK az ilyen kód ( 0130 = HEGO sensor / Heated Exhaust Gas Oxigen sensor / ), de, ahogy látom, ez az ECU 6 hengeres motorhoz kéne hogy legyen! Az még nem is lenne baj hogy nekem nincs + 2 hengerem, de hol keressem a HEGO szenzort ???
eszeky Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 sziasztok. komplett lengőkart cseréltettem az autón és most próbáltam ki hosszabb úton autópályán.sajnos letörtem mint a bili füle mert ,ahogy elérte a 120-at elkezdett remegni az egész kocsi kormány minden és ez a sebességgel egyenes arányben nőtt. 100 alatt ez megszünik.mielőtt kicseréltettem a lengőkart amit a szilentek tönkremenése miatt tettem meg előtte kezdte ezt a kormány remegést ,de én az útnak tudtam be ,de nem mert a mai nap tükör úton hasítottam és nem attól van. a kérdésem ,hogy ezt mi okozhatja? ha esetleg a hatból öt henger megy az ilyen szinten bezavarhat?ez a kérdés lehet ,hogy nagy állatság volt .
_csaresz_ Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 sziasztok. komplett lengőkart cseréltettem az autón és most próbáltam ki hosszabb úton autópályán.sajnos letörtem mint a bili füle mert ,ahogy elérte a 120-at elkezdett remegni az egész kocsi kormány minden és ez a sebességgel egyenes arányben nőtt. 100 alatt ez megszünik.mielőtt kicseréltettem a lengőkart amit a szilentek tönkremenése miatt tettem meg előtte kezdte ezt a kormány remegést ,de én az útnak tudtam be ,de nem mert a mai nap tükör úton hasítottam és nem attól van. a kérdésem ,hogy ezt mi okozhatja? ha esetleg a hatból öt henger megy az ilyen szinten bezavarhat?ez a kérdés lehet ,hogy nagy állatság volt . voltál futóműbeállításon a csere után?
Gondif Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Üdv mindenkinek ! Már 1 ideje történik az hogy meleg motor gyújtás után, amikor átvált gázra, kigyullad az Engine lámpa. Ha benzinen hagyom, akkor nem, ha benzinnel lemegyek 3-4 km-t, és akkor váltok át gázra, akkor sem gyullad ki, akár mennyit megyek vele, még le nem állítom és újra indítom a motort. X20XEV ketyeg benne,( Omega B, '98, 2.0 /16 ), ma végre kivillogtattam, 0130 -at mutatott. A kódlistában, amely szerint ezt a motort a SIMTEC 56.0 /56.1 kezeli, ilyen kódot nem találtam, hát megnéztem az ECU-ját: SIMTEC 56 - 05 van benne. A lista szerint az 56.5 -nél OK az ilyen kód ( 0130 = HEGO sensor / Heated Exhaust Gas Oxigen sensor / ), de, ahogy látom, ez az ECU 6 hengeres motorhoz kéne hogy legyen! Az még nem is lenne baj hogy nekem nincs + 2 hengerem, de hol keressem a HEGO szenzort ??? Bocsi, ahogy böngészek a megnevezések között, a HEGO sensor úgy látom a LAMBDA szonda kellene hogy legyen, vagy nem???
MalterKoma Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 ha esetleg a hatból öt henger megy az ilyen szinten bezavarhat?ez a kérdés lehet ,hogy nagy állatság volt . Hát az volt!! NEm iss kicsit! Öt hengerrel meg elég küzdős lehet 120-al menni. Futóműállítás!
Gondif Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 sziasztok. komplett lengőkart cseréltettem az autón és most próbáltam ki hosszabb úton autópályán.sajnos letörtem mint a bili füle mert ,ahogy elérte a 120-at elkezdett remegni az egész kocsi kormány minden és ez a sebességgel egyenes arányben nőtt. 100 alatt ez megszünik.mielőtt kicseréltettem a lengőkart amit a szilentek tönkremenése miatt tettem meg előtte kezdte ezt a kormány remegést ,de én az útnak tudtam be ,de nem mert a mai nap tükör úton hasítottam és nem attól van. a kérdésem ,hogy ezt mi okozhatja? ha esetleg a hatból öt henger megy az ilyen szinten bezavarhat?ez a kérdés lehet ,hogy nagy állatság volt . Futómű beállítás sztem is ilyen csere után kell, viszont ha a remegés a sebesség növelésével nem csillapodik,én gumira tippelnék. Nekem már volt, hogy új gumi csinált ilyent, persze, előbb jött az ismételt centrírozás másik szerelőnél ( gondolván hogy az elsőnek rossz a gépe ), aztán futómű állítás, a végén visszavittem, reklamációban egyenként rákényszerítettem hogy cserélje a gumikat, szerencséjére, a másodikkal megszűnt a remegés .
gsizoli Elküldve Július10, 2010 Elküldve Július10, 2010 Mondjuk ha csak 5 henger jár azt meg kellene nézni miért...egyébként ekkor az egész autó alapjáraton is remeg, de nagyon durván....ahogy írták futóműves, illetve cseréld fel az első kerekeket a hátsóra sztem. Ja. és ha mester csinálta nézd meg hogyha forgásirányosak a gumik, hogy jól rakta -e vissza....
Recommended Posts