kori Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Akinek van gyári telefon az autójában, szokta használni? Ha igen, mennyire használható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Akinek van gyári telefon az autójában, szokta használni? Ha igen, mennyire használható? Nekem van, könyöklőbe beépített Motorola. Amíg nem ment tönkre a benne lévő Domino-kártya, addig használtam. Aztán vettem egy másikat, de azzal nem megy, csak az ezeréves 5V-os kártyákkal müködik, olyan meg már évek óta nem kapható. Tökéletesen szólt, rádiót kikapcsolta. Azt átirányítás "manuális" volt, amikor beültem (hosszú útra), kikapcsoltam a telómat, ami úgy volt beállítva, ha nem elérhető, az autós Sim-kártyára irányított. Most a CCRT700-on gondolkodom jó ideje, de ugye ahhoz kijelzőt iss kell cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Találtam egyet bontva, de ha nincs esély a működésre bírásra, akkor inkább meg sem veszem. Nem tudom, milyen típus. Igen a CCRT700 nem egyszerű eset. De ha találsz olyat, amihez a saját kijelzője van, akkor nem hinném, hogy gond az átalakítás. Vmikor volt egy leírásom, amiben egy német srác egy G Astrába szerelt be utólag egy ilyen magnót (bár lehet hogy az NCR1500 volt) és részletesen leírta mit kell átkötözgetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Informationsstand 30.07.2003 30.07.2003 Bilder hinzugefügt 25.02.2003 Anschlussbelegung CID hinzugefügt 13.01.2003 Steckerbelegung und Bild Navi hinzugefügt 05.11.2002 Seite erstellt Noch ein Vorwort. Ich mache das alles Hobbymäßig und arbeite daher sehr unregelmäßig an der Sache. Einbau eines NCDR1100/1500 in ein Opel Astra G oder Coupe Beta-Version Umbauanleitung CDR500/CCR600 ab MJ 00 auf NCDR1100 mit Farbdisplay (CID) bei vorhandensein eines Boardcomputers. Hier wird der Einbau/Umbau für des Navi mit Adapter beschrieben, das hat den Vorteil das man beim späteren Fahrzeugverkauf problemlos zurückrüsten kann. folgende Teile werden benötigt 1x NCDR1100 mit Einbaurahmen 1x Farbdisplay (CID) 12 poligen Stecker für CID 36 poligen DIN-Iso-Stecker für NCDR1100 1 m geschirmtes 5adrigens Kabel 1x Mittelkonsole mit Aufnahme für Farbdisplay 1x GPS Antenne plus Anschlusskabel an das NCD1100 für den Andaperbau 10pol ISO-Buchse mit Open End Kabel 8pol ISO-LS-Buchse mit Open End Kabel 8pol ISO-Strom-Buchse mit Open End Kabel diese Teile können behalten werden Anschlußkabel für CD-Wechsler hinter dem Handschuhfach 32 poliger Boardcomputeranschluß Lenkradfernbediehnung Etv. vorhandene Freisprecheinrichtung Hier das NCDR1500 das eingebaut werden soll Hier ein Bild über den alten Stecker Steckerbelegung des Navis Und hier die Pinbelegung des Navis Pin1 = Radiofernbedienung ( Lenkrad ) Pin2 = Klemme W Pin3 = Frei Pin4 = Masse ( Klemme31 ) Pin5 = Geschwindigkeitssignal Pin6 = Frei Pin7 = Klemme RC Pin8 = DauerPlus ( Klemme30 ) Pin9 = Lautsprecher hinten rechts + Pin10 = Lautsprecher vorne rechts + Pin11 = Lautsprecher vorne links + Pin12 = Lautsprecher hinten links + Pin13 = Lautsprecher hinten rechts - Pin14 = Lautsprecher vorne rechts - Pin15 = Lautsprecher vorne links - Pin16 = Lautsprecher hinten links - Pin17 = CID ROT (RGB) Pin18 = CID Sync Pin19 = Frei Pin20 = Frei Pin21 = CD-Wechsler Audio links Pin22 = CD-Wechsler Audio Masse Pin23 = CD-Wechsler Audio rechts Pin24 = CID GRÜN (RGB) Pin25 = E-Bus DLL (CAN-BUS Low) Pin26 = Masse ( Klemme31) Pin27 = Diagnose Pin28 = Frei Pin29 = Rückwärtsgangsignal Pin30 = CID BLAU (RGB) Pin31 = Geschaltetes Massesignal für CID Pin32 = E-Bus DLH (CAN-BUS High ) Pin33 = E-Bus DLL (CAN-BUS Low) Pin34 = Stummschaltung für Telefon Pin35 = Telefon Audio in symetrisch Pin36 = Telefon Audio in symetrisch Ground Die Belegung des CID De r 32 Pin Stecker ( XC19 ) Pin 1 = Klemme 31 Masse Pin 2 = Sensor Außentemperaturfühler masse Pin 3 = Sensor Außentemperaturfühler Signal ( Fühler 5kOhm NTC bei 25 Grad) Pin 4 = Klemme 15 Zündung Pin 5 = Klemme 30 Dauerplus Pin 6 = Motor Drehzahl Signal Pin 7 = Lichtdimmersignal Pin 8 = NC Pin 9 = NC Pin 10 = CAN-BUS High Pin 11 = CAN-BUS Low Pin 12 = Wegstreckensignal Pin 13 = Sensor Motorölstand Pin 14 = Diagnostikleitung ( Tech2 ) Pin 15 = Bremslichtschalter Signal Pin 16 = Sensor Bremslichtsicherung Pin 17 = Sensor Scheinwerfer und Rücklicht Pin 18 = Sensor Bremslicht Pin 19 = Sensor Bremsbeläge Pin 20 = Sensor Bremsflüssigkeit stand Pin 21 = Sensor Automatik Getriebe Pin 22 = Sensor Wischwasser stand Pin 23 = NC Pin 24 = NC Pin 25 = NC Pin 26 = Tankgeber Pin 27 = Benzinverbrauchssignal Pin 28 = Bremslichtschalter negativ Pin 29 = Sensor Lichtweitenreglung ( Zusatz ) Pin 30 = Zusatzheizung ( Zusatz ) Pin 31 = Kühlwassertemperatur Pin 32 = NC Der 12 Pin Stecker ( XC20 ) Pin 1 = CSYNC ( H und V Sync ) KEIN Bildinhalt ! Pin 2 = Analog Eingang Rot Pin 3 = Analog Eingang Grün Pin 4 = Analog Eingang Blau Pin 5 = Video Masse Pin 6 = NC Pin 7 = Drehencodersignal links ( rechter Knopf am NCDR1100/1500 ) Pin 8 = Drehencodersignal rechts Pin 9 = Drehencodersignal Taster Pin 10 = NC Pin 11 = NC Pin 12 = NC NC= Keine Verbindung Das komplette Kabel im Selbstbau So siehst aus wenn es komplett eingebaut ist REST FOLGT !!! Vielen Dank auch an "Tigramie" der die Bilder zu Verfügung gestellt hat Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Mégsem CCR700. Sajnos a képek vmiért eltűntek :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Megtaláltam az eredetit: http://hardwarekiller.ha.funpic.de/navi.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Nekem van.. bár az utóbbi 6 hónapban nem használtam... :devlish: Akinek van gyári telefon az autójában, szokta használni? Ha igen, mennyire használható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Nekem van.. bár az utóbbi 6 hónapban nem használtam... :devlish: De neked a rádióba van építve, nem pedig külön beszerelve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sajna semmi nem tökéletes :lol: :devlish: Amúgy az nem volt a szövegben :lol: :lol: :lol: De neked a rádióba van építve, nem pedig külön beszerelve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oldjawás Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok. Diesel motorban járatosokhoz /pl TD / lenne egy kérdésem. Mostanában elkezdett valami csattogni a motoromban. Olyan hangja van, mintha valamelyik hidrotőke szólna, fordulatszám emelkedéssel emelkedik a hang erőssége és sebessége is, viszont nem fentről jön, hanem a jobb oldali keréknél a motor aljától hallom. Csak ötletet kérnék, hogy szerintetek merre kéne kutakodni? Köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok. Diesel motorban járatosokhoz /pl TD / lenne egy kérdésem. Mostanában elkezdett valami csattogni a motoromban. Olyan hangja van, mintha valamelyik hidrotőke szólna, fordulatszám emelkedéssel emelkedik a hang erőssége és sebessége is, viszont nem fentről jön, hanem a jobb oldali keréknél a motor aljától hallom. Csak ötletet kérnék, hogy szerintetek merre kéne kutakodni? Köszönöm előre is. Láncod nincs megnyúlva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Brainkiller Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Kb 3 napja vettem egy 2000-es évjáratú omegát és hát bajok vannak a kijelzővel. Annyi a lényege, hogy ha nincs kínja akkor rendesen üzemel a gps meg minden. De egyszer csak fogja magát és szét esik a kép, kis csíkokba a szürke minden árnyalata látszik, vagy csak a egy zavaros kép ugrálgat rajta. A hibát egy jól irányzott ütéssel a műszerfal tetején vagy a műszer csoport plexijének jó helyen való nyomkodásával meg lehet szüntetni. Ez mitől lehet? Mert ok, hogy megszüntethető a probléma, de ez kicsit zavaró tud lenni menet közbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oldjawás Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Láncod nincs megnyúlva? Megmondom őszintén, a láncot nem tudom milyen állapotban van. Az nem lett nálam még cserélve. Én már hajtókarra is gondoltam. :-( Meg az a furcsa, hogy a motor alja felől jön a hang. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oldjawás Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Kb 3 napja vettem egy 2000-es évjáratú omegát és hát bajok vannak a kijelzővel. Annyi a lényege, hogy ha nincs kínja akkor rendesen üzemel a gps meg minden. De egyszer csak fogja magát és szét esik a kép, kis csíkokba a szürke minden árnyalata látszik, vagy csak a egy zavaros kép ugrálgat rajta. A hibát egy jól irányzott ütéssel a műszerfal tetején vagy a műszer csoport plexijének jó helyen való nyomkodásával meg lehet szüntetni. Ez mitől lehet? Mert ok, hogy megszüntethető a probléma, de ez kicsit zavaró tud lenni menet közbe. Szia. Átvezető fólia problémád van, sajnos Omega kijelzőnél állandó probléma. Nem is tudom, hogy a szines kijelzőt vállalja-e valaki javitásra. A normál kijelzőt egy ember csinálja, Budapesten, azért kér 20 ezer forintot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Ha beleolvasol a kijelzőjavításos topicba itt, választ is kapsz rá.. meg Oldjawás is megmondta a franküt :devlish: Sziasztok! Kb 3 napja vettem egy 2000-es évjáratú omegát és hát bajok vannak a kijelzővel. Annyi a lényege, hogy ha nincs kínja akkor rendesen üzemel a gps meg minden. De egyszer csak fogja magát és szét esik a kép, kis csíkokba a szürke minden árnyalata látszik, vagy csak a egy zavaros kép ugrálgat rajta. A hibát egy jól irányzott ütéssel a műszerfal tetején vagy a műszer csoport plexijének jó helyen való nyomkodásával meg lehet szüntetni. Ez mitől lehet? Mert ok, hogy megszüntethető a probléma, de ez kicsit zavaró tud lenni menet közbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Sziasztok! Kb 3 napja vettem egy 2000-es évjáratú omegát és hát bajok vannak a kijelzővel. Annyi a lényege, hogy ha nincs kínja akkor rendesen üzemel a gps meg minden. De egyszer csak fogja magát és szét esik a kép, kis csíkokba a szürke minden árnyalata látszik, vagy csak a egy zavaros kép ugrálgat rajta. A hibát egy jól irányzott ütéssel a műszerfal tetején vagy a műszer csoport plexijének jó helyen való nyomkodásával meg lehet szüntetni. Ez mitől lehet? Mert ok, hogy megszüntethető a probléma, de ez kicsit zavaró tud lenni menet közbe. Nekem van LCD kijelzőm hozzá amennyibena a CID színes kijelzőről beszélünk..Dobj PÜ-t ha érdekel. A hiba az hogy az LCD panelban a fólia elenged, az enyémnek is ez volt a baja, csere óta OKÉ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 No most meg adokveszek rovat lett... ki fognak minket innen utálni az offért :devlish: :lol: :lol: Nekem van LCD kijelzőm hozzá amennyibena a CID színes kijelzőről beszélünk..Dobj PÜ-t ha érdekel. A hiba az hogy az LCD panelban a fólia elenged, az enyémnek is ez volt a baja, csere óta OKÉ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 No most meg adokveszek rovat lett... ki fognak minket innen utálni az offért :lol: :lol: :lol: Én örültem volna amikor behányt az enyém ha valaki beír egy ilyet, egy új CID ára még használtan is 45-60eFT, és persze ha nincs nullázva akkor használhatatlan. Az LCD panel cserét megcsinálom helyszínen, kipróbálható és nagy valószínűséggel az is lesz a kijelző baja. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Brainkiller Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Ha beleolvasol a kijelzőjavításos topicba itt, választ is kapsz rá.. meg Oldjawás is megmondta a franküt :devlish: Köszönöm mindkettőtöknek a válasz. Keresgélek és gsizolinak dobtam egy pü-t ! Van még egy két hibája az autónak csak sajnos a faceliftes omegából nagyon kevés van a bontókban... Az új alkatrész meg hát... igen... :lol: A régi gazdájától meg muszáj volt megvennem, mert sajnáltam otthagyni az autót :lol: Bár elég kedvező volt az ára :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 No most meg adokveszek rovat lett... ki fognak minket innen utálni az offért :lol: :lol: :lol: Azért azt nem, de tényleg ne csináljatok ebből rendszert. Én örültem volna amikor behányt az enyém ha valaki beír egy ilyet, egy új CID ára még használtan is 45-60eFT, és persze ha nincs nullázva akkor használhatatlan. Az LCD panel cserét megcsinálom helyszínen, kipróbálható és nagy valószínűséggel az is lesz a kijelző baja. :lol: Én meg annak örülnék, ha nem ide kerülnének az adok-veszek dolgai. Simán írhattál volna neki PÜ-t is, akár. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 No most meg adokveszek rovat lett... ki fognak minket innen utálni az offért :devlish: :lol: :lol: ÁÁÁÁÁÁÁÁ. Innen csak engem moderálnak ki rendszeresen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 ÁÁÁÁÁÁÁÁ. Innen csak engem moderálnak ki rendszeresen... Azt csak hiszed. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Brainkiller Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok! Köszönöm Bögölynek is az alkatrész felajánlást.. Lassan egy másik autót is összerakhatnék ha lenne elég pénzem :lol: Viszont beleütköztem egy olyan próblémába amit kicsit kínos leírni is.Nem szól a dudám. A biztosítékot kicseréltem (amibe a szál el is volt szakadva), de még most sem működik. Az lenne a kérdésem, hogy a faceliftes B omegába hol a túróba van a duda? Nem nagyon látom a motortérbe, és most bontani nem akarok. Vagy egyszerűen jól látható helyen van és az én omegámat könnyítették meg ezzel? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Sziasztok! Köszönöm Bögölynek is az alkatrész felajánlást.. Lassan egy másik autót is összerakhatnék ha lenne elég pénzem :lol: Viszont beleütköztem egy olyan próblémába amit kicsit kínos leírni is.Nem szól a dudám. A biztosítékot kicseréltem (amibe a szál el is volt szakadva), de még most sem működik. Az lenne a kérdésem, hogy a faceliftes B omegába hol a túróba van a duda? Nem nagyon látom a motortérbe, és most bontani nem akarok. Vagy egyszerűen jól látható helyen van és az én omegámat könnyítették meg ezzel? :devlish: Vezető oldalon a lökös mögött, a msáodlagos légbefúvás porszívó motorjára szerelve. Nem eképzelhetetlen hogy rossz, akkor tudok segíteni.Elvileg 2 duda/kürt van rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Brainkiller Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Vezető oldalon a lökös mögött, a msáodlagos légbefúvás porszívó motorjára szerelve. Nem eképzelhetetlen hogy rossz, akkor tudok segíteni.Elvileg 2 duda/kürt van rajta. Megtaláltam a dudát...Furcsa de a saru levolt húzva...De nem működik, mivel megtaláltam kábel másik végét szabadon... Gondoltam megkeresem a másik véget, hogy összeforasszam, de találtam helyette újabb két szabad kábelt... Az egyik barna a másik szürke alapon sárga csíkos és mindkettőn saru van.Pont a lökös közepén van, ahol az ablakmosófolyadék tartályának a szenzora(?) van. Nem merek tovább keresni ;) :D Következő kábelnél lehet kiesik a motor úgy ahogy van...:D Ha így neten keresztül tudnál valami jót mondani, akkor azt megköszönném :rolleyes: Egy Fiat bravot csukott szemmel szétszedek, de ez az omega nekem kemény dió :D Szerk.: A duda/kürt kábele milyen színű lehet? mert ahol a kürtbe csatlakozik ott nem látom a színét a másik végén viszont van egy barna fekte meg mellé fűzve egy kék és kék-fehér csíkos. Vagy ha valakinek van a kábelezésről egy rajza azt is megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts