Eriic Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Üdv Mindenkinek. Valaki használt már ilyet? http://www.airspring.hu/ Ezt ajánlották a kilágyult hátsó rugómhoz. A rugó közepébe helyezett légrugó. Tudja valaki mennyibe szoktott fájni egy autómataváltó olajcsere? Hello :) Mikor megvettem az autót nekem is ilyen gondjaim voltak a rugókkal, és hát rögtön nem volt pénzem vmit kezdeni velük, elég olcsó megoldást választottam. Autósboltva vettem , a rugó spiráljai közé gumi pogácsákat, asszem az zsigulikhoz gyárjták ezeket , de jó ebbe is , keményebb lett, meg stabilabb a kocsi, annyi hogy pattogott is mint az állat.Fél évig jártam így aztán vettem új rugókat. Ha nem akarsz rá sokat költeni ezt ajánlom neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 :) Csak a két fránya csavarral nem kezdtem még semmit. Esetleg kifúrni és uj menetet belevágni?(Hosszú fúró kb 50 cm-volt a menetvágóhoz volt vmi hosszabitó) Anno így oldottunk a kadetnél a problémát .Üdv :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Esetleg kifúrni és uj menetet belevágni? Anno így oldottunk a kadetnél a problémát .Üdv :) Ez azért nem ilyen egyszerű, nem igazán fér hozzá amíg az autóban van, vagy hengerfejek le csonkostul, vagy motor ki.Ha kint van - így vagy úgy- akkor kifúrás és menet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Ez azért nem ilyen egyszerű, nem igazán fér hozzá amíg az autóban van, vagy hengerfejek le csonkostul, vagy motor ki.Ha kint van - így vagy úgy- akkor kifúrás és menet. Jah. márpedig a motort kiszedni még mindig egyszerűbb, és költséghatékonyabb mint lebontani a hengerfejet. Bár a szopóbagoly ígyis-úgyis ott huhog :) Nekem a családi Saab 9000-el voltak szívások, de a végén annyira belejöttünk faterral a motor-váltó leszedésébe, hogy 1-1 óra a ki-beszerelés, és lassan olajat is kiszedett morottal cserél :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Jah. márpedig a motort kiszedni még mindig egyszerűbb, és költséghatékonyabb mint lebontani a hengerfejet. Bár a szopóbagoly ígyis-úgyis ott huhog :) Nekem a családi Saab 9000-el voltak szívások, de a végén annyira belejöttünk faterral a motor-váltó leszedésébe, hogy 1-1 óra a ki-beszerelés, és lassan olajat is kiszedett morottal cserél :) Igen aki vágja hova kell nyúlni az elég hamar ki-be rakja a mocit.Azért az figyelmet igényel hogy ne törjön össze semmit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Igen aki vágja hova kell nyúlni az elég hamar ki-be rakja a mocit.Azért az figyelmet igényel hogy ne törjön össze semmit... Jaja. 2-3. kiszedés után már könnyen megy a dolog. Párszor ki lett kapva, mert nem bírták az elemek a hajtást. Először a turbó kakukkolt, aztán az egyik csapszeg halta meg magát, utána meg a hajtókarcsapágyak kezdtek el mókázni, mivel megállt az olajszivattyú. De most, miután egy motorcsere történt, majd az eredeti motor az utolsó csavarig fel lett újítva, és visszament a helyére, jól érzi magát, idestova 15e km óta :) Ugyanez megvolt a váltóval is, szóval van rutin :) Na jóvan, de nem offolok, még ha valaha GM zászló alatt hajózott a Svéd Repülőgépgyártó Vállalat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Ez ami felszáll s véd? :D :D Jaja. 2-3. kiszedés után már könnyen megy a dolog. Párszor ki lett kapva, mert nem bírták az elemek a hajtást. Először a turbó kakukkolt, aztán az egyik csapszeg halta meg magát, utána meg a hajtókarcsapágyak kezdtek el mókázni, mivel megállt az olajszivattyú. De most, miután egy motorcsere történt, majd az eredeti motor az utolsó csavarig fel lett újítva, és visszament a helyére, jól érzi magát, idestova 15e km óta :) Ugyanez megvolt a váltóval is, szóval van rutin :) Na jóvan, de nem offolok, még ha valaha GM zászló alatt hajózott a Svéd Repülőgépgyártó Vállalat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április17, 2010 Megoszt Elküldve Április17, 2010 Ez ami felszáll s véd? :) :) Svéd, de hogy ez hogy, s mint véd, azt nem tom :D inkább megöl (leginkább mentálisan :D ) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pze Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Sziasztok! szeretném meg kérdezni tudja-e valaki a (1996gy.é.)2,5td karaván hátsó kerék csapágy számát? köszönöm a segitséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 A szűrő a váltóba kb 1500 ft volt a Csergőben. Vettem egy szimmeringet a váltókar tengelyhez. Az olajat a Vaterán vettem, elvileg Q8 lett volna 1200/liter áron, de nem volt neki és BP-t kaptam helyette. A legdrágább a nyomatékkulcs volt, ami 5 Nm-t mér, mert annyival kellett meghúzni a fékszalagot. Ma megszenvedtem a betört csavarokkal. 3-szor fel lettek melegítve, lehűtve, de akkor sem akartak kijönni. Így át lettek fúrva, és új menetet fúrtam bele. Mivel nem volt fenn a váltó, elég könnyen hozzá lehetett férni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Amit a Csergőből rendeltünk, az még bírja :) Márka vagy ár? Ha még megvan... Thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Vktr cartársal beszéltem, hogy kellene Ac és ő mondta, hogy nyugottan vegyek olcsót náluk, mert még egyel sem volt gond. Amúgy 1 év gari van rá. Sztem hívd fel a Csergőt, biztos tudnak segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Ma megszenvedtem a betört csavarokkal. 3-szor fel lettek melegítve, lehűtve, de akkor sem akartak kijönni. Így át lettek fúrva, és új menetet fúrtam bele. Mivel nem volt fenn a váltó, elég könnyen hozzá lehetett férni. "Elég könnyen..." - gondolom, de tisztelet a türelmedért. Az enyém nyalja az olajat továbbra is, az 5. hengernél lesz valami baja, mert az meg is állt, a gyertya csupa koksz volt és már a szikrát se tudott adni, a többi gyertya OK. Kompressziót méretve az 1-3-5 hengerek 12-12-13bar, szóval ez nem is lenne rossz..ha eltekintünk az olajzabálástól és indítás utáni intenzív füsttől (kipufogót leszedve egyértelműen 1-3-5 hengersorról jön), továbbá menet közben is nyom lightosan. Tuti volt beleöntve valami füstölésgátló, mert vételnél nem csinálta. Ismerős javaslatára hengerfej le lesz, ha beteg akkor az volt a baja, ha nem akkor olajteknő le és dugó ki, aztán kiderül milyen a lehúzó... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Remélem meglesz végre a tettes a füstölésért. Nekem a Rekordom füstöl minden idításnál, de az már 27 éves, így nem nagyon izgat. De ha az Omi csinálná szétvetne az ideg engem is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fureszoszkar Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Váltó olaj csere ára nagymértékben függ a szűrő árától... 20 tól már csinálják... a XVII kerületben 2 helyet is tudok ajáénlani ha érdekel. Köszi, de sajna szegedi vagyok. Monjuk, ha valaki tudna megbizható szakit a környéken meg köszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve Április21, 2010 Megoszt Elküldve Április21, 2010 Sziasztok :) Lenne egy olyan gondom ,hogy a 2.5 dízel caravanomban a tankban lévő üzemanyag szivatyyúnál a kimeő ág , tehát amin a motor szívja az üzemanyagot , az vissza ereszti a levegőt. Sztem ennek az lehet az oka , hogy szétszedtem, mert kipucoltam , és rosszul raktam össze :) . Egy dologgal nem vagyok nagyon tisztában hogy ami rámegy a cső az szivatyú tetején lévő kivezetésre az ilyen müanyag pattintós, és hogy azt hogy is kell rendesen a helyére rakni, Köszi előre Erik Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április21, 2010 Megoszt Elküldve Április21, 2010 Tegnap végre kész lett az Omega. Eddig minden jól szuperál, nem folyik az olaj orrán-száján. Nagyon szépen köszönöm Mifinek a sok cuccot amit kaptam tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április21, 2010 Megoszt Elküldve Április21, 2010 Tegnap végre kész lett az Omega. Eddig minden jól szuperál, nem folyik az olaj orrán-száján. Nagyon szépen köszönöm Mifinek a sok cuccot amit kaptam tőle. Grat. :D Mikor próbáljuk ki ? :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Soltvadkerten biztos. Most futóműállításon van, mert le kellett lazítani az első futómű segédkeretét, ráadásul ültetve is lett előtte, és azóta elmaradt a beállítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Ilyen lett a Mifitől kapott kormányom: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Jól néz ki. Meg az autó is, ha nem lennének az alu taposók/pedálok, a zászló a belső tükrön meg a telefontartó, akkor azt mondanám ez egy prospektusfotó 1994-ből, annyira gyári állapotú... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Ilyen lett a Mifitől kapott kormányom: http://img3.tar.hu/korimv6/img/74799460.jpg Pöpec. Nekem nem jön annyira be a fa, de ez tényleg jól néz ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Jól néz ki. Meg az autó is, ha nem lennének az alu taposók/pedálok, a zászló a belső tükrön meg a telefontartó, akkor azt mondanám ez egy prospektusfotó 1994-ből, annyira gyári állapotú... :) Háááááááááát pedig a telefontartó az a könyöklőben van, ami gyári, viszont van 1 dolog, ami miatt nagyon nem gyári... Nem a pedál, meg a zászló... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 <br />Háááááááááát pedig a telefontartó az a könyöklőben van, ami gyári, viszont van 1 dolog, ami miatt nagyon nem gyári...<br />Nem a pedál, meg a zászló...<br /> A kormany?? :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Igyekszem minnél jobb állapotban megtartani. Sajnos a bal első ajtón szétszállt a kapaszkodó gumija, és már újonnan nem lehet kapni. Vettem egy bontott hátsót, de ez sem lesz hosszú életű :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts