Gabo Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Ettől még a ventidnek rendesen kéne dógózniii :) Most megnyugtattááál! Szuper! Nem eredeti van benne, én raktam bele. Zöld, GlicoShell. Azt mondta egyik avtószerelő, hogy az egyik legjobb, tehát elvileg nem tecsós nem osanos. De nem eredeti. El kell vigyem a szerelőhöz, én nem igen merem elkezdeni lebontani az elejét amíg eljutok a viszkóshoz. Majd a szer-ember megmondja milyen állapotban van a vízpumpa. Azééé nyugtattááál meg, mert néha kis gázadásra lejjebb megy a vízhőfok. És ez nekem azt mondja, hogy gyengébb a vpumpa, mivel kell neki a fordulat, hogy dolgozzon. Majd meglátjuk mi van, nekem nincs ebben rutinom. Kösz a hozzászólást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Most megnyugtattááál! Szuper! Nem eredeti van benne, én raktam bele. Zöld, GlicoShell. Azt mondta egyik avtószerelő, hogy az egyik legjobb, tehát elvileg nem tecsós nem osanos. De nem eredeti. El kell vigyem a szerelőhöz, én nem igen merem elkezdeni lebontani az elejét amíg eljutok a viszkóshoz. Majd a szer-ember megmondja milyen állapotban van a vízpumpa. Azééé nyugtattááál meg, mert néha kis gázadásra lejjebb megy a vízhőfok. És ez nekem azt mondja, hogy gyengébb a vpumpa, mivel kell neki a fordulat, hogy dolgozzon. Majd meglátjuk mi van, nekem nincs ebben rutinom. Kösz a hozzászólást! Lehet, már ilyen :) : Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Most megnyugtattááál! Szuper! Nem eredeti van benne, én raktam bele. Zöld, GlicoShell. Azt mondta egyik avtószerelő, hogy az egyik legjobb, tehát elvileg nem tecsós nem osanos. De nem eredeti. El kell vigyem a szerelőhöz, én nem igen merem elkezdeni lebontani az elejét amíg eljutok a viszkóshoz. Majd a szer-ember megmondja milyen állapotban van a vízpumpa. Azééé nyugtattááál meg, mert néha kis gázadásra lejjebb megy a vízhőfok. És ez nekem azt mondja, hogy gyengébb a vpumpa, mivel kell neki a fordulat, hogy dolgozzon. Majd meglátjuk mi van, nekem nincs ebben rutinom. Kösz a hozzászólást! Ez még sokat nem jelent, ez minden autónál így van. Kissé megemelt fordulat esetén hatékonyabb a hűtés, jobban forgatja a vizet. De a legjobb megnézni mi a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oldjawás Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 Sziasztok. 2,5 TD-hez keresnék motorolaj szürő ház müanyag fedelet, ami egy pálcával van egybeépitve. Megpróbálok róla képet beszúrni, lehet hogy ide sem fog menni. Az enyémben sajnos valamelyik szerelő eltörte a pálcát, most a fele bent van a motorban. :-( Előre is köszi Oldjawás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Április10, 2010 Megoszt Elküldve Április10, 2010 meglehet, a kerék is saras. viszont furán szép a fénye... meg mintha a jobb oldalon nem stimmelne az oldalvonal. de lehet hogy csak a fény-árnyék miatt. lehet már gtk-zva volt 1-2x. Az oldalvonal szerintem sem stimmel, illetve sok fura dolog van ebben az autóban... De nem is azmiatt kérdeztem hogy megvenném, mert eszem ágában sincsen ilyen benzinfalót venni.. Családban van egy 2.5 TD-s, átlag 7-8 lityivel simán elmegy, szereti is a család :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 eszem ágában sincsen ilyen benzinfalót venni.. Családban van egy 2.5 TD-s, átlag 7-8 lityivel simán elmegy, szereti is a család Az en 3,2esem is elmegy 7-8 literrel varosban... ugy 50km -t :) :) Viszont a Rekordom beallt 13,5 - 14 literre :D hja per szaz km, a felrehallasok elkerulese vegett... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Amit én javítottam TD-t ott a ventik csak a klímát hűtötték, a motor hűtésétől függetlenek voltak. Kapcsolások most nincsenek előttem, úgyhogy a TDről többet nem tudok :) Akkor ott valami megmekkent. Bár nekem klíma nélkül sosem ment 95 fölé, de akkor a két venti olyan pörgést produkált, hogy a helikopter elbújhatott az autó mellett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Enyém caravan ugyan X20Se ha taposod neki város 11l országút 7-9 között ( nekem nehéz a lábam:) ),én is azért vettem ezt a motort mert tényleg jók ,és megbízhatók, és igen sietősen is lehet menni vele , autópályán 180-at meg sem érezte 5 emberrel :).Üdv Pety Nekem 180-nál még megemeli az eljét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Most megnyugtattááál! Szuper! Nem eredeti van benne, én raktam bele. Zöld, GlicoShell. Azt mondta egyik avtószerelő, hogy az egyik legjobb, tehát elvileg nem tecsós nem osanos. De nem eredeti. El kell vigyem a szerelőhöz, én nem igen merem elkezdeni lebontani az elejét amíg eljutok a viszkóshoz. Majd a szer-ember megmondja milyen állapotban van a vízpumpa. Azééé nyugtattááál meg, mert néha kis gázadásra lejjebb megy a vízhőfok. És ez nekem azt mondja, hogy gyengébb a vpumpa, mivel kell neki a fordulat, hogy dolgozzon. Majd meglátjuk mi van, nekem nincs ebben rutinom. Kösz a hozzászólást! jó az a zöld glikó! Nekem sárga gyári Opel lett bele töltve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bögöly Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 A fütyülőm tele van az ilyen kötsög nepperektől, mint aki az autót árulja. Méghogy hibátlan. Érdekes a lámpa alatti bajusz eltérő színe, és hogy nem ködlámpás az első lökös, de a ködlámpa kapcsoló benne van az autóban :) Amúgy, ha nem vagy sietős, akkor a legtartósabb motor amit az Omegákba szereltek a 8 szelepes két lityis. Hali! (Ködlámpa kapcsoló nekem is van, de az esetemben mivel első nincs, a HÁTSÓ ködlámpát kapcsolja.) Amúgy a 8 szelepes 2000-es a C20NE és utódai a német mérnöki munka gyöngyszemei. A régi Omimban C20NE volt, nagypapás vezetési stílussal Szegedtől teletankolva Thasszaloniki családdal-csomagokkal lazán lehajtható volt, még a piros lámpa sem gyulladt ki. Ez bőven 7l/100km alatt van. Mondjuk kis segítség, hogy hátra 205/70R15-ös gumikat szereltettem. Imádtam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Lehet, már ilyen :) : http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/35..._1270919727.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/35..._1270919734.jpg Ezt szépen ledarálta, de ennek a hangja is jönne... B+, má' megen képpel idéztem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Hali! (Ködlámpa kapcsoló nekem is van, de az esetemben mivel első nincs, a HÁTSÓ ködlámpát kapcsolja.) Normális Omegákban külön kapcsolója van az első- és hátsó ködlámpának... Amúgy a 8 szelepes 2000-es a C20NE és utódai a német mérnöki munka gyöngyszemei. A régi Omimban C20NE volt, nagypapás vezetési stílussal Szegedtől teletankolva Thasszaloniki családdal-csomagokkal lazán lehajtható volt, még a piros lámpa sem gyulladt ki. Ez bőven 7l/100km alatt van. Mondjuk kis segítség, hogy hátra 205/70R15-ös gumikat szereltettem. Imádtam... Nekem 205/55R16-at elöl-hátul 6.5/100 fogyasztást produkált Primostenbe, 4 személlyel, klímával, fullra pakolva csomagokkal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Normális Omegákban külön kapcsolója van az első- és hátsó ködlámpának... Nekem 205/55R16-at elöl-hátul 6.5/100 fogyasztást produkált Primostenbe, 4 személlyel, klímával, fullra pakolva csomagokkal... Nekem a legjobb fogyasztást hosszú távon, 4személlyel, 4 napra való kaja-pia, plusz 4 sífelszerelés, meg némi ruházat. Pécs-Villach-Pécs, helyi kódorgással együtt 1300-1400km 7,1-7,2/100 as átlaggal, javarészt autópályán. Mind a BC, mind a tankolt mennyiségből ugyanaz jött ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balintka Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Üdv Mindenkinek! Irigykedve nézem ezeket az átlagokat. Ha helyre jönnek majd a gyújtás körüli dolgok, akkor talán az enyém is produkál valami hasonlót, addig pedig nagyon szépen kell mennem hogy 10 alatt tartsam a fogyit. Bár amúgy is elment a kedvem a hajtástól, amikor ezt láttam a bolt elött (vidéken). A kéziféket is sikerült beállítanunk a könyv szerint, viszont ott nincs megemlítve hogy a kardán fölött nem sok hely van a mozgolódásra és a tárcsa alatti állító rész is némi előgyógyításra szorul a művelet nem mindennapi jellege miatt, a tárcsa állapotáról nem is beszélve. A difiolaj csere pedig az egyszerűbb eljárással lett elvégezve. (A szükségessége kérdés, de legalább a színe jobb, anno a váltóból is elég sötét puding jött ki.) Két kérdésem is lenne, az elektromostető tekerője simán lejön (lehúzható) vagy nem(?), mert ez mintha fel lenne ragasztva. A másik meg hogy a központizár müködésénél (nyitás/zárás) alapból van-e indexfény? Előre is kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Üdv Mindenkinek! Irigykedve nézem ezeket az átlagokat. Ha helyre jönnek majd a gyújtás körüli dolgok, akkor talán az enyém is produkál valami hasonlót, addig pedig nagyon szépen kell mennem hogy 10 alatt tartsam a fogyit. Autót kell venni, nem bontószökevényt. Ez hosszú úton autópályán elért eredmény... Két kérdésem is lenne, az elektromostető tekerője simán lejön (lehúzható) vagy nem(?), mert ez mintha fel lenne ragasztva. A másik meg hogy a központizár müködésénél (nyitás/zárás) alapból van-e indexfény? Előre is kösz! Omegában nincs elektromos tető, az kabriókon van. Maximum elektromos tetőablak. 1. Le. 2. Igen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Autót kell venni, nem bontószökevényt. Ez hosszú úton autópályán elért eredmény... Naigen, ez a fogyasztás hibátlan (najó, nem egészen az, de motorikusan-elektronikusan ok :) ) autóval jött ki (korrekt lambda, kipuff, légtömegmérő, gyújtás, befecskendezés, stb). Mióta a kipuff kehes, azóta többet is eszik. Végülis érthető. Sebaj, ha lesz rá idő, meg egy kis 'kedv', akkor megen' jó lesz :) Jah, meg figyelembe kell venni, hogy az ember mennyire nyomja a pedált. Nagy a motor, ha kicsit nehezebb az ember lába, simán lehet tolni feljebb az értékeket 1-2-3-sok literrel. Bár ugye a telepakolt autó eleve kicsit visszarettentő a száguldozástól... senkinek sem hiányzik kanyarban 160nál, meg utána fékezéskor repkedő sífelszerelés, meg hálózsák, stb a kocsiban! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Naigen, ez a fogyasztás hibátlan (najó, nem egészen az, de motorikusan-elektronikusan ok :) ) autóval jött ki (korrekt lambda, kipuff, légtömegmérő, gyújtás, befecskendezés, stb). Mióta a kipuff kehes, azóta többet is eszik. Végülis érthető. Sebaj, ha lesz rá idő, meg egy kis 'kedv', akkor megen' jó lesz :) Jah, meg figyelembe kell venni, hogy az ember mennyire nyomja a pedált. Nagy a motor, ha kicsit nehezebb az ember lába, simán lehet tolni feljebb az értékeket 1-2-3-sok literrel. Bár ugye a telepakolt autó eleve kicsit visszarettentő a száguldozástól... senkinek sem hiányzik kanyarban 160nál, meg utána fékezéskor repkedő sífelszerelés, meg hálózsák, stb a kocsiban! :D Igen, akkor minden jól volt belőve, valamint tempomat 150 körülire... Link to comment Megosztás: More sharing options...
balintka Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Köszönöm a válaszokat(!). Autót kell venni, nem bontószökevényt. Ha akarnám se tudnék erről megfeledkezni, annyiszor hallom.... Omegában nincs elektromos tető, az kabriókon van. És nyílván azt sem "tekerővel" hajtják le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Köszönöm a válaszokat(!). Ha akarnám se tudnék erről megfeledkezni, annyiszor hallom.... Rá se ránts! :D Ez van, ezt kell szeretni. :) Amúgy is én halálra unnám magamat, ha nem szerelhetném a kocsit legalább egyszer egy héten. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Nekem és sógoromnak sem villog az irányjelző, ha bezárom, pedig gyárilag riasztós mindkettő. Viszont öcsémé már villog. Sztem ez is évjárathoz köthető. De lehet, hogy csak az infrásak nem villognak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Rá se ránts! :D Ez van, ezt kell szeretni. :) Amúgy is én halálra unnám magamat, ha nem szerelhetném a kocsit legalább egyszer egy héten. :) Legalább nem unod halálra magad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Legalább nem unod halálra magad... Az biztos! :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Április12, 2010 Megoszt Elküldve Április12, 2010 Ezt szépen ledarálta, de ennek a hangja is jönne... B+, má' megen képpel idéztem... Egy legénybúcsúra mentünk Pécsre, félúton két falu között lepadlóztam, aztán így elfosta magát. De még hazavánszorogtam vele, 4x v. 5x álltam meg fél órára, hűlni hagyni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rObaLex Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Csapadékban gazdag szépjóónapot!! Gyorskérdésem.... kombi hátsó ajtó(k) egy az egyben megy a sedan hátsó(k) helyére?? Nekem és sógoromnak sem villog az irányjelző, ha bezárom, pedig gyárilag riasztós mindkettő. Viszont öcsémé már villog. Sztem ez is évjárathoz köthető. De lehet, hogy csak az infrásak nem villognak. Enyim öreg,mint a háború,de azon is villog záráskor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Április13, 2010 Megoszt Elküldve Április13, 2010 Csapadékban gazdag szépjóónapot!! Gyorskérdésem.... kombi hátsó ajtó(k) egy az egyben megy a sedan hátsó(k) helyére?? Ne máá b+... :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts