Omegatd Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nekem búg, az már gáz? Olajcsere javít rajta? Az gáz, de honnan tudod, hogy a diffi búg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Ha viccnek szántad, akkor a smiley (szmájli/hangulatjel) lemaradt... :) Nem viccnek szántam. Már várom a következő kérdést, hogy hogyan kell cserélni és milyen olaj kell bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nekem búg, az már gáz? Olajcsere javít rajta? Nekem is elkezdett kicsit bógni a hátulja, de nekem kerékcsapágy lesz. Próbáld ki, hogy, ha leveszed a gázról a lábad, vagy terhelésváltásokkor is búg, vagy csak mikor nyomod a gázt. Ha utóbbi, akkor difi, ha állandóan búg, akkor kerékcsapágy. Olajcserekor figyelni kell arra, hogy a sperres hídba be kell nyomni egy speckó adalékot, ami az Opelnél rendelhető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 20 hsz-t töröltem az Omaga B fórum egyéb csevegés, váltó, és gyári felni topicokból. Nem méltó ez ehhez a fórumhoz fiúk. Ha vkinek személyes problémája van intézze el pü-ben. A továbbiakban nem óhajtok ilyesfajta megnyilvánulást látni ezen a helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 ... Köszi hening, valóban nem ide való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 ....... Ezektől lesz színes a fórum, én ezen mindig jól nevetek :D ;) ;) :P ;) ;) :lol: :lol: , csak most nem tudom vissza olvasni :) , Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 ....... Ezektől lesz színes a fórum, én ezen mindig jól nevetek :D ;) ;) :P ;) ;) :lol: :lol: , csak most nem tudom vissza olvasni :) , Asszem akkor neked sürgősen le kellene ülni győzikesót nézni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Asszem akkor neked sürgősen le kellene ülni győzikesót nézni! Te ezen meglepődsz? Évek óta ez a módi. Mindig jön 1-2 okostojás, megmondani a frankót, meg hangulatot kelteni. Aztán lassan eltűnnek a süllyesztőbe... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Asszem akkor neked sürgősen le kellene ülni győzikesót nézni! Utálom a győzike showt , de nagyon azt nem szoktam nézni :D , de ez más közbe olvashatsz érdekes dolgokat is , vissza olvastam egy csomót ezen a fórumon és találtam hasznos dolgokat , régebben a 4ever-en voltam fent csak az megszűnt,néha azért vannak ezek a viták meg vki idegesen ül a számítógép előtt is várja h választ kapjon a kérdésére ( mert mondjuk egy ideje nem tud mit kezdeni a vassal és amikor ilyen válasz jön) , akkó róban mint egy bomba , A másik akinek nem inge ne vegye magáral. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Az gáz, de honnan tudod, hogy a diffi búg? Mert csak akkor búg, ha terhelve van az autó, mármint ha benyomom a kuplungot, akkor elhallgat, és csak akkor búg, ha olyan fordulatszámmal megyek, aminél akár vissza is lehetne már kapcsolni. Pl: 50-60 között negyedikben, vagy 70-80 körül ötödikben. Ha ekkor gyorsítok, átlépek egy kicsit magasabb fordulatszám tartományba, akkor szép lassan elhalkul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Mert csak akkor búg, ha terhelve van az autó, mármint ha benyomom a kuplungot, akkor elhallgat, és csak akkor búg, ha olyan fordulatszámmal megyek, aminél akár vissza is lehetne már kapcsolni. Pl: 50-60 között negyedikben, vagy 70-80 körül ötödikben. Ha ekkor gyorsítok, átlépek egy kicsit magasabb fordulatszám tartományba, akkor szép lassan elhalkul. Ja, és persze hátulról jön a hang. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Nekem is elkezdett kicsit bógni a hátulja, de nekem kerékcsapágy lesz. Próbáld ki, hogy, ha leveszed a gázról a lábad, vagy terhelésváltásokkor is búg, vagy csak mikor nyomod a gázt. Ha utóbbi, akkor difi, ha állandóan búg, akkor kerékcsapágy. Olajcserekor figyelni kell arra, hogy a sperres hídba be kell nyomni egy speckó adalékot, ami az Opelnél rendelhető. Kipróbáltam, és egyértelműen difi. Nem nagyon vágom, de a 2,5-ös BMW motoros TD omegában (kombi) sperres difi van? Mit jelent a sperdifi? Ha ez az adalék nem kerül bele, az mit jelent? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Kipróbáltam, és egyértelműen difi. Nem nagyon vágom, de a 2,5-ös BMW motoros TD omegában (kombi) sperres difi van? Mit jelent a sperdifi? Ha ez az adalék nem kerül bele, az mit jelent? Húzd ki vmelyik féltengelyt, ha kereszt van benne (2 pálca X alakban) akkor sperr, ha csak egy pálca akkor nem az. http://rebelworks.atw.hu/article/Sperr/sperr.html Ha sperres és nincs adalék akkor csúszni fog és nem zár jól.Szal kell bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 <br /><font color="#ff0000">20 hsz-t töröltem az Omaga B fórum egyéb csevegés, váltó, és gyári felni topicokból. Nem méltó ez ehhez a fórumhoz fiúk. Ha vkinek személyes problémája van intézze el pü-ben. A továbbiakban nem óhajtok ilyesfajta megnyilvánulást látni ezen a helyen.</font><br /><br /><br /><br />Az baj... igy nem tom visszaolvasni oket. ha a mentes megvan, elkuldene pu be vagy melbe? kossz :) Hja ugyan A Omega volt, de a diffi zugasat egy kardancsapagycserevel hallgattattam el ;p Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Húzd ki vmelyik féltengelyt, ha kereszt van benne (2 pálca X alakban) akkor sperr, ha csak egy pálca akkor nem az. http://rebelworks.atw.hu/article/Sperr/sperr.html Ha sperres és nincs adalék akkor csúszni fog és nem zár jól.Szal kell bele. Értem, köszönöm! Ha már búg, és nem kardáncsapágy okozza, akkor a difiben mi a baj? Mitől búg? Ebből jön a következő kérdés, hogy mit lehet tenni ha már megvan a baj? Dificsere vagy egyértelműen beazonosítható, hogy a difi mely része hibás, és lehet csak azt cserélni? Üdv, Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 <br /><br /><br />Az baj... igy nem tom visszaolvasni oket. ha a mentes megvan, elkuldene pu be vagy melbe? kossz :D Hja ugyan A Omega volt, de a diffi zugasat egy kardancsapagycserevel hallgattattam el ;p Mentés nincs, vagy legalábbis én nem férek hozzá. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balintka Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 (szubjektív)Azért még annyira nem volt szélsőséges a helyzet, de hogy ne tűnjön önkényesnek a moderátor tevékenység lehetne tenni egy apró célzást a Közösségi szabályokra (4.). Link to comment Megosztás: More sharing options...
ntr Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 (szubjektív)Azért még annyira nem volt szélsőséges a helyzet, de hogy ne tűnjön önkényesnek a moderátor tevékenység lehetne tenni egy apró célzást a Közösségi szabályokra (4.). Szerintem tegnap jócskán kimerítettük a "Szigorúan tiltott" kettes pontját. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Szerintem tegnap jócskán kimerítettük a "Szigorúan tiltott" kettes pontját. :) Valaki felvázolná pár szóban, hogy miért kellett moderálni? Egymás anyukáját illettétek ősi mesterségekkel? Vagy mi történt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Valaki felvázolná pár szóban, hogy miért kellett moderálni? Egymás anyukáját illettétek ősi mesterségekkel? Vagy mi történt? Az éppen nem volt, de hasonló horderejű eszmecsere folyt :) TD és Ntr cartársak egymásnak való egyetnemértésüket-nemtetszésüket nyilvánították ki, hivatkozva egy korábbi fórumos 'találkozásukra'. "...többet nemtudokelmondani, kérem kaccsojjaki!" :D (A tartalomért jogi, és egyébnemű felelősséget nem vállalok ;) ;) :P) Link to comment Megosztás: More sharing options...
balintka Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Szerintem tegnap jócskán kimerítettük a "Szigorúan tiltott" kettes pontját. :D Egyik után jön a másik. :) ...pár szóban... Egy kis összezördülés a "2/b-ben" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Kipróbáltam, és egyértelműen difi. Nem nagyon vágom, de a 2,5-ös BMW motoros TD omegában (kombi) sperres difi van? Mit jelent a sperdifi? Ha ez az adalék nem kerül bele, az mit jelent? Az enyémbe nem az volt. '99 manuál sedan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Sztem egyszerűbb, és olcsóbb a difi csere, mint nekiűállj felújítani. Lehet, hogy a fogaskerekek fogai koptak meg, és azért búg. Ha pedig szétszeded, utánna egy szakival be kell állítattni. HAveromén cseréltünk szimmeringet a behajtásnál. Érzéssel visszahúztuk a csavart, de iszonyúan elkezdett búgni. Elvitte egy szakihoz, aki beállította neki, és ismét csöndes lett. Hogy sperres-e a tetején lévő írásból elvileg kiderül: Diffi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Ma kicsit túráztam az Omegán. Kartervédőt csináltam az automata váltó alá 12mm-es laposvasból. Most már kicsit nyugodtabban közlekedem. Legközelebb a motor alá is faragok egyet :) A jobb első ablak pedig megíjesztett, hogy elromlott: le volt véve az akksisaru, majd vissza, és beprogramoztam az ablakemelőket. Utánna mindegyiket kicsit leengedtem, de a jobb elsőt, a gombot sűrűn nyomogatva engedtem. Egyszercsak gondolt egyet, és majdnem teljesen lement. Ezután, bárhol állítottam meg, mindig visszament két lépcsőben a legalsó állás fölé kb 5 centivel, kivéve, ha teljesen felhúztam, mert akkor úgy maradt. Nem kicsit kakkantottam be, hogy elromlott. Végső elkeseredésemben leszedtem az akkusarut fél órára, és utána megjavult. Ha valaki így jár, akkor ne tojjon be mint én, csak akkusaru le-fel és minden OK. A tetőablakom azonban ismét elkezdett szivatni. Elindulok az autóval, kb 5 percig működik, de utánna már nem. Ha leveszem a gyujtást, és 10 mp múlva visszarakom, akkor ismét megy, de kb 5 perc múlva ismét semmi. Régebben csinálta már ezt, ezért raktam be egy külön ablakemelő kapcsolót, amivel közvetlenül a motort tudom vezérelni, és be lehet csukni bármikor az ablakot. Ez a jelenség elég X aktás az Omegámnál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balintka Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 A jobb első ablak pedig megíjesztett, hogy elromlott..--.. Ha valaki így jár, akkor ne tojjon be mint én, csak akkusaru le-fel és minden OK. A tetőablakom azonban ismét .... X aktás az Omegámnál :D Nekem anno azt akarták beadni hogy memóriás az ablak csak nem tudom hogyan. Lefele nyomtam, ment egy darabig pl. 2/3ig, aztán magától vissza 1/3ig. Ezt már nem csinálja, viszont a tetőablak nagyon ritkán záródik be elsőre. Betekerem záróra, megy egy darabig aztán a vége elött meggondolja magát és teljesen kinyit. Aztán már csak a tekerő nyomvatartásával vagy kivűlről kulccsal lehet bezárni. Erről nem akar leszokni. Hogy sperres-e a tetején lévő írásból elvileg kiderül: Diffi Már én is meg akartam kérdezni (csak vártam :) ), máshol keresgéltem hogy mi alapján kerülnek ezek az autókba, de nem ugrott be hogy ezt az oldalt megnézzem, pedig mikor tesóm váltót keresett/cserélt naponta többszőr böngésztem az "infost", minden ott van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts