Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

a munkahelyén elintézi szerelők vagy mik

de kicsit pontosabban kéne nekem a leírás alkatrészek és tapasztalatok

Hali! A hűtő kivételével (azt odaígértem Skyrangr kollégának) minden megvan nekem a digit klímához, kompresszor, érzékelők, mágnesszelepek és vezérlőegység. De én is azt mndom, kibontani is irdatlan meló, hát még bekábelezni... ha mégis bele akartok fogni, biztosan meg tudunk egyezni, szívesen megválok a cucctól. Viszont működni sosem láttam, egy törött autóban van a szerkó, így nem tudom, működőképes-e (mondjuk, semmi sem indokolja, hogy hibás legyen...).

Link to comment
Megosztás:

Hali! A hűtő kivételével (azt odaígértem Skyrangr kollégának) minden megvan nekem a digit klímához, kompresszor, érzékelők, mágnesszelepek és vezérlőegység. De én is azt mndom, kibontani is irdatlan meló, hát még bekábelezni... ha mégis bele akartok fogni, biztosan meg tudunk egyezni, szívesen megválok a cucctól. Viszont működni sosem láttam, egy törött autóban van a szerkó, így nem tudom, működőképes-e (mondjuk, semmi sem indokolja, hogy hibás legyen...).

Mi van még abból a töröttből eladó?

Link to comment
Megosztás:

Bár ezt lehetne közölni másképp is...

Tudod naponta 20X javítani ilyeneket nem túl felemelő érzés. Mert hiába írom oda, legtöbbször a kedves cartársak arra sem veszik a fáradtságot, hogy visszaolvassanak. Így persze nem veszik észre, hogy vmit elrontottak.

Köszönöm, bár a kor nem dicsőség, hanem állapot. Most már kifelé megyek...

Üdv a klubban. :) :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

A hétvégén voltunk orvosnál. Kompressziómérés és diagnosztika. Elöbbivel nincs probléma, az utóbbi viszont kidobott pár gondot. A fordulátszám olyan 750 és 850 között higgadtan ingadozik. Az előgyújtás értéke pedig -16-ról indul. Tárolt hibakódok nem voltak. Az olajfolyás pedig szemmel látható és pálcával mérhető. Szóval fel lett írva receptre egy komplett motortömítés és egy holtpont jeladó csere. A jeladó szóra kb. négy oldalnyi hsz-t néztem végig 2005-ig. Elég sok gond mögött szokott ez megbújni az fix. Meg az is hogy nagyon nem ajánljátok az utángyártottakat, facetet (ezt többszőr olvastam hogy gáz) meg hellat látok jelenleg a kínálatokban. GMre még nem kérdeztem rá, de olyan 30 és 40 közé lőném az ártippet.

Tegyük fel a jeladóval van gáz, akkor ennek lehetnek köztes állapotai a jó és a rossz között?

Lehet mástól is utógyújtás?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

X20SuperEdition

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én is most készülök difiben olajat cserélni, és már körbejártam a témát.

Két módon lehet leengedni.

1. A difi jobb oldalán (menetirány szerinti jobb természetesen) kb. a difi magasságának közepén van egy betöltő csavar, ez szolgál betöltésre és leengedésre vagy inkább leszívásra is.

2. A difi hátulját fogó 5 csavart kilazítod, és szétnyitod a difi hátulját. Ekkor kifolyik az olaj teljesen. Ezt nem tartom annyira jó ötletnek, mert valszeg ott van valami tömítés, ami így cseréssé válik.

Ha esetleg valakinek van jobb tapasztalata, ossza meg velünk. :)

Üdv,

Zoli

Jó ötlet lesz az (2.), Köszi

--------------------------------------------------------------------------------------------

X20SuperEdition

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

A hétvégén voltunk orvosnál. Kompressziómérés és diagnosztika. Elöbbivel nincs probléma, az utóbbi viszont kidobott pár gondot. A fordulátszám olyan 750 és 850 között higgadtan ingadozik. Az előgyújtás értéke pedig -16-ról indul. Tárolt hibakódok nem voltak. Az olajfolyás pedig szemmel látható és pálcával mérhető. Szóval fel lett írva receptre egy komplett motortömítés és egy holtpont jeladó csere. A jeladó szóra kb. négy oldalnyi hsz-t néztem végig 2005-ig. Elég sok gond mögött szokott ez megbújni az fix. Meg az is hogy nagyon nem ajánljátok az utángyártottakat, facetet (ezt többszőr olvastam hogy gáz) meg hellat látok jelenleg a kínálatokban. GMre még nem kérdeztem rá, de olyan 30 és 40 közé lőném az ártippet.

Tegyük fel a jeladóval van gáz, akkor ennek lehetnek köztes állapotai a jó és a rossz között?

Lehet mástól is utógyújtás?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

X20SuperEdition

Hello ha jeladót cserélsz akkor csak a gyári a jó GM-Siemens igaz horror ára van(35e) ,nekem azt mondták h lehet kapni identet némi kedvezménnyel 10e körül,de ha diagnosztika nem mutatja ki nem hiszem h az lenne a baja ,én most cseréltem főtengely jeladót a vasamban, hááát nem kis munka , jó helyen van elrejtve ,ha nem tudod hol van nem látod( a szervó szivattyú alatt van) , van mit bontani , nekem szerencsére nem került pénzembe a jeladó mert u a mint a c20ne és abból még maradt a régi donorból. Ha viszont alapjáratod ingadozik annak sok baja lehet, elsőben alapjárati motor, kontakt hiba , ezer mi egymás ,vákuum csövek . Kíváncsi vagyok mit kért a szerelő munkadíjban a jeladó cserére,kb 2 óra munka van vele .Üdv Pety79

Link to comment
Megosztás:

Ha viccnek szántad, akkor a smiley (szmájli/hangulatjel) lemaradt... :D

Tudod hogy van a székellyel is... Érti ő a viccet, csak nem szereti! ;)

Amúgy ja, ez most a 'segítőkész Omegás szakkör' foglalkozás, a 2/b-ből... :)

Omegánál nem tudom hogy van-e szervízciklus a diffiműre, de azt tudom, hogy régebbi terepjáróknál-pickupoknál (Mitsu, Toyota, Isuzu) 80-100e km vagy 3 év az olajcsere periódusa a hátsó diffiben (lényegében ugye azok is hátul hajtanak, az első kerék legtöbbször kapcsolt hajtású, szóval ugyanazt a terhelést kaphatja kb).

Teherautóknál szintén általános a 3-5év a futásidő, de ott lényegesen több a futásteljesítmény (2-300e km). Érthető, egy kamion többet fut mint egy személy/terepjáró (több is benne az olaj, meg általában azok szűrővel vannak szerelve).

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.