MalterKoma Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Azért ez függ a gumi kialakítástól is... pl a Pirelli Nero rossokat nem vitte annyira a nyomvájú mint az ugyanakkora, de full kocka kialakítású Fuldákat, ne azzal móka volt a régi hetes főleg éjjel, sietve... de pl a 265 hátul meg sem érzi a nyomvájút (miért is tenné, szélesebb majdnem mint az ifakerék ;) ) Ma megnéztem egy 2,6 V6 ost idekint... háát gyerekek, nem elég hogy drága, de még 4 hengeresnek se vettem volna meg... zakatolt mint egy dízel.. és 89000 Rand (x25 Ft !!!!!!!!) nem olcsó ellenben szar... gáz ez az ország (is:P) :) Jáááájjj, régi hetes, Balatonkeresztúrtól Kanizsáig mekkora halál volt, amig nem volt pálya.... A Fulda az télleg kockás. Mint egyesek... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Jáááájjj, régi hetes, Balatonkeresztúrtól Kanizsáig mekkora halál volt, amig nem volt pálya.... na ja, én meg volt hogy 2 hetente tettem meg azt oda vissza.. A Fulda az télleg kockás. Mint egyesek... :lol: Kire gondolsz? ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Kori! Ha jól emlékszem, neked 235/45 gumijaid vannak. Azokkal a gumikkal iss megy keresztbe szar úton az autó? Változott valamit az ültetés hatására? Mekkora a felnit Et-je? Hátha az a megoldás Nekem mindkét Omegán a nagykerékkel/szélesgumival ment/megy keresztbe szar úton a gép, mind a 18-asokkkal, mind a 17-esekkel, 225-össel iss, meg 245-össel iss... Idei gumiválasztás miatt kérdem, hátha segít a döntésben ET35-ös.Régebben 245/35 gumik voltak fenn, az egy rémálom volt . Pest oda-vissza és garantált izomláz a sok ellenkormányzástól. A 235/45 sokkal kezesebb. Kicsit ezt is viszi az út, de abszolút használható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 na ja, én meg volt hogy 2 hetente tettem meg azt oda vissza.. Én meg naponta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Én meg naponta... Hja kérem akinek tellik rá, de a köztes időben én kérem dolgoztam... :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Hja kérem akinek tellik rá, de a köztes időben én kérem dolgoztam... ;) ;) Én meg mikozben közlekedtem rajta, akkor is dolgoztam... :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Én meg mikozben közlekedtem rajta, akkor is dolgoztam... :lol: :) Az autóvezetés nem munka... mondta anyám, és 2 hónapig csak neki szállítottam.. hehehe... Amúgy részvétem ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Tudtok javasolni (elsősorban a) dél-dunántúlon olyan műhelyt, akik vállalnak felni felújítást-javítást (szükség szerint hegesztés, vagy csak gittelés, plusz fújás meg lakkozás)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Az autóvezetés nem munka... mondta anyám, és 2 hónapig csak neki szállítottam.. hehehe... Amúgy részvétem :) :lol: Most is elmegyek az épülő Balaton Ring mellett hetente legalább 2x... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Sziasztok! Olvasgattam a fórumot, de nem találtam hasonló problémát, mint az enyém, ezért kérlek segítsetek, bármilyen ötlet hasznos lehet. Van egy 95-ös B Omegám, 2,5 TD. Nem volt tökéletes a fékem, a hátsók nem fogtak, a tárcsa szinte rozsdás volt. Fékbetét csere nem segített, aztán főfékhenger csere ezen segített, viszont a fékhatás nem volt az igazi. Kiderült, hogy a fékrásegítőben a membrán lyukas. Kicseréltem a fékrásegítőt, bontóból. A membrán ebben nem enged át, a fékem mégsem jó. Kemény, pár centis csak a pedálút, és izomból kell taposni. A fék jó, mert ha izomból belesatuzok, akkor majd kiesek a szélvédőn, de egy sima lassítás is izomlázat okoz... Vákuum van, bár nem mértük, de a vákuum csövet újjal befogva elég szépen szív. Mi lehet még gond? Minden segítséget köszönök előre is! Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Sziasztok! Olvasgattam a fórumot, de nem találtam hasonló problémát, mint az enyém, ezért kérlek segítsetek, bármilyen ötlet hasznos lehet. Van egy 95-ös B Omegám, 2,5 TD. Nem volt tökéletes a fékem, a hátsók nem fogtak, a tárcsa szinte rozsdás volt. Fékbetét csere nem segített, aztán főfékhenger csere ezen segített, viszont a fékhatás nem volt az igazi. Kiderült, hogy a fékrásegítőben a membrán lyukas. Kicseréltem a fékrásegítőt, bontóból. A membrán ebben nem enged át, a fékem mégsem jó. Kemény, pár centis csak a pedálút, és izomból kell taposni. A fék jó, mert ha izomból belesatuzok, akkor majd kiesek a szélvédőn, de egy sima lassítás is izomlázat okoz... Vákuum van, bár nem mértük, de a vákuum csövet újjal befogva elég szépen szív. Mi lehet még gond? Minden segítséget köszönök előre is! Zoli Esetleg be lehetnek rohadva a hátsó fékdugattyúk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Basszuskulcs, még Ilyen Omegát sem láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Esetleg be lehetnek rohadva a hátsó fékdugattyúk. Naja. Avagy egy alapos fék-generál... Lehet hogy az első fékek sincsenek a helyzet magaslatán. Betét kiszed, dugattyúk kinyom, megpucol, gumikarmanytyúk ellenőrzése, ilyesmi. Továbbá nem nagy munka körbelégteleníteni alaposan a rendszert, illetve C verzióként, kihúzni az ABS relét, és megnézni ABS nélkül mit mutat, nem-e az szivat (nekem egyszer leragadt az ABS-modulban egy szelep, ami szétszed-tisztít megmozdulás után volt csak hajlandó működni, relé nélkül ment a buli rendesen). Link to comment Megosztás: More sharing options...
smbdude Elküldve Március9, 2010 Megoszt Elküldve Március9, 2010 Basszuskulcs, még Ilyen Omegát sem láttam. Itt még cifrábbak is vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Basszuskulcs, még Ilyen Omegát sem láttam. Abban a városban, ahol Én lakom most, egy A Omega volt hasonlóan átalakítva halottaskocsinak. Néztem nagyokat, amikor átszaladt az agyamon a felismerés! :lol: Nemrég cserélték le, talán 2 hónapja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Naja. Avagy egy alapos fék-generál... Lehet hogy az első fékek sincsenek a helyzet magaslatán. Betét kiszed, dugattyúk kinyom, megpucol, gumikarmanytyúk ellenőrzése, ilyesmi. Továbbá nem nagy munka körbelégteleníteni alaposan a rendszert, illetve C verzióként, kihúzni az ABS relét, és megnézni ABS nélkül mit mutat, nem-e az szivat (nekem egyszer leragadt az ABS-modulban egy szelep, ami szétszed-tisztít megmozdulás után volt csak hajlandó működni, relé nélkül ment a buli rendesen). Köszi a hozzászólásokat. Mint említettem, a fék nagyon fog, ha taposom. Azonban pont ez a gond, hogy nagyon kell taposni. Pont olyan, mintha nem lenne rásegítő! De mivel azt cseréltem, és benne a membrán nem enged át, ezért elképzelni sem tudom, hogy mi lehet a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Köszi a hozzászólásokat. Mint említettem, a fék nagyon fog, ha taposom. Azonban pont ez a gond, hogy nagyon kell taposni. Pont olyan, mintha nem lenne rásegítő! De mivel azt cseréltem, és benne a membrán nem enged át, ezért elképzelni sem tudom, hogy mi lehet a gond. Ja, és persze a rásegítő csere után, mivel ez egyéb bontással is jár, volt egy alapos légtelenítés, így nem hinném, hogy levegős. Szóval ami tapasztalható: - a fékpedál kemény, nagyon kint fog, nincs holtjáték, hanem bekeményedik, mielőtt elkezdene igazán fogni. Innentől erősen kell taposni, de akkor fog rendesen. Tehát pont olyan, mintha szimplán izomerővel fékeznék, rásegítő nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Ja, és persze a rásegítő csere után, mivel ez egyéb bontással is jár, volt egy alapos légtelenítés, így nem hinném, hogy levegős. Szóval ami tapasztalható: - a fékpedál kemény, nagyon kint fog, nincs holtjáték, hanem bekeményedik, mielőtt elkezdene igazán fogni. Innentől erősen kell taposni, de akkor fog rendesen. Tehát pont olyan, mintha szimplán izomerővel fékeznék, rásegítő nélkül. Akkor csak azt tudom javasolni, hogy megint szétszeded, és megnézed, hogy a rásegítő tényleg dolgozik-e... Kiszeded, rádugod a vákuumcsövet, és kipróbálod hogy fejt-e ki erőt. Lehet hogy valami gubanc van ezzel is... Több ötletem nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Ja, és persze a rásegítő csere után, mivel ez egyéb bontással is jár, volt egy alapos légtelenítés, így nem hinném, hogy levegős. Szóval ami tapasztalható: - a fékpedál kemény, nagyon kint fog, nincs holtjáték, hanem bekeményedik, mielőtt elkezdene igazán fogni. Innentől erősen kell taposni, de akkor fog rendesen. Tehát pont olyan, mintha szimplán izomerővel fékeznék, rásegítő nélkül. És ez omega rásegítő volt tutira? Csak azért mert opeléknál (régebbi típusok) az omega az egyetlen aminek a fékje elfogadható, a többi botrány... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március10, 2010 Megoszt Elküldve Március10, 2010 Ja, és persze a rásegítő csere után, mivel ez egyéb bontással is jár, volt egy alapos légtelenítés, így nem hinném, hogy levegős. Szóval ami tapasztalható: - a fékpedál kemény, nagyon kint fog, nincs holtjáték, hanem bekeményedik, mielőtt elkezdene igazán fogni. Innentől erősen kell taposni, de akkor fog rendesen. Tehát pont olyan, mintha szimplán izomerővel fékeznék, rásegítő nélkül. A rásegítőt úgy tudod kipróbálni, hogy álló motornál pumpálod párszor a féket, hogy felkeményedjen, aztán a fékpedál folyamatos nyomvatartása mellett beindítod a motort. Ha a pedál bejjebb esik, akkor megy a rásegítő, ha nem, akkor nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bercsenyiz Elküldve Március11, 2010 Megoszt Elküldve Március11, 2010 A rásegítőt úgy tudod kipróbálni, hogy álló motornál pumpálod párszor a féket, hogy felkeményedjen, aztán a fékpedál folyamatos nyomvatartása mellett beindítod a motort. Ha a pedál bejjebb esik, akkor megy a rásegítő, ha nem, akkor nem jó. Köszi mindenkinek az ötleteket! Biztos, hogy omega rásegítő, ugyanaz a típus, mint ami volt is benne. Megpróbálom a pumpálást, majd bekeményedés után a ráindítást, hogy mit reagál. Plusz szét fogom szedni ismét, hogy nem-e raktam össze valamit rosszul, bár itt nem nagyon van mit rosszul összetenni. Köszi, még egyszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Sziasztok! Lenne egy olyan hibám,hogy időnként kivillan a motorcsek lámpa de ha megemelem a fordulatszámot 3000 fölé akkor elalszik.Teljesen rapszódikusan csinálja nincs rendszer benne,Van hogy hetekig nem csinálja de van hogy naponta többször is. Kérdés kinek mi a tippje? Ill.nincs valaki Győr környékén aki kispénzért megnézné tech2-vel? köszi a segítséget előre is:csiziktomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Sziasztok! Lenne egy olyan hibám,hogy időnként kivillan a motorcsek lámpa de ha megemelem a fordulatszámot 3000 fölé akkor elalszik.Teljesen rapszódikusan csinálja nincs rendszer benne,Van hogy hetekig nem csinálja de van hogy naponta többször is. Kérdés kinek mi a tippje? Ill.nincs valaki Győr környékén aki kispénzért megnézné tech2-vel? köszi a segítséget előre is:csiziktomi ki tudod te is villogtatni a hibakódot. keress rá itt a fórumban, nem túl bonyolult. amúgy bármi lehet ez alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Én lambdára tippelnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Én lambdára tippelnék. köszi a tippet(ket) itt hogyan lehet hibakódolvasásra keresni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts