Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Ha veszel egy normális állapotú/futásteljesítményű MV6-ot (nekem sikerült), és normálisan karbantartod, a világból kimegy, és a gatyád sem megy rá.

Két évig használtam egy Calibra 16V-t, ez idő alatt belettem 70e km-t. ezek után majdnem másfél éve nyüstölök egy MV6-ot (30e km), és azt kell mondanom, az omegával lényegesen kevesebb a baj, és olcsóbb is a fenntartása.

El kell dönteni, kinek mit bír el a pénztárcája. Uhuhu-t ezért becsülöm, mert ő be tudta lőni, hogy mit tud fenntartani.

Link to comment
Megosztás:

Puncsojjatok csak egymásnak... :twisted: :oops:

Amúgy valóban igaz, olyat kell venni, amit el bír tartani az ember. Nem akarom fényezni a (Flowa által) szar BMW motoros vackomat, de a 3 év alatt a motorra és alkatrészeire még nem költöttem (azért nem teljesen igaz, cserélni kellett 2x az ékszíjfeszítő patront és 1x az ékszíjfeszítő öntvényt, mert eltörött, de ezek 8-10 ezres tételek). Futómű alkatrészekre annál többet, de az legalább rendben van most (illetve lesz holnap)...

Link to comment
Megosztás:

A kiemelt résszel OmegaTD-t akarod sértegetni?

ÁÁÁÁÁÁÁÁ, engem maximum nagykéssel lehet megsérteni! :oops: :twisted:

Különben azok írnak ilyeneket, akik farokhosszabítónak vesznek Omegát... 8) :( :wink:

Helyesen így lenne:

AUTÓ = 5 méter, 6 henger, benzin- és hátsókerékhajtás

GAZDÁJA = minimum 180 centi és minimum 130 kiló

siofok42.jpg

Ui: Mellesleg a Trefort OmegaRulez szobájának volt az sokáig egyik mottója: hátsókerék, 5 méter, 6 henger, 120 kiló... (GMA és én alkottuk...)

Link to comment
Megosztás:

A tököm tele van a v6-os omegákkal. Ha most vennék autót, messzire elkerülném az ilyeneket :evil: Most let cserélve a hengerfej, azóta mentem kb 600 kilómétert, és most elkezdett valami sírni a motor bal elején. nahát nem lehet úgy menni ezekkel, hogy ne legyen semmi problémája :evil: Holnap leveszem az ékszíjat és beindítom úgy is, és ha marad a sírás, akkor vagy vezérlés, vagy a motor hányt be megint. Rendben vanhogy sokat kell foglalkozni az omikkal, de hogy az ember a fizetését mindig az autóra költse... :roll:

nem lehet hogy hozzánemértőre bíztad?

Link to comment
Megosztás:

Nem szeretek egy tálból cseresznyézni. Senkivel sem. Kivételek azért vannak, de azoknak 2-vel kezdődik a személyi számuk...

Akkor biztosan nem vagy pedofil. :twisted: :shock:

Nekem néha kell csereznyézni olyannal is, akinek 4-el kezdődik a személyi száma, igaz ő a pici lányom... :roll: :wink: 8)

Link to comment
Megosztás:

Nekem ezért nincs Omegám. Mert nem lenne pénzem szervizelni

Feltételezem, hogy ezt (ill. a hozzászólásod többi részét) alapvetően nem nekem címezted, miután nem én vagyok az, aki panaszkodik, hogy mennyi sok pénzt kellett szervizelésre költenie.

Amúgy egyetértek azzal, hogy a legtöbbször a nagy futásteljesítmény a ludas. Dehát szegény "bevarrt zsebű Opelesnek" nincs pénze relatíve új Omegára. Van azonban olyan, aki mindezek ellenére sem hajlandó kisebb autóba ülni. (Van aki kényelmi szempontok miatt, és van aki farokhosszabbítás végett... :wink: )

Link to comment
Megosztás:

Meglehet próbálni a javitást is, de sztem nem lesz hosszú életű. Ha nem akarja megtartani az autót, vegyen egyet bontóból, de ha megtartja vegyen inkább újat. Nekem az mv6-hoz a legolcsóbb hűtő67e lett volna.

Más: a mai napomat az imádott omegámnak szenteltem. kijavítottam az alján az apróbb sérüléseket, és kiderítettem mi adja azt az irdatlan síró hangot. Lezsedtem a szíjat és beindítottam. El sem hittem, hogy jár a motor olyan csöndes volt :arrow: tehát nem a motor szart be. Ezekután alaposan lezsíroztam a két vezetőgörgő csapágyait, és kézzel megpörgettem a generátort, a szervópumpát és a klímakompresszort. Hát utóbbinak rendesen csapágy hangja van, de sajna egyszerű eszközökkel nme tudtam szétszedni, hogy azt is bezsírozzam kicsit. Miután sikerült összerakni, beindítottam, de a furcsa hang mépég mindig megvolt. Gondoltam, ha a klíma sír, akkor ha bekapcsolom akkor el kell hallgatnia. Legnagyobb csodálkozásomra egy idegesítő síró hang elhalgatott, de ami miatt szétszedtem az megmaradt. Tehát vszínű a szervószivattyú is ludas ebben a síró koncertben. Érdemes javittatni a szervószivattyút, v inkább vegyek egy bontottat? és ez mennyibe fájna kb? a klímát meg beviszem majd pécsre hátha tudnak vmit kezdeni vele.

Akkor holnap az omegások lealázzák az összes többi szekciót :!: 8)

Link to comment
Megosztás:

Ezt jó hallani. Márminthogy nem fődarab kakilta el magát, hanem "csak" egy szervó. Én a Vectrámnál tapasztaltam kottára ilyet. Én is elkezdtem szentségelni. Aztán föltöltöttem a tartályt szervóolajjal. :oops: :oops: :oops:

Lealázunk mindenkit? Miben? Hogyan? Én nem vetélkedek, mert kisebbségi komplexusom van, és ráadásul a Bp szexió tagja (is) vaok, vmint Corsa szimpatizáns. :roll:

Link to comment
Megosztás:

Olaj az biztos van benne elég (bár nem néztem meg, mert akkor ki kell szedni a toronymerevítőt), mert már jártam úgy hogy elment az olaj, de akkor alapban nem volt hangja, csak mikor tekertem a kormányt, most meg alapban van hangja, és mikor tekerem kicsit csendesebb lesz. De vszínű nem szenvedek a felújítással, hanem veszek egy bontottat. Most néztem az opelbontóban 15e egy szivattyú. Ha nekiálluk javítattni biztos többen lenne.

Hát állítólag elég jó kérdéssorok lettek összeállítva a szekciók közötti vetélkedőkre. Merthát eredetileg szekciók találkozójának lett meghirdetve.

Link to comment
Megosztás:

De te úgy sem versenyezhetsz, mert te leszel a felügyelőbizottság :idea: bebebe :wink:

Ja és amióta elhoztam pestről az autút nagyon rossz úton vmi kopog az autó hátuljában, és jobbos kanyarban olyan hangot ad mintha a kerék beleérne vmibe, de nem találtam semmit, pedig alaposan megrángattam mindent. (remélem nem a hátsó híd szart be :? )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.