Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Viszont alázós ilyenkor a gép, igaz, eszi is az anyagot, de enegia nincs a levegőből...

Az tuti! :lol:

Csak ha egy kicsit kopott a motor, akkor ne jöjjön mögötted senki, mert füstmérgezése garantált :lol:

Ugyanígy voltam az XM-el. Nagyon ment, viszont égett a pofám amikor a tükörbe sasoltam... Nemhogy vágni lehetett a füstöt, hanem csomagolni, és kilóra eladni! :P

Így vissza lett véve a töltés, meg egy kicsit az füstgáz-utóégetés is meg lett igazítva, és 350e km-es létére eltűnt a füst, meg beállt a 7 liter alatti fogyi.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon valószínű,hogy igazatok lesz és lehet annak köszönhető a hirtelen fordszám. növekedés,nem pedig a turbó nyomásnak,bár akkor nem tudom,hogy hol kezd nyomni,mert nincs differencia.

Sajnos nincs lehetőségem mostanában belemerülni,de erre is fény fog derülni,ahogy minden másra :lol:

Nagyon szépen köszönöm az irányadó gondolatokat,segítségeket,fáradozást! :lol:

Adagolós: Szekeres Tibor

6236 Tázlár, Kossuth Lajos utca 5/A. 06-78/455-143.

Link to comment
Megosztás:

Ezt csak úgy.

Jó drága. Meg kétajtós. :D

Bár az Omegához annyi köze van mint egy fürdetőkádnak, ettől függetlenül szép, és kellene! :lol:

Egy versenycsapat árult egy bilikék hasonló 'Omit', többszörös Hockenheim kupa, meg mittudomén milyen résztvevő, de az occsóbbé' volt (100e ejuró). Szóval ha vki nagyon ilyet akar, lehet hogy van olcsóbb is, amiből lehet alkudni (gondolom a téligumikat adják mellé bónuszba!!! :lol: ) :lol: :lol: :P

Amin elgondolkoztam egyszer, hogy hogyan nézne ki az Omi 2ajtóval, kabrióként!?

Megcsinálni tudom hogy óriási meló lenne (ajtó nyújtása, masszívabb zsanérok, hátsó ajtó eltűntetése, esetleg a kasztni rövidítése, extra merevítések, tető gyártás, helycsinálás a tetőnek, etc), viszont asszem a kívánatos kategóriába tartozna egy MV6-os, fullos kabrió! :lol:

Szóval hogyha ChipFúz, meg a csapata esetleg megtréfál, remélem ez sülne ki belőle!

(remélem olvassa az asszony!)

:P ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Klassz az új avatarod! :lol:

Köszi. De mit szenvedtem, mire sikerült berakni. Vmiért az én gépem mindig a régit mutatta, de akkorára nyújtva, mint az újonnan feltöltött. Később kiderült, hogy csak nálam van ilyen gond, mások jól látják az újat. Azt tanácsolták nyomjak egy Ctrl+F5-öt. Azóta nálam is jó. Ráadásul a fórumot is megnyitom, és mindjárt rá kell nyomnom a frissítre, mert különben az előző napi képet dobja be :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi. De mit szenvedtem, mire sikerült berakni. Vmiért az én gépem mindig a régit mutatta, de akkorára nyújtva, mint az újonnan feltöltött. Később kiderült, hogy csak nálam van ilyen gond, mások jól látják az újat. Azt tanácsolták nyomjak egy Ctrl+F5-öt. Azóta nálam is jó. Ráadásul a fórumot is megnyitom, és mindjárt rá kell nyomnom a frissítre, mert különben az előző napi képet dobja be :lol:

Töröld az előzményeket. Akkor jó lesz! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam a múltkor az adagoló folyásáról engem is elért ez a csapás, bár nekem csak alapjáraton csepeg oldalt valami vezték szerű mellett alatt(úgy tünik). Akkor mintha irtatok volna adagolost aki ért is a tipushoz (2,5td) de most nem találom. Esetleg valaki ha tud.

Igények vannak! :lol: :lol:

Lehetőleg Pesten a 18.ker-ben más nincs.

Ja de! legyen nagyon ügyes és persze majdnem ingyen :P :lol:

De komolyra fordítva tényleg kellene egy ügyes kezű szaki! mert szeretem ezt a "kis"autómat.

Köszi mindenkinek!

Közben megtaláltam de nagyon messze van tőlem.

Oldjawás mintha te montál volna nekem valamikor valamit, vagy csak rosszul emlékszem?

Ha tudtok írjátok meg köszi.

Link to comment
Megosztás:

Úgy alakulnak a dolgok, hogy max 1 éven belül autócsere lehet. Nézegettem itteni Omegákat, dízelt, benzinest egyaránt. Felhozatal nem valami nagy, így inkább rárepült a német autópiacra. Itt autót behozni semmiből se tart, annyi, hogy rendszámot kell kérj, ami 2 hét alatt megjön minden egyéb okmánnyal együtt, 15-20e ft körüli összegért. reg.adó és tsai itt ismeretlen fogalom.

Nade! ki is szemeltem egy 2001-es 2,5-es TD-t. Fullos, nembőrös, szép, extrás, német. Ára is jó, de nem is ez a lényeg. Nekiálltam adó után kutatni (itt az autó súlya alapján kategorizálnak, ami az alapdíj, és erre jön rá a 100gr feletti CO2 grammja utáni adó). Seggreültem! :rolleyes:

A dízel 2,5es Omi éves adója 7200kr, míg egy MV6-os 3,2-esé nincs 2000kr. 27 ft-os árfolyamon számolva ~200e ft vs. 54e ft. Súlyos különbségek.

Még ha úgy is számolok, hogy a dízel olcsóbb 1kr-ával (13 vs 12kr), akkor is nagy a fentartás költségei közötti különbség (nem beszélve, hogy az MV6 nevetve szalad E85-el egy kis ösztönzés után, és akkor máris csak 8-9kr az üzemanyag)...

Szóval érdekes világ van itt :D

Link to comment
Megosztás:

Szép világ :rolleyes: Végre egy hely, ahol nem a dieseleket sztárolják. Autógáz is van kinn?

Van, asszem sima, meg bio változat is :D Javarészt városi buszok mennek vele ('gasbus').

A 'megyei' buszok meg repceolajjal mérgezik a környezetet, illetve ED95-nek jelzett a biogázolajjal (ez is ethanol alapú).

Amúgy itt kint nagy hagyománya van a multifuel-nek. Minap láttam egy Skoda Octavia Dualt, amint a benzinkúton E85-öt tankol :P Ezt már csak akkor lehetne lekörözni, ha hibrid is lenne ráadásul :lol:

Spórolnak a svédek, ugyan nem skót módra, de megnézik hogy hol megy el a pénz, és hol lehetne ésszerűen fogni rajta.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Első sorban diesel-es kolegáktól kérdezek,bár lehet más is vágja...

Szóval visszatérve a múltkori "előtöltés" problémámhoz.....MEGSZŰNT! :P

Nahhde erős a gyanúm,hogy ez képtelenség,magától legalábbis. Most rendesen döglött az autó, alacsony tartományban is,ahogy lennie kell,viszont magasban sem ugrál :rolleyes: :S (nem vagyok maximalista,de így se teccik:S )

Van az a szívócső nyomás érzékelő, (ez a MAP szenzor?),....szóval: volt ecce egy olyan esetem,hogy arról lecsúszott a cső és erőtlenkedett az autó. Ezt produkálja most !!(viszont a cső rajta)! Úgy tudom ez az üzemanyag és levegőt keveri arányba, ettől megy meg nem megy,esetleg sokat fogyaszt stb. (javítást,ha tévedek) Szóval felmerült a gondolat bennem,hogy esetleg attól kapart nagyon a vas,hogy ez elinformálta a dolgokat és most lehet,hogy behalt.??? Gondolom ez se örökös...

Amúgy sajnos most sincs még időm vele nagyon foglalkozni(gyakorlatban),majd csak jövő 7végén,de mintha tapasztaltam volna olyat,hogy néha jobban megy,viszont többnyire sajnos gyenge. :D

Lehetséges,hogy jó helyen tapogatózom??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam a múltkor az adagoló folyásáról engem is elért ez a csapás, bár nekem csak alapjáraton csepeg oldalt valami vezték szerű mellett alatt(úgy tünik). Akkor mintha irtatok volna adagolost aki ért is a tipushoz (2,5td) de most nem találom. Esetleg valaki ha tud.

Igények vannak! :D :rolleyes:

Lehetőleg Pesten a 18.ker-ben más nincs.

Ja de! legyen nagyon ügyes és persze majdnem ingyen :P :lol:

De komolyra fordítva tényleg kellene egy ügyes kezű szaki! mert szeretem ezt a "kis"autómat.

Köszi mindenkinek!

Közben megtaláltam de nagyon messze van tőlem.

Oldjawás mintha te montál volna nekem valamikor valamit, vagy csak rosszul emlékszem?

Ha tudtok írjátok meg köszi.

Igaz nem Pest, de múltkor ez volt az:

Adagolós:

Szekeres Tibor

6236 Tázlár, Kossuth Lajos utca 5/A. 06-78/455-143.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hengerfej tömítés és vezérlés csere lesz a kocsin.

Szerintetek érdemes a gyári cuccokat megvenni, vagy jó az utángyártott is?

Néhány példa: vízpumpa gyári 50000 ft

utángyártott 13000-16000 ft

Vezérlés szett: gyár 90000 ft

utángyártott (SKF) akciósan 47000 ft

A hengerfej tömítés készlet is kb. a fele a gyárinak.

A hűtő is folyik, úgyhogy az is csere.

A hűtőt megvettem már, a tipusa Nissens 63073A

A dobozra az van írva, hogy autómata váltóshoz való, de az üzletben azt mondták, jó a manuálhoz is.

Nekem manuál van.

th_13707_DSC00237_123_463lo.JPG

th_24386_omegahuto_123_663lo.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hengerfej tömítés és vezérlés csere lesz a kocsin.

Szerintetek érdemes a gyári cuccokat megvenni, vagy jó az utángyártott is?

Néhány példa: vízpumpa gyári 50000 ft

utángyártott 13000-16000 ft

Vezérlés szett: gyár 90000 ft

utángyártott (SKF) akciósan 47000 ft

A hengerfej tömítés készlet is kb. a fele a gyárinak.

A hűtő is folyik, úgyhogy az is csere.

A hűtőt megvettem már, a tipusa Nissens 63073A

A dobozra az van írva, hogy autómata váltóshoz való, de az üzletben azt mondták, jó a manuálhoz is.

Nekem manuál van.

th_13707_DSC00237_123_463lo.JPG

Az automata hűtője annyival több, hogy van benne egy olajhűtő (váltó miatt). Méretre minden stimmel a manuálos hűtővel, annyi, hogy van rajta 2 plusz csőcsatlakozás. Ezeket blinddeld le (kép jobb oldalán a 2 piros dugó), hogy ne legyen retkes. Más teendő nincs vele.

Én tapasztalat szerint eddig nem láttam különbséget a márkás utángyári, és a gyári minőség között. Sőt, sztem bizonyos utángyári cuccok jobbak is mint a gyáriak (pl Sachs kuplung az azért nem rossz), bár ezt konkrétan GM/Opel-nél nemtudom, én utángyártott, de márkás motyókkal újítottam fel a gépet (vezérműkészlet+görgők, vízpumpa, meghajtószíjkészlet+görgők), nem volt vele semmi problémám.

Az összeszerelésnél méretek stimmeltek mindig, mindenhol, és azóta sincs gubanc velük (pedig párezer km-et már megfutottak, a meghajtószíj lassan megint csereérett).

HF tömítésből bármit (Elring, GLASER), csak ne Ajusa-t! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A Csergő Opel Szakszervizzel van valakinek tapasztalata?

Bocs, hogy ennyit kérdezek, de sok a negatív élményem szerelőkkel kapcsolatban.

Tavasszal lesz egy hosszab utam (Svédország) és nem szeretném, ha gondok lennének útközben.

Na, merre lesz a nagy kirándulás? Mi lesz az útvonal? Kompozol, vagy tolod autópályán végéig Dánián?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.