greg Elküldve Március31, 2005 Megoszt Elküldve Március31, 2005 Nem baj, most már ezt meg kell oldani...! Megmozgatok mindent. Nehogy má az alkatrésznepperek okosabbak legyenek mint mi!!! Az emberek mindig jönnek ezzel a "neki van bejáratott kapcsolata" szöveggel. Mintha más nem vásárolhatna autót, motort, alkatrészt stb. ugyanott. Majd befűzok valami németes ismerőst, hogy túrjon bontókat a neten. A többi már megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április1, 2005 Megoszt Elküldve Április1, 2005 Én kérek elnézést a "kirohanásom" miatt. :oops: De azért az érintettek elgondolkozhatnának azon, hogy illik-e Astrásként egy Omegás topicban ilyen cinikus megjegyzéseket tenni...! Na jó, felejtsük el inkább! :wink: Díszléc kérdés: annyi a probléma, hogy a B Omega díszléce ragasztott, míg az A Omegáé "pattintós", így B Omegára nehezebb szeköndhend lécet aggatni. Amúgy valóban drága. (Én anno ~13-ért vettem jelzés nélkülit, mert a CD felirat még sokezer lett volna...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április1, 2005 Megoszt Elküldve Április1, 2005 A B Omegáénak a megoldásában is szerintem pattintásé a főszerep, mert most két óriási lyuk tátong a léc helyén az ajtóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április1, 2005 Megoszt Elküldve Április1, 2005 Ehhez nem tudok semmit hozzáfűzni sajnos. Nem én tettem vissza a lécet anno... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2005 Megoszt Elküldve Április4, 2005 elsősorban ragasztós, sztem a patentok csak a pozicionálás miatt vannak fenn. Amúgy én tudom milyen drága a kis cd ill. mv6 felirat, mert már vettem újat. Más: végre sikerült beszkennelnem az omega prospektusokat. Van egy A és 4 darab B omi. Ha kell, akkor beszkennelhetem a C omiét is, de akkor időben szóljon akinek kell. Megadom a telszámom, mert mostanában ritkán jutok fórum közelébe (06704593492) :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április4, 2005 Megoszt Elküldve Április4, 2005 És milyen formában tudod eljuttatni az érdeklődők részére? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2005 Megoszt Elküldve Április4, 2005 kiírtam egy cd-re és fótra elviszem :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április4, 2005 Megoszt Elküldve Április4, 2005 Akkor én is befizetnék egy példányra mindegyikből! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április4, 2005 Megoszt Elküldve Április4, 2005 ok, de egy cd-re felfért az összes, és még a c omit is megcsinálom, hogy teljes legyen a sor 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április4, 2005 Megoszt Elküldve Április4, 2005 Alig várom, hogy megkapjam! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMFDM Elküldve Április4, 2005 Megoszt Elküldve Április4, 2005 Üdv! Tanácsot kérnék: 2,5 diesel omegát szeretnék venni, láttam TD,TDS jelöléseket mi a különbség közöttük? Fogyasztása mennyi? Talán ez a motor BMW licensz és a BMW nek sem sikerült jól, tényleg rosszkonstrukció? Köszi a segítséget előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április5, 2005 Megoszt Elküldve Április5, 2005 A 2.5TD (Opel jelölés) motor a 2.5TDS (BMW jelölés) jelű BMW motor licensze, átalakított vezérléssel és elektronikával. 2000-es évjáratig csak egyféle, 130 lóerős kivitelben gyártották. Hogy jó-e vagy sem, az komoly vitákat szokott szülni a tádé tulajok és a benzines tulajok között, úgyhogy ne menjünk bele...! :wink: Turbódízel motor, annak minden előnyével és hátrányával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április5, 2005 Megoszt Elküldve Április5, 2005 Az elektronikát tényleg átalakították (le van butítva 13 lóval), de a vezérlésről nem tudtam. Mi más a 2 motor vezérlésében? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Április5, 2005 Megoszt Elküldve Április5, 2005 Fgyasztása mennyi?Lábfüggő, lájtosan 6-6.5, gyilkolva 8-9, város 10-12... Talán ez a motor BMW licensz és a BMW nek sem sikerült jól, tényleg rosszkonstrukció? Ki mondta és honnan jött ez a hülyeség, hogy nem jó? Ha nem lenne jó miért vette volna meg az Opel? A nem jó az az előd A Omega 2.3TD motorja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMFDM Elküldve Április5, 2005 Megoszt Elküldve Április5, 2005 Hogy jó-e vagy sem, az komoly vitákat szokott szülni a tádé tulajok és a benzines tulajok között, úgyhogy ne menjünk bele...! :wink: Turbódízel motor, annak minden előnyével és hátrányával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április5, 2005 Megoszt Elküldve Április5, 2005 Omegatd: a 2.3-as dízelek valóban kritikán aluliak voltak... A 2.5-ös átalakított vezérléséről nem tudok részleteket. (Ask Tas.) KMFDM: A bömös dízelek szvsz jobbak a fócvágen dízeleknél, de a szóban forgó motorba már belepiszkált az Opel, úgyhogy a fene tudja, hogy így is tekinthető-e még BMW motornak... Mindenesetre ha dízel Omegát akarsz venni, akkor nincs sok alternatívád. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április6, 2005 Megoszt Elküldve Április6, 2005 Nekem van három diesel omis haverom is, de eddig csak az egyiknél volt panasz: az adagoló tetején az elektromos gáz jelfogója hányt be (ezt a gyengeséget a bömöstől örökölte). De egy másik srác állítja, hogy vez tengely cserével vissza lehet nyerni az elveszett 13 lovat :roll: (én nem hiszem hogy ilyen egyszerű lenne.) Tehát szerintem nem rossz választás a diesel. Ha most vennék omit biztos nem vennék még egyszer mv6-ost, mert az sokkal több problémát okoz. Amúgy mechanikailag rettentően strapabírók és olcsók, nem úgy mint a passat igényes többlengőkaros futóműve, aminek a felújítása több mint 150e ft. De te döntsd el, hogy a hírnév vagy a kényelem és megbízhatóság számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Hírnév? Milyen hírneve van a passzátnak úgy mégis? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Hírnév? Milyen hírneve van a passzátnak úgy mégis? :D Hírnév = agymosás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Flowa! Nagyon ötletes az aláírásod... A kiemelt résszel OmegaTD-t akarod sértegetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Micsoda? Sértegetni valakit? Éééééén??? Kikérem magamnak!!! Egyszerűen megtetszett ez a kis mottó, de ezzel a kis kiegészítéssel egyetemben. Baj, hogy ez a mottóm? Kimoderálod? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 A tököm tele van a v6-os omegákkal. Ha most vennék autót, messzire elkerülném az ilyeneket :evil: Most let cserélve a hengerfej, azóta mentem kb 600 kilómétert, és most elkezdett valami sírni a motor bal elején. ne mán nem lehet úgy menni ezekkel, hogy ne legyen semmi problémája :evil: Holnap leveszem az ékszíjat és beindítom úgy is, és ha marad a sírás, akkor vagy vezérlés, vagy a motor hányt be megint. Rendben vanhogy sokat kell foglalkozni az omikkal, de hogy az ember a fizetését mindig az autóra költse... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Én is eredetileg V6-ost akartam venni, de egy szerelő barátom óvott az Omegáktól és a Calibráktól. Azt mondta, hogy ha mindenárom Omega kell, vegyem a 8 szelepeset, és semmiképp sem a V6-osat. Én kompromisszumot kötöttem egy 16 szelepessel. Szerintem ez olyan dolog, hogy van akinek bejön, és sose lesz vele semmi baja, van akinek viszont gyakran. Kori, nézz át mindent. Nekem nemrég a szervóolaj folyt el a Vectrán, de azt hittem éxíj sír, leszedtem, és tovább sírt. Kiderült, hogy levegős lett a szervó. (Pedig a szintet napokkal előtte néztem, eszembe sem jutott hogy az a gond.) Szóval nézz meg mindent. Pár napja az alapjárati az omegán a tömítésnél falsot szívott, az is olyan hangot adott... :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 ...egy szerelő barátom óvott az Omegáktól és a Calibráktól. Azt mondta, hogy ha mindenárom Omega kell, vegyem a 8 szelepeset, és semmiképp sem a V6-osat. Nekem (sokak szemében abszolút laikusként, rosszindulatú B Omega-, véhatos- és tádé-fikázóként) szintén ez a véleményem (azzal kiegészítve, hogy a tádé is kb. annyi törődést és odafigyelést igényel, valamint a 16 szelepes is EcoTec), tudatában annak, hogy az X20SE motor a leggyengébb és egyben a legszerényebb menetteljesítményt nyújtó B Omega erőforrás, miközben többet fogyaszt egy 16 szelepesnél. Tessék nyugodtan megkövezni ezért, de ha tőlem valaki tanácsot kér, hogy milyen B Omegát vegyen, ami motorikusan megbízható, akkor mindig csak a jó öreg 8 szelepest tudom tiszta szívvel ajánlani. Azt is hozzátéve, hogy a V6-osok jól húznak/mennek (a hülye elektronyos fojtásokkal küzdve is), és ahhoz képest nem is esznek olyan sokat, továbbá pont ma voltam megnézni egy automata háromezres MV6-ost, mert azért az mégiscsak emmvéhatos. :wink: Szóval a lényeg - ha nem sikerült volna kihámozni a fentiekből -, hogy én mindenféle Omegát imádok a '87-es egynyolcastól a B2-es 3.2-esig... :smt023 Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 hello Flowa! a válasz! 8) Mért is kell állandóan szerelni a V6-osokat??? Mert mindegyikben van félmillio km, és 300.000 felett már mindenki szögelte, hogy ugyis eladom mindjárt. Az Omega A ban is ennyi km van, vagy a duplája, viszont azt nmem szabad elfelejteni, hogy negyed annyi alkatrész nincs benne, mint egy MV6 ban. igy negyed annyi meghibásodási lehetőség.... Nekem ezért nincs Omegám. Mert nem lenne pénzem szewrvizelni :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts