Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Én a helyedben azt mondanám a kárfelvevőnek Lotusz omegáé a lökös :)

Csak akkor jön azzal a kifogással, hogy ez nem Lotus, hanem Opel...

Btw, ennyi erővel mondhatod azt is, hogy Boing vízszintes vezérsík volt hátul, és 32milla a csere :)

Szerintem a legegyszerűbb ha az ember ragaszkodik az eredeti, új, gyári cucchoz, aztán annál olcsóbban kijön a motyó ha bontott (fényezéssel is. sőt ha tud okosat az ember, akkor még a GM cucc is kijön beszereléssel tokkal vonóval olcsóbban mint a listaár), vagy utángyári (tehát mint Gabi esetén, egyedi cucc). (Sőt ha tud okosat az ember, akkor még a GM cucc is kijön beszereléssel tokkal vonóval olcsóbban mint a listaár.)

Bár pontosan nem tudom mibe fáj egy ilyen üvegszálas design...

Link to comment
Megosztás:

Én a helyedben azt mondanám a kárfelvevőnek Lotusz omegáé a lökös :D

Azt sztem nem veszi be (annyira amatőr nem lehet), de már egy B Omi Caravan hátsó lökös (csak a műanyag héj) gyári ára is 180e Ft, szóval sztem ezzel is jól jár ha kifizetik, vélhetően az üvegszálas nem került ennyibe.

...

Aztaqrva. :)

A kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, és ha már szó volt róla, megnéztem mibe kerül egy hátsó lökös ehhez a Lotus Omegához. Háát, tessék kapaszkodni... potom 1.3M Ft. :)

Link to comment
Megosztás:

Azt sztem nem veszi be (annyira amatőr nem lehet), de már egy B Omi Caravan hátsó lökös (csak a műanyag héj) gyári ára is 180e Ft, szóval sztem ezzel is jól jár ha kifizetik, vélhetően az üvegszálas nem került ennyibe.

...

Aztaqrva. :)

A kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, és ha már szó volt róla, megnéztem mibe kerül egy hátsó lökös ehhez a Lotus Omegához. Háát, tessék kapaszkodni... potom 1.3M Ft. :)

akko nem érdemes törni ;) Ill de... a biztosító 30%ot avultat, én 2,5 ért veszek egy másikat, amiből megint körbeépítem :D :lol: Na tessék a csalók országa :lol: B)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom hogy van-e különbség az első és a hátsó között, de ha kell majd ilyeneket fogok rakni előre is, mert a súlykülönbség minimális lehet a két elem között, tudom mert sokáig kézzel tartottam a csomagtér ajtaját.

Ezt a nem létezik dolgot nem tudom hogy érted.

Van különbség, és fúrni-faragni meg nem akarok. Inkább megy bele a jó bontott gyári első 4e/párért :)

Azt sztem nem veszi be (annyira amatőr nem lehet), de már egy B Omi Caravan hátsó lökös (csak a műanyag héj) gyári ára is 180e Ft, szóval sztem ezzel is jól jár ha kifizetik, vélhetően az üvegszálas nem került ennyibe.

Csakhogy sajna a biztosító nem így gondolja. Ha van utángyártott elem, akkor azt veszi, és abból is avultat rendesen.

Azt meg szerintem abszolút nem fogják nézni, hogy pont most volt 2 éves a lökös.

Amúgy meg a kárszaki azt mondta, valszeg nem fognak elemet fizetni, javítási díj lesz rá számolva, de azért felírt

két elem fényezést, mert a hátsó doblemezt is kicsit megsértette a lökös.

Link to comment
Megosztás:

Van különbség, és fúrni-faragni meg nem akarok. Inkább megy bele a jó bontott gyári első 4e/párért :)

Csakhogy sajna a biztosító nem így gondolja. Ha van utángyártott elem, akkor azt veszi, és abból is avultat rendesen.

Azt meg szerintem abszolút nem fogják nézni, hogy pont most volt 2 éves a lökös.

Amúgy meg a kárszaki azt mondta, valszeg nem fognak elemet fizetni, javítási díj lesz rá számolva, de azért felírt

két elem fényezést, mert a hátsó doblemezt is kicsit megsértette a lökös.

Jaja, rafkósak ezek a kutyák...

Mert az oké, hogy nem akarnak annyi pénzt adni a károdra, amennyivel túllőnnek az összegen.

De tulajdonképpen miért kell megkárosítani ilyen fasságokkal?

-Összetört?

-Igen.

-Cserléjük ki ugyanolyanra mint amilyen volt rajta. Olyat lehet kapni?

-Nem, vagy ha igen, akkor az drága!

-Akkor vegyük az olcsóbb, szarabbat.

Tetű egy dolog ez a biztosítás...

Link to comment
Megosztás:

Csakhogy sajna a biztosító nem így gondolja. Ha van utángyártott elem, akkor azt veszi, és abból is avultat rendesen.

Akkor nekem mákom volt.

Amikor összetört a Cali, a kárszakértőt nem érdekelte az üvegszálas Rieger-utánzat tuninglökösöm, hanem a gyárit akarta kifizetni, én meg először méltatlankodni akartam, aztán amikor kiderült hogy a gyári lökös 10x annyiba kerül mint amennyiért én vettem az üvegszálas csodát, akkor befogtam a pofámat. :) Mondjuk ott darabokra tört a lökös, szóval nem volt kérdés hogy cserére veszik és nem javításra, meg Calihoz amennyire tudom nincs is utángyártott lökhárító csak gyári meg ilyen-olyan tuning bigyók, de hogy avulást miért nem számolt azt nem tudom. :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor nekem mákom volt.

Amikor összetört a Cali, a kárszakértőt nem érdekelte az üvegszálas Rieger-utánzat tuninglökösöm, hanem a gyárit akarta kifizetni, én meg először méltatlankodni akartam, aztán amikor kiderült hogy a gyári lökös 10x annyiba kerül mint amennyiért én vettem az üvegszálas csodát, akkor befogtam a pofámat. :) Mondjuk ott darabokra tört a lökös, szóval nem volt kérdés hogy cserére veszik és nem javításra, meg Calihoz amennyire tudom nincs is utángyártott lökhárító csak gyári meg ilyen-olyan tuning bigyók, de hogy avulást miért nem számolt azt nem tudom. :)

Műanyagra nincs avultatás sztem...

Faceliftre ránézett a kárszakértő:"GTK, csak a 2 első lámpa és trafó 250e, avultatni nem tudja, és erre jön a többi...."

Link to comment
Megosztás:

Műanyagra nincs avultatás sztem...

Faceliftre ránézett a kárszakértő:"GTK, csak a 2 első lámpa és trafó 250e, avultatni nem tudja, és erre jön a többi...."

Mondjuk ja, ez reális.

Cimbora puntóját nyomták meg. Gyári xenonos lámpatestek. Aszongya a kárszakértő 15e az utángyári darabja :)

Mondta a srác, hogy ad1, ez nem utángyári volt, hanem eredeti tehát nem H1 xenonos hoki, ad2, hogy az utángyári utól sem éri minőségben a gyárit (igaz az is elég szar, de hát fiat).

A lényeg a lényeg, a 2 fényszóró, a hűtőmaszk, meg a lökös cseréjére kialkudott a gyerek valami 400e ft-ot.

Pedig 'csak' gyári lökös (deugye metálfény), a köténylemezek, a két fényszóró, meg a műanyag maszk ment el.

Meglepődött a srác is, nem számított arra hogy ilyen jól kijön...

Link to comment
Megosztás:

Ehh... Azthittem seggre ülök ma.

Elugrottam némi szervízalkatrészért az egyik céges autóhoz.

A fickó annyit kérdezett, mi a rendszám, és hogy utána soroljam mi kell.

Mondom mi a rendszám, mondom hogy olajok, szűrők, izzók.

Ezután mondja, hogy válasszam ki az előttem levő érintőképernyőn a márkákat (kategóriánként felsorolva a márka meg az ár).

Kiválasztom, 5 perc múlva jön hátulról egy kiszolgáló egy bevásárlókocsival, benne a kiválasztott cuccok egy kartondobozban. Fizettem, és kész...

Utána ültem kint a kocsiban 5 percig, és csak pislogtam :)

(megkérik az árát a szolgáltatásnak, de kapsz is valamit érte - 27e ft-ot fizettem 3 liter olajért, levegő-olaj szűrőkért, szervó olajért, meg 2 H4es izzóért)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

mint írtam a múltkor leírom, hogy hol tart az abs elektronika projekt.sajnos ez idáig csak negatív minden. 70000ft-ért akarták megcsinálni 1 év garanciával, de én rendeltem egyett az általatok kapott embertől ami meg is jött flottul, csak a gond az volt hogy nem működik az alkatrész. adtam a szarnak egy pofont.mind ez az akció 33000ft -be került idáig és még mindíg nem jó.ebben az összegben benne van az alkatrész ami 10000ft +az olaj ,munkadíj.a gáz csak az ,hogy most jön a következő remélem és megint beépít ugyanannyiért.viszont ha az sem fog működni ,akkor ott vagyok ahol a part szakad. teljesen kész vagyok.leszív az autó teljesen anyagilag is meg mindenhogy. innentől kezdve jobb lett volna ,ha a drágábbik megoldást választom garanciáva. mert így ugyan ott leszek és nincs rajta gari.hát ez van idáig.majd írom a toábbi felleményeket.

Link to comment
Megosztás:

nekem pont ennek a felninek kellene a közepe egy darab.lelopták a szemetek.

Írd már le az ABS kockád számát..azt ami eredetileg benne volt/van.

Már kérdeztem a számát, Nekem van egy törött 3 literes faceliftből, max próbára oda tudtam volna adni, de ha nem kell a help akko nem kell...

Fogyasztás mindig 17 liter?

Link to comment
Megosztás:

Nekiálltam a bal első ajtóhatároló cseréjének, de sajna nem azzal van a baj, hanem ez iss be van szakadva. Most kereshetek egy normális karosszériást :) :)

Utálom a típushibákat...

Nekem is ez a bajom, és nem találtam 4 év alatt olyan szakit, aki nekiállt volna. Azt mondták, ajtócsere. Mert olyan hozzáférhetetlen.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ez a bajom, és nem találtam 4 év alatt olyan szakit, aki nekiállt volna. Azt mondták, ajtócsere. Mert olyan hozzáférhetetlen.

Akkor nem iss kerested igazán... :)

A dízelemen (pedig az 99-es volt) is le volt szakadva, Szszentmiklóson csinálta meg egy srác, (egy másik Omegás ajánlotta), asszem egy ötösért. Ha gondolod, előkukázom a számát.

De most ezé' nem akarok odáig elmenni

Link to comment
Megosztás:

Akkor nem iss kerested igazán... :D

A dízelemen (pedig az 99-es volt) is le volt szakadva, Szszentmiklóson csinálta meg egy srác, (egy másik Omegás ajánlotta), asszem egy ötösért. Ha gondolod, előkukázom a számát.

De most ezé' nem akarok odáig elmenni

Lehet hogy pályát tévesztett... vagy korábban nőgyógyász vagy gasztroenterológusként praktizált :)

Én egyszer szenvedtem az ajtózárral, de akkor aztmondtam soha többet :)

Pedig az még nincs is olyan rossz helyen, sőt, a végére már rutinosan tudtam ki-be szerelni a zártestet...

Link to comment
Megosztás:

Akkor nem iss kerested igazán... :D

A dízelemen (pedig az 99-es volt) is le volt szakadva, Szszentmiklóson csinálta meg egy srác, (egy másik Omegás ajánlotta), asszem egy ötösért. Ha gondolod, előkukázom a számát.

De most ezé' nem akarok odáig elmenni

És neked is el volt hajolva az ajtólemez? :) Az a tipikusan kihajolt-kiszakadt formáció van, nem lehet

egy kis kalapálgatással megcsinálni. De ha hasonlót megoldott neked egy ötösért, akkor jöhet a száma :)

Link to comment
Megosztás:

És neked is el volt hajolva az ajtólemez? :) Az a tipikusan kihajolt-kiszakadt formáció van, nem lehet

egy kis kalapálgatással megcsinálni. De ha hasonlót megoldott neked egy ötösért, akkor jöhet a száma :)

Konkrétan ki volt szakadva.

Megszerzem a számát, kis türelmet kérek. Ott dolgozik (reméljük, hogy nem csak dolgozott) az M0 szigetszentmiklósi lehajtójánál lévő Opel márkaszervízben, az neked viszonylag közel van....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.