Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Részvétem, és együttérzek. Ha kell vmi tanács szívesen segítek, mert fél éve én is benne voltam ebben a hercehurcában. Papírt nem tudsz szerezni, hogy neked munkábajárásra kellett az autó? Mert akkor megjár a bérautó is. Képek?

Részvétem amúgy, de szerencse, hogy nem volt komolyabb sérülés.

Gondolom nem te vagy a hunyó, de ha nem külföldi az ellenoldal, akkor lehet akár 3 hónap is, mire lezárják az ügyet, ha a másik sofőr kötözködik, vagy próbálja valamekkora részben rádverni a balhét (10-20-30% ban)

A bérautó 80%át állja a biztosító, ha van egy kis szeled, az egészet!, ha gazdasági és/vagy műszaki totálkár, akkor az ellenoldal biztosítójának az új autó átírási költségét is állnia kell!! Gondolom nem volt cascod. De bármit is mond a kárszakértő ne elégedj meg vele... a legolcsóbbat akarja kihozni, arra kapja a pénzt, hiába "független".

Link to comment
Megosztás:

Részvétem amúgy, de szerencse, hogy nem volt komolyabb sérülés.

Gondolom nem te vagy a hunyó, de ha nem külföldi az ellenoldal, akkor lehet akár 3 hónap is, mire lezárják az ügyet, ha a másik sofőr kötözködik, vagy próbálja valamekkora részben rádverni a balhét (10-20-30% ban)

A bérautó 80%át állja a biztosító, ha van egy kis szeled, az egészet!, ha gazdasági és/vagy műszaki totálkár, akkor az ellenoldal biztosítójának az új autó átírási költségét is állnia kell!! Gondolom nem volt cascod. De bármit is mond a kárszakértő ne elégedj meg vele... a legolcsóbbat akarjam kihozni, arra kapja a pénzt, hiába "független".

Kössz srácok...hát képet majd később de nagyon durván megtört.Mivel az oldala vitte el az egészet.

A másik fél elismerte, rendőröknek és bejelentőn is. Istenigazából nem is tudja nem elismerni merthogy a kötelező haladási irány az egyenes és jobbra és itt balra tilos kanyarodni.

Szerintem TK egyébként.... :lol: Szegényt a párom is megsiratta - bevallotta itthon - pedig nem egy auto**zi....

Tényleg jó autó volt és bárki bármit mondd 11 vót az átlaga és ez főleg külváros.

Komolyan??Az átíratást is??Ezt jelezni kell már most vagy mi a manó? Szerintem TK egyébként....

De már jár az agyam..automataváltóst manuálra át lehet kulturáltan építtetni?Van egy a neten ami tetszik, ugyanilyen ezüst mint az enyém csak autómata, meg kicsit jobb felszereltségű. Sok lovét nem akarok adni autóra...ha meg tudnék egyezni a sráccal és átépíthetó az enyémből akkor az elég sokat nyomna a latba mellette.No meg persze Irmscher szárny és rugők ki, no meg a steinmetz kipu is.

Gabo szedd szét a kulcsod és nézd meg a frekit benne - esetleg a hátán is látszik a típussal együtt - , ha 433Mz van belírva akkor 5-ért a Tiéd ha kell.Ha esetleg nem jó akkor visszahozod...ja és a pénzed is visszakapod... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Kössz srácok...hát képet majd később de nagyon durván megtört.Mivel az oldala vitte el az egészet.

A másik fél elismerte, rendőröknek és bejelentőn is. Istenigazából nem is tudja nem elismerni merthogy a kötelező haladási irány az egyenes és jobbra és itt balra tilos kanyarodni.

Szerintem TK egyébként.... ^_^ Szegényt a párom is megsiratta - bevallotta itthon - pedig nem egy auto**zi....

Tényleg jó autó volt és bárki bármit mondd 11 vót az átlaga és ez főleg külváros.

Komolyan??Az átíratást is??Ezt jelezni kell már most vagy mi a manó? Szerintem TK egyébként....

De már jár az agyam..automataváltóst manuálra át lehet kulturáltan építtetni?Van egy a neten ami tetszik, ugyanilyen ezüst mint az enyém csak autómata, meg kicsit jobb felszereltségű. Sok lovét nem akarok adni autóra...ha meg tudnék egyezni a sráccal és átépíthetó az enyémből akkor az elég sokat nyomna a latba mellette.No meg persze Irmscher szárny és rugők ki, no meg a steinmetz kipu is.

Gabo szedd szét a kulcsod és nézd meg a frekit benne - esetleg a hátán is látszik a típussal együtt - , ha 433Mz van belírva akkor 5-ért a Tiéd ha kell.Ha esetleg nem jó akkor visszahozod...ja és a pénzed is visszakapod... :huh:

Sztem ne kapkodj a vásárlással, mert elfogadható pénz lesz belőle, legalább 2 hónap. Addigra eladják az össze kinézett autót :lol: Én legalábbis így jártam. Ha megítélik a bérautót, akkor egy hónap alatt kapsz egy kis pénzt, ami szerintük elég, de tényleg ne fogadd el. Kérj pótszemlét, ragaszkodj, hogy minden extra fel legyen írva, mert ezt elég lazán veszik. Ha vannak javítási számláid, akkor azokat is vegyék figyelembe, hogy átlagon felüli állapotú volt. Nekem a kupáim is lefényképezték. Te kicsit jobban jártál, hogy az eleje kapott, mert így alacsonyabb lesz a roncsérték, mint nálam, ahol a hátulja törött. Ez azért fontos, mert az ép autó értékéből, amit ők állapítanak meg, kivonják a roncsértéket, és a különbözetet fizetik ki. A roncsot vagy oda adod annak aki nyert egy liciteljárás folyamán, vagy megtartod, de ekkor csak a kifizetett különbözet lesz a kezedben. A bérautót mindenképp használd ki. Én egy igazolást vittem, amin engedélyezte a főnököm az autóval munkábajárást és egy költségelszámolást.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ma kinullázták alólam az Omegát ^_^ Szabálytalanul elémkanyarodtak.Épp csak annyi időm maradt hogy kis fék majd balra elránt a kormány, így viszont a jobb eleje a toronyig leves. Lámpák, hűtők, lufik, minden kuka. Yard, mentő, tűzoltó meg minden.Most meg majd jön (gondolom vagy 1 hónap) a biztosítási hercehurca és a várakozás...

Szerencsére semmmi bajunk, a kislányomnak sem aki 2 éves múlt...szóval hálás vagyok az autónak, mert megvédett Minket.

Uhh, részvétem. Szerencse hogy Omega-fan vagy, egy szuzival nem biztos hogy éppségben lenne csöpp családod!

Amikor az autómat vettem, hasonló állapotok uralkodtak... az előző tulaj öccse a biznisz előtt lecsontozta az elejét (önhibából), kb ugyanígy (lökös, lámpák, hűtők, maszk, géptető, jobb dob, jobb futómű, zárhíd, stb, minden ment a levesbe).

Viszont relatív olcsón megkaptam a vasat így törve, amiből némi utánjárás, meg kis ráfordítás után megszületett A GÉP :lol: .

Annyi kellett, hogy osztrákból hozattam egy donort (150e ft, szállítással együtt), és egy ügyes lakatosnál összerakattam a kasztnit (220e ft, fényezéssel együtt).

Költségcsökkentésként a donorból készült egy trialos Suzuki Samurai (powered by x20se), került belőle Kori Omegájába, és még ide-oda mentek el occó-pénzér' alkatrészek, végül a maradék a padláson meg a MÉH-ben kötött ki (így kb a donor ára 0-szaldósra jött ki).

Persze saját munkámat (motor ki-be, élesztés, stb) nem számolom...

De még így is az akkori piaci ár alatt maradtam bőven. És részben saját kezem munkája :huh:

Úgyhogy aztmondom mint Kori, türelem, próbáld meg kibekkelni az autó nélküli időszakot, húzd le a biztosítót amennyire csak tudod, és közben zargasd Mifi cartársat, tud segíteni bontott Omega ügyében!

Link to comment
Megosztás:

Te kicsit jobban jártál, hogy az eleje kapott, mert így alacsonyabb lesz a roncsérték, mint nálam, ahol a hátulja törött. Ez azért fontos, mert az ép autó értékéből, amit ők állapítanak meg, kivonják a roncsértéket, és a különbözetet fizetik ki. A roncsot vagy oda adod annak aki nyert egy liciteljárás folyamán, vagy megtartod, de ekkor csak a kifizetett különbözet lesz a kezedben.

Na igen... de azért ha van ismerősöd ő is megveheti. Nekem anno az A Omegán 200 e roncsértéket állapítottak meg, a biztosító bontósa 20 ezerét !!! akarta megvenni (hogy fél év múlva - sérülésmentesen rója az utakat) Hát nem. Az akkori barátnőm megvette a kocsit - amit előtte ideiglenesen kivonattam a forgalomból (csak a biztosítás miatt - meg 1 évig állt majdnem szegényke, mire megjött a donorka) aztán visszavettem az autót (és mivel előtte semmilyen ide-oda íratás nem volt :huh: :lol: ocón megúsztam - és még a roncsérték nagy részét is megkaptam (mert nem voltam annyira szemét, papíron 50ért adtam el a roncsot)

A fő szempont : _nem megelégedni a kárszakértővel, (Eurotax értéket sem éri el ált az általuk kalkulált érték - és ha tényleg jó állapotú, akkor igenis lehet verni a blattot (pl én is ütöttem őket, pl avulás miatt, mondom, ha talál koróziót avultathat 30% -ot.. ha nem max 15.. nem talált... )

Sajna az átírási költséget neked kell jelezni feléjük, de van vmi időhatár asszem fél év - magyarán a biztosító kifizet, majd fél éven belül (mondom asszem, rég volt az esetem) jelzed, hogy veszel egy járművet és az ilyen olyan biztosítási határozatra hivatkozva kéred az átírási költség átutalását (szal ki kell fizetned, de visszautalják - mint a bérautónál - legalábbis nálam úgy volt)

Link to comment
Megosztás:

Na igen... de azért ha van ismerősöd ő is megveheti. Nekem anno az A Omegán 200 e roncsértéket állapítottak meg, a biztosító bontósa 20 ezerét !!! akarta megvenni (hogy fél év múlva - sérülésmentesen rója az utakat) Hát nem. Az akkori barátnőm megvette a kocsit - amit előtte ideiglenesen kivonattam a forgalomból (csak a biztosítás miatt - meg 1 évig állt majdnem szegényke, mire megjött a donorka) aztán visszavettem az autót (és mivel előtte semmilyen ide-oda íratás nem volt :huh: :lol: ocón megúsztam - és még a roncsérték nagy részét is megkaptam (mert nem voltam annyira szemét, papíron 50ért adtam el a roncsot)

A fő szempont : _nem megelégedni a kárszakértővel, (Eurotax értéket sem éri el ált az általuk kalkulált érték - és ha tényleg jó állapotú, akkor igenis lehet verni a blattot (pl én is ütöttem őket, pl avulás miatt, mondom, ha talál koróziót avultathat 30% -ot.. ha nem max 15.. nem talált... )

Sajna az átírási költséget neked kell jelezni feléjük, de van vmi időhatár asszem fél év - magyarán a biztosító kifizet, majd fél éven belül (mondom asszem, rég volt az esetem) jelzed, hogy veszel egy járművet és az ilyen olyan biztosítási határozatra hivatkozva kéred az átírási költség átutalását (szal ki kell fizetned, de visszautalják - mint a bérautónál - legalábbis nálam úgy volt)

Naja, mondjuk ezek azok a dolgok ami miatt tényleg ütni kell az asztalt.

Nem egy ismerősöm járt így, hogy a "kárszakértő" egy nevetséges összeget állapított meg (cimbim G astráját törték meg... eléggé felszerelt volt a gép így pukkantak a lufik, elment a klíma, stb, erre a szakértő megállapított neki -állítólag eurotax könyv alapján- 450e ft körüli roncsösszeget. akkoriban a g astrák 2 milla körül mozogtak ^_^ persze ezt is meg akarta vásárolni a biztosító hamar-hamar).

Végső soron a srác kilobbizta a közel 1 milliós roncsárat. Más téma, hogy kb 300-400e-ből összerakták neki. Szerencséjére elemcserével megoldható volt minden lakatolni nem is kellett (jobb ajtók, jobb dob, lökös, meg a köcölék cseréje).

Gengszterek ezek...

Legalábbis itthon.

Svédországban ilyen esetben nagyon egyszerűen jár el a biztosító... Megnézi hogy a piacon milyen áron mozognak a hasonló típusú, felszereltségű járművek, és ha az értékéhez képest költséges a javítás, megajánlják a teljes árat, plusz némi bánatpénzt, ronccsal meg csinálj amit akarsz... Persze ha nem ezt választod (vagy egyszerűen nem lehet másik autót venni helyette), akkor megcsináltathatod az autót, és fizetik azt is, csak ebben az esetben elbukod a bánatpénzt.

Más világ...

Link to comment
Megosztás:

Képek.

ITT1

ITT2

ITT3

Az a baj hogy rendőrségi hercehurca is van mert személyi sérülés is történt.

Én már nem hiszem hogy foglalkozok az autóval, ma mgenézi egy haverom aki szakértő, de nem tudnék már úgy bízni benne....

Kapkodni nem akarok.De arra gondoltam hogy egy srác beszámít törött Omit is 4Kig.A kocsival már régebb óta szemeztem, persze nem láttam szóval ki tudja.Csak autómata ezért kérdeztem az átépítést.

Link to comment
Megosztás:

Képek.

ITT1

ITT2

ITT3

Az a baj hogy rendőrségi hercehurca is van mert személyi sérülés is történt.

Én már nem hiszem hogy foglalkozok az autóval, ma mgenézi egy haverom aki szakértő, de nem tudnék már úgy bízni benne....

Kapkodni nem akarok.De arra gondoltam hogy egy srác beszámít törött Omit is 4Kig.A kocsival már régebb óta szemeztem, persze nem láttam szóval ki tudja.Csak autómata ezért kérdeztem az átépítést.

Érthető...

Csúnyán elbántak szegénnyel... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy rendőrségi hercehurca is van mert személyi sérülés is történt.

Lehetek őszinte? Ez lesz a szerencséd, hogy rendőrségi ügyes... ugyanis az egy dolog, hogy a másik fél elismerte a dolgot a helyszínen, de simán visszavonja egy ügyvéddel, hogy a baleseti sokk miegymás miatt írta alá...

A rendőrségi határozatot meg el kell fogadnia a biztosítómnak (mindenféle híreszteléssel és biztosítós "belső előírással" ellentétben) és ha lezárul a rendőrségi ügy utána fellebbezésnek helye nincs...

Hidd el jobban jártál... (hja és a bónusz, hogy - elvileg - 30 napon belül nekik le kell(ene) zárni)

Link to comment
Megosztás:

A rendőrségi határozatot meg el kell fogadnia a biztosítómnak (mindenféle híreszteléssel és biztosítós "belső előírással" ellentétben)

Nálam anno bepróbálkozott a biztosító egy 50-50 százalékos felelősségmegosztással annak ellenére is hogy a rendőrségi határozat kimondta a másik fél kizárólagos felelősségét, de nem hagytam magam, így végül elfogadták amit a rendőrség megállapított... de akkor is szemetek

Link to comment
Megosztás:

Gabo szedd szét a kulcsod és nézd meg a frekit benne - esetleg a hátán is látszik a típussal együtt - , ha 433Mz van belírva akkor 5-ért a Tiéd ha kell.Ha esetleg nem jó akkor visszahozod...ja és a pénzed is visszakapod... :huh:

433,92 MHz... Akko megveszem....

Tomi, rendelünk azért nyomógombot? azért még 1et rendelek...

Link to comment
Megosztás:

Nálam anno bepróbálkozott a biztosító egy 50-50 százalékos felelősségmegosztással annak ellenére is hogy a rendőrségi határozat kimondta a másik fél kizárólagos felelősségét, de nem hagytam magam, így végül elfogadták amit a rendőrség megállapított... de akkor is szemetek

Ezért mondom, hogy nem szabad hagyni magadat. A biztosító külön állatfaj, ezt a pl Allianzos "bankos" is elmondta.. mármint hogy utálja a saját! biztosítóját :lol: :huh:

Link to comment
Megosztás:

433,92 MHz... Akko megveszem....

Tomi, rendelünk azért nyomógombot? azért még 1et rendelek...

nekem az elektronika jó, a kölső gumis nyomógombok miatt vennék újat.

Az egyikből hiányzik a led de majd beforrasztok egyet.

Ha rendeltek, akkor mennyiért honnan, mikorra jön meg?

Link to comment
Megosztás:

Bérautó hozzájárulást is lehet kérni, ez napi 3000ft körül szokott lenni, és a kárbejelentés időpontjától a kifizetés

időpontjáig van, elég hozzá egy nyilatkozat tőled aláírva, hogy munkára is használtad az autót.

Trélerről nem csak számla kell, hanem az útnyilvántartás egy példánya is erre a fuvarra.

Forgalmi értéket megpróbálják levinni, én a hasznaltato.hu-ról vittem kinyomtatott lapokat, ugyanilyen motorral

szerelt, évjáratú, felszereltségű omegákról, és muszáj volt elfogadniuk.

Link to comment
Megosztás:

Bérautó hozzájárulást is lehet kérni, ez napi 3000ft körül szokott lenni, és a kárbejelentés időpontjától a kifizetés

időpontjáig van, elég hozzá egy nyilatkozat tőled aláírva, hogy munkára is használtad az autót.

Trélerről nem csak számla kell, hanem az útnyilvántartás egy példánya is erre a fuvarra.

Forgalmi értéket megpróbálják levinni, én a hasznaltato.hu-ról vittem kinyomtatott lapokat, ugyanilyen motorral

szerelt, évjáratú, felszereltségű omegákról, és muszáj volt elfogadniuk.

Köszi

Bérautóról számla kell vagy csak egy nyilatkozat, esetleg valami céges pecséttel?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.