Gabo Elküldve Augusztus6, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2009 Srácok, vki tud nekem hozni / eladni egy fényszóró állító motort xenonho' a BW-n ? Ha esetleg igen, ne fogja vissza magát :huh: Köszi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus7, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2009 Luxusadó: http://kep.tar.hu/korimv6/50648810/38620805 Lehet szörnyülködni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Luxusadó: http://kep.tar.hu/korimv6/50648810/38620805 Lehet szörnyülködni. Inkább jöttél volna Omegával.... Így egyeduralkodó vagyok... tök jó érzés :huh: De nem tisztességes nyerni így :lol: ^_^ B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Augusztus8, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2009 Mit akarsz nyerni? Tapasztalatot? Inkább jöttél volna Omegával.... Így egyeduralkodó vagyok... tök jó érzés :huh: De nem tisztességes nyerni így :lol: ^_^ B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
postd Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Hali Esküszöm keresgéltem a fórumban de nem találtam meg mitől kotyog az első futómű. Ugyanis a kotyogás szóra semmit sem ad ki :huh: a futómű szó alapján meg az összes ültetést és állítást megtaláltam csak a kotyogást nem. Szóval az a hiba ,hogy kotyog az eleje elég keményen, szilent lehet? vagy más egyéb? mik a tapasztalatok? Előre is köszi Üdv Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Hali Esküszöm keresgéltem a fórumban de nem találtam meg mitől kotyog az első futómű. Ugyanis a kotyogás szóra semmit sem ad ki :huh: a futómű szó alapján meg az összes ültetést és állítást megtaláltam csak a kotyogást nem. Szóval az a hiba ,hogy kotyog az eleje elég keményen, szilent lehet? vagy más egyéb? mik a tapasztalatok? Előre is köszi Üdv Dani Sztem elsőre nézd meg a kormánygömbfejeket mindkét oldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
postd Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Sztem elsőre nézd meg a kormánygömbfejeket mindkét oldalon. Azok most voltak cserélve két hónapja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Azok most voltak cserélve két hónapja. Stabilizátor segédkarok (kutyacsont) vagy maga a stab. rúd gumibakjai, illetve a toronyszilent-csapágy tud így kotyogni. Valószínűleg a kutyacsontok zörögnek, nekem 30e km alatt kétszer kellett cserélnem... Legegyszerűbben úgy tudod kiszűrni, hogy ha felemeled a gépet (lehetőleg csápos emelővel, különben magadra borítod), és megmozgatod a kereket, miközben sasolod a csuklókat. Így kiszűröd a trapézgömbfejet, a szilentet, illetve a kormányösszekötőket A segédkarokat meg kézzel jó erősen meg kell cibálni, rögtön hallatszik az eredmény ha ez kotyog! :huh: Mondjuk öröm az ürömben, hogy a segédkar nem nagy összeg (3-4e ft), és relatív egyszerűen cserélhető (1-1 önzáró csavar fogja alul-fölül). Link to comment Megosztás: More sharing options...
postd Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Stabilizátor segédkarok (kutyacsont) vagy maga a stab. rúd gumibakjai, illetve a toronyszilent-csapágy tud így kotyogni. Valószínűleg a kutyacsontok zörögnek, nekem 30e km alatt kétszer kellett cserélnem... Legegyszerűbben úgy tudod kiszűrni, hogy ha felemeled a gépet (lehetőleg csápos emelővel, különben magadra borítod), és megmozgatod a kereket, miközben sasolod a csuklókat. Így kiszűröd a trapézgömbfejet, a szilentet, illetve a kormányösszekötőket A segédkarokat meg kézzel jó erősen meg kell cibálni, rögtön hallatszik az eredmény ha ez kotyog! :huh: Mondjuk öröm az ürömben, hogy a segédkar nem nagy összeg (3-4e ft), és relatív egyszerűen cserélhető (1-1 önzáró csavar fogja alul-fölül). Köszönöm a kielégítő választ. Stabi segédkart is cseréltem két hónapja , megnézetem aztán remélem hamar kiderül a dolog. Üdv Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Mit akarsz nyerni? Tapasztalatot? Igen, pl milyen az mikor életében először a kezébe nyomnak egy kupát egy MOTE talin (eddig egy Oklevél került csak a birtokomba :P ^_^ ) Tudod td, az élet apró örömei B) Ellenben a 2 kupa úgy megemelte a fogyasztást... aztán szólt a haverom, hogy nem lenne jobb ha nem a tetőre ragasztanám a pályán, hanem bentre.... :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Igen, pl milyen az mikor életében először a kezébe nyomnak egy kupát egy MOTE talin (eddig egy Oklevél került csak a birtokomba :P ^_^ ) Tudod td, az élet apró örömei B) Ellenben a 2 kupa úgy megemelte a fogyasztást... aztán szólt a haverom, hogy nem lenne jobb ha nem a tetőre ragasztanám a pályán, hanem bentre.... :huh: :lol: Akkor mostanában már díjazzák az Omegákat is? Emlékszem az első B Omegás voltam a klubban. Az első soltvadkerti talin egyetlen induló lettem volna a dízel kategóriában, de akkor olyat ott nem indítottak. Kár. Mindenesetre a tali kiváló volt, nagyon sok jó barátra találtam. De sajnos velem együtt ők is passzivításba vonultak. Utoljára talin az első BW-n voltam, de le kellett szűrnöm, hogy valahogy már nem az, ami az elején volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Nemtudom, szerintem ha csak megemeled a vasat, nem ereszkedik meg annyira... Szakik simán bekenik gépzsírral, de szerintem szilikonzsír ideálisabb rá, mivel annyira nem kapja össze a port-koszt, nomeg gumibarát... Viszont ha leszeded a torony-csavarokat, valamennyit leereszkedik a gólyaláb... lehet hogy hozzá tudsz férni. Bár ez csak tipp, mert még sose néztem hogy hogyan lehet utólagosan kenni a szilentet. Egyébiránt -nyöszörgést leszámítva- milyen a 'sport' futómű? Szilikonzsír bement, azért még nyekereg, de tekergetem lelkesen a kormányt, remélem jó lesz.Ha nem akkor a szilentcserekor lesz megcsinálva. A hang a toronyszilent billegése által jön. Autópályán megint találkoztam az olajszint ellenőrzés (bocs de németül nem megy) check felirattal, mint tavaly. Lehet hogy kidobom belőle mégis a GM olajat a következő cserekor - ahogy írtátok.Csak itt csinálja, ennyire fáradt lenne az olajszint jeladó? - mert egyéként olaj ugye van benne és csak pályán csinálja, néha....egy próbát gondolom megér valami komolyabb olaj. Ha meg ezután is feljön akkor jeladó csere...Bár nem folyik a teknőnél, nem tudom hogy szeretném -e hogy szerelés után esetleg csordogáljon.. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Augusztus9, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2009 Szilikonzsír bement, azért még nyekereg, de tekergetem lelkesen a kormányt, remélem jó lesz.Ha nem akkor a szilentcserekor lesz megcsinálva. A hang a toronyszilent billegése által jön. Autópályán megint találkoztam az olajszint ellenőrzés (bocs de németül nem megy) check felirattal, mint tavaly. Lehet hogy kidobom belőle mégis a GM olajat a következő cserekor - ahogy írtátok.Csak itt csinálja, ennyire fáradt lenne az olajszint jeladó? - mert egyéként olaj ugye van benne és csak pályán csinálja, néha....egy próbát gondolom megér valami komolyabb olaj. Ha meg ezután is feljön akkor jeladó csere...Bár nem folyik a teknőnél, nem tudom hogy szeretném -e hogy szerelés után esetleg csordogáljon.. :huh: Szerintem pucold meg a jeladók stekkereit. Kettő van. Ami szerintem téged ugrat, az az ami az olajszűrő felett van. Nekem volt Oelmangel, meg a másik olajhiba is, pedig nívón volt az olajszint... Kaptak kontaktisztítót, és meg is javultak (nomeg persze közben volt egy túltöltős generátor, az is orvosolva lett). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Akkor mostanában már díjazzák az Omegákat is? Emlékszem az első B Omegás voltam a klubban. Az első soltvadkerti talin egyetlen induló lettem volna a dízel kategóriában, de akkor olyat ott nem indítottak. Kár. Mindenesetre a tali kiváló volt, nagyon sok jó barátra találtam. De sajnos velem együtt ők is passzivításba vonultak. Utoljára talin az első BW-n voltam, de le kellett szűrnöm, hogy valahogy már nem az, ami az elején volt... Hja de a sok gyáva többi Omegás nem mert elindulni... :P :huh: az egyik kupa meg vmi szlalom volt 2000 ccm felett... és állítólag a 2. lettem... (Pedig esküszöm nem akartam megbundázni :lol: ) csak vmi Bubaru vágott be elém ^_^ B) Én sajnálom, hogy nem jársz már ilyenekre.. azért sztem érdemes lenne kipróbálnod újra.. mondjuk jövőre... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
krancsik Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy 2 hét kb 600km alatt elment 1 liter hűtővizem ... 2.5TD-m van. Nem látok csöpögést, folyást sehol... Mi okozhatja ezt a problémát. El merjek indulni nyaralni? :huh: Milyen költségekre számíthatok, legrosszab esetben? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy 2 hét kb 600km alatt elment 1 liter hűtővizem ... 2.5TD-m van. Nem látok csöpögést, folyást sehol... Mi okozhatja ezt a problémát. El merjek indulni nyaralni? :huh: Milyen költségekre számíthatok, legrosszab esetben? Üdv. Legrosszabb esetben hengerfejes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy 2 hét kb 600km alatt elment 1 liter hűtővizem ... 2.5TD-m van. Nem látok csöpögést, folyást sehol... Mi okozhatja ezt a problémát. El merjek indulni nyaralni? :huh: Milyen költségekre számíthatok, legrosszab esetben? Üdv. Esetleg megrenyhült a vízpumpa szimering, és menet közben veri ki a vizet. Cimbora az ugyanilyen motoros bajor-géppel ugyanígy járt. De a motort tekintve, sajnos esélyes a hf-tömítés is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Hja de a sok gyáva többi Omegás nem mert elindulni... :P :huh: az egyik kupa meg vmi szlalom volt 2000 ccm felett... és állítólag a 2. lettem... (Pedig esküszöm nem akartam megbundázni :lol: ) csak vmi Bubaru vágott be elém ^_^ B) Én sajnálom, hogy nem jársz már ilyenekre.. azért sztem érdemes lenne kipróbálnod újra.. mondjuk jövőre... :lol: Meglátjuk, ha időm engedi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy 2 hét kb 600km alatt elment 1 liter hűtővizem ... 2.5TD-m van. Nem látok csöpögést, folyást sehol... Mi okozhatja ezt a problémát. El merjek indulni nyaralni? :huh: Milyen költségekre számíthatok, legrosszab esetben? Üdv. Olajos a vízed? Talán illene megnézetni szerelővel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Esetleg megrenyhült a vízpumpa szimering, és menet közben veri ki a vizet. Cimbora az ugyanilyen motoros bajor-géppel ugyanígy járt. De a motort tekintve, sajnos esélyes a hf-tömítés is... Akkor ott a vízpumpának is hangja kell, hogy legyen. A tömítés ezeknél nem szokott elmenni, inkább a hengerfej... Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Hello! Ismeretségi körömbe akad agy 2002-2003 körüli B2 omega, 2.2-es benzines motorral szerelve. 2004-be lett vásárolva az opel sajóba, bemutató autó volt. Az a helyzet, hogy volt még a családba vivaro, b1 omega, és ez csak állt a garázsba, ballagás, karácsony, ünnepség, és amikor nem ment a B1 akkor volt használva, ezért kb 21000 km van a vasba. Hibátlan állapot, gyári felni, és GYÁRI GUMI!!!!. Azt hiszem a hátsó üléssoron még rajta van a fólia is. Évente lemerült benne az akksi, mert ugye nem volt használva. Kb 1.8 körül tartja a tulaj. Nos szerintetek megérne ennyit? 2.2 az azért többet kajál majd 10 ha jól tévedek! További fentartás és hasonló dolgokat is figyelembe véve... üdv: SZP Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Hello! Ismeretségi körömbe akad agy 2002-2003 körüli B2 omega, 2.2-es benzines motorral szerelve. 2004-be lett vásárolva az opel sajóba, bemutató autó volt. Az a helyzet, hogy volt még a családba vivaro, b1 omega, és ez csak állt a garázsba, ballagás, karácsony, ünnepség, és amikor nem ment a B1 akkor volt használva, ezért kb 21000 km van a vasba. Hibátlan állapot, gyári felni, és GYÁRI GUMI!!!!. Azt hiszem a hátsó üléssoron még rajta van a fólia is. Évente lemerült benne az akksi, mert ugye nem volt használva. Kb 1.8 körül tartja a tulaj. Nos szerintetek megérne ennyit? 2.2 az azért többet kajál majd 10 ha jól tévedek! További fentartás és hasonló dolgokat is figyelembe véve... üdv: SZP Egy megkimélt autó mindig többet ér a leharcoltaknál,ha Neked megéri az árát meg kell venni.A B2 nem számit akkora ritkaságnak,hogy kirivó árkülönbség legyen,de ennyit szerintem megér egy ilyen megkimélt darab.A fogyasztása nem hiszem,hogy eget verő lenne,mivel ez a motor,ha jól tudom inkább nyomatékra van hangolva.A gumik valszeg cserések lesznek,mivel az állásban az idő is megeszi,kirepedezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Hello! Ismeretségi körömbe akad agy 2002-2003 körüli B2 omega, 2.2-es benzines motorral szerelve. 2004-be lett vásárolva az opel sajóba, bemutató autó volt. Az a helyzet, hogy volt még a családba vivaro, b1 omega, és ez csak állt a garázsba, ballagás, karácsony, ünnepség, és amikor nem ment a B1 akkor volt használva, ezért kb 21000 km van a vasba. Hibátlan állapot, gyári felni, és GYÁRI GUMI!!!!. Azt hiszem a hátsó üléssoron még rajta van a fólia is. Évente lemerült benne az akksi, mert ugye nem volt használva. Kb 1.8 körül tartja a tulaj. Nos szerintetek megérne ennyit? 2.2 az azért többet kajál majd 10 ha jól tévedek! További fentartás és hasonló dolgokat is figyelembe véve... üdv: SZP Osztva Seniman véleményét, egy ilyen megkímélt dearabot meg kell venni. le kell alkudni 1.5-re. Nekem nem jön be a faceliftes, de ennyiért elgondolkodnék rajta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kennny Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Nekem volt Oelmangel, meg a másik olajhiba is, pedig nívón volt az olajszint... Kaptak kontaktisztítót, és meg is javultak (nomeg persze közben volt egy túltöltős generátor, az is orvosolva lett). Szeva, a túltöltős generátor problémával mit csináltál, mert én most nem tudom le küzdeni, nagyon meg köszöném ha tudnál adni egy kis informáciot hogy mi lehet a gond, a stabilizátort már ki cseréltem a generátor ban, és még most is tul tölt, elöre is nagyon kösz. ÜDV!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Augusztus10, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2009 Akkor ott a vízpumpának is hangja kell, hogy legyen. A tömítés ezeknél nem szokott elmenni, inkább a hengerfej... Azt nemmondtam hogy nem volt hangja :huh: Naja, hf gyakran elpukkan a kiegyenlítetlen hűtés miatt... 2,5 TD betegség. Mondjuk jobb mint a Fiat Croma 2,5-öse, amiből gyakran kifigyel egyik-másik hajtókar :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts