vendel Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Ennek a hozzászólásnak mi az értelme, mert nem bírtam rájönni... gondoltam vki esetleg tudja h mitől lehet ilyen mértékű teljesítménycsökkenés és tud segíteni.
Omegatd Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 gondoltam vki esetleg tudja h mitől lehet ilyen mértékű teljesítménycsökkenés és tud segíteni. Mivel sem füle sem farka és értelme sincs, miben kellene segíteni. Ha leírnád, hogy mi a gondod és mi a hibajelenség, akkor esetleg...
Gabo Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Mivel sem füle sem farka és értelme sincs, miben kellene segíteni. Ha leírnád, hogy mi a gondod és mi a hibajelenség, akkor esetleg... Leírta.. eltűnt belőle a nyomaték meg az erő, M7esen 3ba kellett visszakapcsolnia.... :huh: ^_^ Nem elég konkrét hibajelenség? :lol: Adagoló, turbó, légtömegmérő meg ezer más.. főleg a kopott motor lehet ludas benne, sztem....
tomi023 Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 Leírta.. eltűnt belőle a nyomaték meg az erő, M7esen 3ba kellett visszakapcsolnia.... na ez nálam nincs így :huh: ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat! A vonat hátul pedig egyre valószínűbb, hogy bal hátsó kerékcsapágy. Az ugye kinyomható az agyból?
Gabo Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 na ez nálam nincs így ^_^ ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat! A vonat hátul pedig egyre valószínűbb, hogy bal hátsó kerékcsapágy. Az ugye kinyomható az agyból? Nem, egybe kell cserélni komplett híddal.... B) Persze.. de ez már a 3. csapágy lesz a bal oldalon hátul... hm... :huh: :lol:
Gabo Elküldve Augusztus3, 2009 Elküldve Augusztus3, 2009 na ez nálam nincs így :huh: ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat! 144 Le 91es benyával B) izé, mert mit csinált sportra? amúgy sztem tök üzemszerű a sport gomba használata állandóra csak fogyiban lesz kicsivel :P több :lol: ^_^
Omegatd Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Leírta.. eltűnt belőle a nyomaték meg az erő, M7esen 3ba kellett visszakapcsolnia.... :huh: ^_^ Nem elég konkrét hibajelenség? :lol: De hol és miért, emelkedőn, forgalmi okból? Meg a csőcsere, mert elment a víz. Lehet, már rég hengerfejes, vagy vállas az a motor...
J0hnny Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 de ez már a 3. csapágy lesz a bal oldalon hátul... hm... :huh: :lol: Lehet hogy a seggbepuff óra valami nem smakkol ott hátul? ^_^
J0hnny Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 12E az SKF Tomi,nézz rá Kiséknél,bár én megnézném előtte,lekapnám a kereket.
Eriic Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Sziasztok :huh: Segítséget szeretnék kérni ! Jelenség: Omega 2.5 td-mben elkezdett vmi ciripelni alapjárton sokat kerestem hogy mi lehet az , vmi kilazúlt csavarra vagy vmi ilyesmire gyanakodtam aztán vmi megfontolásból az ékszíjfelé hajoltam és leöntöttem egy kis vízzel és láss csodát megszünt a ciripelő hang. Ebből arra következtetek hogy hogy feszíteni kéne rajta . Tegnap neki is ugrottam de vhogy nem jöttem rá hogy is kéne hogy most ennek van feszitő görgője vagy a generátort tudom mozgatni mint a régi verdákon.Szval ha vki tudna htanácsot adni hogy min meg hol kéne állítani hogy az ékszíj feszesebb lenne megköszönném ^_^ . ja meg ha feszitő görgős azzal mit kell csinálni mert sajna olyat még nem csináltam :lol: Köszi előre is ERIIC
Seniman Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Sziasztok :huh: Segítséget szeretnék kérni ! Jelenség: Omega 2.5 td-mben elkezdett vmi ciripelni alapjárton sokat kerestem hogy mi lehet az , vmi kilazúlt csavarra vagy vmi ilyesmire gyanakodtam aztán vmi megfontolásból az ékszíjfelé hajoltam és leöntöttem egy kis vízzel és láss csodát megszünt a ciripelő hang. Ebből arra következtetek hogy hogy feszíteni kéne rajta . Tegnap neki is ugrottam de vhogy nem jöttem rá hogy is kéne hogy most ennek van feszitő görgője vagy a generátort tudom mozgatni mint a régi verdákon.Szval ha vki tudna htanácsot adni hogy min meg hol kéne állítani hogy az ékszíj feszesebb lenne megköszönném ^_^ . ja meg ha feszitő görgős azzal mit kell csinálni mert sajna olyat még nem csináltam :lol: Köszi előre is ERIIC Feszitő görgője van,ha nem tud többet fesziteni,meg van nyúlva a szij.Csere.
opel16v Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 na ez nálam nincs így ^_^ ma teszteltem a sport gombot. itt már érezhető a 140 LE. na de ez csak teszt volt. Nem üzemszerű használat! A vonat hátul pedig egyre valószínűbb, hogy bal hátsó kerékcsapágy. Az ugye kinyomható az agyból? Az omiknál fogyóeszköz, én is észrevettem. Nekem már a második szett van bent a 100e km alatt, de már ezt is elkezdtem hallani mostanság, szal ősszel lehet hogy megint csere lesz. :huh: A cseréje nem egyszerű, célszerszám kell hozzá, nekem KG csinált hozzá egy CO hegesztőpalack kupakjából B) Két emberes móka, és nem 5 perces :P Ha nincs szerencséd, a féltengely csavarjaival is meggyűlik a bajod :lol:
Eriic Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Akkor sztem nem én fogom ezt megoldani hanem elviszem egy szakihoz aki ért hozzá. Köszi a segítséget. :huh:
Seniman Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Akkor sztem nem én fogom ezt megoldani hanem elviszem egy szakihoz aki ért hozzá. Köszi a segítséget. :huh: Nem egy ördöngősség.Csak jegyezd meg hogyan fut a szíj.
Gabo Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Lehet hogy a seggbepuff óra valami nem smakkol ott hátul? :huh: A gyári csapágyat 2007 januárjában cserélték... a seggbepuff jóval arrébb volt... és pár km beugrott utána (nem évi12 e :lol: ) Ez lesz a 3. csapágy....
kori Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Én eddig kb 70e-ret tettem az enyémbe, de csapágyat még nem kellett cserélnem :huh: sem elől, sem hátul.
Gabo Elküldve Augusztus4, 2009 Elküldve Augusztus4, 2009 Én eddig kb 70e-ret tettem az enyémbe, de csapágyat még nem kellett cserélnem ^_^ sem elől, sem hátul. Futókartárs is panaszkodott, hogy neki is sűrűn kell cserélni... amúgy én a balra kilincsel előre formulát kedvelem, lehet ezért? :lol: :huh: mondjuk ebbe a csapágyba 70-80 körül van...
opel16v Elküldve Augusztus5, 2009 Elküldve Augusztus5, 2009 Nekem az egyik csapágy csak kb 20e km-t bírt, ha jól emlékszem, és az volt a drágábbik asszem skf. Most az olcsóbbik van benne, valami német, ez már bírja vagy 40-50e km óta. De ha jól hallom (és nem a gumi, ami éppen a végét járja amúgy), akkor megint elkezd majd zúgni ez is.
Attila01 Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Sziasztok :huh: Segítséget szeretnék kérni ! Jelenség: Omega 2.5 td-mben elkezdett vmi ciripelni alapjárton sokat kerestem hogy mi lehet az , vmi kilazúlt csavarra vagy vmi ilyesmire gyanakodtam aztán vmi megfontolásból az ékszíjfelé hajoltam és leöntöttem egy kis vízzel és láss csodát megszünt a ciripelő hang. Ebből arra következtetek hogy hogy feszíteni kéne rajta . Tegnap neki is ugrottam de vhogy nem jöttem rá hogy is kéne hogy most ennek van feszitő görgője vagy a generátort tudom mozgatni mint a régi verdákon.Szval ha vki tudna htanácsot adni hogy min meg hol kéne állítani hogy az ékszíj feszesebb lenne megköszönném ^_^ . ja meg ha feszitő görgős azzal mit kell csinálni mert sajna olyat még nem csináltam :lol: Köszi előre is ERIIC hali a kis feszítő lengéscsillapítónál kell szétszedni az aluminium konzolt (nagy imbusz csavar tartja)mert nagyon retkes benne a zsír és megszorítja azért ciripel....én most cseréltem ki a görgőket és nekem a feszítőt kellett kitakarítani....
Mifi Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Haj mindenki! Újabb Omega problémával fordulok hozzátok. 2,5V6 a beteg. A tünet az volt, hogy 2000-es fordulatnál akár alapjáratról van szó akár terhelésről egész egyszerűen bedadogott a kocsi. Pontosabb mintha elfogyott volna minden. Na ezt orvosoltam azzal, hogy főtengely jeladót cseréltem. Frankó minden egészen addig míg 90 fok fölötti értéket nem mutat a műszerfal. Ekkor alsó fordulaton (800-1700 között) olyan amikor a gázra lépek mintha kihagyna a gyújtás. Amikor elindulok vele akkor szintén ez a tünet de olyan 2300-as fordulat körül enyhül de valami kis rángás még van. Nincs hibakód, semmit nem tárol a computer. Mi a túró lehet ez? Előre is köszi
Seniman Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Haj mindenki! Újabb Omega problémával fordulok hozzátok. 2,5V6 a beteg. A tünet az volt, hogy 2000-es fordulatnál akár alapjáratról van szó akár terhelésről egész egyszerűen bedadogott a kocsi. Pontosabb mintha elfogyott volna minden. Na ezt orvosoltam azzal, hogy főtengely jeladót cseréltem. Frankó minden egészen addig míg 90 fok fölötti értéket nem mutat a műszerfal. Ekkor alsó fordulaton (800-1700 között) olyan amikor a gázra lépek mintha kihagyna a gyújtás. Amikor elindulok vele akkor szintén ez a tünet de olyan 2300-as fordulat körül enyhül de valami kis rángás még van. Nincs hibakód, semmit nem tárol a computer. Mi a túró lehet ez? Előre is köszi Gyári GM a jeladó,nem utángyártott?
opel16v Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 jah, gondolom facet vagy hasonló került bele, az is lehet gond... de lehet kontakthiba, AGR zárási hiba, lambda...
palo Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 Haj mindenki! Újabb Omega problémával fordulok hozzátok. 2,5V6 a beteg. A tünet az volt, hogy 2000-es fordulatnál akár alapjáratról van szó akár terhelésről egész egyszerűen bedadogott a kocsi. Pontosabb mintha elfogyott volna minden. Na ezt orvosoltam azzal, hogy főtengely jeladót cseréltem. Frankó minden egészen addig míg 90 fok fölötti értéket nem mutat a műszerfal. Ekkor alsó fordulaton (800-1700 között) olyan amikor a gázra lépek mintha kihagyna a gyújtás. Amikor elindulok vele akkor szintén ez a tünet de olyan 2300-as fordulat körül enyhül de valami kis rángás még van. Nincs hibakód, semmit nem tárol a computer. Mi a túró lehet ez? Előre is köszi Hali! A te problémádra nem biztos, hogy jó, de nekem a 2000-s /16 sz omegán u.ez volt a jelenség, annyi, hogy nekem azt mondták kicserélik a jeladót, de nem hagytam. Több szerelő próbálgatta, mentek vele, ekkor vagy előjött a hiba vagy tipikus fogfájós eset a fogorvosnál, hogy minden rendbe van most nem fáj... Nem volt koszos semmi, más nem maradt kicseréltem az alig használt gyertyákat, akkortól megszűnt a " dadogás, rángatás " ha, szerencséd van neked se komolyabb a hiba!
Mifi Elküldve Augusztus6, 2009 Elküldve Augusztus6, 2009 A főtengely jeladó és a vezérműtengely jeladó is gyári. A gyertyák vadi újak mind a 6. Légtömegmérőt próbáltam már. Lambda tud ilyen tünetet produkálni?
Recommended Posts