Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Sziasztok!

Lehet hogy nem jó helyre irtam de nem találtam a problémámnak megfelelő oldalt. Van egy omega 2.5td B omagám manuális váltoval szerelt. Az a prolémám vele hogy nagyon gyenge a teljesítménye, vagyis padló gáznál is nagyon lassan gyorsít az autó. Adagoló jó, motor jó, valami elektromos problémára tippelek. Egy éve mikor megvettem és nyomkodtam neki rendszeresen, néha elkapta és rendesen éreszhetően jobban gyorsult. Később csak nyugdijasan közlekedtem vele és most hiába nyomkodom neki csak lomhán megy az autó. Ha esetleg valakinek van valami ötlete azt nagyon megköszönném.

Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv Zsozs!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet hogy nem jó helyre irtam de nem találtam a problémámnak megfelelő oldalt. Van egy omega 2.5td B omagám manuális váltoval szerelt. Az a prolémám vele hogy nagyon gyenge a teljesítménye, vagyis padló gáznál is nagyon lassan gyorsít az autó. Adagoló jó, motor jó, valami elektromos problémára tippelek. Egy éve mikor megvettem és nyomkodtam neki rendszeresen, néha elkapta és rendesen éreszhetően jobban gyorsult. Később csak nyugdijasan közlekedtem vele és most hiába nyomkodom neki csak lomhán megy az autó. Ha esetleg valakinek van valami ötlete azt nagyon megköszönném.

Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv Zsozs!

Esetleg turbo?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet hogy nem jó helyre irtam de nem találtam a problémámnak megfelelő oldalt. Van egy omega 2.5td B omagám manuális váltoval szerelt. Az a prolémám vele hogy nagyon gyenge a teljesítménye, vagyis padló gáznál is nagyon lassan gyorsít az autó. Adagoló jó, motor jó, valami elektromos problémára tippelek. Egy éve mikor megvettem és nyomkodtam neki rendszeresen, néha elkapta és rendesen éreszhetően jobban gyorsult. Később csak nyugdijasan közlekedtem vele és most hiába nyomkodom neki csak lomhán megy az autó. Ha esetleg valakinek van valami ötlete azt nagyon megköszönném.

Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv Zsozs!

Vedd le az intercoolert és a nyomócsöveket,mosd ki őket gázolajjal.Lehet az évek során a sok olajos retek lerakódott és eldugult tőle.

Kezdésnek jó,rosszat semmiképp se teszel vele és csak a felhasznált gázolaj árába kerül.Persze takaritás után jól csöpögtesd ki őket.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet hogy nem jó helyre irtam de nem találtam a problémámnak megfelelő oldalt. Van egy omega 2.5td B omagám manuális váltoval szerelt. Az a prolémám vele hogy nagyon gyenge a teljesítménye, vagyis padló gáznál is nagyon lassan gyorsít az autó. Adagoló jó, motor jó, valami elektromos problémára tippelek. Egy éve mikor megvettem és nyomkodtam neki rendszeresen, néha elkapta és rendesen éreszhetően jobban gyorsult. Később csak nyugdijasan közlekedtem vele és most hiába nyomkodom neki csak lomhán megy az autó. Ha esetleg valakinek van valami ötlete azt nagyon megköszönném.

Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv Zsozs!

Azt honnan veszed, hogy az adagoló, meg a motor jó? Szűrők, olaj egyebek, mikor lettek cserélve? A gázolajszűrő elkoszolódása okozhat ilyen hibát, de lehet a tankban lévő szivattyú is okozó...

Link to comment
Megosztás:

Másfél éve van benne,csak észrevettem volna ha többet enne.

Ezt a mesét elő lehet adni a nyeretlen haveroknak. Még képen sem láttál annyi Omegát, amennyit már megpróbáltam és rengeteg klubtársnak volt csipelt 2.5TD-je. Mindegyiknél keményen csalt a BC. Energia nincs a semmiből, sajnos az 1600 kilós monstrumot mozgatni kell. Hosszú úton autópályán ki lehet hozni 6.5-7 literes fogyit. Vegyesben 8 körül esznek, városban 10, télen lehet 12-13, és ha rúgatva van akkor is...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet hogy nem jó helyre irtam de nem találtam a problémámnak megfelelő oldalt. Van egy omega 2.5td B omagám manuális váltoval szerelt. Az a prolémám vele hogy nagyon gyenge a teljesítménye, vagyis padló gáznál is nagyon lassan gyorsít az autó. Adagoló jó, motor jó, valami elektromos problémára tippelek. Egy éve mikor megvettem és nyomkodtam neki rendszeresen, néha elkapta és rendesen éreszhetően jobban gyorsult. Később csak nyugdijasan közlekedtem vele és most hiába nyomkodom neki csak lomhán megy az autó. Ha esetleg valakinek van valami ötlete azt nagyon megköszönném.

Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv Zsozs!

ezekkel a tünetekkel az adagoló fedél volt nekem beteg :huh:

Link to comment
Megosztás:

Azt honnan veszed, hogy az adagoló, meg a motor jó? Szűrők, olaj egyebek, mikor lettek cserélve? A gázolajszűrő elkoszolódása okozhat ilyen hibát, de lehet a tankban lévő szivattyú is okozó...

Sziasztok!

Köszönöm az értékes válaszokat de ma ezeket megcsináltam de nem változott semmi. Szűrők olaj rendszeresen cserélve. Üzemanyag szivatyú teljesen új, most vettem bele (kb 2-honapja) és gyári. Hidegen melegen pöcre indul, azért gondolom hogy az is jó. A régi omegámnál volt adagoló problémám hogy melegen már nem indult igy ét lett füzve és utánna jó lett.Olyan mintha nem kapcsolna az aksi felőli oldalon a vákum szelep mert tapasztalataim szerin annak van köze a teljesítményhez. De ha rossz úton járok akkor szóljatok!!!!! :huh:

Üdv Zsozs!

Link to comment
Megosztás:

Ezt a mesét elő lehet adni a nyeretlen haveroknak. Még képen sem láttál annyi Omegát, amennyit már megpróbáltam és rengeteg klubtársnak volt csipelt 2.5TD-je. Mindegyiknél keményen csalt a BC. Energia nincs a semmiből, sajnos az 1600 kilós monstrumot mozgatni kell. Hosszú úton autópályán ki lehet hozni 6.5-7 literes fogyit. Vegyesben 8 körül esznek, városban 10, télen lehet 12-13, és ha rúgatva van akkor is...

Szia!

Én a megtettkilóméter és a tankban lévő üzemanyagbol számoltam ki az értéket. De tudod mit legyen igazad :huh: Ez mind csak mese és csak megsárgult képeken láttam omegát!

Link to comment
Megosztás:

Ezt a mesét elő lehet adni a nyeretlen haveroknak. Még képen sem láttál annyi Omegát, amennyit már megpróbáltam és rengeteg klubtársnak volt csipelt 2.5TD-je. Mindegyiknél keményen csalt a BC. Energia nincs a semmiből, sajnos az 1600 kilós monstrumot mozgatni kell. Hosszú úton autópályán ki lehet hozni 6.5-7 literes fogyit. Vegyesben 8 körül esznek, városban 10, télen lehet 12-13, és ha rúgatva van akkor is...

A mindegyiket kiegészíteném azzal, hogy majdnem mindegyiknél. Mert nagyon soknál meghülyítette a komputert a chip, de pl az enyémnél nem, többször mértem (neked iss meséltem szerintem papa), ~1/2 litert csalt 100 km-en. Ennyit mindegyik csal....

Most beszóltam wazzeee??!! :huh: Nem baj, majd (mézesen) helyrerakjuk...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem mitől lehet az ha megyek a kocsival időnként kigyullad a motorcsek de nincs semmi visszaszabályzás és ha odanyomok neki kb 3500 fordulatra elalszik aztán egy darabig semmi baj.?

Amit nem értek ,hogy nem állandó hibáról van szó.A múlt héten egyszer sem produkálta ma meg állandóan.Hol elaludt hol kivillant.

A segítséget előre is köszi.Ja és mág egy kérdés nincs itt Győr környékén valaki akinek Tech2 je van?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem mitől lehet az ha megyek a kocsival időnként kigyullad a motorcsek de nincs semmi visszaszabályzás és ha odanyomok neki kb 3500 fordulatra elalszik aztán egy darabig semmi baj.?

Amit nem értek ,hogy nem állandó hibáról van szó.A múlt héten egyszer sem produkálta ma meg állandóan.Hol elaludt hol kivillant.

A segítséget előre is köszi.Ja és mág egy kérdés nincs itt Győr környékén valaki akinek Tech2 je van?

Hello!

No, szerintem is érdemes rádugni, mi csináltunk elektronikát, amivel lehet hibakódot nézni és törölni is, Komáromba. Ha nincs messze, vmikor írj, és megoldjuk!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm az értékes válaszokat de ma ezeket megcsináltam de nem változott semmi. Szűrők olaj rendszeresen cserélve. Üzemanyag szivatyú teljesen új, most vettem bele (kb 2-honapja) és gyári. Hidegen melegen pöcre indul, azért gondolom hogy az is jó. A régi omegámnál volt adagoló problémám hogy melegen már nem indult igy ét lett füzve és utánna jó lett.Olyan mintha nem kapcsolna az aksi felőli oldalon a vákum szelep mert tapasztalataim szerin annak van köze a teljesítményhez. De ha rossz úton járok akkor szóljatok!!!!! :huh:

Üdv Zsozs!

Mi lett átfűzve?

Nem jársz rossz úton, ezek után valszeg az EGR szeleped a ludas. Egyszer nekem is produkált hasonlót, azóta a ki lett iktatva...

Link to comment
Megosztás:

A mindegyiket kiegészíteném azzal, hogy majdnem mindegyiknél. Mert nagyon soknál meghülyítette a komputert a chip, de pl az enyémnél nem, többször mértem (neked iss meséltem szerintem papa), ~1/2 litert csalt 100 km-en. Ennyit mindegyik csal....

Ok, de szerintem nem a BC csalás volt a hozzászólásomban a lényeg, hanem a fogyasztás. Arra mit reagálsz...

Most beszóltam wazzeee??!! :huh: Nem baj, majd (mézesen) helyrerakjuk...

Be bizony. Két hét kötél - felfüggesztve...

Link to comment
Megosztás:

Mi lett átfűzve?

Nem jársz rossz úton, ezek után valszeg az EGR szeleped a ludas. Egyszer nekem is produkált hasonlót, azóta a ki lett iktatva...

Szia Omegatd!

Köszönöm a gyors választ. Az előző omegámról volt szó hogy annak az adagóloja lett átfüzve. Idáig sikerült anyit elérnem hogy most álitottam az adagolon idáig alapjáraton 0,6-0,7l/h-t irt és lassításnál,fékezésnél mindíg dadogott a motor,és nem volt olyan egyenletes alapjárat. Most ezek megszüntek,most alapjáraton 1,1-1,2l/h-t ir computer. Most talán egy hangyányival jobban is megy de ez még közel sem az elfogadható szint. Az lenne még a kérdés hogy melyik az az EGR szelep? Csak nem az amelyik a szívocsonk elején van és egy vákum cső csatlakozik rá és a turbonak az egyik fémcső ága van még belekötve? Mert ha az az akkor nincs bekötve mert attól még rosszabb az egész.

Előre is köszi! Üdv Zsozs!

Link to comment
Megosztás:

nekem annyira brutálisan visszaesett a teljesítmény h balatonra vezető úton volt olyan h 3-asba kellett visszakapcsolnom:'97 kombi 2.5td (na jó 5-en voltunk+klíma)de azért ilyenkor elgondolkodik az ember h hol is van az a 260Nm???

ja és induláskor is voltak prpblémák....a hűtővíztartályból van egy cső és utána (már elfelejtettem a nevét, az a szerepe h nem engedi be a meleget az utastérbe-a szerelő szerint) folyt a víz.elég gyorsan kb 20 km alatt el is folyott de aztán a szerelő kivette rakott a helyére egy rézcsövet bilinccsel megfogatva és láss csodát működött minden.még a belső levegőkeringetés is ami előtt nem reagált a gombnyomásra.viszont a fogyasztásnál igencsak meglapődtem 370km--24L ami elég jónak számít a korábbi 8L-es hez képest....

Link to comment
Megosztás:

Az lenne még a kérdés hogy melyik az az EGR szelep? Csak nem az amelyik a szívocsonk elején van és egy vákum cső csatlakozik rá és a turbonak az egyik fémcső ága van még belekötve? Mert ha az az akkor nincs bekötve mert attól még rosszabb az egész.

Előre is köszi! Üdv Zsozs!

De az, csak nem a turbó, hanem a kipuff van rá visszavezetve. Mi nincs bekötve?

Link to comment
Megosztás:

nekem annyira brutálisan visszaesett a teljesítmény h balatonra vezető úton volt olyan h 3-asba kellett visszakapcsolnom:'97 kombi 2.5td (na jó 5-en voltunk+klíma)de azért ilyenkor elgondolkodik az ember h hol is van az a 260Nm???

ja és induláskor is voltak prpblémák....a hűtővíztartályból van egy cső és utána (már elfelejtettem a nevét, az a szerepe h nem engedi be a meleget az utastérbe-a szerelő szerint) folyt a víz.elég gyorsan kb 20 km alatt el is folyott de aztán a szerelő kivette rakott a helyére egy rézcsövet bilinccsel megfogatva és láss csodát működött minden.még a belső levegőkeringetés is ami előtt nem reagált a gombnyomásra.viszont a fogyasztásnál igencsak meglapődtem 370km--24L ami elég jónak számít a korábbi 8L-es hez képest....

Ennek a hozzászólásnak mi az értelme, mert nem bírtam rájönni...

Link to comment
Megosztás:

De az, csak nem a turbó, hanem a kipuff van rá visszavezetve. Mi nincs bekötve?

Igen akkor egyröl beszékünk, mert a kipufogotol jön egy csö az EGR szelepbe a szembe lévő oldalán meg van egy vákum által mozgatott szelep ami a kipufogo gáz egy részét vezeti vissza a szívocsonkba. Ez nincs bekötve magyarul lehúztam róla a vákumcsövet, igy nem müködik.

Link to comment
Megosztás:

Nnnaa igen, a fogyasztás nem esik vissza a chiptől, az ######ság, mese habbal. Valamitől mennie kell...

Valamilyen mézesmadzaggal rá kell venni a potenciális vevőket a csipsz megvásárlására :huh:

Ha a "kevesebbet eszik-jobban megy"szlogen igaz lenne,akkor ez már a gyárban belekerülne.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.