Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Insigniát egyet láttunk, azt is holland rendszámmal, kombi kivitelben, turbós mocival.

Lehet volt eszük és BMW-t vagy Mercit vettek... :P :) :(

Elküldve
Első-alsó lengőkar szilent

Első lengőkar belső szilent

Első stabilizátor kar

Alsó talpas gömbfej

ezt mindet kicseréltük, mindkét oldalon. A fagyasztott szilent igen könnyen csúszik a helyére és csak egy satu fáradt meg :)

olyan mint az új!

Elküldve
ezt mindet kicseréltük, mindkét oldalon. A fagyasztott szilent igen könnyen csúszik a helyére és csak egy satu fáradt meg :)

olyan mint az új!

Itt is örülök! :(

Elküldve
egy nagyon egyszerű kérdésem volna!

van egy 97-es 2.5 td omega kombim (kb 2 hónapja van meg) és nem vagyok kibékülve a fogyasztással.országúton klímával 7liter(ez még elmegy) városban 11-12 de egyszer volt már 14 literes fogyasztás is!ez normális vagy vmi gond lehet(habár mikor megvettem olajcsere, oljaszűrő, gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere).

Nálam ez pölö teljesen normális....enyim már volt adagolósnál stb. és ez nem változott....talán 10 lityire le tudom szorítani (városban),de akkor "alapjáraton" pötyögök :P ... 14 sem elképzelhetetlen,ha nehezebb kicsit a bakancsod :) Bár enyém automata....az elején én sem voltam ezzel kibékülve,de sajna ez van,ha sok a fogyi... vissza 4 hengeresbe :(

Elküldve

Tomi. Hátsó futómű szilenteket is cseréled? ha igen légyszi írd meg, mennyibe kerültek. Én azokat még nem cseréltem ki.

Elküldve
Sziasztok!

Első lengőkar szilentekből milyet érdemes venni.Lemförder az jó vagy felejtős?Tapasztalat?

Köszi

Zoli

gyárit érdemes.

nekem most birth van benne. ez az olcsó kategóriát képviseli.

Elküldve
Szerintem is a biztiket kell átnézni. Meg a check kontrol égőjét, hogy az jó-e. Amíg jó, és nem világít gyújtásra, addig vagy

nem kap tápot az ecu, vagy behalt teljesen.

Hello, egy kicsit kesöbb irom le a problémá, de sikerult meg oldani, a probléma az a hömérséklet jelado a ECU-n rajta, az a kis 2 kábeles valami volt meg szakadva, és nem adod tápot az egész computer-nek, szerencsére nem halt be semmi nagy dolog, kösz mindent, Üdv!!

Elküldve

Sziasztok!

Pattintottam 4 irmscher rugót a kocsiba és be lettek téve, az új gátlókkal amik vagy 3 hónapja pihiztek a szobámban. A toronycsapágyat is kicseréltettem ha már kint volt a gátló, de a gumi része maradt.

Viszont most jobb oldalról elölről , kormány tekerésnél olyan hang jön mintha gumi erőlködne fémen.Lehet hogy a Mesternek kár volt a toronycsapágy gumi részét alapsan letörölni - és ezt hallom ahogy a gumi kicsit mozogna a felülésnél és dörzsöli a fémet?Vagy mi a töcs lehet?

Zoli

Elküldve
Sziasztok!

Pattintottam 4 irmscher rugót a kocsiba és be lettek téve, az új gátlókkal amik vagy 3 hónapja pihiztek a szobámban. A toronycsapágyat is kicseréltettem ha már kint volt a gátló, de a gumi része maradt.

Viszont most jobb oldalról elölről , kormány tekerésnél olyan hang jön mintha gumi erőlködne fémen.Lehet hogy a Mesternek kár volt a toronycsapágy gumi részét alapsan letörölni - és ezt hallom ahogy a gumi kicsit mozogna a felülésnél és dörzsöli a fémet?Vagy mi a töcs lehet?

Zoli

toronyszilentetet ajánlatos zsírzani, nemhogy letörölni... :)

Elküldve
toronyszilentetet ajánlatos zsírzani, nemhogy letörölni... :(

Kössz :)

Gondoltam, újra ki kell venni az egészet vagy fölülről hozzáférhető - ha kerék lenn van és megemeljük leereszkedik annyit hogy bekenhető?

Sima zsír vagy spec?

Elküldve
Kössz :)

Gondoltam, újra ki kell venni az egészet vagy fölülről hozzáférhető - ha kerék lenn van és megemeljük leereszkedik annyit hogy bekenhető?

Sima zsír vagy spec?

Nemtudom, szerintem ha csak megemeled a vasat, nem ereszkedik meg annyira...

Szakik simán bekenik gépzsírral, de szerintem szilikonzsír ideálisabb rá, mivel annyira nem kapja össze a port-koszt, nomeg gumibarát...

Viszont ha leszeded a torony-csavarokat, valamennyit leereszkedik a gólyaláb... lehet hogy hozzá tudsz férni.

Bár ez csak tipp, mert még sose néztem hogy hogyan lehet utólagosan kenni a szilentet.

Egyébiránt -nyöszörgést leszámítva- milyen a 'sport' futómű?

Elküldve
Nemtudom, szerintem ha csak megemeled a vasat, nem ereszkedik meg annyira...

Szakik simán bekenik gépzsírral, de szerintem szilikonzsír ideálisabb rá, mivel annyira nem kapja össze a port-koszt, nomeg gumibarát...

Viszont ha leszeded a torony-csavarokat, valamennyit leereszkedik a gólyaláb... lehet hogy hozzá tudsz férni.

Bár ez csak tipp, mert még sose néztem hogy hogyan lehet utólagosan kenni a szilentet.

Egyébiránt -nyöszörgést leszámítva- milyen a 'sport' futómű?

Megpróbálják..akik összerakták!!Talán ha stabpálca felső részét kikötik, felső toronycsavar ki, akkor bekenhető.

Sportrigók?

JÓK!

Sokat nem ültet így annyira nem látványos, de azért látszik. Irmscher szerint kb 2 cm. Ellenben nem túl kemény és fekvőrendőrön sincs vele probléma.

Kanyarban meg király.... :) Direktebb az érzés, és visszajelzés, de nem pattog.

A vicc az, hogy mint kiderült az autó bal háta már "ültetett" volt mert a bal hátsó rugó el volt törve, 2,5 karaika hiányzott belőle....de észre se lehetett venni hogy ferde lenne. Érdekes....

Elküldve
vedd meg! mégse 2,2 :)

Megaztán miből is venném meg?.... A bankok nagyon lassúak manapság :hiya: - Ha érted a célzást :( :P

Elküldve
Pattintottam 4 irmscher rugót a kocsiba és be lettek téve, az új gátlókkal amik vagy 3 hónapja pihiztek a szobámban. A toronycsapágyat is kicseréltettem ha már kint volt a gátló, de a gumi része maradt.

Viszont most jobb oldalról elölről , kormány tekerésnél olyan hang jön mintha gumi erőlködne fémen.Lehet hogy a Mesternek kár volt a toronycsapágy gumi részét alapsan letörölni - és ezt hallom ahogy a gumi kicsit mozogna a felülésnél és dörzsöli a fémet?Vagy mi a töcs lehet?

Zoli

és tuti belevaló toronycsapágy van? és nem fordítva? :)

Elküldve
Belavaló, SKF. Azt hogy fordítva -e nem tom...

Azért kérdem, mert B omival még nem vagyok annyira tisztában, de pl F astránál évjárat

szerint is különböző toronycsapágy volt. :)

Elküldve
Azért kérdem, mert B omival még nem vagyok annyira tisztában, de pl F astránál évjárat

szerint is különböző toronycsapágy volt. :)

Erről nem tudok.A bal oldalaában ugyanaz van és ott OK.Ahogy sky írja - bár én lenni laikus - sztem is a gumin azért kellene lenn vminek. Egyik ismerősömnek ez oldott ameg a kocsijában hogy bezsírozták, addig olyan hangja volt mint aki szét akar esni.

Ha +lesz a +oldás megírom.

Elküldve
Megaztán miből is venném meg?.... A bankok nagyon lassúak manapság :P - Ha érted a célzást :) :(

ha hétfőn nincs a számládon, hívj fel! elutaltuk ahogy mondtam.

Elküldve

Én is nemrég cseréltem telókat, a csapágyakat pedig kimostam, és alaposan bezsíroztam, de a gumik porszárazon lettek összerakva, és nincs semmi hangja. Nem lehet, hogy a segédirányító kar nyekereg?

Elküldve

Kb 1éve cseréltem toronycsapágyat+szilentet,de én teljesen letisztítottam a szilentet + a szilent fészket.mindenféle hang

nélkül működik. :huh: nyekergést talán máshol kellene kutatni.

Elküldve
egy nagyon egyszerű kérdésem volna!

van egy 97-es 2.5 td omega kombim (kb 2 hónapja van meg) és nem vagyok kibékülve a fogyasztással.országúton klímával 7liter(ez még elmegy) városban 11-12 de egyszer volt már 14 literes fogyasztás is!ez normális vagy vmi gond lehet(habár mikor megvettem olajcsere, oljaszűrő, gázolajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere).

Szia!

Az enyém is ugyan így fogyasztott,aztán elvittem és kicserélték a chippet. Na azóta úgy megy mint a golyó a városban 8 hosszúúton meg 6,3-mal eljátok.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.