Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha jól tudom a holden commodore az omega megfelelője, de hogy azokba mekkora motorokat raktak, olvastam valami 3.6 v6 töltött motorról(talán kompresszoros), akkor 4.0 v8, meg 6.0 vagy 6.3 v8.... hűű de paraszt lehet!!! <_<:):)

Igen, az Omega padlólemezét használta/ja a Commodore. És igen, brutál mocikat rakta beléjük... Mad Max feelinghez kell is :)

Elküldve
Igen, az Omega padlólemezét használta/ja a Commodore. És igen, brutál mocikat rakta beléjük... Mad Max feelinghez kell is :)

Fura, hogy csak az Opel nem vette a fáradságot, hogy megoldja a hűtésproblémákat a V8 nál <_< :)

Elküldve

A szitu a következő!

Hallottam én hogy kifúj a kipuf, meg is nézettem és néztem, és hát a felxi csőre gondoltunk. Utána is néztem 51 mm átmérő, na majd jól kicseréltetem. Aztán 2 nap alatt olyan buta hangja lett a vasnak, hogy ismét alá másztam, és a felxi cső előtti toldásnál(a motor felé), ott elég jól ki van lyukadva. No de ahogy én néztem az ott bizony már talán öntvény, azt érdemes, lehet javítani??? vagy cserés a mutatvány?!

SZP

Elküldve
A szitu a következő!

Hallottam én hogy kifúj a kipuf, meg is nézettem és néztem, és hát a felxi csőre gondoltunk. Utána is néztem 51 mm átmérő, na majd jól kicseréltetem. Aztán 2 nap alatt olyan buta hangja lett a vasnak, hogy ismét alá másztam, és a felxi cső előtti toldásnál(a motor felé), ott elég jól ki van lyukadva. No de ahogy én néztem az ott bizony már talán öntvény, azt érdemes, lehet javítani??? vagy cserés a mutatvány?!

SZP

Nem öntvény. Öntvény csak a leömlő. Alatta levő ipszilon már hajlított vascső.

Persze ha x20xev-ről beszélünk.

51-es flexibilis nincs, csak 50es, meg 55ös. De az 50es jó lesz neked!

Egyébként nekem is buta hangja van, leszedtem leömlőt, új tömítést raktam alá, flexit cseréltem... de passz. még mindig sz#r.

Most az lesz, hogy beviszem kipufogóshoz, és megmondom hogy ennél jobb legyen <_<

Elküldve
Fura, hogy csak az Opel nem vette a fáradságot, hogy megoldja a hűtésproblémákat a V8 nál <_< :)

Európában nemigen van jogosultsága V8as batároknak, ezért szerintem nem is foglalkoztak V8-al. Bár Lotus-ékkal csináltattak Omega V8-at...

Azis igaz hogy csak 1-2 darabot koncepciónak.

Meg Opelnek nemhogy saját, még licenszelt V8asa sincs.

Elküldve
Európában nemigen van jogosultsága V8as batároknak, ezért szerintem nem is foglalkoztak V8-al. Bár Lotus-ékkal csináltattak Omega V8-at...

Azis igaz hogy csak 1-2 darabot koncepciónak.

Meg Opelnek nemhogy saját, még licenszelt V8asa sincs.

Pedig most milyen jó lenne fizetni a Luxusadót egy V8 után. Igaz én is fizethetek a 16 éves szarom után, amit jó ha 600e-ért el tudok adni. De azt nem is nagyon hangoztatták, hogy a kilowatt adó amúgy is növekszik, átlag 40 ft-tal kilowattonként. Szét tudnék robbanni mérgemben :) <_< Ezt le kellett írnom, még ha kimoderálják is.

skyrangr. A bontott omid megvan még?

Elküldve
Pedig most milyen jó lenne fizetni a Luxusadót egy V8 után. Igaz én is fizethetek a 16 éves szarom után, amit jó ha 600e-ért el tudok adni. De azt nem is nagyon hangoztatták, hogy a kilowatt adó amúgy is növekszik, átlag 40 ft-tal kilowattonként. Szét tudnék robbanni mérgemben :) <_< Ezt le kellett írnom, még ha kimoderálják is.

skyrangr. A bontott omid megvan még?

Nem, már nincs meg.

Emlékszem hogy beszéltünk róla, hogy kellene belőle neked ez-az, meg is néztem akkor, de említésre méltatlan állapotban voltak már a belső cuccok.

Akartam is szólni, csak emiatt nem kapott prioritást.

Mondjuk jahh, szopás a LUXUSADÓ... 2,5es 123as dízelmerga után fizess jóval többet. Nade hol ott a LUXUS ? :lol:

Vicc az egész.

Javasolnám még a 3keréknél többel rendelkező autók extra adóját is. Szem jó ötlet :lol:

Ja, pszt, csak halkan, nehogy éljenek az ötletemmel... indulok is levédetni az ötletemet :)

Elküldve
Pedig most milyen jó lenne fizetni a Luxusadót egy V8 után. Igaz én is fizethetek a 16 éves szarom után, amit jó ha 600e-ért el tudok adni. De azt nem is nagyon hangoztatták, hogy a kilowatt adó amúgy is növekszik, átlag 40 ft-tal kilowattonként. Szét tudnék robbanni mérgemben :) <_< Ezt le kellett írnom, még ha kimoderálják is.

Dettó!

A QRVA Anyjukat :) :lol: :lol: :lol:

Még ha kimoderálják is....

Elküldve

Ma szembesültem vele, hogy holnapután lejár a műszakim... <_< :) :)

Gyorsan kértem is tatán időpontot, holnap délelőtt 9-re várnak, de hamarabb odamegyek, mert hátha. Ma megcsináltuk egyik cimborámmal a kipufogót, ugyanis reggel egyik kanyarba ketté vált, és onnét dupla kipufogóm volt, csak az a baj, hogy egymás után. Aztán ő mondta a tatai vizsgázó helyet. Ő is műszakira akart időpontot kérni, és mondták, hogy álljon fel és ha minden ok megkapja, ha nem akkor vagy visszajön és akkor, vagy ott megcsinálják amennyire tudják, és lehet a problémás részt. Szerintem elég emberiek. Azért néha érhetik kellemes emglepetések az autóst, mert az okmányirodától kezdve a műszakiig igen idegtépő tud lenni a dolog, akármit szeretnél is négy kerekű szíved csücskével kapcsolatba intézni.

SZP

Elküldve
Mondjuk jahh, szopás a LUXUSADÓ...

Hát jah, még én is valami 20-25%-kal többet fogok fizetni jövőre... de ilyenkor azért örülök hogy

nem MV6-ot vettem <_< a gatyám rámenne jövőre.

Elküldve
Hát jah, még én is valami 20-25%-kal többet fogok fizetni jövőre... de ilyenkor azért örülök hogy

nem MV6-ot vettem <_< a gatyám rámenne jövőre.

Csesszék meg. Az biztos hogy évi szinten ha nem megy sokat az ember (1000km/hó) akkor is 80eFt plusszt csak kivesznek majd a zsebéből V6 esetén ez a minimum. Adócsökkentés.....sírnom kéne de már csak röhögni tudok. Az egyik zsebbe majd kapsz 10 ft-ot a mássikból kivesznek 13-at, ismerős trükk mert ugyanaz a cirkusz és a bűvész.Ha értelmes dolgokra költenék nem is érdekelne (mondjuk utakra).

Elküldve
Európában nemigen van jogosultsága V8as batároknak, ezért szerintem nem is foglalkoztak V8-al. Bár Lotus-ékkal csináltattak Omega V8-at...

Azis igaz hogy csak 1-2 darabot koncepciónak.

Meg Opelnek nemhogy saját, még licenszelt V8asa sincs.

:)

Emlékeim szerint a GM america kűdte a mocikat, Lotusnak sok köze nem volt hozzá, széria, gyári motor lett volna... Szal az Opelneke nem is kell, hogy legyen V8asa... elég ha az anyacégnek volt néhány ezer.... <_<

Hát sky teljesen igazad van, ezért fut sok BMW V8, ezért van a mergákban V10, V12.

És ha most azzal jössz hogy ez "csak egy opel" - Az ajdi mióta presztizsmárka? a Audi 200 ill V8 óta?... szal ennyi erővel az Opel is betörhetett volna a piacra sztem. Más kérdés, hogy úgy ítélték meg (sztem rosszul), hogy nem lett volna olyan aki Omega V8at vesz...

Elküldve
ne mán! EZ Dark autója volt. Szomorú így látni :)

Ezt meg akartam venni míg még egyben volt és hirdették, aztán drasztikusan lement a benzin ára ősszel és hirtelen kiderült, hogy "mégsem kap céges autót a tulaj" így mégsem eladó...

Rá kb. 3-4 hónap múlva láttam megint hasznaltauto.hu-n de már rommátört jobboldallal <_<

Elküldve
:)

Emlékeim szerint a GM america kűdte a mocikat, Lotusnak sok köze nem volt hozzá, széria, gyári motor lett volna... Szal az Opelneke nem is kell, hogy legyen V8asa... elég ha az anyacégnek volt néhány ezer.... <_<

Hát sky teljesen igazad van, ezért fut sok BMW V8, ezért van a mergákban V10, V12.

És ha most azzal jössz hogy ez "csak egy opel" - Az ajdi mióta presztizsmárka? a Audi 200 ill V8 óta?... szal ennyi erővel az Opel is betörhetett volna a piacra sztem. Más kérdés, hogy úgy ítélték meg (sztem rosszul), hogy nem lett volna olyan aki Omega V8at vesz...

Ha megnézed az arányokat, tekintve hogy az öreg kontinensen mennyi v8-as vagy nagyobb motor szaladgál pl sor4es 1,6os motorokhoz képest, szemben az amcsi piaccal, akkor láthatod mire gondoltam.

USA-ban egy 1,6os sor4es benzinesnek kb annyi létjogosultsága, mint Európában egy 6000-es V8as motornak (persze meredek az összehasonlítás, hisz ott eleve embernek nem veszik azt akinek csak 3literes motor hajtja a gépet, az óceán ezen partján meg bálványozzuk a nagymotor-sokhenger-t).

Sóherek vagy inteligensebbek az amcsiknál, avagy egyszerűen odakint másak az értékrendek az autózással-fogyasztással-fenttartással kapcsolatban...

Az európai népek (általában) sajnálják a benzint zabáltatni fölöslegesen a vasakkal (hiszen egy 1,6os autó egy bigblock fogyasztásának töredékét képes hozni, emissziókat meg egyebeket nem is említve). Ezt lehetne tovább fejtegetni, hogy kevesebb nyersanyagfelhasználás, meg stb, de szerintem fölösleges, mert épkézláb inkdokot (az üzemanyag árat kívéve ...nade azt meg miért?... :) ) nem lehet mondani, hogy miért van ekkora különbség a két kontinens motor méretei közt.

Használok, birtoklok Omegát és ismerem az általad konkurensnek említett márkák hasonló kategóriájú autóit is.

Azonban félretéve az elfogultságomat, az Omega anno nem rúghatott labdába velük szemben, mégpedig nem az autó, a tervezés, a kivitelezés hanem az elb#szott marketing hibája miatt. Pl ha nem csinált volna lecsontozott, olcsó kivitelt, ezzel megválogathatta volna a vásárlókat, máris magasabbra ugrott volna az autó presztízse. (furának tartom a típust, hiszen készült belőle fullos, MV6, meg olcsó változat, mindenféle kényelem nélkül. szerintem ez nem egy luxus-közeli kategóriára vall. ellenben merciket, bmwket már évtizedek óta pontosan a luxus miatt építettek. audit balgaság idesorolni, egy fiatal gyárról beszélünk, aki igazán csak a 90es éveket megelőzően kapott szárnyra).

Az meg hogy a Európában is jelen vannak szörnyű köbcentis, iszonyat motorral szerelt ál-terepjárók, meg óriásszedánok, nem jelenti azt hogy van létjogosultságuk. Legtöbbjük csak az amerikai piacnak köszönheti a hatalmas motort, ha meg már van gyártósorunk, kirakjuk a müncheni autókiállításra.

Bodzaszedő és becsületesen bevallott jövedelmű polgártársaink meg megtehetik, hogy vesznek belől pár darabot.

De ettől az utakon leggyakrabban látott autó a Miautónk, meg a zastra.

Tehát a v10-es 5literes Tuaregeknek és hasonló méretű agregáttal szerelt társainak Európa útjain továbbra sincs sok jogosultságuk.

Legalábbis én így látom.

Jameg, ami kimaradt... Összehasonlítva az amcsi meg a helyi viszonyokat...

Mi jellemző USA-ra? Minden nagy... Nagyok a távolságok, széles utak, óriási parkolók, tradicionálisan óriás autók. Egyetlen dolog kicsi, az a benzin ára (meg az agyuk :lol: ). Ezekből egy dolog következik, óriás motort lehet a gépekbe rakni.

Európa? Pici utak, keskenyebb sávok, zsúfolt parkolók, szűkebb kanyarok és hagyományosan kisebb autók. Plusz a benzinár. Egyenes következmény hogy kisebb motorok.

Na ennyi :lol:

Elküldve
Ha megnézed az arányokat, tekintve hogy az öreg kontinensen mennyi v8-as vagy nagyobb motor szaladgál pl sor4es 1,6os motorokhoz képest, szemben az amcsi piaccal, akkor láthatod mire gondoltam.

USA-ban egy 1,6os sor4es benzinesnek kb annyi létjogosultsága, mint Európában egy 6000-es V8as motornak (persze meredek az összehasonlítás, hisz ott eleve embernek nem veszik azt akinek csak 3literes motor hajtja a gépet, az óceán ezen partján meg bálványozzuk a nagymotor-sokhenger-t)........

Na ennyi :)

Jó tényleg igazad van, arányait tekintve... de azért kielégíthették volna a kívánságomat.. nem? <_<

Sebaj, majd délafrikában... lesz vuxi, meg holden... remélem vmi batár mocival.. jól összecsukom, oszt hozom a papírt haza.. meg a mocit :)))))

Elküldve
Jó tényleg igazad van, arányait tekintve... de azért kielégíthették volna a kívánságomat.. nem? <_<

Sebaj, majd délafrikában... lesz vuxi, meg holden... remélem vmi batár mocival.. jól összecsukom, oszt hozom a papírt haza.. meg a mocit :)))))

Csak ne wizzair-el menj, oda nem engednek fel 55kilónál többet :)

Elküldve
Csak ne wizzair-el menj, oda nem engednek fel 55kilónál többet :lol:

Fogadjunk hogy akár 300 kg-t is felvihetnék? :lol: A Wizz-el azért jó repülnöm, mert a lehető legjobb helyeket kaphatnám meg... (kár, hogy a kisvas [A320] meg nem fut el odáig...) És nem én fogom fizetni a túlsúlyt ... <_< :) :)

Elküldve
Fogadjunk hogy akár 300 kg-t is felvihetnék? :lol: A Wizz-el azért jó repülnöm, mert a lehető legjobb helyeket kaphatnám meg... (kár, hogy a kisvas [A320] meg nem fut el odáig...) És nem én fogom fizetni a túlsúlyt ... <_< :) :)

Persze, csomagként mindent lehet küldeni... Ha meg nem te állod a cehhet, akkor mindegy (wizzairnél a legnagyobb poggyász 55kg, és 200€ felárat kérnek érte).

Ha már így vagyunk... nem férne el ott mégegy v8? :lol::D:D

Elküldve
Persze, csomagként mindent lehet küldeni... Ha meg nem te állod a cehhet, akkor mindegy (wizzairnél a legnagyobb poggyász 55kg, és 200€ felárat kérnek érte).

Ha már így vagyunk... nem férne el ott mégegy v8? <_<:D:D

Mint említettem dél afrikába nem nagyon jár Wizz.. sajna, mert ugye dolgoztam rajta, meg sok az ismerős kapitány, elsőtiszt, a rendőrhaverom bnőj sztyuvi.. szal arany életem lenne... :)

Mé, kéne vmi onnan? még kint sem vagyok, de már SpZ-től komplett listát kaptam mit kell behoznom onnan :) :lol:

Elküldve
Mint említettem dél afrikába nem nagyon jár Wizz.. sajna, mert ugye dolgoztam rajta, meg sok az ismerős kapitány, elsőtiszt, a rendőrhaverom bnőj sztyuvi.. szal arany életem lenne... <_<

Mé, kéne vmi onnan? még kint sem vagyok, de már SpZ-től komplett listát kaptam mit kell behoznom onnan :) :)

Hozz olcsón sok kicsi, átlátszó kavicsocskát :lol:

Úgy hírlik, arrafelé sok "terem" :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.