Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok !

Lenne egy kis problémám és segítséget szeretnék kérni. Tegnap előtt reggel mikor indítottam az autót nem aludt el az olajnyomás lámpa . Azonnal leállítottam az autót. Aztán még egyszer beindítottam és ekkor sem aludt el a lámpa ekkor gyorsan hátragurultam , hogy megnézzem van e olajfolyás vagy valami ekkor észleltem hogy a fék is megszűnt. Nem bírtam benyomni a pedált.Na ekkor leállítottam az autót és káromkodtam 1 jó nagyot. Azóta egy tréler elvitte az autómat egy szervizbe és kiderült , hogy a fék szervo dobban átszakadt egy gumi membrán vagy mi. Ez egyszerűnek tűnhet mert ezt ki kell cserélni. De az lenne a kérdésem , hogy a két hiba összefüggésben van e vagy két teljesen más hibáról van szó ?

Esetleg valaki tudna segíteni , hol és mennyiért lehet egy ilyen dobot beszerezni illetve nehéz e kicserélni mert a szerelő azt mondta, hogy ki kell szedni szinte mindent az autóból , hogy hozzá férjen :-(

Válaszotokat és segítségeseteket előre is köszönöm.

Elküldve
Sziasztok !

Lenne egy kis problémám és segítséget szeretnék kérni. Tegnap előtt reggel mikor indítottam az autót nem aludt el az olajnyomás lámpa . Azonnal leállítottam az autót. Aztán még egyszer beindítottam és ekkor sem aludt el a lámpa ekkor gyorsan hátragurultam , hogy megnézzem van e olajfolyás vagy valami ekkor észleltem hogy a fék is megszűnt. Nem bírtam benyomni a pedált.Na ekkor leállítottam az autót és káromkodtam 1 jó nagyot. Azóta egy tréler elvitte az autómat egy szervizbe és kiderült , hogy a fék szervo dobban átszakadt egy gumi membrán vagy mi. Ez egyszerűnek tűnhet mert ezt ki kell cserélni. De az lenne a kérdésem , hogy a két hiba összefüggésben van e vagy két teljesen más hibáról van szó ?

Esetleg valaki tudna segíteni , hol és mennyiért lehet egy ilyen dobot beszerezni illetve nehéz e kicserélni mert a szerelő azt mondta, hogy ki kell szedni szinte mindent az autóból , hogy hozzá férjen :-(

Válaszotokat és segítségeseteket előre is köszönöm.

Hello!

Légysz írd le milyen motor van a verdádba..mert azért lehet hogy úgy könnyebb!

Szerintem nem igazán van összefüggés a két hiba közt ha benzines.

SZP

Elküldve

Sztem a Td-ben a a fékrásegítést a motorolaj adja, nem pedig vákum mint a benyásokban. Sztem a fékrásegítő cseréjével megoldodhat a problem.

Elküldve
Sztem a Td-ben a a fékrásegítést a motorolaj adja, nem pedig vákum mint a benyásokban. Sztem a fékrásegítő cseréjével megoldodhat a problem.

Nemá! Ezt honnan vetted?

Elküldve
Sztem a Td-ben a a fékrásegítést a motorolaj adja, nem pedig vákum mint a benyásokban. Sztem a fékrásegítő cseréjével megoldodhat a problem.

Td rásegitője is vákumos.

Elküldve
Td rásegitője is vákumos.

Vákuumos, csak mivel a dízelnek kevés a szívócsővákuum (javarészt mert ugye nincs fojtva pillangószeleppel a szívócső, illetve a turbótöltés miatt), ezért dobnak rá egy ügyes kis vákuumszivattyút, amit a főtengellyel hajtatnak meg, az csinál vákuumot a devander-ben.

<_<

Elküldve

Sziasztok!

Ma pesten szembejött velem egy fekete cadillac catera. Először jól irígykedtem, hogy neki sikerült omegára cadillac hűtőrácsot szerezni, de mikor közelebb ért láttam, hogy usa rendszám, kiegészítő világítás a lökösbe, és mikor elment a tükörbe hátul egybelámpa volt....

Na mind, valaki látta már? Biztos nem sok van...lehet az az egy.?

Elküldve
Sziasztok!

Ma pesten szembejött velem egy fekete cadillac catera. Először jól irígykedtem, hogy neki sikerült omegára cadillac hűtőrácsot szerezni, de mikor közelebb ért láttam, hogy usa rendszám, kiegészítő világítás a lökösbe, és mikor elment a tükörbe hátul egybelámpa volt....

Na mind, valaki látta már? Biztos nem sok van...lehet az az egy.?

Ha megmarad a 3,2 éslesz zsé rá, én átalakíttatom <_<

Elküldve
Sziasztok!

Ma pesten szembejött velem egy fekete cadillac catera. Először jól irígykedtem, hogy neki sikerült omegára cadillac hűtőrácsot szerezni, de mikor közelebb ért láttam, hogy usa rendszám, kiegészítő világítás a lökösbe, és mikor elment a tükörbe hátul egybelámpa volt....

Na mind, valaki látta már? Biztos nem sok van...lehet az az egy.?

Néhány éve volt Pesten magyar rendszámmal...

Elküldve

Sziasztok! Tudom, van külön "váltó" fórum is, de arra a madár sem jár :) , nekem pedig s.o. s. segítség kellene..

:) Probléma: -Hol kell automatában váltóolajat utántölteni? Előre is nagyon köszönöm, bárki bármit is írna <_< ! Judy

Elküldve
Sziasztok! Tudom, van külön "váltó" fórum is, de arra a madár sem jár :) , nekem pedig s.o. s. segítség kellene..

:) Probléma: -Hol kell automatában váltóolajat utántölteni? Előre is nagyon köszönöm, bárki bármit is írna <_< ! Judy

A megfelelő rovatban válaszoltam.

Elküldve
Mindegyik tönkrement? Vagy miért keresel első és hátsót is?

Anno kigyulladt az ABS hibalámpája. Hol világít, hol nem. De általánosságban elmondható, hogy nem müxik.

Végignézegettem a dolgokat, láttam hogy az egyik hátsó szenzor vezetéke meg van csípve.

Tegnap kormányösszekötőt cseréltem, össze volt gyógyulva a gömbfej, így helyet kellett csinálnom, emiatt leszedtem a tárcsát, a nyerget, és az ABS szenzos is útban volt a takaró lemeznek.

Kiszedtem a jeladót, és láttom hogy dirib-darabokra van törve a műanyag test, látszik a tekercs benne.

Ezután megvizslattam a másik elsőt, az se mutat jobb képet.

Így lecserélem inkább az összeset, hogy kizárhassam a hibák sorából a bugos szenzort (és remélem ezzel meg is oldódik a probléma! <_< )

Elküldve

Üdvözletem !!!

Leesik a ford.szám mérőm és az üzemanyag szintjelzőm egyidőben, aztán ismét jó és így játszadozik ...mi lehet ennek az oka? Óraegységben van a hiba? V.mi más is okozhatja?

Elküldve
Leesik a ford.szám mérőm és az üzemanyag szintjelzőm egyidőben, aztán ismét jó és így játszadozik ...mi lehet ennek az oka? Óraegységben van a hiba? V.mi más is okozhatja?

Talán a műszeregység csatija kehés, kontaktsprét neki <_<

Elküldve

Nekem is csinálta egyszer.

Az volt az oka, hogy a műszerfal nem volt rendesen a helyén.

Annyit csináltam vele, hogy kilazítottam a csavarjait és kicsit megmozgattam.

Azután csavarok vissza és azóta jó.

Elküldve
ITT az építés részletei. Nagyon kemény <_<

Lexus motorral !? :)

Azért ez csúfolódás... mint a 'nagysikerű' Tokyo Drift című film driftgépe, a Nissan-motoros Ford Mustang FB :)

Gondolom ez volt kéznél :lol: Mondjuk én biztos feltúrtam volna az ebay-t egy Holden V8asért... Mégis közelebb van az Opelhez, meg legalább stimmel a difihez :lol::D:D

Elküldve

Ha jól tudom a holden commodore az omega megfelelője, de hogy azokba mekkora motorokat raktak, olvastam valami 3.6 v6 töltött motorról(talán kompresszoros), akkor 4.0 v8, meg 6.0 vagy 6.3 v8.... hűű de paraszt lehet!!! <_<:):)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.