Omegatd Elküldve Május31, 2009 Elküldve Május31, 2009 Crime78 írta: Főleg ha mondjuk nem is fillérekért vette, csak szimplán átb***ták a fejét. És??? Attól, hogy a vállát veregetjük, még nem javul meg a kocsija... Crime78 írta: Fogalmazzunk úgy, hogy segítséget kérnek, nem kritikát! A segítséget megkapják, a kritikát meg megérdemlik...
Omegatd Elküldve Május31, 2009 Elküldve Május31, 2009 kori írta: Én elsősorban az adagoló tetején levő HDK fejre gondolok, ha az jó, akkor az adagoló kuka. Melegen könnyen indul? Mert ha nehezen, az biztos jele egy adagoló felújítás szükségességének. Az a helyzet a kopott fejtől nehezen indul melegen, mivel elereszti a nyomást. Viszont attól nem füstöl nagy gáznál és főleg nem rángat állandó tempónál. De lehet porlasztócsúcs, sőt a turbó is a hiba oka. Igaziból nagyon sok oka lehet ennek a tünetnek...
Crime78 Elküldve Május31, 2009 Elküldve Május31, 2009 Omegatd írta: A segítséget megkapják, a kritikát meg megérdemlik... Na ezt mondatonként megkaptam... :D Én mikor az Omit vettem két haveromat vittem magammal, akik állítólag értenek egy kicsit a kocsikhoz. Viszont nekem pl. az üzemanyagpumpám halt be, az önindítóm, meg a gyújtáskapcsolóm. Ezeket szerintem nem lehetett volna előre megjósolni a vásárláskor, csak max a kocsi korából fakadóan várható volt. De ígérem, ha megint omit akarok venni (mert tervben van), téged hívlak! :lol:
Omegatd Elküldve Június1, 2009 Elküldve Június1, 2009 Crime78 írta: Na ezt mondatonként megkaptam... :D Én mikor az Omit vettem két haveromat vittem magammal, akik állítólag értenek egy kicsit a kocsikhoz. Viszont nekem pl. az üzemanyagpumpám halt be, az önindítóm, meg a gyújtáskapcsolóm. Ezeket szerintem nem lehetett volna előre megjósolni a vásárláskor, csak max a kocsi korából fakadóan várható volt. De ígérem, ha megint omit akarok venni (mert tervben van), téged hívlak! :lol: Hidd el senki sem született szakértőnek. Amikor én az enyémet - 2002-ben, 7 évesen - vettem, nagyon kevés info volt a B Omegákról, inkább A-król lehetett infot gyűjteni. A 2.5TD BMW moci, pedig akkor is 2 vélgletre osztották a hozzáértőket. Vagy rühellték, vagy imádták, középút nem volt. Én is egy haverral mentem, aki már elszaggatott néhány kocsit, ráadásul használt 2 céges A Omegát, tehát volt némi tapasztalat. Nem is volt vele bajom eddig mindent megkapott, most 14 évesen mégis folyamatosan szórakozik velem. Amit pedig összeszedtem tudást, azt fórumokról, márka- és klubtársaktól. Most már annyi info van a neten, hogy Dunát lehet vele rekeszteni, mégis a sok bal###### megveszi a bontószökevényt és elvárnák, hogy fórumokon virtuálisan megjavítsák nekik...
kori Elküldve Június2, 2009 Elküldve Június2, 2009 EBBEN A klipben szereplő Omega az Autó Magazin 1994/8 számában volt tesztautó. De kb 5 évvel ezelőtt még egy mohácsi srácé volt, innen pedig Pécsre került. Kiv lennék most hol van a vas. Amúgy a régi gazda mindig csak panaszkodtt, hogy van vmi baja a gépnek, ráadásul egy vezérlés cserekor elrakta egy szerelő a vezérlést egy foggal. 30e km múlva jött elő a baj és majd 500e ft-ot tolt a srác a felújításra.
csiziktomi Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Sziasztok! sajnos elért engem is a végzet.Most jöttem a szerelőmtől és kellene vennem egy két apróságot.Ilyeneket ,hogy gyürűgarnitura , szelepszárszimmering,főtengelycsapágyak,vezérműtengely jeladó.szerintetek hol érdemes venni?Olyan kéne ahol normálisabb minőséget adnak kicsi pénzért.(jó tudom kicsi pénz nincs). Üdv:csiziktomi
Omegatd Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 csiziktomi írta: Sziasztok! sajnos elért engem is a végzet.Most jöttem a szerelőmtől és kellene vennem egy két apróságot.Ilyeneket ,hogy gyürűgarnitura , szelepszárszimmering,főtengelycsapágyak,vezérműtengely jeladó.szerintetek hol érdemes venni?Olyan kéne ahol normálisabb minőséget adnak kicsi pénzért.(jó tudom kicsi pénz nincs). Üdv:csiziktomi Motorgenerál. Nem lesz semmi. A tömítéseket nem mondta? És még mi lesz, ha megbontja a motort...
bucy Elküldve Június6, 2009 Elküldve Június6, 2009 Hali kellene egy kis segítség van egy 20 16v x20xev tipusu verdám az a gond hogy a levegő benzin keverék dús a motor rángat de a check lámpa nem világit ha valaki tud valami orvoslást kérem segitsen köszi!!!!!!!!!
csiziktomi Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 Omegatd írta: Motorgenerál. Nem lesz semmi. A tömítéseket nem mondta? És még mi lesz, ha megbontja a motort... Baromi nagy gáz gondolom:) De kéne ötlet ogy kinél vegyem meg az alkatrészt.
Omegatd Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 csiziktomi írta: Baromi nagy gáz gondolom:) De kéne ötlet ogy kinél vegyem meg az alkatrészt. Talán, ha írnál motorkódot évjáratot...
csiziktomi Elküldve Június7, 2009 Elküldve Június7, 2009 Omegatd írta: Talán, ha írnál motorkódot évjáratot... Bocsi:) X20XEV 1997 -es sedan
rObaLex Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 Szép Napot!! Oraegység érdekelne 2.5 TD-be ...szinte ingyéé kéne :D (legföbb szempont) :D , de ami a lényeg: nem 1 millio km-es,persze kivàloan müködö és lehetöleg mOhàcs vàroshoz minél közelebbi pontban :lol: (mit nem szeretnék még!?!) :lol: Ha v.ki tud v.mit, megköszönném! Üdv!!
opel16v Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 csiziktomi írta: sajnos elért engem is a végzet.Most jöttem a szerelőmtől és kellene vennem egy két apróságot.Ilyeneket ,hogy gyürűgarnitura , szelepszárszimmering,főtengelycsapágyak,vezérműtengely jeladó.szerintetek hol érdemes venni?Olyan kéne ahol normálisabb minőséget adnak kicsi pénzért.(jó tudom kicsi pénz nincs). semmi gépmunka meg ilyesmi? tipikus sárral kenegetés... :lol:
psz Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 bucy írta: Hali kellene egy kis segítség van egy 20 16v x20xev tipusu verdám az a gond hogy a levegő benzin keverék dús a motor rángat de a check lámpa nem világit ha valaki tud valami orvoslást kérem segitsen köszi!!!!!!!!! Tipp: Légtömegmérő illetve lambdaszonda lehet. Húzd le egyiket, aztán vészüzemmód, próbáld ki. Majd játszd el a másikkal is. Ha abba marad vmelyiknél a rángatás akkor az a beteg.
bucy Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 psz írta: Tipp: Légtömegmérő illetve lambdaszonda lehet. Húzd le egyiket, aztán vészüzemmód, próbáld ki. Majd játszd el a másikkal is. Ha abba marad vmelyiknél a rángatás akkor az a beteg. Kösz szépen már kiderült a lambda volt a hibás!
csiziktomi Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 opel16v írta: semmi gépmunka meg ilyesmi? tipikus sárral kenegetés... :lol: Lehet de most csak erre lesz keret.De még mindig nem tudom ,hogy hol vegyem meg az alkatrészeket.Remélem így is jó lesz 2 évig aztán csere az egész kocsit.Különben is Győrben nincs normális gépműhely ahol megcsinálnák.Kecskemét pedig messze van .
csiziktomi Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 rObaLex írta: Szép Napot!! Oraegység érdekelne 2.5 TD-be ...szinte ingyéé kéne ;) (legföbb szempont) :lol: , de ami a lényeg: nem 1 millio km-es,persze kivàloan müködö és lehetöleg mOhàcs vàroshoz minél közelebbi pontban :lol: (mit nem szeretnék még!?!) :D Ha v.ki tud v.mit, megköszönném! Üdv!! Hát elég sokat :D De ha gondolod nekem van ,igaz Győrben.
opel16v Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 csiziktomi írta: Lehet de most csak erre lesz keret.De még mindig nem tudom ,hogy hol vegyem meg az alkatrészeket.Remélem így is jó lesz 2 évig aztán csere az egész kocsit.Különben is Győrben nincs normális gépműhely ahol megcsinálnák.Kecskemét pedig messze van . Igen, csak ez jó eséllyel nem oldja meg a gondod, vagy hoz másikat... annak is egész jó az esélye, hogy belerakjátok az új gyűrűt, és a próbaindításnál eltörik... de elég merész az új csapágyakat is a kopott tengelyre tenni, biztos nem lesz a jó kenés magasiskolája :D Ez a sufniszerelés magasiskolája inkább. keret meg ha nincs, akkor inkább neki se állj ennek, vegyél inkább egy bontott mocit, 80tól már lehet kapni :lol: azzal ezerszer jobban jársz, hacsak nem szarabb állapotú, mint a tied :lol:
opel16v Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 Jah, jelentem pénteken az autó letette az idei zöldkártya vizsgáját is... rendesen gépen :lol: Az értékei még mindig teljesen pöpecek, nem kellett variálni semmit :D
csiziktomi Elküldve Június8, 2009 Elküldve Június8, 2009 opel16v írta: Igen, csak ez jó eséllyel nem oldja meg a gondod, vagy hoz másikat... annak is egész jó az esélye, hogy belerakjátok az új gyűrűt, és a próbaindításnál eltörik... de elég merész az új csapágyakat is a kopott tengelyre tenni, biztos nem lesz a jó kenés magasiskolája :lol: Ez a sufniszerelés magasiskolája inkább. keret meg ha nincs, akkor inkább neki se állj ennek, vegyél inkább egy bontott mocit, 80tól már lehet kapni :D azzal ezerszer jobban jársz, hacsak nem szarabb állapotú, mint a tied :D Ebben teljesen igazad van.Jelenleg még nincs szerintem ekkora baj,csak az olaj fogyogat.Szerintem ezt főtengelyszimmering cserével ,+ szelepszárszimmering cserével orvosolni lehet.De lenne még 1 kérdés(ill. kettő :lol: )1:ha a vezérműtengely jeladója xarakodik időnként ,de még lehet törölni a hibát és utánna nincs gond akkor kell azonnal cserélni? 2:mennyinek kéne lenni a kompressziónak a hengerekben? Ne a gyári adatot mondd hanem ami még elfogadható. Köszi:csiziktomi
psz Elküldve Június9, 2009 Elküldve Június9, 2009 csiziktomi írta: Ebben teljesen igazad van.Jelenleg még nincs szerintem ekkora baj,csak az olaj fogyogat.Szerintem ezt főtengelyszimmering cserével ,+ szelepszárszimmering cserével orvosolni lehet.De lenne még 1 kérdés(ill. kettő :lol: )1:ha a vezérműtengely jeladója xarakodik időnként ,de még lehet törölni a hibát és utánna nincs gond akkor kell azonnal cserélni? 2:mennyinek kéne lenni a kompressziónak a hengerekben? Ne a gyári adatot mondd hanem ami még elfogadható. Köszi:csiziktomi Hello! Igaz főtengely kuka, de van egy x20xev blokkom dugók, gyűrűk(tudom az új az igazi, a használt zsákbamacska). A hengerfej patika volt, bár azt elvitték. Esetleg bármi, amibe tudok segíteni én komáromi vagyok keress meg. Cimborám x25xei blokkját kisbéren fúrták, elég jól dolgoznak(szakál metál, bár tudom, hogy pesten nem híresek a munkái). Nekem is folyik az olajam, mégpedig a váltó felöli főtengely szimeringnél, majd egyszer jó kicserélem. Nézd meg, hol az olajfolt a blokk alatt, ki lehet nyomozni. Nekem még sz*r volt a szelepfedél tömítésem, amit pedig lehet venni 5000 ft körül az egy ipari hulladék, én olajtömítővel kentem körbe(ipari kivitel). Legjobb. A komprsszióba nem tudom, milyen értéket kell képviselnie, nekem tök jó volt anno, és tök 1forma volt a négy henger kompressziója. Üdv: SZP
Omegatd Elküldve Június9, 2009 Elküldve Június9, 2009 csiziktomi írta: Ebben teljesen igazad van.Jelenleg még nincs szerintem ekkora baj,csak az olaj fogyogat.Szerintem ezt főtengelyszimmering cserével ,+ szelepszárszimmering cserével orvosolni lehet.De lenne még 1 kérdés(ill. kettő :lol: )1:ha a vezérműtengely jeladója xarakodik időnként ,de még lehet törölni a hibát és utánna nincs gond akkor kell azonnal cserélni? 2:mennyinek kéne lenni a kompressziónak a hengerekben? Ne a gyári adatot mondd hanem ami még elfogadható. Köszi:csiziktomi Hát nem olcsó és Gabi igazat írt. Tudok 80 körül jó motort, de 140-ért komplett szürke caravant...
csiziktomi Elküldve Június10, 2009 Elküldve Június10, 2009 Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.Talán holnap ,vagy pénteken sikerül kompressziót mérni és utána közelebb leszek az igazsághoz.(nem bízom én az un. szakikban) Majd jelentkezem(és lehet hogy kell egy motor vagy más :lol: )
Recommended Posts