Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Főleg ha mondjuk nem is fillérekért vette, csak szimplán átb***ták a fejét.

És??? Attól, hogy a vállát veregetjük, még nem javul meg a kocsija...

Fogalmazzunk úgy, hogy segítséget kérnek, nem kritikát!

A segítséget megkapják, a kritikát meg megérdemlik...

Link to comment
Megosztás:

Én elsősorban az adagoló tetején levő HDK fejre gondolok, ha az jó, akkor az adagoló kuka. Melegen könnyen indul? Mert ha nehezen, az biztos jele egy adagoló felújítás szükségességének.

Az a helyzet a kopott fejtől nehezen indul melegen, mivel elereszti a nyomást. Viszont attól nem füstöl nagy gáznál és főleg nem rángat állandó tempónál. De lehet porlasztócsúcs, sőt a turbó is a hiba oka. Igaziból nagyon sok oka lehet ennek a tünetnek...

Link to comment
Megosztás:

A segítséget megkapják, a kritikát meg megérdemlik...

Na ezt mondatonként megkaptam... :D

Én mikor az Omit vettem két haveromat vittem magammal, akik állítólag értenek egy kicsit a kocsikhoz. Viszont nekem pl. az üzemanyagpumpám halt be, az önindítóm, meg a gyújtáskapcsolóm. Ezeket szerintem nem lehetett volna előre megjósolni a vásárláskor, csak max a kocsi korából fakadóan várható volt. De ígérem, ha megint omit akarok venni (mert tervben van), téged hívlak! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ezt mondatonként megkaptam... :D

Én mikor az Omit vettem két haveromat vittem magammal, akik állítólag értenek egy kicsit a kocsikhoz. Viszont nekem pl. az üzemanyagpumpám halt be, az önindítóm, meg a gyújtáskapcsolóm. Ezeket szerintem nem lehetett volna előre megjósolni a vásárláskor, csak max a kocsi korából fakadóan várható volt. De ígérem, ha megint omit akarok venni (mert tervben van), téged hívlak! :lol:

Hidd el senki sem született szakértőnek. Amikor én az enyémet - 2002-ben, 7 évesen - vettem, nagyon kevés info volt a B Omegákról, inkább A-król lehetett infot gyűjteni. A 2.5TD BMW moci, pedig akkor is 2 vélgletre osztották a hozzáértőket. Vagy rühellték, vagy imádták, középút nem volt. Én is egy haverral mentem, aki már elszaggatott néhány kocsit, ráadásul használt 2 céges A Omegát, tehát volt némi tapasztalat. Nem is volt vele bajom eddig mindent megkapott, most 14 évesen mégis folyamatosan szórakozik velem. Amit pedig összeszedtem tudást, azt fórumokról, márka- és klubtársaktól. Most már annyi info van a neten, hogy Dunát lehet vele rekeszteni, mégis a sok bal###### megveszi a bontószökevényt és elvárnák, hogy fórumokon virtuálisan megjavítsák nekik...

Link to comment
Megosztás:

EBBEN A klipben szereplő Omega az Autó Magazin 1994/8 számában volt tesztautó. De kb 5 évvel ezelőtt még egy mohácsi srácé volt, innen pedig Pécsre került. Kiv lennék most hol van a vas. Amúgy a régi gazda mindig csak panaszkodtt, hogy van vmi baja a gépnek, ráadásul egy vezérlés cserekor elrakta egy szerelő a vezérlést egy foggal. 30e km múlva jött elő a baj és majd 500e ft-ot tolt a srác a felújításra.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

sajnos elért engem is a végzet.Most jöttem a szerelőmtől és kellene vennem egy két apróságot.Ilyeneket ,hogy gyürűgarnitura , szelepszárszimmering,főtengelycsapágyak,vezérműtengely jeladó.szerintetek hol érdemes venni?Olyan kéne ahol normálisabb minőséget adnak kicsi pénzért.(jó tudom kicsi pénz nincs).

Üdv:csiziktomi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

sajnos elért engem is a végzet.Most jöttem a szerelőmtől és kellene vennem egy két apróságot.Ilyeneket ,hogy gyürűgarnitura , szelepszárszimmering,főtengelycsapágyak,vezérműtengely jeladó.szerintetek hol érdemes venni?Olyan kéne ahol normálisabb minőséget adnak kicsi pénzért.(jó tudom kicsi pénz nincs).

Üdv:csiziktomi

Motorgenerál. Nem lesz semmi. A tömítéseket nem mondta? És még mi lesz, ha megbontja a motort...

Link to comment
Megosztás:

Szép Napot!!

Oraegység érdekelne 2.5 TD-be ...szinte ingyéé kéne :D (legföbb szempont) :D , de ami a lényeg: nem 1 millio km-es,persze kivàloan müködö és lehetöleg mOhàcs vàroshoz minél közelebbi pontban :lol: (mit nem szeretnék még!?!) :lol:

Ha v.ki tud v.mit, megköszönném!

Üdv!!

Link to comment
Megosztás:

sajnos elért engem is a végzet.Most jöttem a szerelőmtől és kellene vennem egy két apróságot.Ilyeneket ,hogy gyürűgarnitura , szelepszárszimmering,főtengelycsapágyak,vezérműtengely jeladó.szerintetek hol érdemes venni?Olyan kéne ahol normálisabb minőséget adnak kicsi pénzért.(jó tudom kicsi pénz nincs).

semmi gépmunka meg ilyesmi?

tipikus sárral kenegetés... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hali kellene egy kis segítség van egy 20 16v x20xev tipusu verdám

az a gond hogy a levegő benzin keverék dús a motor rángat de a check lámpa nem világit ha valaki tud valami orvoslást kérem segitsen köszi!!!!!!!!!

Tipp:

Légtömegmérő illetve lambdaszonda lehet. Húzd le egyiket, aztán vészüzemmód, próbáld ki. Majd játszd el a másikkal is. Ha abba marad vmelyiknél a rángatás akkor az a beteg.

Link to comment
Megosztás:

Tipp:

Légtömegmérő illetve lambdaszonda lehet. Húzd le egyiket, aztán vészüzemmód, próbáld ki. Majd játszd el a másikkal is. Ha abba marad vmelyiknél a rángatás akkor az a beteg.

Kösz szépen már kiderült a lambda volt a hibás!

Link to comment
Megosztás:

semmi gépmunka meg ilyesmi?

tipikus sárral kenegetés... :lol:

Lehet de most csak erre lesz keret.De még mindig nem tudom ,hogy hol vegyem meg az alkatrészeket.Remélem így is jó lesz 2 évig aztán csere az egész kocsit.Különben is Győrben nincs normális gépműhely ahol megcsinálnák.Kecskemét pedig messze van .

Link to comment
Megosztás:

Szép Napot!!

Oraegység érdekelne 2.5 TD-be ...szinte ingyéé kéne ;) (legföbb szempont) :lol: , de ami a lényeg: nem 1 millio km-es,persze kivàloan müködö és lehetöleg mOhàcs vàroshoz minél közelebbi pontban :lol: (mit nem szeretnék még!?!) :D

Ha v.ki tud v.mit, megköszönném!

Üdv!!

Hát elég sokat :D De ha gondolod nekem van ,igaz Győrben.

Link to comment
Megosztás:

Lehet de most csak erre lesz keret.De még mindig nem tudom ,hogy hol vegyem meg az alkatrészeket.Remélem így is jó lesz 2 évig aztán csere az egész kocsit.Különben is Győrben nincs normális gépműhely ahol megcsinálnák.Kecskemét pedig messze van .

Igen, csak ez jó eséllyel nem oldja meg a gondod, vagy hoz másikat... annak is egész jó az esélye, hogy belerakjátok

az új gyűrűt, és a próbaindításnál eltörik... de elég merész az új csapágyakat is a kopott tengelyre tenni, biztos nem

lesz a jó kenés magasiskolája :D

Ez a sufniszerelés magasiskolája inkább. keret meg ha nincs, akkor inkább neki se állj ennek, vegyél inkább egy

bontott mocit, 80tól már lehet kapni :lol: azzal ezerszer jobban jársz, hacsak nem szarabb állapotú, mint a tied :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak ez jó eséllyel nem oldja meg a gondod, vagy hoz másikat... annak is egész jó az esélye, hogy belerakjátok

az új gyűrűt, és a próbaindításnál eltörik... de elég merész az új csapágyakat is a kopott tengelyre tenni, biztos nem

lesz a jó kenés magasiskolája :lol:

Ez a sufniszerelés magasiskolája inkább. keret meg ha nincs, akkor inkább neki se állj ennek, vegyél inkább egy

bontott mocit, 80tól már lehet kapni :D azzal ezerszer jobban jársz, hacsak nem szarabb állapotú, mint a tied :D

Ebben teljesen igazad van.Jelenleg még nincs szerintem ekkora baj,csak az olaj fogyogat.Szerintem ezt főtengelyszimmering cserével ,+ szelepszárszimmering cserével orvosolni lehet.De lenne még 1 kérdés(ill. kettő :lol: )1:ha a vezérműtengely jeladója xarakodik időnként ,de még lehet törölni a hibát és utánna nincs gond akkor kell azonnal cserélni? 2:mennyinek kéne lenni a kompressziónak a hengerekben? Ne a gyári adatot mondd hanem ami még elfogadható.

Köszi:csiziktomi

Link to comment
Megosztás:

Ebben teljesen igazad van.Jelenleg még nincs szerintem ekkora baj,csak az olaj fogyogat.Szerintem ezt főtengelyszimmering cserével ,+ szelepszárszimmering cserével orvosolni lehet.De lenne még 1 kérdés(ill. kettő :lol: )1:ha a vezérműtengely jeladója xarakodik időnként ,de még lehet törölni a hibát és utánna nincs gond akkor kell azonnal cserélni? 2:mennyinek kéne lenni a kompressziónak a hengerekben? Ne a gyári adatot mondd hanem ami még elfogadható.

Köszi:csiziktomi

Hello!

Igaz főtengely kuka, de van egy x20xev blokkom dugók, gyűrűk(tudom az új az igazi, a használt zsákbamacska). A hengerfej patika volt, bár azt elvitték. Esetleg bármi, amibe tudok segíteni én komáromi vagyok keress meg. Cimborám x25xei blokkját kisbéren fúrták, elég jól dolgoznak(szakál metál, bár tudom, hogy pesten nem híresek a munkái). Nekem is folyik az olajam, mégpedig a váltó felöli főtengely szimeringnél, majd egyszer jó kicserélem. Nézd meg, hol az olajfolt a blokk alatt, ki lehet nyomozni. Nekem még sz*r volt a szelepfedél tömítésem, amit pedig lehet venni 5000 ft körül az egy ipari hulladék, én olajtömítővel kentem körbe(ipari kivitel). Legjobb.

A komprsszióba nem tudom, milyen értéket kell képviselnie, nekem tök jó volt anno, és tök 1forma volt a négy henger kompressziója.

Üdv:

SZP

Link to comment
Megosztás:

Ebben teljesen igazad van.Jelenleg még nincs szerintem ekkora baj,csak az olaj fogyogat.Szerintem ezt főtengelyszimmering cserével ,+ szelepszárszimmering cserével orvosolni lehet.De lenne még 1 kérdés(ill. kettő :lol: )1:ha a vezérműtengely jeladója xarakodik időnként ,de még lehet törölni a hibát és utánna nincs gond akkor kell azonnal cserélni? 2:mennyinek kéne lenni a kompressziónak a hengerekben? Ne a gyári adatot mondd hanem ami még elfogadható.

Köszi:csiziktomi

Hát nem olcsó és Gabi igazat írt. Tudok 80 körül jó motort, de 140-ért komplett szürke caravant...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.