Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Kössz....Csak lehetőségem lett volna venni olyan felniket,de nem tettem : ) ...a kérdést nem véletlen tettem fel, reménykedtem,hogy megmondjátok az okosat és segíteni tudtok... Bármilyen formában is jött le,tudom csak a jó szándék vezérelt titeket <_< Külön köszönet ! :lol:

ET:30-40 között még egészséges a dolog???

Igazán nics mit, én is itt szoktam infót gyüjteni!!!

A futóművet, még normális felnikkel is megeszi ez a csudajó magyar úthálózat!!

SZP

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek!

Régen voltam már felétek, rengetek a meló, és most jó az autó! <_< (kopp-kopp-kopp)

Na de lenne egy kérdésem a szakikhoz. Mégpedig, ha az ECU-t kicserélem manuális ECU-ra, mert most még a Automata van benne, akkor valami változni fog? Pl, BordComputer adatai stb. Van egyáltalán különbség a két vezérlés között? Mert most tudnának adni egyet 5000 pénzért és szerintem az nem olyan rossz ár érte, de ha mégis jellezzétek! :lol: Ne hogy át verjenek!

Előtörténet: Automatából lett alakítva a vas Manuálra. Nem megy a TC-m, és gondoltam ez is közrejátszhat, meg ha már manuális akkor legyen a ECU is az. Vagy teljesen fölösleges? Az ECU egy 2.5V6 96' VECTRÁBÓL származik...

Ötleteket várom, köszönöm előre is! :lol:

Jah van vasárban eladó autmata váltóm, vezérlés hozzá, középkonzol, kijelző,fokozat kapcsoló rúd, téli fokozat kapcsoló!Akit érdekel irjon!Külön külön is! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az ECU-t hozzá kell programozni az immóhoz. Ha nem tudod az autó biztonsági kódját, akkor 10e körül tudod lekérdezni az Opelnél, és ez vonatkozik az új ECU-ra is. A Vecié nem tudom mennyire passzol az Omihoz. Azt tudom, hogy elvileg ua az a szoftver, de lehet hogy vmiben más.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek!

Régen voltam már felétek, rengetek a meló, és most jó az autó! <_< (kopp-kopp-kopp)

Na de lenne egy kérdésem a szakikhoz. Mégpedig, ha az ECU-t kicserélem manuális ECU-ra, mert most még a Automata van benne, akkor valami változni fog? Pl, BordComputer adatai stb. Van egyáltalán különbség a két vezérlés között? Mert most tudnának adni egyet 5000 pénzért és szerintem az nem olyan rossz ár érte, de ha mégis jellezzétek! :lol: Ne hogy át verjenek!

Előtörténet: Automatából lett alakítva a vas Manuálra. Nem megy a TC-m, és gondoltam ez is közrejátszhat, meg ha már manuális akkor legyen a ECU is az. Vagy teljesen fölösleges? Az ECU egy 2.5V6 96' VECTRÁBÓL származik...

Ötleteket várom, köszönöm előre is! :lol:

Jah van vasárban eladó autmata váltóm, vezérlés hozzá, középkonzol, kijelző,fokozat kapcsoló rúd, téli fokozat kapcsoló!Akit érdekel irjon!Külön külön is! :lol:

Az ABS, ill. a kilométeróra műxik rendesen? Mert úgy tudom, automataváltósnál a váltóban levő jeladótól kapja a sebességjelet a rendszer, manuálváltósnál meg az ABS-vezérlőről. A kapcsolási rajzon is látható, hogy más kicsit a kábelezés.

Link to comment
Megosztás:

én is átépítettem man-ra, a vezérlőbe jövő kábelok közül néhányat át kellett vágni 1-re fix - adni.1 ki szöveget ír ki néha

pár mp-re, de ez nem zavaró,és nem befolyásol semmit.póbára tenni akartam bele man motor vezérlőt,de 1 pöcöktöl ami a sorcsatin van nem lehetett.

Link to comment
Megosztás:

Értem, szóval ilyen programozásos okosság is van vele, amit fölösleges 20.000Ft ba kerülne, nagyjából.

A km-óra működik rendesen és az ABS-el sincsen semmi probléma.

Rá kéne dugnii TECH2-re csak a közelben nincs ilyen. A motorvezérlő hibát nem tárolt el, szóval nem tudom.

Ez csak egy ötlet volt, hátha de ha ennyi macera van vele meg ilyen sokba kerül a programozás akkor marad a régi.

A diffin a jeladókat kicseréltem a gyáriakra de nem változott semmi.

Köszönöm mindeniknek a válaszát! <_<

Link to comment
Megosztás:

Hali

Köszönöm az eddigi segítségeket. A hátsó lengőkar hát nem semmi .... :s a bontottat szétszedtem de ami a kocsiban ahhoz tuti nem nyúlok... Katasztrófa mennyire össze van állva..

Más kérdés : hátsó terpesztést mivel lehet kiküszöbölni ? keményebb rugók ,mert a futóműállítás már nem segít, az új telók sem oldották meg : ötlet ,javaslat?

Üdv DAni

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egyik napról a másikra tempomatom eeeetűnt.. :S .. mi történhetett vele?

Van ötlete v.kinek,vagy ne is szórakozzak,minnyá irányjelzőkar csere?

Én is kapásból az irányjelzőkarra gondolnék. Legjobb lenne, ha próbából bele lehetne rakni egy másik kart. Sajnos a Benzines és diesel nem egyezik meg. így ebben nem tudok segíteni <_< Esetleg Marx Feri ránézhetne Tech2-vel.

Link to comment
Megosztás:

Hali

Köszönöm az eddigi segítségeket. A hátsó lengőkar hát nem semmi .... :s a bontottat szétszedtem de ami a kocsiban ahhoz tuti nem nyúlok... Katasztrófa mennyire össze van állva..

Más kérdés : hátsó terpesztést mivel lehet kiküszöbölni ? keményebb rugók ,mert a futóműállítás már nem segít, az új telók sem oldották meg : ötlet ,javaslat?

Üdv DAni

Sztem semmivel. Esetleg új rugók, de akkor magasabb is lesz az autó.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2,5-es 170 le-s omegát készülök venni, és szeretnék pár információt, ha valaki tudna ebben segíteni.

A következőket szeretném tudni:

-fogyasztás

-hibák

-javíthatóság

-megbízhatóság

96-os fullos.

köszi

Taylor

Meghibásodás szempontjából mindegy, hogy 2.5 vagy 3.0 Van itt a fórumon vki akinek 2.5 volt, majd 3.0-ra váltott és szerinte is megérte nagyobbat venni. Én is inkább az MV6-ot venném, mert azért a 2.5-ben vannak elég fapadosak is. Sokan meghirdetik, hogy Full extra, de meg sem közelíti egy MV6 felszereltségét. ITT az én autóm története. Még annyival kell kiegészíteni, hogy mos lett felújítva az első futóművem ami összesen 70e volt, gyári cuccokkal. Ha nem tudod a pontos felszereltségi listát, akkor szólj, mert van kb 15 Omega prosim, amik tartalmazzák azt.

Link to comment
Megosztás:

Én is kapásból az irányjelzőkarra gondolnék. Legjobb lenne, ha próbából bele lehetne rakni egy másik kart. Sajnos a Benzines és diesel nem egyezik meg. így ebben nem tudok segíteni <_< Esetleg Marx Feri ránézhetne Tech2-vel.

Hmmm...nemtom mitől,de szálszakadás volt az oka,szerencsémre,....már megoldottam,de nemtom elképzelni,h mitől lehetett.

Azért kössz...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2,5-es 170 le-s omegát készülök venni, és szeretnék pár információt, ha valaki tudna ebben segíteni.

A következőket szeretném tudni:

-fogyasztás

-hibák

-javíthatóság

-megbízhatóság

96-os fullos.

köszi

Taylor

Mi a kérdés? Ha fullos vedd meg. Készülj fel, hogy sokat fogsz rá költeni...

Link to comment
Megosztás:

Meghibásodás szempontjából mindegy, hogy 2.5 vagy 3.0 Van itt a fórumon vki akinek 2.5 volt, majd 3.0-ra váltott és szerinte is megérte nagyobbat venni. Én is inkább az MV6-ot venném, mert azért a 2.5-ben vannak elég fapadosak is. Sokan meghirdetik, hogy Full extra, de meg sem közelíti egy MV6 felszereltségét. ITT az én autóm története. Még annyival kell kiegészíteni, hogy mos lett felújítva az első futóművem ami összesen 70e volt, gyári cuccokkal. Ha nem tudod a pontos felszereltségi listát, akkor szólj, mert van kb 15 Omega prosim, amik tartalmazzák azt.

Esetleg ezek az Omega-prosik be vannak scannelve??"" <_< :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Lenne újra egy kérdésem hozzátok.

Felkerültek a nyári gumik, de csak 2 volt meg.

Így 2-t vettem, de Miskolc nem 1 világváros, és nemkaptan 205/65 R15öt ...

Ezért vettem hátra 215/65 R15-öt ... <_<

Elég jól nézek ki hátulról, csak kérdés, hogy a kékeknek tetszik e ...?

Megbüntethetnek ezért?

Üdv:

Krisztián

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat. A szerelő nem mondta ,hogy állítható lenne , azt mondta cseréljek rugót mert esetleg már elfáradtak és azért terpeszt. Mindegy kitalálok rá valamit.

Gumi méret és a kékek <_< nem hiszem ,hogy aggódnod kellene emiatt mert egyik sem tudja mekkora a gyári méret és ha attól eltérsz akkor sem fognak megbüntetni. A lényeg ,hogy legyen rajta elég minta és ne lógjon ki a kasztniból és ne legyen kopott az oldala.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.