Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
5-6e ft egy profi futóműállítás... nehogy már ilyenen spóroljatok... :lol:

többe kerül a feleslegesen elkoptatott gumi egy év alatt!

Egyszer megpróbáltam én iss házilag, 2 db egymás mellé illesztett, állítható pálcával mértük, de nem tökéletes, aztán utána próbálgatni, háát elég macerás.... ;)

Elküldve

Nem az 5-6 ezer forintról van szó, hanem arról ,hogy úgy tűnt nem jutok el vele szervízig ahol megtudják csinálni ,mert annyira benéztem az egészet....

köszi a válaszokat

Elküldve

Én hátra LIP-pet vettem, előre GM került, amit a Sachs gyárt. Arra is figyelj, hogy a B Omi gázos telókkal van szerelve. Igaz egy ismim előre az A omi sima olajos csillapítóit tette, bár erősen elleneztem. Ráadásul Td-be került, ami elég orrnehéz, és ott pláne fontos volna a jó teló.

Elküldve
Én hátra LIP-pet vettem, előre GM került, amit a Sachs gyárt. Arra is figyelj, hogy a B Omi gázos telókkal van szerelve. Igaz egy ismim előre az A omi sima olajos csillapítóit tette, bár erősen elleneztem. Ráadásul Td-be került, ami elég orrnehéz, és ott pláne fontos volna a jó teló.

Az olajos meg a gázos között annyi különbség van, hogy a gázosban az olajon kívül védőgáz is van, ami megakadályozza az

olaj melegedésénél a habosodást, és ezáltal a csillapítási képesség csökkenését. Ezért a gázos jobban tolerálja a hosszabb

szarabb minőségű útfelületet, de amúgy "nagypapis-átlagos" használatban nem vennél észre különbséget ;)

Elküldve

kérdés omi x20xew-hoz.Az amit töröltél, melyik daemon tools-szal használod?Mert nekem mindegyiknél eredeti lemezt kér a telepítés előtt bármire állítom... ;)

Elküldve
Tudom. Pont ezért nem ajánlanám, a sima olajos telót Mo-ra, egy ilyen nehéz autóba, aminél elkel a csillapítás.

Értsd úgy, hogy az olajos is ellátja a dolgát, ha nem rallizol vele, vagy nem földesúton használod :lol:

Persze ajánlott a gázos, de ha valakinek pont az a párezer hiányzik, nem csinál nagy hülyeséget az olajossal sem ;)

Elküldve
kérdés omi x20xew-hoz.Az amit töröltél, melyik daemon tools-szal használod?Mert nekem mindegyiknél eredeti lemezt kér a telepítés előtt bármire állítom... ;)

4.8 Daemonnal tessék egy Daemon Tools Lite v4.30.2 32/64 bit (magyar)

Figyelem! A program ingyenes változatában beépített DT SearchBar található. Magyarítása a csomagban található 1038.dll segítségével történik: ezt másoljuk át a telepített lang-programkönytárba.

teljes verzió

http://data.hu/get/1129088/daemon4302-lite.rar.html

Elküldve

Hali

Tud valaki segíteni? hátsó lengőkart akarok cserélni, viszont mielőtt nekiállok felmérném a terepet. Szóval a féltengelyeket ,hogyan lehet kivenni? kell hozzá speckó szerszám? vagy van valami okosság amit tudni kell az egész cseréről?

ÜDv

DAni

Elküldve
Tud valaki segíteni? hátsó lengőkart akarok cserélni, viszont mielőtt nekiállok felmérném a terepet. Szóval a féltengelyeket ,hogyan lehet kivenni? kell hozzá speckó szerszám? vagy van valami okosság amit tudni kell az egész cseréről?

Nem kell hozzá semmi spéci. Ha jól emlékszem, a csavarok imbuszosak, amik körben rögzítik az agyra a féltengelyt.

Viszont valszeg nagyon keményen be vannak rohadva, nehéz menet lesz kiszedni azokat a csavarokat. Csak normális

szerszámmal állj neki, különben pillanatok alatt szét tudod nyírni a csavarfejeket.

Elküldve
Nem kell hozzá semmi spéci. Ha jól emlékszem, a csavarok imbuszosak, amik körben rögzítik az agyra a féltengelyt.

Viszont valszeg nagyon keményen be vannak rohadva, nehéz menet lesz kiszedni azokat a csavarokat. Csak normális

szerszámmal állj neki, különben pillanatok alatt szét tudod nyírni a csavarfejeket.

Hja, nekem úgy be volt rohadva az egyik, hogy rá kellett hegeszteni egy anyát, hogy meg tudják indítani....

Elküldve

sziasztok! kérdezném h nem e tudtok kombihoz bal első és két hátso hibátlan állapotu ajtot? ha sötétzöld metálban lennének akkor motorháztető is érdekelne. ezeket az elemeket kéne javitatnom, a motorháztetőt csak festetnem. ha sikerülne találnom olcsobban kijönnék és egy "szűz" ajto tovább is birja. köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy az x20xev sedan gyári hátsó rugója milyen szinnel van jelölve?

Gondolom nem egyezik az MV6-tal?

Esetleg valakinek használtba?

Elküldve

Az lenne a kérdésem, hogy van-e valami különleges trükkje a projektoros lámpák beállításának? Mert azt észrevettem, hogy nagyon sokat kell tekergetni az állítócsavarokat, hogy látható eredménye legyen, de az egyiket sehogy se tudtam beállítani, nagyon röviden a kocsi elé világít lefelé. Állítómotor tengelye a helyére be van akasztva, nem látok benne semmi hibát.

Elküldve
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valami különleges trükkje a projektoros lámpák beállításának? Mert azt észrevettem, hogy nagyon sokat kell tekergetni az állítócsavarokat, hogy látható eredménye legyen, de az egyiket sehogy se tudtam beállítani, nagyon röviden a kocsi elé világít lefelé. Állítómotor tengelye a helyére be van akasztva, nem látok benne semmi hibát.

valószínű szétesett az egyik állítómechanika. lámpa ki, és látni fogod, mit kell összerakni, nem lehetetlen ;)

Elküldve

sziasztok!

2001-es 3000 MV6 omega bontás kezdődik az autó nagyon szép állapotú.motor,váltó,17-es gyári felnik,szép belső(fekete,oldaltámaszos)lámpák első löksi

stb....06305557739

Elküldve
sziasztok!

2001-es 3000 MV6 omega bontás kezdődik az autó nagyon szép állapotú.motor,váltó,17-es gyári felnik,szép belső(fekete,oldaltámaszos)lámpák első löksi

stb....06305557739

Pár képet kérhetnék a belsőről? Váltóra mennyit gondoltál?

Elküldve
email cimedre tudok képet küldeni,váltója hibátlan kiprobálható 80000ft

a gabomega@opelklub.hu -ra küldhetnél pár képet ha nem gond... és egy árat is ;)

Köcce...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.