psz Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Hello Cartársak! A sedan első ajtó fizikailag megeggyezik a caravan első ajtajával??
MalterKoma Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Hello Cartársak! A sedan első ajtó fizikailag megeggyezik a caravan első ajtajával?? 100%-ban
MalterKoma Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 5-6e ft egy profi futóműállítás... nehogy már ilyenen spóroljatok... :lol: többe kerül a feleslegesen elkoptatott gumi egy év alatt! Egyszer megpróbáltam én iss házilag, 2 db egymás mellé illesztett, állítható pálcával mértük, de nem tökéletes, aztán utána próbálgatni, háát elég macerás.... ;)
postd Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Nem az 5-6 ezer forintról van szó, hanem arról ,hogy úgy tűnt nem jutok el vele szervízig ahol megtudják csinálni ,mert annyira benéztem az egészet.... köszi a válaszokat
kori Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Én hátra LIP-pet vettem, előre GM került, amit a Sachs gyárt. Arra is figyelj, hogy a B Omi gázos telókkal van szerelve. Igaz egy ismim előre az A omi sima olajos csillapítóit tette, bár erősen elleneztem. Ráadásul Td-be került, ami elég orrnehéz, és ott pláne fontos volna a jó teló.
I_S Elküldve Március29, 2009 Elküldve Március29, 2009 Hali Emberek! Jól tudom, hogy B omiból a 3000 ccm mind MV6 és X30XE -re hallgat?
omi x20xew Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Hali Emberek! Jól tudom, hogy B omiból a 3000 ccm mind MV6 és X30XE -re hallgat? Jól tudod.........
opel16v Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Én hátra LIP-pet vettem, előre GM került, amit a Sachs gyárt. Arra is figyelj, hogy a B Omi gázos telókkal van szerelve. Igaz egy ismim előre az A omi sima olajos csillapítóit tette, bár erősen elleneztem. Ráadásul Td-be került, ami elég orrnehéz, és ott pláne fontos volna a jó teló. Az olajos meg a gázos között annyi különbség van, hogy a gázosban az olajon kívül védőgáz is van, ami megakadályozza az olaj melegedésénél a habosodást, és ezáltal a csillapítási képesség csökkenését. Ezért a gázos jobban tolerálja a hosszabb szarabb minőségű útfelületet, de amúgy "nagypapis-átlagos" használatban nem vennél észre különbséget ;)
kori Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Tudom. Pont ezért nem ajánlanám, a sima olajos telót Mo-ra, egy ilyen nehéz autóba, aminél elkel a csillapítás.
brezsy Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 kérdés omi x20xew-hoz.Az amit töröltél, melyik daemon tools-szal használod?Mert nekem mindegyiknél eredeti lemezt kér a telepítés előtt bármire állítom... ;)
opel16v Elküldve Március30, 2009 Elküldve Március30, 2009 Tudom. Pont ezért nem ajánlanám, a sima olajos telót Mo-ra, egy ilyen nehéz autóba, aminél elkel a csillapítás. Értsd úgy, hogy az olajos is ellátja a dolgát, ha nem rallizol vele, vagy nem földesúton használod :lol: Persze ajánlott a gázos, de ha valakinek pont az a párezer hiányzik, nem csinál nagy hülyeséget az olajossal sem ;)
omi x20xew Elküldve Március31, 2009 Elküldve Március31, 2009 kérdés omi x20xew-hoz.Az amit töröltél, melyik daemon tools-szal használod?Mert nekem mindegyiknél eredeti lemezt kér a telepítés előtt bármire állítom... ;) 4.8 Daemonnal tessék egy Daemon Tools Lite v4.30.2 32/64 bit (magyar) Figyelem! A program ingyenes változatában beépített DT SearchBar található. Magyarítása a csomagban található 1038.dll segítségével történik: ezt másoljuk át a telepített lang-programkönytárba. teljes verzió http://data.hu/get/1129088/daemon4302-lite.rar.html
postd Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Hali Tud valaki segíteni? hátsó lengőkart akarok cserélni, viszont mielőtt nekiállok felmérném a terepet. Szóval a féltengelyeket ,hogyan lehet kivenni? kell hozzá speckó szerszám? vagy van valami okosság amit tudni kell az egész cseréről? ÜDv DAni
opel16v Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Tud valaki segíteni? hátsó lengőkart akarok cserélni, viszont mielőtt nekiállok felmérném a terepet. Szóval a féltengelyeket ,hogyan lehet kivenni? kell hozzá speckó szerszám? vagy van valami okosság amit tudni kell az egész cseréről? Nem kell hozzá semmi spéci. Ha jól emlékszem, a csavarok imbuszosak, amik körben rögzítik az agyra a féltengelyt. Viszont valszeg nagyon keményen be vannak rohadva, nehéz menet lesz kiszedni azokat a csavarokat. Csak normális szerszámmal állj neki, különben pillanatok alatt szét tudod nyírni a csavarfejeket.
Gabo Elküldve Április3, 2009 Elküldve Április3, 2009 Nem kell hozzá semmi spéci. Ha jól emlékszem, a csavarok imbuszosak, amik körben rögzítik az agyra a féltengelyt. Viszont valszeg nagyon keményen be vannak rohadva, nehéz menet lesz kiszedni azokat a csavarokat. Csak normális szerszámmal állj neki, különben pillanatok alatt szét tudod nyírni a csavarfejeket. Hja, nekem úgy be volt rohadva az egyik, hogy rá kellett hegeszteni egy anyát, hogy meg tudják indítani....
charlye Elküldve Április4, 2009 Elküldve Április4, 2009 sziasztok! kérdezném h nem e tudtok kombihoz bal első és két hátso hibátlan állapotu ajtot? ha sötétzöld metálban lennének akkor motorháztető is érdekelne. ezeket az elemeket kéne javitatnom, a motorháztetőt csak festetnem. ha sikerülne találnom olcsobban kijönnék és egy "szűz" ajto tovább is birja. köszi!
zsop Elküldve Április5, 2009 Elküldve Április5, 2009 Sziasztok! Tudja valaki, hogy az x20xev sedan gyári hátsó rugója milyen szinnel van jelölve? Gondolom nem egyezik az MV6-tal? Esetleg valakinek használtba?
FPepe Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 Az lenne a kérdésem, hogy van-e valami különleges trükkje a projektoros lámpák beállításának? Mert azt észrevettem, hogy nagyon sokat kell tekergetni az állítócsavarokat, hogy látható eredménye legyen, de az egyiket sehogy se tudtam beállítani, nagyon röviden a kocsi elé világít lefelé. Állítómotor tengelye a helyére be van akasztva, nem látok benne semmi hibát.
opel16v Elküldve Április10, 2009 Elküldve Április10, 2009 Az lenne a kérdésem, hogy van-e valami különleges trükkje a projektoros lámpák beállításának? Mert azt észrevettem, hogy nagyon sokat kell tekergetni az állítócsavarokat, hogy látható eredménye legyen, de az egyiket sehogy se tudtam beállítani, nagyon röviden a kocsi elé világít lefelé. Állítómotor tengelye a helyére be van akasztva, nem látok benne semmi hibát. valószínű szétesett az egyik állítómechanika. lámpa ki, és látni fogod, mit kell összerakni, nem lehetetlen ;)
Attila01 Elküldve Április10, 2009 Elküldve Április10, 2009 sziasztok! 2001-es 3000 MV6 omega bontás kezdődik az autó nagyon szép állapotú.motor,váltó,17-es gyári felnik,szép belső(fekete,oldaltámaszos)lámpák első löksi stb....06305557739
Gabo Elküldve Április10, 2009 Elküldve Április10, 2009 sziasztok! 2001-es 3000 MV6 omega bontás kezdődik az autó nagyon szép állapotú.motor,váltó,17-es gyári felnik,szép belső(fekete,oldaltámaszos)lámpák első löksi stb....06305557739 Pár képet kérhetnék a belsőről? Váltóra mennyit gondoltál?
Attila01 Elküldve Április10, 2009 Elküldve Április10, 2009 Pár képet kérhetnék a belsőről? Váltóra mennyit gondoltál? email cimedre tudok képet küldeni,váltója hibátlan kiprobálható 80000ft
Gabo Elküldve Április10, 2009 Elküldve Április10, 2009 email cimedre tudok képet küldeni,váltója hibátlan kiprobálható 80000ft a gabomega@opelklub.hu -ra küldhetnél pár képet ha nem gond... és egy árat is ;) Köcce...
Recommended Posts