Kennny Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Hello! Sajna x20xev-nél a hengerfejbe van a vízhőfok jeladó, mégpedig teljesen bent a tűzfalnál, a beső oldalon a gyujtástrafó mellett(lehet kicsivel alatta is) Mellette van az ECU vízhőfok jeladója is. Az kéteres. Annyira lehetetlen helyen van, hogy én tükörrel se láttam meg, csak tapogatóztam. Nekem le volt csúszva.Tapogasd ki, de ötletem sincs hogy fogsz oda férni, hogy kicseréld... Hello, kösz nagyon szépen, azt hittem hogy valahol elöl van, na hát akkor szerintem mikor cserélem a kuplungot akkor az is meg lesz, remélem. Véletlenul nem tudod menyi kilométert bir ki a gyári kuplung? UDV!!
opel16v Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 bár az a gyanum h az elektromos venti kapcsoloja is meg van dögölve. azt hogy tudom kimérni? van ötleted? köszi! Kiszeded, egy lábasban vizet forralsz, és a forró vízbe mártva kapcsolnia kell :lol: Ennél egyszerűbb módszer nincs ;) menyi kilométert bir ki a gyári kuplung? 1km alatt is el lehet füstölni, és hallottam már olyanról is, hogy félmisit lehúzott :lol:
Kennny Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 1km alatt is el lehet füstölni, és hallottam már olyanról is, hogy félmisit lehúzott ;) Hát köszi a választ, akkor ebol nem tudom megálapitani hogy valos e a 162000 KM a kocsimban, a szervizkönyvet csak 2001 ig vezeték, akkor volt benne 85000, ott volt a vezérmüszij cserélve. UDV!!!
Omegatd Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 1km alatt is el lehet füstölni, és hallottam már olyanról is, hogy félmisit lehúzott ;) Az enyém most óra szerint 240-nél adta meg magát. Szerintem 150-200 ezer után mindenképp ajánlatos a csere, ha hosszú távon gondolkodsz...
charlye Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Kiszeded, egy lábasban vizet forralsz, és a forró vízbe mártva kapcsolnia kell :lol: Ennél egyszerűbb módszer nincs ;) ha minden igaz pénteken lesz a napja. akkor cserélek vizpumpát. aztán remélem megjavul a hütés. olvastam bmw forumot is. ott is ilyen melegedési gondokkal küzdenek. van akinek dugulás volt a rendszerbe és hiába cserélt vizpumpát. én már átmostam mindent ugyhogy már csak a vizpumpa lehet. legalábbis remélem. csak azért költök rá mert ugy 4 évig még használni akarom és gondoltam ha már ugyis benne vagyok.... egyébként munkatársamnak is ugyanilyen az autoja, ö is kicserélte ezeket az alkatrészeket csak ö 5 év alatt miota használja. ugyhogy vagy most vagy később. ez van! 1km alatt is el lehet füstölni, és hallottam már olyanról is, hogy félmisit lehúzott :lol:
charlye Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Kiszeded, egy lábasban vizet forralsz, és a forró vízbe mártva kapcsolnia kell :lol: Ennél egyszerűbb módszer nincs ;) ha minden igaz pénteken lesz a napja. akkor cserélek vizpumpát. aztán remélem megjavul a hütés. olvastam bmw forumot is. ott is ilyen melegedési gondokkal küzdenek. van akinek dugulás volt a rendszerbe és hiába cserélt vizpumpát. én már átmostam mindent ugyhogy már csak a vizpumpa lehet. legalábbis remélem. csak azért költök rá mert ugy 4 évig még használni akarom és gondoltam ha már ugyis benne vagyok.... egyébként munkatársamnak is ugyanilyen az autoja, ö is kicserélte ezeket az alkatrészeket csak ö 5 év alatt miota használja. ugyhogy vagy most vagy később. ez van! 1km alatt is el lehet füstölni, és hallottam már olyanról is, hogy félmisit lehúzott :lol:
charlye Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Kiszeded, egy lábasban vizet forralsz, és a forró vízbe mártva kapcsolnia kell :lol: Ennél egyszerűbb módszer nincs ;) ha minden igaz pénteken lesz a napja. akkor cserélek vizpumpát. aztán remélem megjavul a hütés. olvastam bmw forumot is. ott is ilyen melegedési gondokkal küzdenek. van akinek dugulás volt a rendszerbe és hiába cserélt vizpumpát. én már átmostam mindent ugyhogy már csak a vizpumpa lehet. legalábbis remélem. csak azért költök rá mert ugy 4 évig még használni akarom és gondoltam ha már ugyis benne vagyok.... egyébként munkatársamnak is ugyanilyen az autoja, ö is kicserélte ezeket az alkatrészeket csak ö 5 év alatt miota használja. ugyhogy vagy most vagy később. ez van! 1km alatt is el lehet füstölni, és hallottam már olyanról is, hogy félmisit lehúzott :lol:
charlye Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Kiszeded, egy lábasban vizet forralsz, és a forró vízbe mártva kapcsolnia kell :lol: Ennél egyszerűbb módszer nincs ;) ha minden igaz pénteken lesz a napja. akkor cserélek vizpumpát. aztán remélem megjavul a hütés. olvastam bmw forumot is. ott is ilyen melegedési gondokkal küzdenek. van akinek dugulás volt a rendszerbe és hiába cserélt vizpumpát. én már átmostam mindent ugyhogy már csak a vizpumpa lehet. legalábbis remélem. csak azért költök rá mert ugy 4 évig még használni akarom és gondoltam ha már ugyis benne vagyok.... egyébként munkatársamnak is ugyanilyen az autoja, ö is kicserélte ezeket az alkatrészeket csak ö 5 év alatt miota használja. ugyhogy vagy most vagy később. ez van! 1km alatt is el lehet füstölni, és hallottam már olyanról is, hogy félmisit lehúzott :lol:
Kennny Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Az enyém most óra szerint 240-nél adta meg magát. Szerintem 150-200 ezer után mindenképp ajánlatos a csere, ha hosszú távon gondolkodsz... A mult héten kezdet el csuszni a kuplung, sikerult találnom akciosan egy tárcsát 290 LEJ ér ami átt számitva 20.000 ft, és LUK a neve, aszt mondták hogy 90% ban ez a gyári, na de majd szétbontás után meg látom mi lesz ott. UDV!
Omegatd Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 A mult héten kezdet el csuszni a kuplung, sikerult találnom akciosan egy tárcsát 290 LEJ ér ami átt számitva 20.000 ft, és LUK a neve, aszt mondták hogy 90% ban ez a gyári, na de majd szétbontás után meg látom mi lesz ott. UDV! Ha csúszik, akkor még van 1000 km-ed, vagy 1 hónapod. Nekem elkezdett csúszni, 500km múlva már a kinyomócsapágy is hangosodott, aztán egyszercsak beesett a pedál. Nekem 80 volt engedménnyel a tárcsa a szerkezet és a hidraulikus kinyomócsapágy, QH lett beletéve. A tárcsacsere nem elég, cserélj kompletten mindent, a saját érdekedben...
MalterKoma Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 Hát köszi a választ, akkor ebol nem tudom megálapitani hogy valos e a 162000 KM a kocsimban, a szervizkönyvet csak 2001 ig vezeték, akkor volt benne 85000, ott volt a vezérmüszij cserélve. UDV!!! Vezérműszíj csere :lol: Azonnal :lol: :lol: Komolyan gondoltad??? ;)
MalterKoma Elküldve Március25, 2009 Elküldve Március25, 2009 A mult héten kezdet el csuszni a kuplung, sikerult találnom akciosan egy tárcsát 290 LEJ ér ami átt számitva 20.000 ft, és LUK a neve, aszt mondták hogy 90% ban ez a gyári, na de majd szétbontás után meg látom mi lesz ott. UDV! Nekem is elkezdett csúszni anno a dízelnél, aztán ~10-12 nap után elhagyta, hónapokig jó volt még, azzal együtt adtam el. Pedig meg iss volt chippelve frankón, kapta a kraftot rendesen... ;)
omi x20xew Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 A mult héten kezdet el csuszni a kuplung, sikerult találnom akciosan egy tárcsát 290 LEJ ér ami átt számitva 20.000 ft, és LUK a neve, aszt mondták hogy 90% ban ez a gyári, na de majd szétbontás után meg látom mi lesz ott. UDV! A SACHS készlet komplett csapágy tárcsa szerkezet =54,750Ft Nem érdemes csak tárcsát cserélni,mert a szerkezet nyomólapja is kivan már lágyulva.ill a csapágy vonalában kikopva........ A QH trcsa a legolcsóbb ;) bár én nem tenném be :lol: 14,200Ft Feltétlen ellenőrizd a nyelestengely csapágyat ! csak 2000-Ft
Kennny Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Vezérműszíj csere :lol: Azonnal :lol: :lol: Komolyan gondoltad??? ;) Igen, komolyan gondoltam, majd ha lesz pénzem, igy is el vagyok adosodva a növéremnek.
Kennny Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 A SACHS készlet komplett csapágy tárcsa szerkezet =54,750Ft Nem érdemes csak tárcsát cserélni,mert a szerkezet nyomólapja is kivan már lágyulva.ill a csapágy vonalában kikopva........ A QH trcsa a legolcsóbb ;) bár én nem tenném be :lol: 14,200Ft Feltétlen ellenőrizd a nyelestengely csapágyat ! csak 2000-Ft Hát elég szomoru hogy eszt mondod, akkor aszt hiszem addig járok igy vele amedig ösze jön rá a zsé, nincs mit csinályak UDV!
MalterKoma Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Igen, komolyan gondoltam, majd ha lesz pénzem, igy is el vagyok adosodva a növéremnek. Szerencsejáték Zrt. ;) Amikor használtautót vesz vki, azzal együtt jár néhány kötelező költség, hadd nem ondjam... Ha nem tekergették az órádat (ami valószínűtlen), akkor iss túl vagy már azon az intervallumon, amikor cserés lenne. De ha majd elszakad, akkor leszel majd csak igazán eladósodva...
opel16v Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Az enyém most óra szerint 240-nél adta meg magát. Szerintem 150-200 ezer után mindenképp ajánlatos a csere, ha hosszú távon gondolkodsz... Nekem most kb 300e lehet az omiban, a gyári kuplung még vígan teszi a dolgát ;) Remélem egy ideig még ez lesz a helyzet :lol:
Omegatd Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 A SACHS készlet komplett csapágy tárcsa szerkezet =54,750Ft Hol árulják ilyen olcsón?
Omegatd Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Hát elég szomoru hogy eszt mondod, akkor aszt hiszem addig járok igy vele amedig ösze jön rá a zsé, nincs mit csinályak UDV! Vannak dolgok, amiket kötelező megcsináltatni. Akkor miért nem vettél kisebb kocsit, ha még 100-at sem bírsz rákölteni. Ha meg eldurran valami telesírod a fórumot...
Omegatd Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Nekem most kb 300e lehet az omiban, a gyári kuplung még vígan teszi a dolgát ;) Remélem egy ideig még ez lesz a helyzet :lol: Szerencséd van. Én is csak akkor cseréltettem, amikor beesett a pedál...
opel16v Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Szerencséd van. Én is csak akkor cseréltettem, amikor beesett a pedál... Előbb én sem fogom ;)
Kennny Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Vannak dolgok, amiket kötelező megcsináltatni. Akkor miért nem vettél kisebb kocsit, ha még 100-at sem bírsz rákölteni. Ha meg eldurran valami telesírod a fórumot... HY, tudom hogy a vezérműszijat kötelezö cserélni használtauto vásárlásakor, de jövö honapban kerult volna rá a sor, most meg be jött ez a kuplung hiba, meg utána lesz a szervopompa felujitása, meg asztán a elsö fektárcsák meg betétek, és azt nem is mondom hogy még van szerintem egy jo pár szilent csere is hátra. Nem sirok hogy rosz az auto, nagyon is jo meg szep meg tetcik meg szeretem is , 4 honapot keresgéltem amig találtam egy valamire valo OMI-t, mert nálunk nagyon kevés van belöle, es mind le van harcolva, eszt is ugy vettem meg hogy direkt Németországbol hozták. UDV!!
judylong Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Sziasztok! Segítségre lenne szükségünk bicskakulcs témában. A régi nyelvet/kulcsot tettük be a bicskába, ezután nem indul a kocsi. Mi lehet a probléma? (nagyon tömören írtam le... ;) Előre is köszi.
Kennny Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Sziasztok! Segítségre lenne szükségünk bicskakulcs témában. A régi nyelvet/kulcsot tettük be a bicskába, ezután nem indul a kocsi. Mi lehet a probléma? (nagyon tömören írtam le... ;) Előre is köszi. HELLO, az immo hoz a csipet is vedd ki a régi kulcsbol!!
Omegatd Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 HELLO, az immo hoz a csipet is vedd ki a régi kulcsbol!! Szvsz az már elgurult a szétberheléskor...
Recommended Posts