Gabo Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 mivel melózok elég nehéz lessz............. de azért kössz. Ok akkor majd lemérem... csak Neked! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Ok akkor majd lemérem... csak Neked! :huh: ok. köszönöm. ma majdnem sikerült 1et elkapnom itt a ház elött,de ő gyorsabb volt,elhúzott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
charlye Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 sziasztok! kérdésem lenne hütéssel kapcsolatban. 25td '96-os omegám van. az a gondom h alapban is 90-92fokon van müszer szerint a vizem. mivel osztrákba járok az autopályán van egy két huzosabb emelkedo. ilyenkor mikor nyomom neki felmegy a viz majdnem 100 fokig. a rendszert már átmostuk termosztátot cseréltem de a helyzet nem változott. a vizet egy decit se fogyaszt, most jöttem vele haza és 210-zel is jöttunk és 95-ön maradt a viz. nem ismerem az elektromos ventillátorok müködését de lehet hogy elfelejt bekapcsolni? vagy a visko nem forgatja a ventillátort rendesen? valakinek van ötlete a "hengerfejes lesz" cimü részen kivül? vagy valaki megtudná mondani hogy mikor müködik a 2 elektromos venti? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 sziasztok! kérdésem lenne hütéssel kapcsolatban. 25td '96-os omegám van. az a gondom h alapban is 90-92fokon van müszer szerint a vizem. mivel osztrákba járok az autopályán van egy két huzosabb emelkedo. ilyenkor mikor nyomom neki felmegy a viz majdnem 100 fokig. a rendszert már átmostuk termosztátot cseréltem de a helyzet nem változott. a vizet egy decit se fogyaszt, most jöttem vele haza és 210-zel is jöttunk és 95-ön maradt a viz. nem ismerem az elektromos ventillátorok müködését de lehet hogy elfelejt bekapcsolni? vagy a visko nem forgatja a ventillátort rendesen? valakinek van ötlete a "hengerfejes lesz" cimü részen kivül? vagy valaki megtudná mondani hogy mikor müködik a 2 elektromos venti? köszi! Viszkokuplung vagy hűtőcsere. Egy kemping kerékpár előbb lesz hengerfejes, mint a 2.5TD Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 Egy kemping kerékpár előbb lesz hengerfejes, mint a 2.5TD Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
charlye Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben... köszi a hozzászolásokat! megprobálom kivenni a vizpumpát hátha az a ludas. hütöt már cseréltem benn mert a régi tetején elvolt repedve a müanyag rész. de ugyanugy melegszik mint az elözö hütővel,pedig vizkömentes van benne. lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
charlye Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben... köszi a hozzászolásokat! megprobálom kivenni a vizpumpát hátha az a ludas. hütöt már cseréltem benn mert a régi tetején elvolt repedve a müanyag rész. de ugyanugy melegszik mint az elözö hütővel,pedig vizkömentes van benne. lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
charlye Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben... köszi a hozzászolásokat! megprobálom kivenni a vizpumpát hátha az a ludas. hütöt már cseréltem benn mert a régi tetején elvolt repedve a müanyag rész. de ugyanugy melegszik mint az elözö hütővel,pedig vizkömentes van benne. lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Március21, 2009 Megoszt Elküldve Március21, 2009 Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben... Jaaa, melyik autó bírja, ha hűtés nélköl hajtod??!! Dízelemen lepörögtek a lapátok nekem is eccer, de hát azt egyből észrevenni. Kivéve idióták. Az ellen nincs orvosság... ;) Nincs az az autó, amit ne lehetne tönkretenni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Jaaa, melyik autó bírja, ha hűtés nélköl hajtod??!! Dízelemen lepörögtek a lapátok nekem is eccer, de hát azt egyből észrevenni. Kivéve idióták. Az ellen nincs orvosság... ;) Nincs az az autó, amit ne lehetne tönkretenni... Bezzeg a prolongal, betonozhatsz a hengerfejbe, akkor se áll be mint a szeg!!! :lol::) Link to comment Megosztás: More sharing options...
charlye Elküldve Március22, 2009 Megoszt Elküldve Március22, 2009 Jaaa, melyik autó bírja, ha hűtés nélköl hajtod??!! Dízelemen lepörögtek a lapátok nekem is eccer, de hát azt egyből észrevenni. Kivéve idióták. Az ellen nincs orvosság... ;) Nincs az az autó, amit ne lehetne tönkretenni... hát igen! ma találtam némi infot viszko hütővel kapcsolatban. azt irják ha üzemmeleg motornál ha meglököm kézzel egy 1/4 fordulatnál nem szabadna többet fordulnia. az enyém akár 3-4 et is fordul. állitolag Le kell fikszálni a ventit és ugy megnézni hogy milyen a hütés. ha igy jo akkor kuka a viszko. asszem a héten lesz mivel "játszanom". Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek??? Lehet hogy kopottak a kefék benne, illetve testelési hiba is lehet. Egy multiméterrel mérj rá, hogy az önindító házától az akku negatív pontjáig mennyi az ellenállás. Ha ez pár ohmnál nagyobb, akkor az gáz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 hát igen! ma találtam némi infot viszko hütővel kapcsolatban. azt irják ha üzemmeleg motornál ha meglököm kézzel egy 1/4 fordulatnál nem szabadna többet fordulnia. az enyém akár 3-4 et is fordul. állitolag Le kell fikszálni a ventit és ugy megnézni hogy milyen a hütés. ha igy jo akkor kuka a viszko. asszem a héten lesz mivel "játszanom". Hát pedig egy visco kuplung nem épp olcsóság ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Bal hátsó ajtó nem nyilik a külső kilinccsel. Mivel rajta a gyerekzár, a változatosság kedvért a belső kilinccsel sem nyitható. Valahogy ki tudodm iktatni a gyerekzárat és kinyitni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Bal hátsó ajtó nem nyilik a külső kilinccsel. Mivel rajta a gyerekzár, a változatosság kedvért a belső kilinccsel sem nyitható. Valahogy ki tudodm iktatni a gyerekzárat és kinyitni? Uhh... lehet le kéne venned valahogy a kárpitot (már amennyiben ez lehetséges csukott ajtónál, esetleg hátsóülés ki) hogy belülről hozzáférj a zárszerkezethez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Bal hátsó ajtó nem nyilik a külső kilinccsel. Mivel rajta a gyerekzár, a változatosság kedvért a belső kilinccsel sem nyitható. Valahogy ki tudodm iktatni a gyerekzárat és kinyitni? Szedd fel a gumicsíkot az üveg mellől, és onnan talán hozzáférsz egy pálcával a zárszerkezethez, kis ügyességgel nyitható így az ajtó :lol: Legalábbis elsőknél így van ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kennny Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Hello, lenne nékem egy ojan kérdésem hogy a X20XEV Caraván-ban menyit bir ki a gyári kuplung tárcsa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kennny Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Jo estét, be szereztem egy ujj vizhöfok jelodot, amit azért vettem mert szerintem ami most benne van roszul mutat, mert hogy 90fok tol a mutato sohasem megy fejebb, a hutö ventilátor már el indul mikor a muszer alig megy egy miliméternyit 90 fok fölé, és arra lennék én kiváncsi hogy hol találom meg pontosan a motor ban, vagy ahol van (X20XEV), szerintem ahoz tul kicsi hogy az ember csak ugy észre vegye azt a kis bigyuszt, kösz elöre is a válaszokat, UDV!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Uhh... lehet le kéne venned valahogy a kárpitot (már amennyiben ez lehetséges csukott ajtónál, esetleg hátsóülés ki) hogy belülről hozzáférj a zárszerkezethez. Sajnos a kárpit nem vehető le csukottan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Szedd fel a gumicsíkot az üveg mellől, és onnan talán hozzáférsz egy pálcával a zárszerkezethez, kis ügyességgel nyitható így az ajtó :lol: Legalábbis elsőknél így van ;) Valami ilyesmire gondoltam én is, meg fogom próbálni, köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Jo estét, be szereztem egy ujj vizhöfok jelodot, amit azért vettem mert szerintem ami most benne van roszul mutat, mert hogy 90fok tol a mutato sohasem megy fejebb, a hutö ventilátor már el indul mikor a muszer alig megy egy miliméternyit 90 fok fölé, és arra lennék én kiváncsi hogy hol találom meg pontosan a motor ban, vagy ahol van (X20XEV), szerintem ahoz tul kicsi hogy az ember csak ugy észre vegye azt a kis bigyuszt, kösz elöre is a válaszokat, Valahol a termosztátházon keresd szerintem. Egyvezetékes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Jo estét, be szereztem egy ujj vizhöfok jelodot, amit azért vettem mert szerintem ami most benne van roszul mutat, mert hogy 90fok tol a mutato sohasem megy fejebb, a hutö ventilátor már el indul mikor a muszer alig megy egy miliméternyit 90 fok fölé, és arra lennék én kiváncsi hogy hol találom meg pontosan a motor ban, vagy ahol van (X20XEV), szerintem ahoz tul kicsi hogy az ember csak ugy észre vegye azt a kis bigyuszt, kösz elöre is a válaszokat, UDV!! Hello! Sajna x20xev-nél a hengerfejbe van a vízhőfok jeladó, mégpedig teljesen bent a tűzfalnál, a beső oldalon a gyujtástrafó mellett(lehet kicsivel alatta is) Mellette van az ECU vízhőfok jeladója is. Az kéteres. Annyira lehetetlen helyen van, hogy én tükörrel se láttam meg, csak tapogatóztam. Nekem le volt csúszva.Tapogasd ki, de ötletem sincs hogy fogsz oda férni, hogy kicseréld... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Ok akkor majd lemérem... csak Neked! ;) sikerült????? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
charlye Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Lehet hogy kopottak a kefék benne, illetve testelési hiba is lehet. Egy multiméterrel mérj rá, hogy az önindító házától az akku negatív pontjáig mennyi az ellenállás. Ha ez pár ohmnál nagyobb, akkor az gáz. köszi a tippet! ma leszedtem az öninditot. ami avicc volt h a két csavarbol csak egy volt meg. szétszereltem az egészet féktisztitoval meg kompreszorral kipucoltam minden részét. ahova kelett ujra zsir aztán összeraktam. és láss csodát mint az uj. a viszko is cserés lett. -2 fokot jelentett a hütésnél. holnap megjön a vizpumpám is. remélem ezzel már sikerül 90 fok alá vinnem egy picivel a vizet. bár az a gyanum h az elektromos venti kapcsoloja is meg van dögölve. azt hogy tudom kimérni? van ötleted? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
marks Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Sziasztok ! Van egy eladó Opel Omegám ,2.5 v6 automata, ELITE felszereltségű !Most jelenleg Angliában vagyok és az autó is angol,teljesen hibátlan crypton zöld színű, elektromosan állítható ülések (memóriás) dupla zónás digit klíma ,ülésfűtés elöl-hátul, 17"-os gyári alumínium felnik, stb... Ha valakit érdekel írjon a marcus.ist@mailbox.hu e-mail címre .Az autó 2001-es évjáratú és 105000km -t futott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts