Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

sziasztok! kérdésem lenne hütéssel kapcsolatban. 25td '96-os omegám van. az a gondom h alapban is 90-92fokon van müszer szerint a vizem. mivel osztrákba járok az autopályán van egy két huzosabb emelkedo. ilyenkor mikor nyomom neki felmegy a viz majdnem 100 fokig. a rendszert már átmostuk termosztátot cseréltem de a helyzet nem változott. a vizet egy decit se fogyaszt, most jöttem vele haza és 210-zel is jöttunk és 95-ön maradt a viz. nem ismerem az elektromos ventillátorok müködését de lehet hogy elfelejt bekapcsolni? vagy a visko nem forgatja a ventillátort rendesen? valakinek van ötlete a "hengerfejes lesz" cimü részen kivül? vagy valaki megtudná mondani hogy mikor müködik a 2 elektromos venti? köszi!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! kérdésem lenne hütéssel kapcsolatban. 25td '96-os omegám van. az a gondom h alapban is 90-92fokon van müszer szerint a vizem. mivel osztrákba járok az autopályán van egy két huzosabb emelkedo. ilyenkor mikor nyomom neki felmegy a viz majdnem 100 fokig. a rendszert már átmostuk termosztátot cseréltem de a helyzet nem változott. a vizet egy decit se fogyaszt, most jöttem vele haza és 210-zel is jöttunk és 95-ön maradt a viz. nem ismerem az elektromos ventillátorok müködését de lehet hogy elfelejt bekapcsolni? vagy a visko nem forgatja a ventillátort rendesen? valakinek van ötlete a "hengerfejes lesz" cimü részen kivül? vagy valaki megtudná mondani hogy mikor müködik a 2 elektromos venti? köszi!

Viszkokuplung vagy hűtőcsere. Egy kemping kerékpár előbb lesz hengerfejes, mint a 2.5TD

Link to comment
Megosztás:

Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben...

köszi a hozzászolásokat! megprobálom kivenni a vizpumpát hátha az a ludas. hütöt már cseréltem benn mert a régi tetején elvolt repedve a müanyag rész. de ugyanugy melegszik mint az elözö hütővel,pedig vizkömentes van benne. lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek???

Link to comment
Megosztás:

Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben...

köszi a hozzászolásokat! megprobálom kivenni a vizpumpát hátha az a ludas. hütöt már cseréltem benn mert a régi tetején elvolt repedve a müanyag rész. de ugyanugy melegszik mint az elözö hütővel,pedig vizkömentes van benne. lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek???

Link to comment
Megosztás:

Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben...

köszi a hozzászolásokat! megprobálom kivenni a vizpumpát hátha az a ludas. hütöt már cseréltem benn mert a régi tetején elvolt repedve a müanyag rész. de ugyanugy melegszik mint az elözö hütővel,pedig vizkömentes van benne. lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek???

Link to comment
Megosztás:

Pedig külföldi fórumokon olvasgatva azt látom hogy ez az egyik típushibája, mert szétmállanak a vízpumpa (gyárilag) műanyag lapátjai, és nem kering rendesen a víz a rendszerben...

Jaaa, melyik autó bírja, ha hűtés nélköl hajtod??!! Dízelemen lepörögtek a lapátok nekem is eccer, de hát azt egyből észrevenni. Kivéve idióták. Az ellen nincs orvosság... ;)

Nincs az az autó, amit ne lehetne tönkretenni...

Link to comment
Megosztás:

Jaaa, melyik autó bírja, ha hűtés nélköl hajtod??!! Dízelemen lepörögtek a lapátok nekem is eccer, de hát azt egyből észrevenni. Kivéve idióták. Az ellen nincs orvosság... ;)

Nincs az az autó, amit ne lehetne tönkretenni...

Bezzeg a prolongal, betonozhatsz a hengerfejbe, akkor se áll be mint a szeg!!! :lol::)

Link to comment
Megosztás:

Jaaa, melyik autó bírja, ha hűtés nélköl hajtod??!! Dízelemen lepörögtek a lapátok nekem is eccer, de hát azt egyből észrevenni. Kivéve idióták. Az ellen nincs orvosság... ;)

Nincs az az autó, amit ne lehetne tönkretenni...

hát igen! ma találtam némi infot viszko hütővel kapcsolatban. azt irják ha üzemmeleg motornál ha meglököm kézzel egy 1/4 fordulatnál nem szabadna többet fordulnia. az enyém akár 3-4 et is fordul. állitolag Le kell fikszálni a ventit és ugy megnézni hogy milyen a hütés. ha igy jo akkor kuka a viszko. asszem a héten lesz mivel "játszanom".

Link to comment
Megosztás:

lenne még egy kérdésem öninditoval kapcsolatban. itthoni rövid használat melett semmi gond nincs az öninditoval, viszont megyek vele autopályán valahol félreállok egy parkoloban leállitom és utánna nem tudom elinditani mert nem forgat rendesen az önindito. olyan mintha le lenne merülve az akksi. forgatja de gyöszösen. lehetséges hogy átmelegszik és ettől megszorul mert már kopottak benn a cuccok? ilyenkor belöktük aztán elmentünk a melohelyre ott le lett állitva majd este simán indult. szerintetek???

Lehet hogy kopottak a kefék benne, illetve testelési hiba is lehet. Egy multiméterrel mérj rá, hogy az önindító házától az

akku negatív pontjáig mennyi az ellenállás. Ha ez pár ohmnál nagyobb, akkor az gáz.

Link to comment
Megosztás:

hát igen! ma találtam némi infot viszko hütővel kapcsolatban. azt irják ha üzemmeleg motornál ha meglököm kézzel egy 1/4 fordulatnál nem szabadna többet fordulnia. az enyém akár 3-4 et is fordul. állitolag Le kell fikszálni a ventit és ugy megnézni hogy milyen a hütés. ha igy jo akkor kuka a viszko. asszem a héten lesz mivel "játszanom".

Hát pedig egy visco kuplung nem épp olcsóság ;)

Link to comment
Megosztás:

Bal hátsó ajtó nem nyilik a külső kilinccsel. Mivel rajta a gyerekzár, a változatosság kedvért a belső kilinccsel sem nyitható. Valahogy ki tudodm iktatni a gyerekzárat és kinyitni?

Uhh... lehet le kéne venned valahogy a kárpitot (már amennyiben ez lehetséges csukott ajtónál, esetleg hátsóülés ki) hogy belülről hozzáférj a zárszerkezethez.

Link to comment
Megosztás:

Bal hátsó ajtó nem nyilik a külső kilinccsel. Mivel rajta a gyerekzár, a változatosság kedvért a belső kilinccsel sem nyitható. Valahogy ki tudodm iktatni a gyerekzárat és kinyitni?

Szedd fel a gumicsíkot az üveg mellől, és onnan talán hozzáférsz egy pálcával a zárszerkezethez, kis

ügyességgel nyitható így az ajtó :lol: Legalábbis elsőknél így van ;)

Link to comment
Megosztás:

Jo estét, be szereztem egy ujj vizhöfok jelodot, amit azért vettem mert szerintem ami most benne van roszul mutat, mert hogy 90fok tol a mutato sohasem megy fejebb, a hutö ventilátor már el indul mikor a muszer alig megy egy miliméternyit 90 fok fölé, és arra lennék én kiváncsi hogy hol találom meg pontosan a motor ban, vagy ahol van (X20XEV), szerintem ahoz tul kicsi hogy az ember csak ugy észre vegye azt a kis bigyuszt, kösz elöre is a válaszokat, UDV!!

Link to comment
Megosztás:

Jo estét, be szereztem egy ujj vizhöfok jelodot, amit azért vettem mert szerintem ami most benne van roszul mutat, mert hogy 90fok tol a mutato sohasem megy fejebb, a hutö ventilátor már el indul mikor a muszer alig megy egy miliméternyit 90 fok fölé, és arra lennék én kiváncsi hogy hol találom meg pontosan a motor ban, vagy ahol van (X20XEV), szerintem ahoz tul kicsi hogy az ember csak ugy észre vegye azt a kis bigyuszt, kösz elöre is a válaszokat,

Valahol a termosztátházon keresd szerintem. Egyvezetékes.

Link to comment
Megosztás:

Jo estét, be szereztem egy ujj vizhöfok jelodot, amit azért vettem mert szerintem ami most benne van roszul mutat, mert hogy 90fok tol a mutato sohasem megy fejebb, a hutö ventilátor már el indul mikor a muszer alig megy egy miliméternyit 90 fok fölé, és arra lennék én kiváncsi hogy hol találom meg pontosan a motor ban, vagy ahol van (X20XEV), szerintem ahoz tul kicsi hogy az ember csak ugy észre vegye azt a kis bigyuszt, kösz elöre is a válaszokat, UDV!!

Hello!

Sajna x20xev-nél a hengerfejbe van a vízhőfok jeladó, mégpedig teljesen bent a tűzfalnál, a beső oldalon a gyujtástrafó mellett(lehet kicsivel alatta is) Mellette van az ECU vízhőfok jeladója is. Az kéteres. Annyira lehetetlen helyen van, hogy én tükörrel se láttam meg, csak tapogatóztam. Nekem le volt csúszva.Tapogasd ki, de ötletem sincs hogy fogsz oda férni, hogy kicseréld...

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy kopottak a kefék benne, illetve testelési hiba is lehet. Egy multiméterrel mérj rá, hogy az önindító házától az

akku negatív pontjáig mennyi az ellenállás. Ha ez pár ohmnál nagyobb, akkor az gáz.

köszi a tippet! ma leszedtem az öninditot. ami avicc volt h a két csavarbol csak egy volt meg. szétszereltem az egészet féktisztitoval meg kompreszorral kipucoltam minden részét. ahova kelett ujra zsir aztán összeraktam. és láss csodát mint az uj. a viszko is cserés lett. -2 fokot jelentett a hütésnél. holnap megjön a vizpumpám is. remélem ezzel már sikerül 90 fok alá vinnem egy picivel a vizet. bár az a gyanum h az elektromos venti kapcsoloja is meg van dögölve. azt hogy tudom kimérni? van ötleted? köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Van egy eladó Opel Omegám ,2.5 v6 automata, ELITE felszereltségű !Most jelenleg Angliában vagyok és az autó is angol,teljesen hibátlan crypton zöld színű, elektromosan állítható ülések (memóriás) dupla zónás digit klíma ,ülésfűtés elöl-hátul, 17"-os gyári alumínium felnik, stb...

Ha valakit érdekel írjon a marcus.ist@mailbox.hu e-mail címre .Az autó 2001-es évjáratú és 105000km -t futott.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.