Omegatd Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 Eriic írta: Sziasztok ismét :huh: A tegnapi nagy biztosíték ellenőrzésben valamit csináltam mert a rádió a kocsiban (Gyári Opel Rádió (philips Car 400 ) ) nah szval annyi a baj vele hogy code-s és kéri is a Kódot ami meg is van csak nemtom hogy be kell be írni neki mert csak annyit ír ki hogy "SAFE" Ha valaki le tudná írni hogy mit kell nyomni meg hogy hova kell írni a Kódot azt nagyon megköszönném mert most meg vok halva Rádió nélkül Köszi előre is Eriic :) Talán olvass vissza vagy használd a keresőt! Ebben a fórumban is 17000437-szer lett csak beírva! 1,2,3,4 gombokkat, majd 5mp AS és lehet örülni!
kori Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 Bary írta: Üdv! '95-ös MV6 Omegához tud vki pótféklámpát? Csomagtartó tetejébe van beépítve, de csak 3 led ég benne. Javítással gondolom nem érdemes bajlódni. Köszi! Gondolom, hogy szárnyban lehet a pótféklámpa, mert gyárilag a csomitértetőben csak a Catera kapott féklámpát. Sztem próbáld meg szétszedni, és egy szakival kicseréltetni a ledeket (gondolom nem égők vannak benne).
kori Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 Kicseréltük Brezsy autójában a tetőablak piktogramjait megvilágító égőt, és a világítás kapcsolóban levő, gyujtással világító Ledet. Lassan minden világít, mint egy repülőgépben :huh: rObaLex pedig megmutatta, hogy kell heckelni a kijelzőt. Mégegyszer köszi neki.
brezsy Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 kori írta: ...... Lassan minden világít, mint egy repülőgépben :huh: Öveket bekapcsolni,megkezdjük a felszállást......CSAK találnák már végre egy 120A-es generátort.Valaki?
Seniman Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 brezsy írta: Öveket bekapcsolni,megkezdjük a felszállást......CSAK találnák már végre egy 120A-es generátort.Valaki? Egy évet késtél........... :huh: Pedig fillérekért adtam el,ráadásul nem a francia szemét volt,hanem Bosch.
FPepe Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 kori írta: Kicseréltük Brezsy autójában a tetőablak piktogramjait megvilágító égőt... Hogyan jön le az elektromos tetőablak tekerőgombja? Csak simán húzni kell, vagy van valami trükkje? A miénken hiába húztam erősen, akkor se jött le... :huh:
FPepe Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 brezsy írta: Öveket bekapcsolni,megkezdjük a felszállást......CSAK találnák már végre egy 120A-es generátort.Valaki? Pl. ez ?
rObaLex Elküldve Március8, 2009 Elküldve Március8, 2009 Valakinek nincs fölösben egy bal-os bajuszléc? ...lehetőleg szürke :) hadd spóroljak mán meg egy fújást! Szintén bal-os ködlámpa is érdekel :huh: brezsy-nek egy újabb telószám, ha nem jött be az első amit adtam....ez egy 94-es MV6 szintúgy pécsi: 20/4978632
MalterKoma Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 FPepe írta: Hogyan jön le az elektromos tetőablak tekerőgombja? Csak simán húzni kell, vagy van valami trükkje? A miénken hiába húztam erősen, akkor se jött le... :huh: Akkor lehet már a tiedet iss beragasztotta az előz gazdi... :)
opel16v Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Omegatd írta: Talán olvass vissza vagy használd a keresőt! Ebben a fórumban is 17000437-szer lett csak beírva! 1,2,3,4 gombokkat, majd 5mp AS és lehet örülni! Még annyit tennék hozzá, hogy típustól függően lehet hogy előtte is kell az AS gombot nyomva tartani. :huh:
Eriic Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 opel16v írta: Még annyit tennék hozzá, hogy típustól függően lehet hogy előtte is kell az AS gombot nyomva tartani. :huh: köszii de ez se jó csak már volt olyan vele hogy van hozzá egy kártyám amire 3-m code van írva nah és hát pont a rosszakat írtam be és most az jön ki hogy safe 7 amit tudom hogy 7 próbálkozást jelent csak annyi a gáz hogy nem tudok vissza lépni a menübe ---- hogy beírjam a helyes kódot:S akármit csinálok:S
opel16v Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 valami olyasmi rémlik, hogy ha megvolt a próbálkozások száma, akkor bizonyos idő eltelte után lehet újabb próbálkozást tenni.
MalterKoma Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Eriic írta: köszii de ez se jó csak már volt olyan vele hogy van hozzá egy kártyám amire 3-m code van írva nah és hát pont a rosszakat írtam be és most az jön ki hogy safe 7 amit tudom hogy 7 próbálkozást jelent csak annyi a gáz hogy nem tudok vissza lépni a menübe ---- hogy beírjam a helyes kódot:S akármit csinálok:S Rádió kikapcs, majd bekapcs úgy, hogy nyomod a bekapcsolás meg az AS gombokat egyszerre addig folyamatosan, amig meg nem jelenik a kód beütési lehetősége. Onnan meg már tudod. Végén meg az AS hosszan püttyenésig...
brezsy Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 rObaLex írta: Valakinek nincs fölösben egy bal-os bajuszléc? ...lehetőleg szürke :) hadd spóroljak mán meg egy fújást! Szintén bal-os ködlámpa is érdekel :huh: brezsy-nek egy újabb telószám, ha nem jött be az első amit adtam....ez egy 94-es MV6 szintúgy pécsi: 20/4978632 Köszi,ezt is elmentettem,jók lesznek rosszabb napokra.Generátort ma szereztem Akceptortól(máshol Lightland néven fut)A héten meg is jön.Mégegyszer kösz a számokat.
brezsy Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 rObaLex írta: brezsy-nek egy újabb telószám,... MV6 szintúgy pécsi: 20/4978632 Ja őt ismerjük,Kori ő az a srác aki megállt mikor OFFoltuk az Omit Pécsen.
kori Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Pár hónapra rá pedig ő Offolta a sajátját. :huh:
gsizoli Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 MalterKoma írta: Rádió kikapcs, majd bekapcs úgy, hogy nyomod a bekapcsolás meg az AS gombokat egyszerre addig folyamatosan, amig meg nem jelenik a kód beütési lehetősége. Onnan meg már tudod. Végén meg az AS hosszan püttyenésig... Mi van a sassal?HF feat. mayo? 3.2-ben volt manuál váltó amúgy, angolknál találsz főleg police kocsikban. Ebay-en is láttam ilyen váltót.
Gabo Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 gsizoli írta: Mi van a sassal?HF feat. mayo? 3.2-ben volt manuál váltó amúgy, angolknál találsz főleg police kocsikban. Ebay-en is láttam ilyen váltót. Hja, de csak szigorúan egyéni megrendelésre dobtak bele... A szervizkönyv meg sem említi... De ez hogy is kapcsolódik az As gomb nyomva tartásához? :) :huh:
MalterKoma Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 gsizoli írta: Mi van a sassal?HF feat. mayo? 3.2-ben volt manuál váltó amúgy, angolknál találsz főleg police kocsikban. Ebay-en is láttam ilyen váltót. Hfej lesz sajnos. Nem úszom meg. :) Ami jobban aggaszt, hogy az olajat iss eszegeti... Mi a fax az a mayo?? :huh:
Nortika Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 SOS.Kereskedőtől vettem egy Omega 2,5 D 98-as BMV motoros automata váltosat,váltó hibával (kereskedő szerint elektronikai hiba) ki cseréltek benne egy panelt de továbbra is 3.dik fokozatba váltott és vészüzemmódba helyezte. A motor normálisan pörgött.A váltó hibátlan át lett szakmailag vizsgálva,most már ismét max 1500-at pörög.Akinek volt hasonló gondja valami tippet tud segitsen.Köszi.
Omegatd Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 Nortika írta: SOS.Kereskedőtől vettem egy Omega 2,5 D 98-as BMV motoros automata váltosat,váltó hibával (kereskedő szerint elektronikai hiba) ki cseréltek benne egy panelt de továbbra is 3.dik fokozatba váltott és vészüzemmódba helyezte. A motor normálisan pörgött.A váltó hibátlan át lett szakmailag vizsgálva,most már ismét max 1500-at pörög.Akinek volt hasonló gondja valami tippet tud segitsen.Köszi. Sovány vígasz, de nem kellett volna megvenni. Olcsó húsnak híg a leve. Az automataváltó rendberakása pedig alaphangon 200, de általában 4-500...
opel16v Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 "át lett szakmailag vizsgálva" Aham. És mennyire szakmailag? :huh:
kori Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 Brezsy is hengerfejezésre gyúr. Elég olajos a hf tömítés körül, ráadásul a vize is folyík vhonnan. A szerelő 30ezret mondott munkadíjra :huh:
kori Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 Én is kivi vok mit is takar a szakmailag átvizsgálva. Szétszedte egy hozzáértő a váltót és megállapította, hogy minden rendben van?
Recommended Posts