Omegatd Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Sziasztok ismét :huh: A tegnapi nagy biztosíték ellenőrzésben valamit csináltam mert a rádió a kocsiban (Gyári Opel Rádió (philips Car 400 ) ) nah szval annyi a baj vele hogy code-s és kéri is a Kódot ami meg is van csak nemtom hogy be kell be írni neki mert csak annyit ír ki hogy "SAFE" Ha valaki le tudná írni hogy mit kell nyomni meg hogy hova kell írni a Kódot azt nagyon megköszönném mert most meg vok halva Rádió nélkül Köszi előre is Eriic :) Talán olvass vissza vagy használd a keresőt! Ebben a fórumban is 17000437-szer lett csak beírva! 1,2,3,4 gombokkat, majd 5mp AS és lehet örülni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Üdv! '95-ös MV6 Omegához tud vki pótféklámpát? Csomagtartó tetejébe van beépítve, de csak 3 led ég benne. Javítással gondolom nem érdemes bajlódni. Köszi! Gondolom, hogy szárnyban lehet a pótféklámpa, mert gyárilag a csomitértetőben csak a Catera kapott féklámpát. Sztem próbáld meg szétszedni, és egy szakival kicseréltetni a ledeket (gondolom nem égők vannak benne). Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Kicseréltük Brezsy autójában a tetőablak piktogramjait megvilágító égőt, és a világítás kapcsolóban levő, gyujtással világító Ledet. Lassan minden világít, mint egy repülőgépben :huh: rObaLex pedig megmutatta, hogy kell heckelni a kijelzőt. Mégegyszer köszi neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 ...... Lassan minden világít, mint egy repülőgépben :huh: Öveket bekapcsolni,megkezdjük a felszállást......CSAK találnák már végre egy 120A-es generátort.Valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Öveket bekapcsolni,megkezdjük a felszállást......CSAK találnák már végre egy 120A-es generátort.Valaki? Egy évet késtél........... :huh: Pedig fillérekért adtam el,ráadásul nem a francia szemét volt,hanem Bosch. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Kicseréltük Brezsy autójában a tetőablak piktogramjait megvilágító égőt... Hogyan jön le az elektromos tetőablak tekerőgombja? Csak simán húzni kell, vagy van valami trükkje? A miénken hiába húztam erősen, akkor se jött le... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Öveket bekapcsolni,megkezdjük a felszállást......CSAK találnák már végre egy 120A-es generátort.Valaki? Pl. ez ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Simán lehúzod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rObaLex Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 Valakinek nincs fölösben egy bal-os bajuszléc? ...lehetőleg szürke :) hadd spóroljak mán meg egy fújást! Szintén bal-os ködlámpa is érdekel :huh: brezsy-nek egy újabb telószám, ha nem jött be az első amit adtam....ez egy 94-es MV6 szintúgy pécsi: 20/4978632 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Hogyan jön le az elektromos tetőablak tekerőgombja? Csak simán húzni kell, vagy van valami trükkje? A miénken hiába húztam erősen, akkor se jött le... :huh: Akkor lehet már a tiedet iss beragasztotta az előz gazdi... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Talán olvass vissza vagy használd a keresőt! Ebben a fórumban is 17000437-szer lett csak beírva! 1,2,3,4 gombokkat, majd 5mp AS és lehet örülni! Még annyit tennék hozzá, hogy típustól függően lehet hogy előtte is kell az AS gombot nyomva tartani. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Még annyit tennék hozzá, hogy típustól függően lehet hogy előtte is kell az AS gombot nyomva tartani. :huh: köszii de ez se jó csak már volt olyan vele hogy van hozzá egy kártyám amire 3-m code van írva nah és hát pont a rosszakat írtam be és most az jön ki hogy safe 7 amit tudom hogy 7 próbálkozást jelent csak annyi a gáz hogy nem tudok vissza lépni a menübe ---- hogy beírjam a helyes kódot:S akármit csinálok:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 valami olyasmi rémlik, hogy ha megvolt a próbálkozások száma, akkor bizonyos idő eltelte után lehet újabb próbálkozást tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 köszii de ez se jó csak már volt olyan vele hogy van hozzá egy kártyám amire 3-m code van írva nah és hát pont a rosszakat írtam be és most az jön ki hogy safe 7 amit tudom hogy 7 próbálkozást jelent csak annyi a gáz hogy nem tudok vissza lépni a menübe ---- hogy beírjam a helyes kódot:S akármit csinálok:S Rádió kikapcs, majd bekapcs úgy, hogy nyomod a bekapcsolás meg az AS gombokat egyszerre addig folyamatosan, amig meg nem jelenik a kód beütési lehetősége. Onnan meg már tudod. Végén meg az AS hosszan püttyenésig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Valakinek nincs fölösben egy bal-os bajuszléc? ...lehetőleg szürke :) hadd spóroljak mán meg egy fújást! Szintén bal-os ködlámpa is érdekel :huh: brezsy-nek egy újabb telószám, ha nem jött be az első amit adtam....ez egy 94-es MV6 szintúgy pécsi: 20/4978632 Köszi,ezt is elmentettem,jók lesznek rosszabb napokra.Generátort ma szereztem Akceptortól(máshol Lightland néven fut)A héten meg is jön.Mégegyszer kösz a számokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 brezsy-nek egy újabb telószám,... MV6 szintúgy pécsi: 20/4978632 Ja őt ismerjük,Kori ő az a srác aki megállt mikor OFFoltuk az Omit Pécsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Pár hónapra rá pedig ő Offolta a sajátját. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Rádió kikapcs, majd bekapcs úgy, hogy nyomod a bekapcsolás meg az AS gombokat egyszerre addig folyamatosan, amig meg nem jelenik a kód beütési lehetősége. Onnan meg már tudod. Végén meg az AS hosszan püttyenésig... Mi van a sassal?HF feat. mayo? 3.2-ben volt manuál váltó amúgy, angolknál találsz főleg police kocsikban. Ebay-en is láttam ilyen váltót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Mi van a sassal?HF feat. mayo? 3.2-ben volt manuál váltó amúgy, angolknál találsz főleg police kocsikban. Ebay-en is láttam ilyen váltót. Hja, de csak szigorúan egyéni megrendelésre dobtak bele... A szervizkönyv meg sem említi... De ez hogy is kapcsolódik az As gomb nyomva tartásához? :) :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Március9, 2009 Megoszt Elküldve Március9, 2009 Mi van a sassal?HF feat. mayo? 3.2-ben volt manuál váltó amúgy, angolknál találsz főleg police kocsikban. Ebay-en is láttam ilyen váltót. Hfej lesz sajnos. Nem úszom meg. :) Ami jobban aggaszt, hogy az olajat iss eszegeti... Mi a fax az a mayo?? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nortika Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 SOS.Kereskedőtől vettem egy Omega 2,5 D 98-as BMV motoros automata váltosat,váltó hibával (kereskedő szerint elektronikai hiba) ki cseréltek benne egy panelt de továbbra is 3.dik fokozatba váltott és vészüzemmódba helyezte. A motor normálisan pörgött.A váltó hibátlan át lett szakmailag vizsgálva,most már ismét max 1500-at pörög.Akinek volt hasonló gondja valami tippet tud segitsen.Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 SOS.Kereskedőtől vettem egy Omega 2,5 D 98-as BMV motoros automata váltosat,váltó hibával (kereskedő szerint elektronikai hiba) ki cseréltek benne egy panelt de továbbra is 3.dik fokozatba váltott és vészüzemmódba helyezte. A motor normálisan pörgött.A váltó hibátlan át lett szakmailag vizsgálva,most már ismét max 1500-at pörög.Akinek volt hasonló gondja valami tippet tud segitsen.Köszi. Sovány vígasz, de nem kellett volna megvenni. Olcsó húsnak híg a leve. Az automataváltó rendberakása pedig alaphangon 200, de általában 4-500... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 "át lett szakmailag vizsgálva" Aham. És mennyire szakmailag? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 Brezsy is hengerfejezésre gyúr. Elég olajos a hf tömítés körül, ráadásul a vize is folyík vhonnan. A szerelő 30ezret mondott munkadíjra :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 Én is kivi vok mit is takar a szakmailag átvizsgálva. Szétszedte egy hozzáértő a váltót és megállapította, hogy minden rendben van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts