Isu Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Sziasztok! Azt villogja a gépem, hogy 31. Fordulatszám jeladó nulla! X20SE a motorom. Tudja valaki fejből, hogy merre található?
opel16v Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Azt villogja a gépem, hogy 31. Fordulatszám jeladó nulla! X20SE a motorom. Tudja valaki fejből, hogy merre található? A főtengely szíjtárcsánál keresd. Utángyártottat ne vegyél belőle, csak gyárit... sokan szívtak már ezzel. De először nézd meg a csatiját. Mondjuk ha a szenzornál nyakban sérült a kábel, akkor tuti kuka.
Isu Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Ez a nyavaja a vezérlés burkolat mögött van? Kívül nem látok semmit, csak az olajgombát látom.
opel16v Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Ez a nyavaja a vezérlés burkolat mögött van? Kívül nem látok semmit, csak az olajgombát látom. Konkrétan már én sem emlékszem, de asszem igen. Kövesd a fekete vastag kábelt... :blush:
Isu Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Ok! Kössz a segítséget, holnap szétkapom. Mit kóstálhat az új, gyári?
FPepe Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Ok! Kössz a segítséget, holnap szétkapom. Mit kóstálhat az új, gyári? 27600Ft a Csergőben (link a lap alján). :blush:
rObaLex Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Szép napot! Körkérdést intéznék az illetékesekhez és a tapasztaltaknak, gyakorlatban bevált és nem elméleti dolgok,eredmények érdekelnek. Megint teli van a tyüttyöm a fogyasztással... 2.5Td automata városi, lakott területen kívüli és vegyes fogyasztás eredményei érdekelnek,mindenféle szépítés nélkül :blush: Mivel tudnám visszavenni a fogyasztást, azon kívül,h leállítom vagy eladom az autót!?...vigyem vissza adagolóshoz?(elvileg gyári értékekre van téve) Adagolón kívül lehet másban is keresni a fogyasztással kapcsolatos hibát? Gépen 1 izzítós hibát jelzett még, nem lehet köze fogyasztáshoz,mást már a diagnosztika sem tud kiolvasni. Eredményem: 20lityi gázolaj kb.30km városban megtett út 120 városon kívüli..és meg sem mozdul az óra,teljesen piros alján,max 10km.-t ha még el tudnék vele menni,de nem akarom teljesen kiszárítani tankot.Tehát legjobb esetben is 160km (jahh és normális vezetési stílusban,110-120-nál többel nem is mentem vele) és elképzelésem sincs,h mitől lehet!? Van ezzel még v.ki így? Ennyi erővel MV6-al is járkálhatnék,nem ezért vettem dieselt:S
zsolesz1 Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Megint teli van a tyüttyöm a fogyasztással... 2.5Td automata városi, lakott területen kívüli és vegyes fogyasztás eredményei érdekelnek,mindenféle szépítés nélkül :blush: Mivel tudnám visszavenni a fogyasztást, azon kívül,h leállítom vagy eladom az autót!?...vigyem vissza adagolóshoz?(elvileg gyári értékekre van téve) Adagolón kívül lehet másban is keresni a fogyasztással kapcsolatos hibát? nekem az átlagom most 6,2-6,5.Nem csak az adagolót kell szabályozni,hanem a HDK fejet is.előző állításomnál ennél is kevesebbet fogyizott,de ennek ára volt,180-nál többet nem ment,és az alap kicsit hullámzott.állítottam rajta alap stabil +faxán gurul.szar turbó is fogyasztás növelő.Bratyesz verdájára is azt modta az adagolós,hogy jó!!,és mindent újra kellett állítanunk-természetesen otthon.
Gabo Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Szép napot! Körkérdést intéznék az illetékesekhez és a tapasztaltaknak, gyakorlatban bevált és nem elméleti dolgok,eredmények érdekelnek. Megint teli van a tyüttyöm a fogyasztással... 2.5Td automata városi, lakott területen kívüli és vegyes fogyasztás eredményei érdekelnek,mindenféle szépítés nélkül :) Mivel tudnám visszavenni a fogyasztást, azon kívül,h leállítom vagy eladom az autót!?...vigyem vissza adagolóshoz?(elvileg gyári értékekre van téve) Adagolón kívül lehet másban is keresni a fogyasztással kapcsolatos hibát? Gépen 1 izzítós hibát jelzett még, nem lehet köze fogyasztáshoz,mást már a diagnosztika sem tud kiolvasni. Eredményem: 20lityi gázolaj kb.30km városban megtett út 120 városon kívüli..és meg sem mozdul az óra,teljesen piros alján,max 10km.-t ha még el tudnék vele menni,de nem akarom teljesen kiszárítani tankot.Tehát legjobb esetben is 160km (jahh és normális vezetési stílusban,110-120-nál többel nem is mentem vele) és elképzelésem sincs,h mitől lehet!? Van ezzel még v.ki így? Ennyi erővel MV6-al is járkálhatnék,nem ezért vettem dieselt:S Bömös dízelhez sok közöm nincs, de 11 évig volt dízelem, ott a gyári értékek egy kopott motornál gyönyörű fogyasztást (8 L az 1,6 Dtől) és erőtlenséget eredményezett (Bosch szervízben javítatva, beállítva) Majd ezt megunván elmentem egy adagolós szakihoz, aki megkérdezte, hogy - egyen és menjen, vagy ne menjen, de ne egyen - én a menjen, ehetre szavasztam, így 6,5-7 téli fogyiból megálltam. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy egy használtabb motornál a gyári értékek nem biztos, hogy annyira jók. Gondolom, it a turbó, meg sok más is beleszólhat, sajna ezen végig kell menni.. kezd a legkisebb, legolcsóbb beavatkozásokkal és úgy haladj a drágább felé. Pl olcsón eladom Neked a 3,2 esemet :D 12,6 ból megyek el M0 és városban... érdekel? :blush: :lol:
warwolf Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Pl olcsón eladom Neked a 3,2 esemet :D 12,6 ból megyek el M0 és városban... érdekel? :D :D Bakerr.....ez nemsemmi fogyi..... :) :lol: :blush:
Seniman Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Bakerr.....ez nemsemmi fogyi..... :) :lol: :blush: Sok vagy kevés? :D
warwolf Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Sok vagy kevés? :P :) = ámul :lol: = béna, pirulós mosoly :blush: = zsír egy 3.2-től. :D :D :D Ebként agyaltam a Seniden, de semmi észérv nem szól sajnos irányomban mellette, bármennyire is szeretnék normális motorú és helykínálatú+komfortú autót.Főleg városban, és főleg barmi rövid (max. 4km) távokon használom a jelenlegi tökgyalumat, ezt a C30SE nem tolerálná. :D
charlye Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Szép napot! Körkérdést intéznék az illetékesekhez és a tapasztaltaknak, gyakorlatban bevált és nem elméleti dolgok,eredmények érdekelnek. Megint teli van a tyüttyöm a fogyasztással... 2.5Td automata városi, lakott területen kívüli és vegyes fogyasztás eredményei érdekelnek,mindenféle szépítés nélkül :blush: Mivel tudnám visszavenni a fogyasztást, azon kívül,h leállítom vagy eladom az autót!?...vigyem vissza adagolóshoz?(elvileg gyári értékekre van téve) Adagolón kívül lehet másban is keresni a fogyasztással kapcsolatos hibát? Gépen 1 izzítós hibát jelzett még, nem lehet köze fogyasztáshoz,mást már a diagnosztika sem tud kiolvasni. Eredményem: 20lityi gázolaj kb.30km városban megtett út 120 városon kívüli..és meg sem mozdul az óra,teljesen piros alján,max 10km.-t ha még el tudnék vele menni,de nem akarom teljesen kiszárítani tankot.Tehát legjobb esetben is 160km (jahh és normális vezetési stílusban,110-120-nál többel nem is mentem vele) és elképzelésem sincs,h mitől lehet!? Van ezzel még v.ki így? Ennyi erővel MV6-al is járkálhatnék,nem ezért vettem dieselt:S szia! nekem is 2.5td de manuál az enyém 9-10 literrel megy,bár nekem még rossz a hdk fej,viszont a nagynyomásu fej uj. amugy nekem ez a fogyasztásom mindenhol, ami azt jelenzi h város +országut 100-130+autopálya 150-160km/h +4 személy cuccal mivel én ausztriába járok vele. szerintem ennek az autonak ez reális mivel ora szerint 300 van benne ami nálunk köztudott h akár 600-e is lehet, meg az auto maga is egy 2500 cmm+turbo+alapbol 1600kg. ugyhogy én akkor se álmodtam 6-7 literről mikor vettem. hát nekem kb ennyi a tapasztalatom. egyébként nekem az egyik szerelő mondta hogyha van az autoban compjuter rá kell menni a pillanatnyi fogyasztás funkciora és ugy torogatni rajt a hdk fejet. aszerint állitolag be lehet állitani a fogyasztást.
Seniman Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 :) = ámul :lol: = béna, pirulós mosoly :blush: = zsír egy 3.2-től. :D :D :D Ebként agyaltam a Seniden, de semmi észérv nem szól sajnos irányomban mellette, bármennyire is szeretnék normális motorú és helykínálatú+komfortú autót.Főleg városban, és főleg barmi rövid (max. 4km) távokon használom a jelenlegi tökgyalumat, ezt a C30SE nem tolerálná. :D Tolerálná,hideginditva,városban kb.20 literes fogyasztással :P Ezt hosszú távra tervezték,pályán már röhejesen keveset eszik(Veszprém-Kecskemét-Pest(belvárossal)-Tatabánya-Győr-Veszprém,42literből,pályán végig 150körül és nem nullkilométeres motorral :D )
warwolf Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Tolerálná,hideginditva,városban kb.20 literes fogyasztással :lol: Ezt hosszú távra tervezték.... Na ez az. :blush:
Gabo Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Bakerr.....ez nemsemmi fogyi..... :) :lol: :blush: Mondjuk szerencsém van... hajnal 3 kor mikor megyek melózni nem sokan tespednek az utcán, és fél egy fele - hajnalban ismét, mikor jövök haza szintén nincs tömeg :D :D No jó az M0-t napközben járom a szabadnapokon, de csak ott 11 ből megállna ... (Igaz a szabályok betartásával! :D )
gsizoli Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Ha lentmarad a vezető oldalon az ajtónyitó gomb - érdekes mert egyenlőre csak heti 1x- kp zár nyitás után, akkor melyik egység lehet a xar az ajtóban?Motor, vagy rudazat beáll ha nem naponta használom??? Másodszorra zárás és újranyitás után oké.....
GabeszVp Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Ha lentmarad a vezető oldalon az ajtónyitó gomb - érdekes mert egyenlőre csak heti 1x- kp zár nyitás után, akkor melyik egység lehet a xar az ajtóban?Motor, vagy rudazat beáll ha nem naponta használom??? Másodszorra zárás és újranyitás után oké..... Üdv. Nekem ugyanezt csinálja, csak a bal hátsó ajtónál. De nekem nem lent marad hanem nem zárja be vagyis fent marad. Én is ezen agyaltam, de szétszedtem megmozgattam utána egy ideig jó volt aztán megint nem zár. Lehet a motor kezd megdögleni, mert nem szorul semmi. Talán jól be kéne fújkodni wd40-el minden mozgó részét meg a zárat is.
kori Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Sztem kontakthibásak szoktak lenni. Én egy B Vectra jobb hátsó zárjával szenvedtem. Amennyire tudtam szétszedtem, befujkáltam mindent kontakt tisztítóval, és egy darabig jó volt, de kb 2-3 hónap múlva megint megadta magát. Csere lett a vége. Öcsém Omiján pedig a bal első centrálzár motort kellett cserélni, mert megadta magát. A vicc az volt, hogy a gép 98-as, a kidobott motor pedig 2001-es volt. Tehát vki már cserélte, de megint behányt :blush:
opel16v Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Ha lentmarad a vezető oldalon az ajtónyitó gomb - érdekes mert egyenlőre csak heti 1x- kp zár nyitás után, akkor melyik egység lehet a xar az ajtóban?Motor, vagy rudazat beáll ha nem naponta használom??? Másodszorra zárás és újranyitás után oké..... A motor kezd szar lenni. Belül minden műanyag benne, és kikopik. Ha szétkapod (könnyű, pattintós), és befújkálod WD40-el, még elműxik egy jó darabig, nálam is már két éve így megy :blush:
gsizoli Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 A motor kezd szar lenni. Belül minden műanyag benne, és kikopik. Ha szétkapod (könnyű, pattintós), és befújkálod WD40-el, még elműxik egy jó darabig, nálam is már két éve így megy :blush: Kössz, ha melegebb lesz lekapom az ajtókárpitot azt kihalászom a fólia alól. Még jó hogy lógott a kárpit mikor vettem azt megcsináltuk, akkor kézenfekvő lett volna ez a project mindkét első ajtónál..
opel16v Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Az egész zárszerkezetet ki kell venned, így kézenfekvő, hogy azt is át kell dzsuvázni, és WD40-et annak is :blush:
Seniman Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Mondjuk szerencsém van... hajnal 3 kor mikor megyek melózni nem sokan tespednek az utcán, és fél egy fele - hajnalban ismét, mikor jövök haza szintén nincs tömeg :) :D No jó az M0-t napközben járom a szabadnapokon, de csak ott 11 ből megállna ... (Igaz a szabályok betartásával! :blush: ) Hajnali 3-tól hajnali fél egyig? :lol: Aludni is szoktál néha?
gsizoli Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Az egész zárszerkezetet ki kell venned, így kézenfekvő, hogy azt is át kell dzsuvázni, és WD40-et annak is :lol: Legalább nem azután szólsz miután a motort már megcsináltam.... :blush:
Recommended Posts