kori Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Szevasztok! Kiszúrtam már én is a kormányművet vaterán :D ez volt a legolcsóbb :D ..azért kössz. Telószám mentve...ezt külön kössz :lol: (biztos szükség lesz még rá) Amúgy sztem összeférek egy pécsi bontott omissal,csak passzoljon a cucc! Ha netán meg kell vennem belőle a BC-t és az is 2 csatis mint az enyém,akkor hol vagy ki tudja azt nekem átokosítani MV6-ról 2.5 TD-re? (Kori: képet majd rakok, csak lemosom elötte vasat,me nem nagyon láccik eredeti színe ;) :lol: és júniusban vettem...Az igazság az,hogy picit belenyúltam,nem vagyok megelégedve vele,de mindent megteszek,hogy olyan legyen amilyennek lennie kell,kicsit helyre rázom,hátha meghálálja magát a dolog.! ) Hol találtál Pécsett bontott Omit? Sztem eyszerűbb ha mindjárt olyan kijelzőt veszel ami kell. De sztem Tech2 át lehet programozni, ha ért hozzá a szerelő, de ha egy távirányítót nem tudnak ráprogramozni az autóa nem hinném, hogy a kijelző menni fog nekik :lol: Amúgy egy szürkemetál limód van? Mohácson 2 ismimnek is van Td Omija, de a motorral még egyiknek sem volt baja, inkább az adagolóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rObaLex Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Nem akarom elkiabálni,de azért remélem mocinak nincs baja,nekem váltóval volt(automata),de nagyon remélem,hogy nem lesz többé. Amúgy hamarosan viszem egy komoly diagnosztikára,és minden rendellenességet ki akarok rajta küszöbölni,ha nem sikerül,akkor megválok tőle. Adagoló...háát hidegben,melegben indul,viszont sokat fogyaszt,remélem erre is lesz gyógymód!:D ...és igen, szürke lépcsősöm van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Valamelyik nap voltatok Lánycsókon disznót vágni? Mert a Dózsa utcában a templommal szemben állt a géped. Diesel sokat eszik, akkor sztem légtömegmérő hiba ha van, vagy az adagolón kell állítani. De mi az a sok? Ha jól tudom 8 liter körül simán bevernek a dieselek. És hova viszed átnézetni? Bárba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rObaLex Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Jahh jól láttad... tényleg lenyestünk ott pár disznajt :lol: :lol: Amúgy bárban váltóval volt, Feribácsi szeret beretválgatni,nem volt más választásom(sajnos), viszont lánycsókra fogom ez alkalommal Surugli... Nahhéés bőven 10 fölött szívogat városban :D 8-9-nek örülnék,mint majom a ..... Légtömegmérőre én is gondoltam,de majd kiderül a vallatásnál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Valamelyik nap voltatok Lánycsókon disznót vágni? Mert a Dózsa utcában a templommal szemben állt a géped. Diesel sokat eszik, akkor sztem légtömegmérő hiba ha van, vagy az adagolón kell állítani. De mi az a sok? Ha jól tudom 8 liter körül simán bevernek a dieselek. És hova viszed átnézetni? Bárba? Amelyik 2.5 TD 8 liter felett eszik, ott vmi nem kerek, főleg ha manuális :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Amelyik 2.5 TD 8 liter felett eszik, ott vmi nem kerek, főleg ha manuális :D Pedig a téli időszakban folyamatos városi üzemben a 11-12-es átlag sem ritka... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Jaj Kori ,ha a mienk enne 8-9 litykót... :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsy Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Akkor nem lenne alattunk 3 liter és 210 paci :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Pedig a téli időszakban folyamatos városi üzemben a 11-12-es átlag sem ritka... Csak városban az iss sok, főleg ott, ahol te lakol Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Pedig a téli időszakban folyamatos városi üzemben a 11-12-es átlag sem ritka... Két telet iss végignyomtam a 2.5TD-vel, volt hogy egész héten csak a melóba jártam be vele, meg haza (4-5 km), mire odaértem, akkorra melegedett be rendesen, de mégsem volt 11-12 liter az átlagom. 10 körül megállt, de inkább szűken alatta. :lol: Most az MV6 ebben a "gazdaságos" bejárós üzemben, automatával kéri a 13-14 litert... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisgé Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Sziasztok! Új vagyok a fórumon, de már egy éve van egy 95'-ös Omegám (2.5V6 benzin). Mikor megvettem, hárman néztük körbe, és közel tökéletesnek tűnt, de aztán előjöttek a szorgos és kókler magyar kezek jótékony hatásai, úgyhogy egy lavór pénzt beleöntöttem még pluszban (ha lesz egyszer időm és idegrendszerem, lehet, hogy össze is írom, mennyit és mit :D ), és most már üzemképesnek mondható a járgány. Nagyon szeretem és most már nem is akarom felgyújtani. Nem tudom, hogy jó topicban járok-e, de egy kérdésem, kérésem lenne. Kellene nekem egy lelkiismeretes szerelő, aki lehetőleg nem horror áron dolgozik. Most éppen rohadt benzinszag van a kocsiban, gyaníthatóan a szívósortömítésem ment ki, mert hangja is van, főleg hidegen. A kérdés az lenne, hogy tudtok-e ajánlani valakit BP-en, aki ezt bevállalja, lehetőleg minél gyorsabban. Előre is kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 A kérdés az lenne, hogy tudtok-e ajánlani valakit BP-en, aki ezt bevállalja, lehetőleg minél gyorsabban. Előre is kösz. Őket tudom ÉN ajánlani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisgé Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Őket tudom ÉN ajánlani. Köszi, dolgoztattál is már velük? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kérdés V6-os tulajokhoz!! Hidegindítás utáni, erős alapjárat ingadozással találkoztatok már? Csak hidegindításkor csinálja, később már nem. Alapjárati motor tisztításán kívűl vmi? Thx M Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisgé Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kérdés V6-os tulajokhoz!! Hidegindítás utáni, erős alapjárat ingadozással találkoztatok már? Csak hidegindításkor csinálja, később már nem. Alapjárati motor tisztításán kívűl vmi? Thx M Nekem most is csinál néha ilyet, de a sortömítésem nem jó. Utoljára, mikor ilyet csinált, akkor a légtömegmérő mért fals adatot, valami vákumcső csúszott le. Piti kérdés, de a szűrőket nézted már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Látom tisztában vagy így a dolgokkal ( én okos fejjel gondoltam kis melegítéssel megpróbálok pixelhibákat javítani BC-n, hááát NEM ajánlom senkinek aki tapasztalatlan,hogy ilyennel kísérletezzen,drága lesz ez nekem:S ) szóval ha tudnál v.kit ajánlani aki esetleg javítja ezeket,mert 70%-os állapotból nekem sikerült 5%-ost produkálnom, egyszóval totálkárosra vertem a cuccot,de remélem még menthető egy szakavatott keze által. Ha javítás szóba jön, akkor ők tudják csinálni, igaz nem olcsón: http://www.autocomputer.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Kérdés V6-os tulajokhoz!! Hidegindítás utáni, erős alapjárat ingadozással találkoztatok már? Csak hidegindításkor csinálja, később már nem. Alapjárati motor tisztításán kívűl vmi? Thx M Fojtószelepházat pucoltad már?Ha nem akkor fullra szedd le és pucold meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omega 2.5 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Nekem is ingadozik az alapjárat hidegen. Fojtószelepházat, hogyan és mivel lehet tisztítani? Kell tömítést cserélni utána? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Köszi, dolgoztattál is már velük? Én még nem lévén kecskeméti vagyok, de Dedeó Gyula neve garancia már a klub berkein belül.Sokan ismerik, hiszen korábban a Veterán Opel klub elnöke volt, Opelrajongó igenkomoly gyűjteménnyel, köztük sok ritkasággal. Szóval már csak ezek miatt is tudom és merem ajánlani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Nekem is ingadozott, de nem tudom már mitől javult meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Nekem is ingadozik az alapjárat hidegen. Fojtószelepházat, hogyan és mivel lehet tisztítani? Kell tömítést cserélni utána? Féktisztító vagy karbi tisztító. De itt egy leírás: http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1152598350 Továbbá itt van egy kép a motor szellőzőjéről (egy kicsi és egy nagy csatlakozási pont van rajta) ez asszem a jobb hengersor mögött a hengersor végére van felcsavarozva. Múltkor azt hallottam ha az szaros akkor nem szellőzik a moci és ez is okoz szelepfedél tömítés folyást.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisgé Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Én még nem lévén kecskeméti vagyok, de Dedeó Gyula neve garancia már a klub berkein belül.Sokan ismerik, hiszen korábban a Veterán Opel klub elnöke volt, Opelrajongó igenkomoly gyűjteménnyel, köztük sok ritkasággal. Szóval már csak ezek miatt is tudom és merem ajánlani. Kösz a tippet, ma voltam ott reggel, abszolút korrektnak tűntek, és hát...eléggé meghatott a sok veterán Opel a műhelyben és környékén. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kennny Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Hello, na eszt a szép napot egy 13 as hibakódal kesztem, meg tudná nekem mondani valaki hogy ez mit jelent, nekem nincs meg a táblázatom, vagy ha tudna nekem küldeni valaki egyet nagyon meg köszöném. ÜDV! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Kösz a tippet, ma voltam ott reggel, abszolút korrektnek tűntek, és hát...eléggé meghatott a sok veterán Opel a műhelyben és környékén. :lol: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Hello, na eszt a szép napot egy 13 as hibakódal kesztem, meg tudná nekem mondani valaki hogy ez mit jelent, nekem nincs meg a táblázatom, vagy ha tudna nekem küldeni valaki egyet nagyon meg köszöném. ÜDV! Tessék,remélem kimerítő választ tudtam adni :lol: 12 Start kód 13 Lambda-szonda nincs feszültségváltozás /részvétem :D szonda csere,de 100% ra egy gyors CO ellenőrzés megmondja.És mégegy szomorú hír utángyártott szondával ne is kisérletezz,márcsak a kiosztás miatt sem 3db fehér egy fekete kábelszin van....és ha még be is tudják kötni akkor sem lesz jó !!!/ Akkor is ezt adja ki ha sortöm kifúj,vagy megreped a kipuf csonk......... Még egy kis segítség... fűtőelem tápfeszültsége: 12 V ellenállás fűtőelem: 3 - 15 Ohm (20°C) TiO2 lambdaszonda tápfeszültsége: 5 V TiO2 lambdaszonda ellenállása: szegény: > 100 000 Ohm (< 0.5 V ) dús: < 10 000 Ohm (> 3.8 V ) Lambdaszonda: Ellenőrizd a tápfeszültséget: Vegyed le a gyújtást. Húzzad ki a csatlakozót a szenzorvezetékekből. Indítsd el a motort. Mérjed meg a B csatlakozópont és a negatív akkumulátorsaru közti ellenállást. 5 V-nak kell lennie. Ha nem így van, akkor ellenőrizd a vezetékeket, majd az ECU-t. Ellenőrizd az ECU csatlakozót: Vegyed le a gyújtást. Húzd ki a csatlakozót a szenzorvezetékekből és az ECU-ból. Mérd meg az ellenállást a B, D csatlakozó és az ECU csatlakozó megfelelő pontjai között. Kisebbnek kell lenniük, mint 1 Ohm. Ha nem így van, akkor ellenőrizd a vezetékeket. Ellenőrizd az oxigén-érzékelő jelét: Kapcsolj egy oszcilloszkópot az ECU jelcsatlakozójához és a testhez. Indítsd el a motort, és várd meg, hogy felmelegedjen. Ellenőrizd a kipufogógázt. A dús keverék nagy kimenő feszültséget, a szegény keverék pedig kis kimenő feszültséget eredményez. 14 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó – alacsony feszültség 15 Hűtőfolyadék hőmérsékletjeladó – magas feszültség 16 Kopogás-jeladó 1 mérőkör 17 Kopogás-jeladó 2 mérőkör 18 Kopogás-jeladó hibás elektronika hibás 19 Hibás fordulatszám (induktív jeladó) 21 Alapjárati potméter feszültsége magas 22 Alapjárati potméter feszültsége alacsony 25 1. befecskendezőszelep feszültség alacsony 26 2. befecskendezőszelep feszültség alacsony 27 3. befecskendezőszelep feszültség alacsony 28 4. befecskendezőszelep feszültség alacsony 29 5. befecskendezőszelep feszültség alacsony 31 Nincs fordulatszám (alapban írja) 32 6. befecskendezőszelep feszültség alacsony 33 AGR feszültsége alacsony 34 AGR feszültsége magas 38 Lambda-szonda 1 – szabályozó feszültség alacsony 39 Lambda-szonda 1 – szabályozó feszültség magas 44 Lambda 1 kipufogógáz szegény 45 Lambda 1 kipufogógáz dús 46 Másodlevegő szivattyú (porszívó) feszültsége alacsony 47 Másodlevegő szivattyú (porszívó) feszültsége magas 48 Akkumulátor kapocsfeszültség alacsony 49 Akkumulátor kapocsfeszültség magas 52 Hibakód kijelző lámpa feszültség magas 53 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz alacsony 54 Üzemanyagszivattyú jelfogó kapocsfesz magas 55 Motorvezérlő elektronika csere 56 Alapjárati levegőállítás – feszültség magas 57 Alapjárati levegőállítás – feszültség alacsony 59 Szívócsőszelep 1 feszültség alacsony 61 Tankszellőzés-szelep feszültsége alacsony 62 Tankszellőzés-szelep feszültsége magas 63 Szívócsőszelep 1 feszültség magas 69 Levegő hőmérsékletjeladó – alacsony feszültség 71 Levegő hőmérsékletjeladó – magas feszültség 73 Légtömegmérő feszültség alacsony 74 Légtömegmérő feszültség magas 75 Nyomatékszabályozó feszültsége alacsony 76 Hajtómúkapcsolás hosszú 81 1. befecskendezőszelep feszültség magas 82 2. befecskendezőszelep feszültség magas 83 3. befecskendezőszelep feszültség magas 84 4. befecskendezőszelep feszültség magas 85 5. befecskendezőszelep feszültség magas 86 6. befecskendezőszelep feszültség magas 87 Klímakopresszor jelfogó – feszültség alacsony 88 Klímakopresszor jelfogó – feszültség magas 89 Lambda 2. kör nyitott 91 Lambda 2. kör feszültség magas 93 Hall jeladó feszültsége alacsony 94 Hall jeladó feszültsége magas 98 Lambda 2. kör feszültség alacsony 121 Lambda 2. kör kipufogógáz szegény 122 Lambda 2. kör kipufogógáz dús 123 Szívócsőszelep 1 blokkolt 124 Szívócsőszelep 2 blokkolt 132 AGR hibás jel 133 Szívócsőszelep 2 feszültség alacsony 134 Szívócsőszelep 2 feszültség magas 135 Kontroll-lámpa feszültség alacsony 136 ECU hibás 137 ECU hőmérséklet túl magas Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts