kori Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Itt egy cikk róla: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Ajánlom figyelmetekbe a jobb felső sarokban lévő kép alatti írást B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Ajánlom figyelmetekbe a jobb felső sarokban lévő kép alatti írást B) Az árára gondolsz, vagy az MV6 modifikációra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Az árra. Nem kicsit durva, hogy Németo-ból vitték ki ott rájottek az adók és még így is olcsóbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Az árra. Nem kicsit durva, hogy Németo-ból vitték ki ott rájottek az adók és még így is olcsóbb. Nincs benne semmi meglepő. Nézz körül ITT Nem kicsit durva! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Nincs benne semmi meglepő. Nézz körül ITT Nem kicsit durva! B) Azért ez durva..... ;) Itthoni ára..... :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Azért ez durva..... B) Itthoni ára..... ;) :blush: Erről beszélek! A kollégám mutatta ezt az oldalt. Ha nagy luxuskocsit hozol be hivatalosan, még akkor is nagyon megéri. Sajnos a "kis" autóknál a hivatalos verzió már nem nyerő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Erről beszélek! A kollégám mutatta ezt az oldalt. Ha nagy luxuskocsit hozol be hivatalosan, még akkor is nagyon megéri. Sajnos a "kis" autóknál a hivatalos verzió már nem nyerő. Egy 3.5-ös Saturn Aura alias Vectra C 3.8M........Na ez a durva...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Egy 3.5-ös Saturn Aura alias Vectra C 3.8M........Na ez a durva...... Minél nagyobb kocsit nézel, annál durvábbak az eltérések. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Január16, 2009 Megoszt Elküldve Január16, 2009 Minél nagyobb kocsit nézel, annál durvábbak az eltérések. Zsír új Audi S8 náluk 16,3milla, idehaza 2008-as, 17000km-es bemutató autó majdnem 28 milla. ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Én is nézegetem egy ideje a Caddi hátsót, de még nem találtam hozzá cuccot. Én biztos nem raknék Vauxhall hűtőrácsot, mert a környékünkön ilyen márkával a halmozottan hátrányos kisebbség becsületes tagjai mászkálnak B) A Catera belseje is dizájnos,nagyon eltalálták.Érdemes a jenki ebayen megkukkolni.Veszprémben kószált sokáig egy kanadai Catera(az újabbik)de nekem úgy rémlik,az telilámpás volt hátul.De ha nem is volt az,az biztos,hogy gyönyörű volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Csomagtérfedél is kell, mert másmilyen a lámpa formája. Sztem méretileg nem nagyon tér el a 2 lámpa, bár csak élőben merném 100% osan ezt állítani. a forma is úgy tűnik, hogy "csak" leszögletesített"... Sztem jó lenne rá... De ha komplett csomifedelet vennék, mit kezdjek a 4. harmadik féklámpával? ;) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 A Catera belseje is dizájnos,nagyon eltalálták.Érdemes a jenki ebayen megkukkolni.Veszprémben kószált sokáig egy kanadai Catera(az újabbik)de nekem úgy rémlik,az telilámpás volt hátul.De ha nem is volt az,az biztos,hogy gyönyörű volt. Hát nem tom, nekem a pioneer radió tetszik, de a felette lévő "kezelőpult" az annyira nem... A műszerek azok jobban tetszenek... az tuti B) Viszont nincs benne kijelző, csak lámpákkal jelez a felső soron... hát nem tom.... A telilámpás a B1 es segge volt odakinn.... Nekem B2-é kell(ene) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Egyetlen apróság van, ami engem igen csak zavar az omegáknál, jóó mondjuk a B1-nél annyira nem, mert azért nem mai gyerek, de pl a b2-nél, az az analóg km számláló. Nem tudom, végülis egy szakadt 14 éves kis ibizába is már digitális volt. Pedig azért egy b2 be már elég komoly és jó cuccok voltak extrába. Ha jól tévedek az omegába már elektromos volt a fordulatszám és a sebességmérő is. Ez alapján már nem lett volna nagy kunszt digitet oda rakni. Cserébe a nepperek ugyse tudják úgy összerakni az órát, hogy a számok egy sorba essenek... B) ;) :blush: Másik dolog, az x20xev-vel kapcsolatos. Hidegen, egyre idétlenebb hangok jönnek a motorból, első indításnál. Viszont ma már okom is volt gyanakodni az olajpumpára, mert igen csak csattogott egy jó darabig a hengerfejbe minden, és csak később jött meg a nyomás. Bár az olajnyomás ellenőrző lámpa fel se villant egyszer se. Akkor se mikor hidegen egy kicsit adja azt a hülye hangot. Lehet az a szelep kaki ami nem engedi el az olajat a hengerfejből mikor leállítom az autót... vagy próbálkozzak motoröblítő témával, mert koszos az olajpumpám... Várom az ötleteket! PSZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Én előbb átmosnám 3 liter petróleummal az olajleeresztés előtt ;) Elég összetett dolog mivel ez a régebbi tré olajokkal való járás eredménye lehet,de valóban az sem kizárt,hogy a nyomás szabályzó szelep adta meg magát,ami szintén a nagy korom lerakódástól adja be a derekát... Műszeres méréssel ellenőrizhető B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 A motormosó adalékok használatát nem ajánlom. Sok okból kifolyólag, több kárt tud okozni, mint hasznot B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 A nepperek a digit órát is tudják pörgetni műszerrel. Sztem próbálj meg jobb olajat használni. Biztos, hogy hidrotőke ami hidegen indítás után csattog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Nekem is sajnos már nem az igazi az olajpumpa. Sajnos ez már nem olajfüggő ebben a korban. Még tavasszal meg akarom nézni a búvárcső tömítettségét, meg a nyomásszabályzó szelepet... de sajnos ha utána sem lesz jobb a helyzet, akkor elgondolkodhatok pumpacserén. Nemhiába a közel 300e km B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Én előbb átmosnám 3 liter petróleummal az olajleeresztés előtt ;) Elég összetett dolog mivel ez a régebbi tré olajokkal való járás eredménye lehet,de valóban az sem kizárt,hogy a nyomás szabályzó szelep adta meg magát,ami szintén a nagy korom lerakódástól adja be a derekát... Műszeres méréssel ellenőrizhető B) ezt hogy és hol tudom megtenni? Nyugi opel 16V, ebbe is már bőven 200e fölött van, csak elég jó a kompresszió benne aztán nem kéne babrálni. Végül is nekem van tartalék pumpám most jut eszembe, de akkor rendelhetek simeringeket...stb, és alighanem a főtengelyt is ki kell venni meg a motort is kell talán mozdítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Végül is nekem van tartalék pumpám most jut eszembe, de akkor rendelhetek simeringeket...stb, és alighanem a főtengelyt is ki kell venni meg a motort is kell talán mozdítani... nem kell. szíjtárcsát, feszítőt, vezérlésborítást kell csak leszedni, meg a kartert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Egyetlen apróság van, ami engem igen csak zavar az omegáknál, jóó mondjuk a B1-nél annyira nem, mert azért nem mai gyerek, de pl a b2-nél, az az analóg km számláló. Nem tudom, végülis egy szakadt 14 éves kis ibizába is már digitális volt. Pedig azért egy b2 be már elég komoly és jó cuccok voltak extrába. Ha jól tévedek az omegába már elektromos volt a fordulatszám és a sebességmérő is. Ez alapján már nem lett volna nagy kunszt digitet oda rakni. Cserébe a nepperek ugyse tudják úgy összerakni az órát, hogy a számok egy sorba essenek... B) ;) :blush: Nepperek megengedik maguknak azt hogy a bömösök 3 komputerét átirassák... nem ocsó, de nem drága.. főleg azon a szinten... Én meg ellentétben veled, örülök, hogy 'analóg' az óra. A digit seni műszerfal pl megölt - képletesen. Nagyon nem jött be. és szerintem egy kis mütyür középen nem mutatna vmi jól.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Hát nem tom, nekem a pioneer radió tetszik, de a felette lévő "kezelőpult" az annyira nem... A műszerek azok jobban tetszenek... az tuti B) Viszont nincs benne kijelző, csak lámpákkal jelez a felső soron... hát nem tom.... A telilámpás a B1 es segge volt odakinn.... Nekem B2-é kell(ene) Én spec az első Catera műszerfalára gondoltam.Annál több a differencia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Én spec az első Catera műszerfalára gondoltam.Annál több a differencia. Na igen, lévén a B2 é szinte ua ;) B) Illetve a B2 nem kapott új belsőt odakinn... Mondjuk jó kérdés, hogy miért nem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Nio tényleg komplett csomifedelet kell cserélni... Ezért: B) ;) Nem a lámpák formája a gond, hanem hogy azok is bele"integrálódtak" a csomifedélbe, úgy tűnik, mint hogy nem puposodnak ki annyira mint az európai tesóké... Ez van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január17, 2009 Megoszt Elküldve Január17, 2009 Úgy látom a nagyvízen túl, pedig Opelosítani menő B) Sztem a két lámpa között egy müa burkolat lehet. Gabo lefényképeznéd az ablakmosó fuvókékat, és a mocitető azon részét, ami a fúvókák felett van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts