MalterKoma Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Azért még van mit csinálnom: Sajnos ebben a hidegben nem tudom felrakni a spoilereket :) Aaaz nagyon zsivány, ha a teteje fekete lesz!! :rolleyes: Még az oldal díszléceket színre fújatnám. Persze ha most mindenki leírná, hogy még mit csináltatna másképp... :) :)
kori Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Teteje ilyen marad. GM színkód 2007-től, és napfényben kicsit lilás. A léceken sokat gondolkodtam, de nekem bejön így, mert megtöri kicsit az autó oldalát. Hátra még jön egy Irmscher szárny, előre-hátra pedig egy-egy Steinmetz lökhárító toldat. Kipuff pedig 2x2 négyzetes vég lesz. De sztem ezek nagyrésze tavasszal, amikor nem fagyok hozzá az autóhoz. És amire rég vágytam, a pótféklámpás hátsó szélvédő is bekerült :rolleyes:
charlye Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 B.U.É.K! mindenkinek! nem tom milyen témához tartozik de ujabb meglepivel állt elö a nemrég vásárolt autom.('96 2.5td) az adagolo mágnesszelepéröl lejövö vezeték normál esetben a tüzfalon keresztül bemegy a müszerfalba (nem tudom mihez csatlakozik pont ez a gondom) onnan kijön és csatlakozik a motorblokk oldalán lévö fekete dobozba. a gond hogy ezek a kanocok a motortérbe el vannak vágva és direktbe össze vannak kötve. az elvágott vezeték másikfele bemegy rendesen a müszerfal alá de ott is szabadon van a vége(le van házilag szigetelve) és nem tudom hova lehetett bekötve. ezek egyébként fehér szinü vezetékek. korábban már felvetödött hogy lehetséges tempomatos volt az auto. esetleg annak része lehetett? nincs valakinek valami lövése mi lehetett ez? előre is kösz!
FPepe Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 B.U.É.K! mindenkinek! nem tom milyen témához tartozik de ujabb meglepivel állt elö a nemrég vásárolt autom.('96 2.5td) az adagolo mágnesszelepéröl lejövö vezeték normál esetben a tüzfalon keresztül bemegy a müszerfalba (nem tudom mihez csatlakozik pont ez a gondom) onnan kijön és csatlakozik a motorblokk oldalán lévö fekete dobozba. a gond hogy ezek a kanocok a motortérbe el vannak vágva és direktbe össze vannak kötve. az elvágott vezeték másikfele bemegy rendesen a müszerfal alá de ott is szabadon van a vége(le van házilag szigetelve) és nem tudom hova lehetett bekötve. ezek egyébként fehér szinü vezetékek. korábban már felvetödött hogy lehetséges tempomatos volt az auto. esetleg annak része lehetett? nincs valakinek valami lövése mi lehetett ez? előre is kösz! BUÉK neked is! A leállítószelepnek nincs köze a tempomathoz, inkább arra gyanakszom, valami lopásgátló funkció miatt kötögettek rá vmit, vagy egy rejtett kapcsoló, vagy valami riasztó immoreléje lehetett rákötve. A kapcsrajz szerint a mágnesszelepnek (ami a leállítást végezné) zöld színű a vezetéke, aminek fehér színű a vezetéke, az a "Solenoid valve - Injection regulation", amibe a motorvezérlőtől jön a fehér vezeték, és kijön belőle egy piros-fehér.
omi x20xew Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Köszi én is néztem ,de azt hittem hogy meguszom olcsobban.Bontóst én se szeretnék mert még használni akarom a kocsit. Tudok egyet adni gyárit,igaz kalapáccsal indul ha odacsapsz a tank aljára
charlye Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 köszönöm szépen az infot! mint kiderült arrol van szo ahogy irtad. riaszto volt az autoban és nemes egyszerüséggel igy oldották meg a kikötését. már más helyeken is találtam nyomait,ugyhogy most a maradék fölös madzagokat likvidálom hogy tisztán lássak! :rolleyes: köszi mégegyszer!BUÉK neked is! A leállítószelepnek nincs köze a tempomathoz, inkább arra gyanakszom, valami lopásgátló funkció miatt kötögettek rá vmit, vagy egy rejtett kapcsoló, vagy valami riasztó immoreléje lehetett rákötve. A kapcsrajz szerint a mágnesszelepnek (ami a leállítást végezné) zöld színű a vezetéke, aminek fehér színű a vezetéke, az a "Solenoid valve - Injection regulation", amibe a motorvezérlőtől jön a fehér vezeték, és kijön belőle egy piros-fehér.
csiziktomi Elküldve Január4, 2009 Elküldve Január4, 2009 Köszi én is néztem ,de azt hittem hogy meguszom olcsobban.Bontóst én se szeretnék mert még használni akarom a kocsit. Tudok egyet adni gyárit,igaz kalapáccsal indul ha odacsapsz a tank aljára Aha,tehát a csajozós pumpa:) Amugy mennyiért,és hol?
opel16v Elküldve Január4, 2009 Elküldve Január4, 2009 Sziasztok! B.U.É.K.! B Omega 2.0 16V 1994-es X20XEV. 16-os hibakód: kopogás jeladó 1-es hengersor. Hiába törölték visszajött a hiba. Esetleg valakinek tipp? Egy hónapja volt szelepszár szimering csere, szelepvezető, szelep csere, hengerfej felújítás, vezérműszíj csere, vízpumpa, olaj, az összes létező tömítés csere. Előre is köszi a segítséget! Lehet hogy csak meg van lazulva a blokkban, az is tud ilyen hibát generálni. Nézzétek meg a csatiját, kontaktsrpé, meg húzzátok meg.
opel16v Elküldve Január4, 2009 Elküldve Január4, 2009 Kori! Hátsó szélvédő miért nincs sötétítve? Úgy sokkal mutatósabb lenne :rolleyes:
MalterKoma Elküldve Január4, 2009 Elküldve Január4, 2009 Kori! Hátsó szélvédő miért nincs sötétítve? Úgy sokkal mutatósabb lenne :) Öööö, mondjuk mert az most rakták be??!! :rolleyes:
kori Elküldve Január4, 2009 Elküldve Január4, 2009 Kori! Hátsó szélvédő miért nincs sötétítve? Úgy sokkal mutatósabb lenne B) A gyári roló miatt nem akartam. Mert akkor az felesleges lenne, és túl sokat szívtam már vele, hogy csak bennelegyen, ráadásul sötétben tolatáskor le szoktam engedni.
charlye Elküldve Január4, 2009 Elküldve Január4, 2009 sziasztok! meg tudná valaki mondani h a 2.5td 96-os omegánal az agr szelep rosz müködése okozhatja e hogy az auto 2000 fordulat alatt nem akar rendesen huzni? köszi!
opel16v Elküldve Január5, 2009 Elküldve Január5, 2009 A gyári roló miatt nem akartam. Mert akkor az felesleges lenne, és túl sokat szívtam már vele, hogy csak bennelegyen, ráadásul sötétben tolatáskor le szoktam engedni. De így meg nem mutat olyan jól... a sötét oszlopokhoz dukálna az a sötétített üveg is B)
opel16v Elküldve Január5, 2009 Elküldve Január5, 2009 Lehet, hogy nyáron megcsináltatom B) ugyehogyugye?! ;)
Kennny Elküldve Január5, 2009 Elküldve Január5, 2009 Jo estét, van nekem egy ojan problémám hogy ki kelett hogy vegyem az aksit es az ablakok nem müködnek automatikusan, probáltam programozni öket hogy telyesen fel nyomom es ugy tartom, es ugyan azt is lefelé, persze a gyujtást is rá adtam, mi lehet a gond?
zsolesz1 Elküldve Január5, 2009 Elküldve Január5, 2009 Jo estét, van nekem egy ojan problémám hogy ki kelett hogy vegyem az aksit es az ablakok nem müködnek automatikusan, probáltam programozni öket hogy telyesen fel nyomom es ugy tartom, es ugyan azt is lefelé, persze a gyujtást is rá adtam, mi lehet a gond? teljesen le-kis kattanás,teljesen fel-kis kattanás.alsó-felső végálláson pár másodpercig tartani kell(kis kattanás) B)
andrew Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Hali, nincs valakinek elfekvőben két ilyen műanyagja? (látod Malter, saját kép B) )
Kennny Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 teljesen le-kis kattanás,teljesen fel-kis kattanás.alsó-felső végálláson pár másodpercig tartani kell(kis kattanás) B) Hello, köszi de pont igy probáltam én is de sehogy sem akart egyik sem a 4 közül, de azért még probálkozom csütörtökön, mert csak akkor végez a festö. ÜDV!
kori Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Elég felhúzott állásban felfelé irányba nyomva tartani a gombot. Ha teljes csönd van, még kattanást is kellene hallanod a programozáskor. Esetleg próbáld meg mégegyszer leszedni az akkut.
psz Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Helló! Hát végül is mindkét oldalt az első lengőkar első szilentet cserélnem kell, mert hát elég gatya. Hát azt szeretném tudni. hogy milyet érdemes venni bele, amit nem kell 10-20 ezer után megint cserélni?
MalterKoma Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Hali, nincs valakinek elfekvőben két ilyen műanyagja? (látod Malter, saját kép :lol: ) Látom hát :blush: :D B) ;)
MalterKoma Elküldve Január6, 2009 Elküldve Január6, 2009 Remélem ez itt nem OFF: Faceliftes Omega gyári, ötküllős 17"-os felnije eladó. Nagyon szép állapotban, nem volt javítva. Gumi nélkül. Komolytalanok kíméljenek, érdeklődni itt vagy mailben. Ilyen:
opel16v Elküldve Január7, 2009 Elküldve Január7, 2009 Hát végül is mindkét oldalt az első lengőkar első szilentet cserélnem kell, mert hát elég gatya. Hát azt szeretném tudni. hogy milyet érdemes venni bele, amit nem kell 10-20 ezer után megint cserélni? Vagy gyári, vagy a szilentblokk kft-től itt Pesterzsébeten. Ha rákeresel a neten, megtalálod. B) Fontos: cseréld mind a 4 lengőkar szilentet egyszerre! ezen nem érdemes spórolni, mivel a hátsók is ki vannak már lágyulva, ha egyidősek az elsővel, és így hamar tönkremegy újra az első!
Recommended Posts