Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azért még van mit csinálnom:

Sajnos ebben a hidegben nem tudom felrakni a spoilereket :)

Aaaz nagyon zsivány, ha a teteje fekete lesz!! :rolleyes:

Még az oldal díszléceket színre fújatnám. Persze ha most mindenki leírná, hogy még mit csináltatna másképp... :) :)

Elküldve

Teteje ilyen marad. GM színkód 2007-től, és napfényben kicsit lilás. A léceken sokat gondolkodtam, de nekem bejön így, mert megtöri kicsit az autó oldalát. Hátra még jön egy Irmscher szárny, előre-hátra pedig egy-egy Steinmetz lökhárító toldat. Kipuff pedig 2x2 négyzetes vég lesz. De sztem ezek nagyrésze tavasszal, amikor nem fagyok hozzá az autóhoz. És amire rég vágytam, a pótféklámpás hátsó szélvédő is bekerült :rolleyes:

Elküldve

B.U.É.K! mindenkinek! nem tom milyen témához tartozik de ujabb meglepivel állt elö a nemrég vásárolt autom.('96 2.5td) az adagolo mágnesszelepéröl lejövö vezeték normál esetben a tüzfalon keresztül bemegy a müszerfalba (nem tudom mihez csatlakozik pont ez a gondom) onnan kijön és csatlakozik a motorblokk oldalán lévö fekete dobozba. a gond hogy ezek a kanocok a motortérbe el vannak vágva és direktbe össze vannak kötve. az elvágott vezeték másikfele bemegy rendesen a müszerfal alá de ott is szabadon van a vége(le van házilag szigetelve) és nem tudom hova lehetett bekötve. ezek egyébként fehér szinü vezetékek. korábban már felvetödött hogy lehetséges tempomatos volt az auto. esetleg annak része lehetett? nincs valakinek valami lövése mi lehetett ez? előre is kösz!

Elküldve
B.U.É.K! mindenkinek! nem tom milyen témához tartozik de ujabb meglepivel állt elö a nemrég vásárolt autom.('96 2.5td) az adagolo mágnesszelepéröl lejövö vezeték normál esetben a tüzfalon keresztül bemegy a müszerfalba (nem tudom mihez csatlakozik pont ez a gondom) onnan kijön és csatlakozik a motorblokk oldalán lévö fekete dobozba. a gond hogy ezek a kanocok a motortérbe el vannak vágva és direktbe össze vannak kötve. az elvágott vezeték másikfele bemegy rendesen a müszerfal alá de ott is szabadon van a vége(le van házilag szigetelve) és nem tudom hova lehetett bekötve. ezek egyébként fehér szinü vezetékek. korábban már felvetödött hogy lehetséges tempomatos volt az auto. esetleg annak része lehetett? nincs valakinek valami lövése mi lehetett ez? előre is kösz!

BUÉK neked is!

A leállítószelepnek nincs köze a tempomathoz, inkább arra gyanakszom, valami lopásgátló funkció miatt kötögettek rá vmit, vagy egy rejtett kapcsoló, vagy valami riasztó immoreléje lehetett rákötve. A kapcsrajz szerint a mágnesszelepnek (ami a leállítást végezné) zöld színű a vezetéke, aminek fehér színű a vezetéke, az a "Solenoid valve - Injection regulation", amibe a motorvezérlőtől jön a fehér vezeték, és kijön belőle egy piros-fehér.

Elküldve

Köszi én is néztem ,de azt hittem hogy meguszom olcsobban.Bontóst én se szeretnék mert még használni akarom a kocsit.

Tudok egyet adni gyárit,igaz kalapáccsal indul ha odacsapsz a tank aljára 4076_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Elküldve

köszönöm szépen az infot! mint kiderült arrol van szo ahogy irtad. riaszto volt az autoban és nemes egyszerüséggel igy oldották meg a kikötését. már más helyeken is találtam nyomait,ugyhogy most a maradék fölös madzagokat likvidálom hogy tisztán lássak! :rolleyes: köszi mégegyszer!

BUÉK neked is!

A leállítószelepnek nincs köze a tempomathoz, inkább arra gyanakszom, valami lopásgátló funkció miatt kötögettek rá vmit, vagy egy rejtett kapcsoló, vagy valami riasztó immoreléje lehetett rákötve. A kapcsrajz szerint a mágnesszelepnek (ami a leállítást végezné) zöld színű a vezetéke, aminek fehér színű a vezetéke, az a "Solenoid valve - Injection regulation", amibe a motorvezérlőtől jön a fehér vezeték, és kijön belőle egy piros-fehér.

Elküldve
Köszi én is néztem ,de azt hittem hogy meguszom olcsobban.Bontóst én se szeretnék mert még használni akarom a kocsit.

Tudok egyet adni gyárit,igaz kalapáccsal indul ha odacsapsz a tank aljára 4076_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Aha,tehát a csajozós pumpa:) Amugy mennyiért,és hol?

Elküldve
Sziasztok! B.U.É.K.! B Omega 2.0 16V 1994-es X20XEV. 16-os hibakód: kopogás jeladó 1-es hengersor. Hiába törölték visszajött a hiba. Esetleg valakinek tipp? Egy hónapja volt szelepszár szimering csere, szelepvezető, szelep csere, hengerfej felújítás, vezérműszíj csere, vízpumpa, olaj, az összes létező tömítés csere. Előre is köszi a segítséget!

Lehet hogy csak meg van lazulva a blokkban, az is tud ilyen hibát generálni. Nézzétek meg a csatiját, kontaktsrpé, meg húzzátok meg.

Elküldve
Kori! Hátsó szélvédő miért nincs sötétítve? Úgy sokkal mutatósabb lenne B)

A gyári roló miatt nem akartam. Mert akkor az felesleges lenne, és túl sokat szívtam már vele, hogy csak bennelegyen, ráadásul sötétben tolatáskor le szoktam engedni.

Elküldve

sziasztok! meg tudná valaki mondani h a 2.5td 96-os omegánal az agr szelep rosz müködése okozhatja e hogy az auto 2000 fordulat alatt nem akar rendesen huzni? köszi!

Elküldve
A gyári roló miatt nem akartam. Mert akkor az felesleges lenne, és túl sokat szívtam már vele, hogy csak bennelegyen, ráadásul sötétben tolatáskor le szoktam engedni.

De így meg nem mutat olyan jól... a sötét oszlopokhoz dukálna az a sötétített üveg is B)

Elküldve

Jo estét, van nekem egy ojan problémám hogy ki kelett hogy vegyem az aksit es az ablakok nem müködnek automatikusan, probáltam programozni öket hogy telyesen fel nyomom es ugy tartom, es ugyan azt is lefelé, persze a gyujtást is rá adtam, mi lehet a gond?

Elküldve
Jo estét, van nekem egy ojan problémám hogy ki kelett hogy vegyem az aksit es az ablakok nem müködnek automatikusan, probáltam programozni öket hogy telyesen fel nyomom es ugy tartom, es ugyan azt is lefelé, persze a gyujtást is rá adtam, mi lehet a gond?

teljesen le-kis kattanás,teljesen fel-kis kattanás.alsó-felső végálláson pár másodpercig tartani kell(kis kattanás) B)

Elküldve
teljesen le-kis kattanás,teljesen fel-kis kattanás.alsó-felső végálláson pár másodpercig tartani kell(kis kattanás) B)

Hello, köszi de pont igy probáltam én is de sehogy sem akart egyik sem a 4 közül, de azért még probálkozom csütörtökön, mert csak akkor végez a festö.

ÜDV!

Elküldve

Elég felhúzott állásban felfelé irányba nyomva tartani a gombot. Ha teljes csönd van, még kattanást is kellene hallanod a programozáskor. Esetleg próbáld meg mégegyszer leszedni az akkut.

Elküldve

Helló!

Hát végül is mindkét oldalt az első lengőkar első szilentet cserélnem kell, mert hát elég gatya. Hát azt szeretném tudni. hogy milyet érdemes venni bele, amit nem kell 10-20 ezer után megint cserélni?

Elküldve

Remélem ez itt nem OFF:

Faceliftes Omega gyári, ötküllős 17"-os felnije eladó. Nagyon szép állapotban, nem volt javítva. Gumi nélkül. Komolytalanok kíméljenek, érdeklődni itt vagy mailben.

Ilyen:

33554_1231281362.jpg

33554_1231281378.jpg

Elküldve
Hát végül is mindkét oldalt az első lengőkar első szilentet cserélnem kell, mert hát elég gatya. Hát azt szeretném tudni. hogy milyet érdemes venni bele, amit nem kell 10-20 ezer után megint cserélni?

Vagy gyári, vagy a szilentblokk kft-től itt Pesterzsébeten. Ha rákeresel a neten, megtalálod. B)

Fontos: cseréld mind a 4 lengőkar szilentet egyszerre! ezen nem érdemes spórolni, mivel a

hátsók is ki vannak már lágyulva, ha egyidősek az elsővel, és így hamar tönkremegy újra

az első!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.