Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hello!Én nem szedtem még szét, de szerintem ugyan úgy jön le mint a másik oldal... le kell pattintani, és ott lesznek a csavarok meg a többi, azt a sonka formájú b@szásról beszélek, olyan mint amin a légszák meg a gyerek üléses képecske van. :rolleyes:

Bár nem tudom, de ha vársz egy kicsit míg meg reggelizek kimegyek és megnézem... :)

Addig is pacsek

Hello, kösz a segitséget, nagy nehezen sikerult ki operálni onnan a kapcsolot es a ledeket is ki cseréltem kékek-re belöle, csak valahol az egész cuc tiszta kontakt hiba, van hogy magátol fel gyulad a belsö vilagitás, meg ojan is hogy be kapcsolom a helyzetjelzöt oszt nem megyen semmi, de ha meg mozgatom az egészet minden megyen jol, majd szét szedem még 1X tejesen az egészet oszt valamit csinálok vele hogy ne legyen anyira kontakthibas.

UDV!, es MINDENKINEK BOLDOG KARACSONYT!!

Elküldve
:rolleyes: Meg történt...állandó tápot kap, most működik, bár nem kapcsol ki, ha leállítom a gyújtást,de megy nélküle is!

Köszike a segítséget!

Másik kérdés: (bosszant) hogy ha ablakot akarok mosni, akkor fél óra míg fől ér a mosószer, de ez idő alatt dolgozik az ablak törlő...na ez karcolja az üveget mint állat, főleg, ha koszos...fater omija is ilyen volt, tipus hiba nem tudom, de már tiszta karc az üvegem. Ötlet, hogyan lehetne ezt megszüntetni?

Hallottatok már olyanról, hogy a szélvédőre kell kenni, rakni, és a karcokat eltünteti?Mert ha igen akkor írjátok meg a nevét :) Kellene ilyen cucc...

Mindenkinek boldog karácsonyt!

Én kicseréltem a motort,azóta sirály /2600Ft/

Szélvédő polír, colgate white fogkrém csodákat tesz a karcokkal :)

Elküldve

sziasztok! lenne egy technikai kérdésem: meg tudná valaki mondani hogy a 2.5td bmw motoros omegának hány fok az előtöltése a felső holtponton?

Elküldve
sziasztok! lenne egy technikai kérdésem: meg tudná valaki mondani hogy a 2.5td bmw motoros omegának hány fok az előtöltése a felső holtponton?

biszti,hogy hozzá akarsz nyúlni az adagolóhoz? :) mit produkál a verda?-ha nem vagyok indiszkrét :rolleyes:

Elküldve

azon már tul vagyunk h hozzányultunk. muszáj volt mivel már nagyon szar volt. menni ment a gép csak melegen már iszonyu nehezen indult. most indul de nem megy rendesen és az adagolofedélen már nincs hova álitani.az a gond hogy az elözö tulaj valszeg elálitott mindent azért h müködjön egyáltalán. szar volt az adagoloelem azt cseréltük ki. az adagolosnak miután fel lett javitva vissza kelett állitani a fedélen mert folyamatosan nyomta be az anyagot. a szerelö szerint még most is tul sokat kap azért nem akar 2000 alatt rendesen menni.(ahogy nagyobbat nyomsz betorpan). jelenleg 70 fokon van az előtöltés és állitolag 0-16 fok között kéne alaphelyzetben lennie. a hibakod is a 34-es ami az "befecskendező időzités hatáskörön kivül". nagyjábol ennyi. ugyhogy ha valaki tud technikai infot az nagy segitség lenne!

biszti,hogy hozzá akarsz nyúlni az adagolóhoz? :) mit produkál a verda?-ha nem vagyok indiszkrét :rolleyes:
Elküldve
a hibakod is a 34-es ami az "befecskendező időzités hatáskörön kivül". nagyjábol ennyi. ugyhogy ha valaki tud technikai infot az nagy segitség lenne!

Nem akarlak elkeseríteni, de sohasem lesz jó. Ugyanez volt nálam is (meg sokaknál), qrva 34-es hiba adagoló felújítás után. Hol alul nem ment, hol a felső tartományban, máskor meg alacsony, se magas fordulaton, bárhová állították a HDK-t. Amikor ment, akkor eltűntek a mögöttem jövők a füstben :rolleyes:

Pedig nem egy leélt vasam volt. Csere. Új. Utána hibátlan lett. Még több mint egy évig használtam, hidegen-melegen benzineseket megszégyenítően indult, hibátlan volt... :)

Elküldve
azon már tul vagyunk h hozzányultunk. muszáj volt mivel már nagyon szar volt. menni ment a gép csak melegen már iszonyu nehezen indult. most indul de nem megy rendesen és az adagolofedélen már nincs hova álitani.az a gond hogy az elözö tulaj valszeg elálitott mindent azért h müködjön egyáltalán. szar volt az adagoloelem azt cseréltük ki. az adagolosnak miután fel lett javitva vissza kelett állitani a fedélen mert folyamatosan nyomta be az anyagot. a szerelö szerint még most is tul sokat kap azért nem akar 2000 alatt rendesen menni.(ahogy nagyobbat nyomsz betorpan). jelenleg 70 fokon van az előtöltés és állitolag 0-16 fok között kéne alaphelyzetben lennie. a hibakod is a 34-es ami az "befecskendező időzités hatáskörön kivül". nagyjábol ennyi. ugyhogy ha valaki tud technikai infot az nagy segitség lenne!

Hívd fel szívesen ad tanácsot telefonon keresztül is,minden ami diesel,de adagoló kérdésben verhetettlen az ember :rolleyes:

Az országban ö a legjobb.... Matyóka László. Elérhetőség, 2161 Csomád, Kossuth Lajos u. 21.

Tel.: 06-28- 366-674.Mob:0670/3865339

Elküldve

és mégis hol és mennyiért lehet hozzájutni? csak az uj a jo? és ha kicseréltem akkor már nem kell állogatni? legalább már el tudok indulni valamilyen irányba:)

Nem akarlak elkeseríteni, de sohasem lesz jó. Ugyanez volt nálam is (meg sokaknál), qrva 34-es hiba adagoló felújítás után. Hol alul nem ment, hol a felső tartományban, máskor meg alacsony, se magas fordulaton, bárhová állították a HDK-t. Amikor ment, akkor eltűntek a mögöttem jövők a füstben :rolleyes:

Pedig nem egy leélt vasam volt. Csere. Új. Utána hibátlan lett. Még több mint egy évig használtam, hidegen-melegen benzineseket megszégyenítően indult, hibátlan volt... :)

Elküldve

köszönöm szépen! megprobálom bár gondolom már csak 5.-e után érem el:(

Hívd fel szívesen ad tanácsot telefonon keresztül is,minden ami diesel,de adagoló kérdésben verhetettlen az ember :rolleyes:

Az országban ö a legjobb.... Matyóka László. Elérhetőség, 2161 Csomád, Kossuth Lajos u. 21.

Tel.: 06-28- 366-674.Mob:0670/3865339

Elküldve
Utasként,egyelőre köszi de kihagynám :rolleyes:

Hát jobb 1 is van a világon.. megaztán ebből könnyebb építeni egy medencéset... :) :)

Elküldve

itt már körülnéztem! az az igazság hogy a további problémák elkerülése végett inkább uj kéne! ma tudtam meg hogy ezekez az adagolokat igazán csak probapadon lehet belőni felujitás után(állitolag). a szerelő aki levette nem tom mivel lőtte be de a stroboszkop 65-70 fokos előtöltést mutat ami sokak szerint qva sok!? nálam már nem az ár számit csak lenne egy normális "pék aki kenyeret is tud sütni ugy hogy azt meg is lehessen enni" ha értitek mire gondolok! kicserélik az alkatrészt leveszik a NAGY lovét aztán az "aproságokkal" meg ba....akodj te! vagy meg kell szokni mert szerinte ez igy jó!!! HUHHH!!! :rolleyes: :)

adagolót itt is láthatsz (BMw525TDS): www.formex.hu/
Elküldve
és mégis hol és mennyiért lehet hozzájutni? csak az uj a jo? és ha kicseréltem akkor már nem kell állogatni? legalább már el tudok indulni valamilyen irányba:)

Nekem a szerelő rendelte, beszereléssel, beállítással együtt + volt egy olajcserém iss, így fizettem 170e-t + előtte az adagoló felújításom került 60e-be...

Még most iss sírok, kimondani ezeket a számokat. :rolleyes: Sokan ezért kísérleteznek inkább a meglévő adagolófedél állításával, aztán bontott adagolófedél beépítéssel, de 10-ből 1 jó, az iss ki tudja meddig...

A szerelő sümegi, ha érdekel megadom elérhetőségét. Egy másik Omegás cimbim irányított hozzá anno...

Elküldve
nálam már nem az ár számit csak lenne egy normális "pék aki kenyeret is tud sütni ugy hogy azt meg is lehessen enni" ha értitek mire gondolok! kicserélik az alkatrészt leveszik a NAGY lovét aztán az "aproságokkal" meg ba....akodj te! vagy meg kell szokni mert szerinte ez igy jó!!! HUHHH!!! :rolleyes: :)

Aki felújította az adagolómat, ő iss állítgatta ide-oda, stroboszkóppal, anélkül, kiskalapáccsal, nagykalapáccsal, célszerszámmal, de sose lett jó.

Elvittem Sümegre, hogy állítsanak rajta, mondtam már nincs vesztenivalóm, de mondta a srác, hogy ezen nincs mit állítani, kuka...

Nagylevegőt vettem, megnéztük, vmi olasz utángyártott került bele. Nem tudom meddig bírja, azóta eladtam, de bő egy évig hibátlan volt.

Öröm volt indítani, főleg ha más Dízeles Omegással indítottunk, ők még mindig köszörültek, én már rég elindultam... :)

Ő lenne az ugyebár

33554_1230581912.jpg

Elküldve

valszeg igazad van! amugy hol és menyiért vetted a fedelet?

Aki felújította az adagolómat, ő iss állítgatta ide-oda, stroboszkóppal, anélkül, kiskalapáccsal, nagykalapáccsal, célszerszámmal, de sose lett jó.

Elvittem Sümegre, hogy állítsanak rajta, mondtam már nincs vesztenivalóm, de mondta a srác, hogy ezen nincs mit állítani, kuka...

Nagylevegőt vettem, megnéztük, vmi olasz utángyártott került bele. Nem tudom meddig bírja, azóta eladtam, de bő egy évig hibátlan volt.

Öröm volt indítani, főleg ha más Dízeles Omegással indítottunk, ők még mindig köszörültek, én már rég elindultam... :rolleyes:

Ő lenne az ugyebár

33554_1230581912.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.