Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Ezt nem átpapírozásnak hívják? :?: :roll:

De.

Mostmár én is utánanéztem, csak múzeális jellegűnél lehet ilyet. De még ott is lehet buktató.

Lehetőségeim, ha az ügyvéd nem tud mentességet szerezni a regadóhoz:

1. Eladom Angliában. (annyit itt is kapnék érte alkatrésznek, és nem kell útiktgre fordítanom semmit) Ezesetben párszáz ezerrel nem sokra megyek.

2. Veszek páraszázért egy hasonlót, ami lepukkant, de átpakolni ezt azt hatalmas meló, és az nem lesz jobbkormányos. Mer nekem pont az teccik benne... Meg sokkal óccsóbb sem lenne.

3. Kifizetem a regadót. Ouch.... Na úgy lesz 1 millió 200 ezerben az autó. Egyedi lesz, az tuti, de nem eladható, hacsak nem egy olyan barom izgul rá mint én. De úgyis megtartanám...

:) :) :)

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal évekkel ezelőtt betiltották.

Story:

Uncsitesóm férje néhány évvel ezelőtt megborította az Audiját(80 avant)

Lebucskázott egy töltésen vele, az autó a használhatatlanságig összetört a vezetőjével együtt, aki a mai napig deréktól lefelé béna.

Az autót egy bócsai bontós vette meg 300e.-ért, majd nem sokkal később itt Kecskeméten láttam először olyan állapotában mint amit a borulás után mutatott, majd szinte új volt.Loptak, vagy hoztak hozzá egy másik verdát, és már kész is.Szóval számomra ez a megoldás gerinctelen volt.Nem jobb, mint a három részből összerakott autó. :evil:

Link to comment
Megosztás:

Még nem sikerült... Én a mai napig brit állandó címmel rendelkezem, mo-on pedig csak turista vagyok. :?

Eszerint hazatelepülésem esetén, ha a nyilvántartás szerint is ki vagyok települve (márpedig én anno bejelentettem kivándorlásomat, vissza is vonták a személyim ezért) akkor elképzelhető hogy menni fog a dolog. persze még így sem tuti.

Link to comment
Megosztás:

Nekem mondod??? Az itt - többek között - a gond, hogy bármit intéznél, mindent megtesznek, hogy elhajtsanak. Az optimális ügyintézés úgy nézne ki, hogy az adott ügyintéző mindent elkövetne érted, hogy megtalálja a (sokszor egyetlen) járható utat. Álom. Ehelyett simán azt mondják minden nem egyértelmű esetre, hogy "nem lehet". Ennek egyszerű az oka. Kevesebbet kell dolgozniuk, és semmi következménye sincs, ha hibáznak. Ez van. De ha ügyvéd vagy, akkor egy fokkal komolyabban vesz mindenki.

Link to comment
Megosztás:

Rossz hír. 95% hogy nem fog menni. Még valamit megpróbálunk, de jogi státuszát tekintve a regisztrációs adó nem adó, hanem díj. :)

Ráadásul a visszatelepülésem sem egyszerű. Minden papírommal, akvi kivonattal 4 kérelmet kell kitöltenem a BM felé, ami alapján eldöntik (!) hogy visszatelepülhetek-e. (Nem vagyok e közveszélyes stb...)

Lehet hogy visszaköltözöm a picsába. Már egyszer elhajtottak, a történetet ismeritek. Semmi kedvem az egészhez...

Link to comment
Megosztás:

Végre ma először eljutottam a csepeli bontóba. Sajnos ezüstmetál hátsóajtójuk nem volt, de személyes kérésre adtak egy db hátsó fejtámlát és egy maréknyi kis müa. vakdugót és bolhákat,igaz utóbbikat egy tízperces rábeszélés után szedték csak ki,mert ezeket az alkatrészeket ők nem tartják fontosnak és mindig kidobálják. Pedig a V6-os motor tetjén lévő vakdugóknak darabja 1200 forint.

Greg! Most bontanak egy jobbkormányos b omit, mikor megláttam csodálkoztam is hogy hol a kormány? Csak miután hazaértem egy rakás cucc eszembe jutott amit még hozhattam volna. Na majd legközelebb.

Ui: azt hittem sokkal nagyobb területü a bontó. És annyira megörültem a fejtámlának hogy a klobbos kedvezményemet már ki sem használtam.

Link to comment
Megosztás:

Egyenlőre akarok kompressziót méretni. Azután pedig le kell tárgyalni a szervízzel hogy mennyit kérnek a munkáért, mert lehet hogy megcsinálom magam, de a vezérlés beállítását azért valszínű rájuk bízom, csak az a baj hogy 40km a szervíz és ebben az esetben trélerrel kell bevinnem. Ha van vmi konkrét azonnal leírom. Más: tegnap este hazafelé menet beszptunk az idővel. Akkora oldalszéllel jött a hőzápor hogy sokszor az orromig alig láttam( azért mosz láttam igazi előnyét a xenonnak), majd mikor abbamaradt a hóesés maradt a szél és a jeges utak. Volt hogy egy fél sávnyit odébblökött a szél. De a legrosszabb az volt hogy Paksnál volt két baleset is, szerencsére időben bemondta a rádió, de át kellett mennem földvárnál az alföldre, arra pedig már rég jártam, így néha elég tanácstalan voltam merre is megy az út.

Link to comment
Megosztás:

Hát elég későn találtál haza!!!!

Nem kellett volna annyit az asztalon táncolni, akorr időben felkeltél volna és időben hazaérsz :!: :twisted:

Nem kellett volna kidölni két vodkanarancstól és akkor lett volna ki figyelmeztessen eme apróságokra :)

Más: most kértem árajánlatot az opeltől és csak a munkadíj 132e kompletten a szerelés min 300e ft. Csak azt nem értem miért akarják a 6ekm-es vezérműszíjat a kukába dobni? Azt pedig még véletlenül sem említették hogy ha síkköszörülik a hengerfejet akkor vastagabb tömítést kell felrakni. ezekután marad a sufnituning, de azért a vezérlés összerakását rájuk bízom.

Link to comment
Megosztás:

kori ha minimális a köszörülés jó a gyári tömités két sikbahuzást is elvisel honnan ez a másik tömités duma 1,2 ttized max de lehet hogy elég 5 század is a munkadij sok. mért? becsiszolják érte a szelepeket is meg raknak uj szelepvezetőket meg uj szimeringeket még akkor is sok ennyiért jó bontott motor van kecskeméten 40.000km van benne és az ára 250 papirokkal

a reál ár 50.000 a kéz + alkatrész

keress meg privátba a többit ledumáljuk jó

Link to comment
Megosztás:

kori ha minimális a köszörülés jó a gyári tömités két sikbahuzást is elvisel honnan ez a másik tömités duma 1,2 ttized max de lehet hogy elég 5 század is a munkadij sok. mért? becsiszolják érte a szelepeket is meg raknak uj szelepvezetőket meg uj szimeringeket még akkor is sok ennyiért jó bontott motor van kecskeméten 40.000km van benne és az ára 250 papirokkal

a reál ár 50.000 a kéz + alkatrész

keress meg privátba a többit ledumáljuk jó

jaja.,

A V6 os motort nem szabad sikköszörülni!!

mert kicsi lesz az égéstér, máshol lesz a vezérlés!

stb.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.