Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv Mindenkinek

Nem tud valaki olyan embert aki tud programozni omega computert? Szakszervízen kívül... Illetve hogy működik ez a dolog ,mert nekem azt rebesgeti a szerelő ,hogy kell hozzá valami szakszervízes hozzáférés az adatbázishoz...

Előre is köszi

Üdv Dani

Elküldve

Kollégám érdeklődött előbb telefonon,hogy a B Omegájában az autómata váltókar mellett mi az a hópihés kapcsoló.

Mondtam neki,hogy téli fokozat. :lol:

Van erről valami rendes leírás valahol? :lol:

Elküldve

Sziasztok....

Segítséget szeretnék kérni egy hozzáértőtől!

96 évvégi (X25XE) Omega B 2.5 V6 kombim van, és szétment a digit klímakompresszor csapágy, ami a szíjjnál van elől.

Mivel ez Kárpátalján történt, be vittem egy ottani ismerősöm szerelőjéhez.

Nem volt más megoldás, kiiktatta egy rövidebb szíjjal a klímakompresszort, és mivel arrafelé elég szegényes az anyag ellátás nem volt minden méret a szíjjból az autósboltba, ami volt az meg nem ment rá (a kisebb szíj), ezért kicserélte a feszítőtárcsát egy Mercédesz tárcsára mert az kisebb volt. (Hozzáteszem...mindez szombat délután történt, mikor minden autósbolt, lassan bezár.)

Vissza is jöttem vele Pestre, (az ECO gombot nyomtam be így ugye nem müxik a klíma) nem volt semmi probléma simám ment a gép.

Az lenne kérdés, hogy kilehetcseréni a csapágyat benne, vagy komplett klímakompresszort kell beszereznem?

Az utóbbi elég húzos árban van ahogy keresgéltem(80-100 ezer)

Igaz azt mondta ráérek vele nyárig, csak bene kapcsoljam a klímát.....csak engem idegesít hogy nem tökéletes a gép.

Előre is köszi a segítséget!

Elküldve
Kollégám érdeklődött előbb telefonon,hogy a B Omegájában az autómata váltókar mellett mi az a hópihés kapcsoló.

Mondtam neki,hogy téli fokozat. :lol:

Van erről valami rendes leírás valahol? :lol:

Szia

Én úgytudom hogy kipörgés gátló.....télen indulásnál.

Elküldve
Sziasztok....

Segítséget szeretnék kérni egy hozzáértőtől!

96 évvégi (X25XE) Omega B 2.5 V6 kombim van, és szétment a digit klímakompresszor csapágy, ami a szíjjnál van elől.

Mivel ez Kárpátalján történt, be vittem egy ottani ismerősöm szerelőjéhez.

Nem volt más megoldás, kiiktatta egy rövidebb szíjjal a klímakompresszort, és mivel arrafelé elég szegényes az anyag ellátás nem volt minden méret a szíjjból az autósboltba, ami volt az meg nem ment rá (a kisebb szíj), ezért kicserélte a feszítőtárcsát egy Mercédesz tárcsára mert az kisebb volt. (Hozzáteszem...mindez szombat délután történt, mikor minden autósbolt, lassan bezár.)

Vissza is jöttem vele Pestre, (az ECO gombot nyomtam be így ugye nem müxik a klíma) nem volt semmi probléma simám ment a gép.

Az lenne kérdés, hogy kilehetcseréni a csapágyat benne, vagy komplett klímakompresszort kell beszereznem?

Az utóbbi elég húzos árban van ahogy keresgéltem(80-100 ezer)

Igaz azt mondta ráérek vele nyárig, csak bene kapcsoljam a klímát.....csak engem idegesít hogy nem tökéletes a gép.

Előre is köszi a segítséget!

Elküldve
Ha ránézel, már meg is látod a lehetőséget :lol:

Hát elnézegethetem én örökké csak hát mivel nem vok Uri Geller így kétlem hogy történne valami változás :lol:

Elküldve
Szia

Én úgytudom hogy kipörgés gátló.....télen indulásnál.

Én meg úgy tudom hogy téli program ahogy Tomi is írta (a kipörgésgátló ha van is B Omiban, szvsz nem kikapcsolható, bár ha úgy vesszük végülis azta funkciót látja el ez is). A kézikönyv annyit ír róla hogy ha benyomod akkor az autó harmadikban fog elindulni, és asszem talán korábban fel is váltogat, valamint automatikusan kikapcsol 80km/h-s sebességnél.

Elküldve
Sziasztok....

Segítséget szeretnék kérni egy hozzáértőtől!

96 évvégi (X25XE) Omega B 2.5 V6 kombim van, és szétment a digit klímakompresszor csapágy, ami a szíjjnál van elől.

Mivel ez Kárpátalján történt, be vittem egy ottani ismerősöm szerelőjéhez.

Nem volt más megoldás, kiiktatta egy rövidebb szíjjal a klímakompresszort, és mivel arrafelé elég szegényes az anyag ellátás nem volt minden méret a szíjjból az autósboltba, ami volt az meg nem ment rá (a kisebb szíj), ezért kicserélte a feszítőtárcsát egy Mercédesz tárcsára mert az kisebb volt. (Hozzáteszem...mindez szombat délután történt, mikor minden autósbolt, lassan bezár.)

Vissza is jöttem vele Pestre, (az ECO gombot nyomtam be így ugye nem müxik a klíma) nem volt semmi probléma simám ment a gép.

Az lenne kérdés, hogy kilehetcseréni a csapágyat benne, vagy komplett klímakompresszort kell beszereznem?

Az utóbbi elég húzos árban van ahogy keresgéltem(80-100 ezer)

Igaz azt mondta ráérek vele nyárig, csak bene kapcsoljam a klímát.....csak engem idegesít hogy nem tökéletes a gép.

Előre is köszi a segítséget!

Komplett fel lehet újítani elvileg... keresd meg itt skyrangr kartársat, ő Pécsen csinál ilyeneket, biztos tud legalább tanáccsal segíteni!

Hát elnézegethetem én örökké csak hát mivel nem vok Uri Geller így kétlem hogy történne valami változás :lol:

Nézz rá a kampóra, ami az oszlopon van... látsz rajta két torxfejű csavart. Na ott kell állítani... kilazítod-állítod-visszahúzod :lol:

Elküldve

Mélyen tisztelt kar,ill.sorstársak!

Az a helyzet ,hogy rakodtam egy picit és akad egy két omi cucc ami nekem felesleges lett,gondoltam közkincsé teszem hátha kell valakinek pici pénzsegély cserébe.

a következők vannak :kilométeróra,jobb külső visszapillantó,kalaptartó,visszapillantó állító,elektromos hátsóablak + az összes kapcsoló hozzá,ja meg két utángyártott projektoros lámpa,de ezeknek elvolt törve az egyik fülük és ak müanyagozva volt.Lámpakapcsoló,kb ennyi.Nem igazán tudom tárolni őket de kidobni meg sajnálom

Üdv:csiziktomi

Elküldve
Kollégám érdeklődött előbb telefonon,hogy a B Omegájában az autómata váltókar mellett mi az a hópihés kapcsoló.

Mondtam neki,hogy téli fokozat. :lol:

Van erről valami rendes leírás valahol? :lol:

Nem nagy durranás: Csak -ben működik. 3. fokozatban indítja az autót, így nem megy akkora nyomaték hirtelen a kerekekre, kisebb a kipörgés esélye, de ugyanúgy kipöröghetnek a kerekek. 80 felett valóban kikapcsol.

Én Omival egyszer akadtam el télen, de hiába volt téli fokozat, kipörgésgátló, áshattam ki az autót, mert az automatával még hintáztatni sem tudtam.

Elküldve
Nézz rá a kampóra, ami az oszlopon van... látsz rajta két torxfejű csavart. Na ott kell állítani... kilazítod-állítod-visszahúzod :lol:

Kösziiiii a segítséget :) Hála neked ,nem lesz többé úthiba jelző a kocsi :lol:

Elküldve
Sziasztok....

Segítséget szeretnék kérni egy hozzáértőtől!

96 évvégi (X25XE) Omega B 2.5 V6 kombim van, és szétment a digit klímakompresszor csapágy, ami a szíjjnál van elől.

Mivel ez Kárpátalján történt, be vittem egy ottani ismerősöm szerelőjéhez.

Nem volt más megoldás, kiiktatta egy rövidebb szíjjal a klímakompresszort, és mivel arrafelé elég szegényes az anyag ellátás nem volt minden méret a szíjjból az autósboltba, ami volt az meg nem ment rá (a kisebb szíj), ezért kicserélte a feszítőtárcsát egy Mercédesz tárcsára mert az kisebb volt. (Hozzáteszem...mindez szombat délután történt, mikor minden autósbolt, lassan bezár.)

Vissza is jöttem vele Pestre, (az ECO gombot nyomtam be így ugye nem müxik a klíma) nem volt semmi probléma simám ment a gép.

Az lenne kérdés, hogy kilehetcseréni a csapágyat benne, vagy komplett klímakompresszort kell beszereznem?

Az utóbbi elég húzos árban van ahogy keresgéltem(80-100 ezer)

Igaz azt mondta ráérek vele nyárig, csak bene kapcsoljam a klímát.....csak engem idegesít hogy nem tökéletes a gép.

Előre is köszi a segítséget!

Hát én a legjobb, és legolcsóbb kopresszorokkal foglalkozó fickót Bábolnán találtam. Elég komoly dolgokat is alkot, nem csak személyautók, hanem teherautók klímakompresszorát és rendszerét is javítja... Ha érdekel írj!

Elküldve

Kollégám érdeklődött előbb telefonon,hogy a B Omegájában az autómata váltókar mellett mi az a hópihés kapcsoló.

Mondtam neki,hogy téli fokozat. :lol:

Van erről valami rendes leírás valahol?

Elektronikus vezérlésű téli menetprogram.

Csúszós úton "D"-be rakod, benyomod a hópihét, és ha elindulsz, 3. sebességi fokozatban indul.

80 km/h környékén vagy kickdownnál vagy gyújtás levételekor tautomatikusan kikapcsol, vagy kikapcsolod manuálisan.

M

Elküldve
Sziasztok....

Segítséget szeretnék kérni egy hozzáértőtől!

96 évvégi (X25XE) Omega B 2.5 V6 kombim van, és szétment a digit klímakompresszor csapágy, ami a szíjjnál van elől.

Mivel ez Kárpátalján történt, be vittem egy ottani ismerősöm szerelőjéhez.

Nem volt más megoldás, kiiktatta egy rövidebb szíjjal a klímakompresszort, és mivel arrafelé elég szegényes az anyag ellátás nem volt minden méret a szíjjból az autósboltba, ami volt az meg nem ment rá (a kisebb szíj), ezért kicserélte a feszítőtárcsát egy Mercédesz tárcsára mert az kisebb volt. (Hozzáteszem...mindez szombat délután történt, mikor minden autósbolt, lassan bezár.)

Vissza is jöttem vele Pestre, (az ECO gombot nyomtam be így ugye nem müxik a klíma) nem volt semmi probléma simám ment a gép.

Az lenne kérdés, hogy kilehetcseréni a csapágyat benne, vagy komplett klímakompresszort kell beszereznem?

Az utóbbi elég húzos árban van ahogy keresgéltem(80-100 ezer)

Igaz azt mondta ráérek vele nyárig, csak bene kapcsoljam a klímát.....csak engem idegesít hogy nem tökéletes a gép.

Előre is köszi a segítséget!

Szia

Nekem van egy eladó kompresszorom x25xe-hez 2001-es évjárat ha érdekel....

Elküldve

Sziasztok van egy bontásra szánt B/2 omegám ha esetleg valakinek kell valami.....2.5v6 autómata váltó,

komplett kipuff rendszer,elektromos ablakok,komplett hátulja stb.....

Elküldve

Hy Everybody!

Le tudná írni nekem valaki, hogy pontosan melyik lábakat kell összekötni a kivillogtatáshoz?

Már megint beleköltözött valami a technikámba.

Azt csinálja, hogy folyamatos gáz mellett kb. 1 perc elteltével kigyullad és egészen addig ég, amíg el nem veszem a lábam a gázról.

Előre is köszi!

Elküldve
Hy Everybody!

Le tudná írni nekem valaki, hogy pontosan melyik lábakat kell összekötni a kivillogtatáshoz?

Már megint beleköltözött valami a technikámba.

Azt csinálja, hogy folyamatos gáz mellett kb. 1 perc elteltével kigyullad és egészen addig ég, amíg el nem veszem a lábam a gázról.

Előre is köszi!

Esélyes a lambda szonda.

10 pólusú csatinál A-B lábak, 16 pólusnál 5-6 lábak.

Elküldve
Esélyes a lambda szonda.

10 pólusú csatinál A-B lábak, 16 pólusnál 5-6 lábak.

Kössz, hogy ilyen gyors voltál.

Ja meg sokat is eszik!

Szerinted is az lesz, én is erre tippeltem, de nem vótam biztos.

De melyik az A láb? Ha ezt megmondod, akkor a B kitalálom. :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Szereztem fűtött üléseket, és el is kezdtem kibontani belőle a fűtést (sajna a kárpit sem egyezett meg, és jobbkormányos autóban volt). Egyik ülésből már kiszedtem, de mielőtt a sajátomnak esnék neki a kérdésem, hogy a huzatot tartó gyűrűk kiszedésének van valami trükkje, vagy csak ide oda görbítgetve ahogy sikerül? Visszaépítésnél ugyan azokat hajlitgatni vissza, vagy mondjuk gyorskötegelővel lehet helyettesíteni? Vagy aki csinált már ilyet, hogyan csinálta?

Üdv!

Elküldve
Hát én a legjobb, és legolcsóbb kopresszorokkal foglalkozó fickót Bábolnán találtam. Elég komoly dolgokat is alkot, nem csak személyautók, hanem teherautók klímakompresszorát és rendszerét is javítja... Ha érdekel írj!

Szia.

Köszi .......érdekelne. Telszámot tusz adni?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.