Omegatd Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Mondjuk kiszállás előtt illik tükörbe nézni, de sajnálom ami történt. :lol: Jogos! Alakul a gép: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Azért lassan egy rozsdátalanítás ráférne az ajtó aljára. Sikerült színben egyező cuccokat találnod? Nekem sajnos emberi áron nem sikerült most. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október14, 2008 Megoszt Elküldve Október14, 2008 Azért lassan egy rozsdátalanítás ráférne az ajtó aljára. Sikerült színben egyező cuccokat találnod? Nekem sajnos emberi áron nem sikerült most. Ráférne máshol is. Tavasszra volt tervezve egy kis karosszériamunka és fényezés. 4 ajtó, 2 sárvédő, hátsó ajtó van/volt tarcsiban a fészerben. De van még 1-2 cuccom A Omegához is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Hali, bontásból maradt két doboznyi cucc B Omegához. Főleg porosak, mert egy kis kamra sarkában vannak összedobálva, de ha valakinek esetleg kellhet valami, akkor előtúrom, aztán letiszogatom, küldök róla képet, stb... Omega-forum-on is bedobtam már, de inkább ide is kirakom inkább. http://www.noisewaker.hu/omega/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrew Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Ráférne máshol is. Tavasszra volt tervezve egy kis karosszériamunka és fényezés. 4 ajtó, 2 sárvédő, hátsó ajtó van/volt tarcsiban a fészerben. De van még 1-2 cuccom A Omegához is... Hali, néztem a képeket a törésről, részvétem, remélem hamar gyógyulni fog. Azért a másik is rendesen megkapta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 1ik ismerős venne Omegát: kérdés-->2.2es vagy a 2.5ös BMW eredetű diesel jobb-e? Valamint tipushibák,ha vannak érdekelnének.. THX! esetleg benyásban mi alegjobb alternatíva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dromedar Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Sziasztok! Vettem egy Opel omega 2.5td bmw motoros combit.Minden oké volt de kb 2-honapja a motor 2000-3000 közötti fordulat számban amikor gyorsítok és vissza engedem a gázt felpörgeti a fordulatszámot akár 5000-re is egy rövidke pillanatra!Megfordultam már egy pár szerelőnél és szinte mindegyik mást mondott!Az egyikk állított az adagolón levette a kajáját de most meg egy lovaskocsit sem tudok megelőzni vele és ugyanúgy forgatja!!!Egyébként meg küllőre indúl melegen és hidegen is!Aki tapasztalt már ilyet szivesen várom az ötletét de annak is aki ért hozzá!Help!!!! :lol: Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Sziasztok! Vettem egy Opel omega 2.5td bmw motoros combit.Minden oké volt de kb 2-honapja a motor 2000-3000 közötti fordulat számban amikor gyorsítok és vissza engedem a gázt felpörgeti a fordulatszámot akár 5000-re is egy rövidke pillanatra!Megfordultam már egy pár szerelőnél és szinte mindegyik mást mondott!Az egyikk állított az adagolón levette a kajáját de most meg egy lovaskocsit sem tudok megelőzni vele és ugyanúgy forgatja!!!Egyébként meg küllőre indúl melegen és hidegen is!Aki tapasztalt már ilyet szivesen várom az ötletét de annak is aki ért hozzá!Help!!!! :lol: Üdv! Mivel ennek a motornak elektromos a gázpedálja, sztem az a poti lehet kikopva. Meg kéne próbálni egy másik gázpedál-potit szerezni hozzá, akár csak egy próba erejéig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Sziasztok! Vettem egy Opel omega 2.5td bmw motoros combit.Minden oké volt de kb 2-honapja a motor 2000-3000 közötti fordulat számban amikor gyorsítok és vissza engedem a gázt felpörgeti a fordulatszámot akár 5000-re is egy rövidke pillanatra!Megfordultam már egy pár szerelőnél és szinte mindegyik mást mondott!Az egyikk állított az adagolón levette a kajáját de most meg egy lovaskocsit sem tudok megelőzni vele és ugyanúgy forgatja!!!Egyébként meg küllőre indúl melegen és hidegen is!Aki tapasztalt már ilyet szivesen várom az ötletét de annak is aki ért hozzá!Help!!!! :lol: Üdv! Én is az adagoló tetején levő HDK fejre gondolok. Sztem vidd olyan szervízbe, ahol BMW-vel foglalkoznak.Sajnos az Opel szerelők nagy részének fingja sincs a 2.5 td-hez (tapasztalat) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 1ik ismerős venne Omegát: kérdés-->2.2es vagy a 2.5ös BMW eredetű diesel jobb-e? Valamint tipushibák,ha vannak érdekelnének.. THX! esetleg benyásban mi alegjobb alternatíva? Én dieselben biztos, hogy a 2.2-t választanám. Az megbízható Opel moci. Ha jól tudom, ott már az adagoló sem szériahiba mint a 2.0DTI-n.Benyásban biztos csak 3.0-át vennék. De ha a megbízhatóság számít, akor a 2.0 8V a te autód.Csak az elég gyenge. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psz Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Szívesen, én köszönöm a 'biznict'! Végre jó helyre került a cumó. Sajnos 'ügyfél' hiányában a többiből MÉH töltelék lesz :lol: Ezúton publikálom, hogy gazdát keres egy elektromos tetőablak, egy hibátlan jobb első ajtó, egy kicsit rozsdás jobb házsó ajtó, x20se motor, r25ös váltó, valamint diffi(illetve komplett hátsó futómű)! Ár megegyezés szerint, alku nincs! :lol: Üdv Néked Földi omega Cartárs! Az r25ös váltó, az jó-e x20xev-be, mert ha igen lehet kicserélném mert az enyém már nagyon akadós. Tudni valamit az előéletéről? Thnx SZP Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 A kaszni nagyon jó állapotban volt :lol: a két hátsó ívet leszámítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Bocsi, de miért kell megtéveszteni szegény érdeklődőt? Én dieselben biztos, hogy a 2.2-t választanám. Az megbízható Opel moci. Olajzabáló hulladék, mint az összes Ecotek motor... Ha jól tudom, ott már az adagoló sem szériahiba mint a 2.0DTI-n. Pedig az adagoló ugyanaz... Benyásban biztos csak 3.0-át vennék. De ha a megbízhatóság számít, akor a 2.0 8V a te autód.Csak az elég gyenge. Na ebben egyetértünk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gondif Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Itt vannak a linkek. Én is köszönöm a linkeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gondif Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Üdv ex-cartársak! Na igen, elment az Omi. Én sajnáltam, asszony kevésbé, ez van. Amiért írok: maradt "raktáron" 4 db gyári dísztárcsa (15") és egy hátsó roló - ez utóbbiról már nem tudom, hogy müxik-e de maga a roló egész jó állapotban van (még, ugyanis marhára foglalja a helyet. :lol: ) No, ezektől válnék meg, ha valakit érdekelne esetleg. Árakról fogggalmam sincs, holnapra kitalálok valamit. T: harminC 9O5 96 8I Üdv! Bocsi, nem véletlenül caraván csomagtér rolóról van szó? És, ha igen, meg-e van még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Attila01 Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Sziasztok! 2000-es évjáratú Vauxhall omega C alkatrészek eladók ,komplett bőr belső,2.5v6 motor,autómata váltó,xenon lámpák,karosszéria elemek,tükrök,stb....Budapesten eladók.képet tudok küldeni.06305557739 Link to comment Megosztás: More sharing options...
krivy Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Sziasztok! Egy kis műszaki segítsége lenne szükségem. A jelenség a következő: hideg motoros indításnál minden rendben(pöc-röff), de amikor már meleg a motor,leállok vele,stb. újra beindítom,akkor is indul rendesen,de amikor odalépek neki elkezd egy kicsit gondolkodni(mintha nem küldene benzint a motorba),egy kicsit megremeg az egész autó,de közben gyorsít,de nem úgy,ahogyan kéne. Menet közben is olyan,mintha kihagyna kicsit. Szerintetek ezt mi okozhatja? Hátha valaki már találkozott ilyen jelenséggel. U.i.: szerelő már dugott rá computert,de az nem talált semmit. Ha valaki tud,segítsen! Előre is köszi! U.i.2.: amúgy 2.5 V6-ról van szó X25XE :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lomha 8V Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Van egy kis problémám, megosztom veletek! Hátha valaki szopott már ezzel! Az ablakmosó betöltőcső zörög mint a rossebb. Megnéztem, hogy mi lehet a gáz és láttam, hogy ki van ugorva a helyéről. Megpróbáltam visszarakni, de nagyon nem akart a helyére menni, mint később rájöttem azért mert a döntött feje és a lemez között van vagy 5 fokos eltérés! Gondoltam biztos elöregedett és deformálódott, így hát vettem egy másikat! Ez sem jó! A tartály a lökhárító vason van rajta és kb. fél centivel előrébb kéne, hogy legyen ahhoz, hogy a cső megfelelően dőljön! Azt csak látnám a lökösön ha annyira megnyomták volna, hogy a vas beljebb ment! Ilyenkor mi van? Eddig jó volt, 5 napja csinálja ezt! Már szétvág az ideg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Sziasztok! Egy kis műszaki segítsége lenne szükségem. A jelenség a következő: hideg motoros indításnál minden rendben(pöc-röff), de amikor már meleg a motor,leállok vele,stb. újra beindítom,akkor is indul rendesen,de amikor odalépek neki elkezd egy kicsit gondolkodni(mintha nem küldene benzint a motorba),egy kicsit megremeg az egész autó,de közben gyorsít,de nem úgy,ahogyan kéne. Menet közben is olyan,mintha kihagyna kicsit. Szerintetek ezt mi okozhatja? Hátha valaki már találkozott ilyen jelenséggel. U.i.: szerelő már dugott rá computert,de az nem talált semmit. Ha valaki tud,segítsen! Előre is köszi! U.i.2.: amúgy 2.5 V6-ról van szó X25XE :lol: Én lambda szondával kezdeném. A V6-nál csak a Tech2 tudja mindkettő lambdát ellenőrizni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Sziasztok CarTársak!! Valaki már találkozott olyannal hogy MID kiírja Olstand Prüfung? Autópálya kényelmes 130, egyszer csak virít a felirat. Megállok a kútnál, várok hogy kicsit visszacsurogjon az olaj, ellenőrzöm a szintet de rendben van.... Olajnyomás visszajelző se égett, engine control se semmi, szóval nyomtam Neki tovább, viszont hazafele is megjelent a felirat, de ekkor már tettem rá - spec itt is az autópályázásnál Egyébként amikor napközben mentem semmi error message... Ötlet? Z Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Ismét eladó Dar Omija: http://www.hasznaltauto.hu/2471854_opel_omega_1996 Kicsit erős az ára, de állapotra, míg ismertem az autót, kiváló volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Sziasztok CarTársak!! Valaki már találkozott olyannal hogy MID kiírja Olstand Prüfung? Autópálya kényelmes 130, egyszer csak virít a felirat. Megállok a kútnál, várok hogy kicsit visszacsurogjon az olaj, ellenőrzöm a szintet de rendben van.... Olajnyomás visszajelző se égett, engine control se semmi, szóval nyomtam Neki tovább, viszont hazafele is megjelent a felirat, de ekkor már tettem rá - spec itt is az autópályázásnál Egyébként amikor napközben mentem semmi error message... Ötlet? Z Öcsémnél is szokott ilyet csinálni.Ő mindig felső nívón tartja az olajszintet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krivy Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Én lambda szondával kezdeném. A V6-nál csak a Tech2 tudja mindkettő lambdát ellenőrizni. Köszi az infót,utánanézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Öcsémnél is szokott ilyet csinálni.Ő mindig felső nívón tartja az olajszintet. És mi a szösz az oka?A magas olajszint vagy olajszint jeladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Sztem az olajszint jeladó szarakodik. De nem ástam bele magam a problémába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts