kori Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 A srác, aki csinálta a piktogramokat, már eladta az omiját. Az oldal címe opelomega.mine.nu volt, de már az sem megy sajnos, pedig nagyon sok, hasznos dolog volt fenn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 A srác, aki csinálta a piktogramokat, már eladta az omiját. Az oldal címe opelomega.mine.nu volt, de már az sem megy sajnos, pedig nagyon sok, hasznos dolog volt fenn. ez volt az :lol: kár érte, kiváló ügynökünk volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 kár érte, kiváló ügynökünk volt :lol: Ez a "Nyomás utána!" c. filmből van? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lomha 8V Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Hali! Tuningolást kedvelő Omisoknak mondanám, hogy az RS Tuning elkezdte B Omihoz az Angel Eyes lámpák forgalmazását!Csak gondoltam szólok, mert én annak idején ettem a kefét, hogy Omegához semmit nem lehet kapni. :lol: Ha már tudtátok, akkor bocsesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krancsik Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Sziasztok! Köszi a CD-t, szépen lassan kúszik lefele... :lol: Tegnap lett 1 problémám. 2,5TD, a hőfokom, 92fokon áll ha üzemmeleg, ha 40fokon nyomom neki mint állat, max 95ig megy fel. NADE MOST! Rálépek a fékre, erre a hőfok mutatója vigyázba áll. Ha lelépek róla, visszamegy 92re... lassítok megint maxon... Nemkapcsol a venti, meg semmi más észrevételem nincs. Gondolom valami kontakt hiba, de hol keressem? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Az inkább valami kábelköteges zárlatos móka lesz... első körben én sürgősen tennék egy tűzoltópalackot elérhető helyre, persze ezzel nem ijesztgetni akarlak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Isu Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Gondolom valami kontakt hiba, de hol keressem? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Nézegesd át a test kábeleket. Ez is jó ötlet! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 ez volt az :lol: kár érte, kiváló ügynökünk volt :lol: Csak szeretted volna. Még a nevét számát sem tudod, ellentétben velem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 nekem nincs meg a fűtéstekerők körüli piktogrammok vectoros file formában? Amúgy azok a piktogramos lapok, digitről simára való átalakításhoz terveződtek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
M.Oldfield Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Szerintem a kapcsolónak nem sok köze van a motor járásához.Csak D-ben csinálja?Próbáltad más fokozatban is?Hátramenet,fix fokozatok stb.? Igen, ugyanaz a helyzet, viszont ha D-be, vagy bármibe pattintás előtt egy nagyon pici fröccsöt adok neki és közvetlen utána teszem ugyanezt, akkor nem mindig fullad le. Komolyan mondom, az akksim már kezdem legyilkolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Igen, ugyanaz a helyzet, viszont ha D-be, vagy bármibe pattintás előtt egy nagyon pici fröccsöt adok neki és közvetlen utána teszem ugyanezt, akkor nem mindig fullad le. Komolyan mondom, az akksim már kezdem legyilkolni. Én inkább konverter hibára gyanakodnék.Mintha valami megfogná a motort.A jelenség olyan mintha egy kéziváltós kuplungja nem emelne ki rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Hali! Tuningolást kedvelő Omisoknak mondanám, hogy az RS Tuning elkezdte B Omihoz az Angel Eyes lámpák forgalmazását!Csak gondoltam szólok, mert én annak idején ettem a kefét, hogy Omegához semmit nem lehet kapni. :lol: Ha már tudtátok, akkor bocsesz! El se hinnéd mennyi mindent lehet kapni hozzá.Csak nem a gagyi magyar oldalakon kell keresni(ebay) :lol: Mit mondjak én a Senivel?Ahhoz tényleg semmi nincs.Marad a házibarkács :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Sziasztok! Köszi a CD-t, szépen lassan kúszik lefele... :lol: Tegnap lett 1 problémám. 2,5TD, a hőfokom, 92fokon áll ha üzemmeleg, ha 40fokon nyomom neki mint állat, max 95ig megy fel. NADE MOST! Rálépek a fékre, erre a hőfok mutatója vigyázba áll. Ha lelépek róla, visszamegy 92re... lassítok megint maxon... Nemkapcsol a venti, meg semmi más észrevételem nincs. Gondolom valami kontakt hiba, de hol keressem? Üdv. Öcsém autója 98-as. A vízhőfokmérő gombára egy krokodil csipesz van rárakva (a hatlapfejre), arra egy vezeté kötve, az pedig a bal oldali hengerfej elejére van fogatva egy csavarral. Gondolom ott is test gondok voltak, és vki így oldotta meg. Azt sem zárom ki, hogy márkaszervízben követték el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lomha 8V Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 El se hinnéd mennyi mindent lehet kapni hozzá.Csak nem a gagyi magyar oldalakon kell keresni(ebay) :lol: Mit mondjak én a Senivel?Ahhoz tényleg semmi nincs.Marad a házibarkács :lol: Hát én akkoriban annyit ültem a net előtt cuccokat keresve, hogy majd a szemem kifolyt, de nem volt hozzá sokminden.Se itthon, se külföldön.Volt néhány lökhárító, hűtőrács, de lámpák vagy hasonló komolyabb dolgok nemigen.Ez olyan 3 éve lehetett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
M.Oldfield Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Én inkább konverter hibára gyanakodnék.Mintha valami megfogná a motort.A jelenség olyan mintha egy kéziváltós kuplungja nem emelne ki rendesen. Légyszíves erről a konverterről egy kicsit bővebben, ez valami elektromos hibára vezethető vissza? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Tegnap végre meglett, hogy brezsy Omijából hol folyik a víz. A motor hátuljából jön ki két vastagabb vízcső, és megy a fűtőradiátorhoz. Azok közül e felső el volt öregedve, és a motorra csatlakozó vége előtt, egy gombostűfejnyi lyukon pisilt a víz belőle. Természetesen mikor szétszedtük, kiderült, hogy belölről több helyen is 1-2 cm hosszú repedések vannak. A nehéz az volt, míg lebontottuk a vízelvezetőt, ablaktörlőmotort, és a szívócsonkot. Mindjárt átnéztük a többi csövet is, de nem találtunk hibás részt bennük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Légyszíves erről a konverterről egy kicsit bővebben, ez valami elektromos hibára vezethető vissza? A konverter az automata autók "kuplungja",legalábbis ezt a feladatot látja el.A nyomatékot adja át a váltónak.Egy nagy kuglófforma a lendkerékre szerelve.A gond szerintem inkább mechanikai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Ehhez "belezni" kell a verdát,és a váltó olyan nehéz mint a dög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsop Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Sziasztok! Látott már valaki X20XEV-hez hosszbordásszíj feszítő kereket külön? Csak feszítő nélkül!? Vagy ne is keressek, csak időpocsékolás az egész? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Sziasztok! Látott már valaki X20XEV-hez hosszbordásszíj feszítő kereket külön? Csak feszítő nélkül!? Vagy ne is keressek, csak időpocsékolás az egész? Igen. Csergő. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Igen. Csergő. :lol: Az árlista szerint már nem szállítható, de egyébként 5200Ft lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Az árlista szerint már nem szállítható, de egyébként 5200Ft lenne. Én nem egész egy éve vettem ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krancsik Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Sziasztok. Sajnos a hőfok mutatós problémám még mindig fennál :D szószerint minden fékezéskor Az index ibám megoldódott, az elakadásjelző gomb a ludas. Érintekzési probléma, ezért szórakozott az indexem, de legalább van pót indexrelém... De vennem kell 1 elakadásjelző kapcsolót bontóba... ami még nemvolt szétszedve barmolva. Az ablakemelő kapcsolókat is kiszedtük és megpucoltuk, azóta lehelettel lehet az ablakomat lehúzni és vissza :lol: Szétbombáztuk a kapcsolótáblát, összes bizti ki, motortérből is átnézve az akku környéke, csomagtartó szétkap, test megnézve lámpák megnézve... semmi :lol: Valószinű a hőgomba környékén lehet a hiba... nemtudom. Ezenkívül, nemtatláltuk a sziréna kürtjét, lehet ezért nincs riasztóm...:lol: A szélvédő alatt csak az ablaktörlő motorvan, nincs kürt... semmi. Hol keressem. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Okta Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Üdv ex-cartársak! Na igen, elment az Omi. Én sajnáltam, asszony kevésbé, ez van. Amiért írok: maradt "raktáron" 4 db gyári dísztárcsa (15") és egy hátsó roló - ez utóbbiról már nem tudom, hogy müxik-e de maga a roló egész jó állapotban van (még, ugyanis marhára foglalja a helyet. :lol: ) No, ezektől válnék meg, ha valakit érdekelne esetleg. Árakról fogggalmam sincs, holnapra kitalálok valamit. T: harminC 9O5 96 8I Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts