Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
sziasztok automata váltóban jártas valaki?????

x25dt!! 1meg R van semmi más????

0670/591-2323 vagy 0630/974-1865

Katona Jácintot keresd,keni-vágja a gm váltókat,kinn németben ezekkel foglalkozott.Ha részletesen elmondod neki a hibát lehet.hogy már a telefonban meg tudja mondani mi a baj.Székesfehérvár mellett van a műhelye.Ja,és nincs elszállva az árakkal <_<

Elküldve
Sziasztok.

Én a napokban elég sokat foglalkozom a gondolattal, hogy a jelenlegi autómat lecserélnem, és az eddigi keresgélések eredménye az, hogy nagyon tetszenek a B Omegák.

De majdnem mindenhol azt olvasom, hogy túl sokat fogyasztanak, és drága a fenttartása, szervízelése.

Szeretnék egy kis segítséget kérni adatokra vonatkozóan, de a tapasztalatokat figyelembe véve.

Előreis nagyon köszönöm.

Sziasztok.

Szia.

Tapasztalat... hát, az van! <_< no ne félj...

Fogyasztás, az van, nekem 97es 2,5TD-m van 97es évj, februárban 830e ért vettem.

Hátrány, rohadnak aztók alsó élei, beázik a tetőm.

239e km-el vettem, olajcsere első fékpofák munkadíjal 40e

Volt 1 első futómű javításom, első hátső szilent meg valami tartó alkatrész 2 oldalra volt 18e a 6db kis basz+javítás+gumi+futómű beállítás...

Tegyem itt hozzá, hogy a 89es Tipo-m ba a lengőkar 17e/oldal + javítás... szóval eddig sztem nem drága.

Olajcserém volt most a múlthéten 8l olaj 10e+levegő+gázolaj+olajszűr+munkadíj 12e.

Eddig nemtartom vészesnek.

Jahh fogyaztás, az nekem full városban 8-8,5 l . Ha elhiszitek hanem...

És nem dízeles papásan hajtom a vasat ... :huh:

Remélem segítettem...

Üdv

Elküldve

Sziasztok!

HELP HELP HELP

Kellemetlen de beázok a tetőablaknál...

Megnéztem a vízelvezetőt, de nem dzsuvás...

A lényeg, hogy elöl van kb 3mm-es hézeg, nemzár oda teljesen ahova kell

Ezen lehet állítani?

Úgy gondoltam, hogy ha másnem bekenem vékonyan szilóval, és ha megszáradt rázárom, télen úgysem nyitogatom ... haha

Ötlet? állítási lehetőség?

Hali

Elküldve

tetőablak kapcsolónál van 1kis zárófedél,ami lehuzható,alatta csavarhuzóval tudod a tetőablakot mozgatni.Próbáld "ujrahangolni" az ablakot.Forditsd a kapcs. teljes hátrahuzásra,és folyamatosan nyomd,oszt fordítsad zárásra és újbol folyamatosan nyomd.Végálláson apró kattanást lehet hallani.

Elküldve
ő mondott nekeg garis automatát 270-ér,nem garissat 150-ért.

Lehet a zsir újra mondta a 270-et,mert van neki az is.De még az se sok nekem pesten 3-400ezret mondtak a felújitásra.Amikor az enyémet csinálta,ha jól emlékszem 180-at mondott a garisra.De beszélni kell vele az a biztos.A pesti szervizek még mindig az ő árainak a duplájával dolgoznak <_<

Bele kell törődni,hogy az automatához az alkatrészek sem olcsók.

Elküldve
én nem rosszból mondottam-sőőt. :huh:

Akkor már ketten jó véleménnyel vagyunk róla.Ritka ez a mai iparosok között.Nagy részük a "kerüld el messziről" kategória.Sajna sokan leragadtak a bontott 10-20ezres automata váltóknál.Ilyet raktam én is a kocsiba tavaly.Egy hónapig birta.Aztán Ő két óra alatt gatyába rázta.Fizettem 70-et,kicserélte az összes mágnesszelepet,vezértömböt,olajat.Nekem,ha még egyszer beszarik repül ki belőle,a kéziváltó meg a helyére megy <_<

Elküldve
Akkor már ketten jó véleménnyel vagyunk róla.Ritka ez a mai iparosok között.Nagy részük a "kerüld el messziről" kategória.Sajna sokan leragadtak a bontott 10-20ezres automata váltóknál.Ilyet raktam én is a kocsiba tavaly.Egy hónapig birta.Aztán Ő két óra alatt gatyába rázta.Fizettem 70-et,kicserélte az összes mágnesszelepet,vezértömböt,olajat.Nekem,ha még egyszer beszarik repül ki belőle,a kéziváltó meg a helyére megy <_<

köszi a számot,felhívtam...... 300 000.

megpróbálok még keresgélni,hátha nem teljesen k.o. a váltó.

Elküldve
köszi a számot,felhívtam...... 300 000.

megpróbálok még keresgélni,hátha nem teljesen k.o. a váltó.

Nézz körül a vaterán,szokott lenni ilyenhez váltó,csak hát az zsákbamacska.Ki tudja milyen a belseje.

Elküldve
Nézz körül a vaterán,szokott lenni ilyenhez váltó,csak hát az zsákbamacska.Ki tudja milyen a belseje.

A tiéd 150 lovas 2,5dti?Ahhoz lehet hogy drágább a váltó,mivel az az egyetlen 5 sebességes automata az Omegák között.

Elküldve
nézelődök,de nem sok semmi van!!!

lehet,hogy eladom így hibásan??!!

Nagyon nagy visszatartó erő egy váltóhiba,valszeg amiatt nem fog senkinek kelleni.Vagy majd jönnek a kannibálok akiknek bontásra,vasba meg egyéb célokra kellene.

Elküldve
Nagyon nagy visszatartó erő egy váltóhiba,valszeg amiatt nem fog senkinek kelleni.Vagy majd jönnek a kannibálok akiknek bontásra,vasba meg egyéb célokra kellene.

azt nézhetik,nagyon jó állapotú a gép!!!!!

majd lesz valami..

Elküldve
Sziasztok.

Én a napokban elég sokat foglalkozom a gondolattal, hogy a jelenlegi autómat lecserélnem, és az eddigi keresgélések eredménye az, hogy nagyon tetszenek a B Omegák.

De majdnem mindenhol azt olvasom, hogy túl sokat fogyasztanak, és drága a fenttartása, szervízelése.

Szeretnék egy kis segítséget kérni adatokra vonatkozóan, de a tapasztalatokat figyelembe véve.

Előreis nagyon köszönöm.

Sziasztok.

Mihez képest drága a fenntartása és a szervizelése?... Ha kategóriából indulunk ki, jelenleg szinte a legolcsóbban fenntartható... ami nem azt jelenti hogy olcsó, csak hogy ez a legolcsóbb szvsz.

Milyen autód van most?

Elküldve
azt nézhetik,nagyon jó állapotú a gép!!!!!

majd lesz valami..

Ha meg jó állapot, és nem szívesen válnál meg tőle, akkor meg kézi oszt fusson...

Sajnos a kényelemért fizetni kell...

Amúgy megtudhatjuk mi a hiba?

Elküldve
Sziasztok.

Én a napokban elég sokat foglalkozom a gondolattal, hogy a jelenlegi autómat lecserélnem, és az eddigi keresgélések eredménye az, hogy nagyon tetszenek a B Omegák.

De majdnem mindenhol azt olvasom, hogy túl sokat fogyasztanak, és drága a fenttartása, szervízelése.

Szeretnék egy kis segítséget kérni adatokra vonatkozóan, de a tapasztalatokat figyelembe véve.

Előreis nagyon köszönöm.

Sziasztok.

Szia.

EZT én írtam. Kb naprakész. Annyi a változás, hogy most összetörték a hátulját. Sógorom most vett egy mv6-ot, öcsém pedig 2 éve. Sztem abszolút elfogadható a fennntartása. Biztos drágább, mint egy Fastra, de egy B Vecire is simán el lehet tolni még több lét is. Kategóriában pedig verhetetlen ár/érték arányba. Szerencsére a gyári alkatrészek nem csak a szalonokban beszerezhető, mint némely "presztizs" márkánál.

Elküldve
Sziasztok!

HELP HELP HELP

Kellemetlen de beázok a tetőablaknál...

Megnéztem a vízelvezetőt, de nem dzsuvás...

A lényeg, hogy elöl van kb 3mm-es hézeg, nemzár oda teljesen ahova kell

Ezen lehet állítani?

Úgy gondoltam, hogy ha másnem bekenem vékonyan szilóval, és ha megszáradt rázárom, télen úgysem nyitogatom ... haha

Ötlet? állítási lehetőség?

Hali

Nekem az üveg és a keret között folyt be a víz, de kiszedtem tetőt, és pillragasztóval körbenyomtam. Egy darabig jó, de a tökéletes az lenne, ha üveg kiszed és újból beragaszt.

Elküldve
Szia.

EZT én írtam. Kb naprakész. Annyi a változás, hogy most összetörték a hátulját. Sógorom most vett egy mv6-ot, öcsém pedig 2 éve. Sztem abszolút elfogadható a fennntartása. Biztos drágább, mint egy Fastra, de egy B Vecire is simán el lehet tolni még több lét is. Kategóriában pedig verhetetlen ár/érték arányba. Szerencsére a gyári alkatrészek nem csak a szalonokban beszerezhető, mint némely "presztizs" márkánál.

Na meg jól át kell nézni a kinálatot,marha sok a lepusztitott példány.

Elküldve
Szia.

Tapasztalat... hát, az van! <_< no ne félj...

Fogyasztás, az van, nekem 97es 2,5TD-m van 97es évj, februárban 830e ért vettem.

Hátrány, rohadnak aztók alsó élei, beázik a tetőm.

239e km-el vettem, olajcsere első fékpofák munkadíjal 40e

Volt 1 első futómű javításom, első hátső szilent meg valami tartó alkatrész 2 oldalra volt 18e a 6db kis basz+javítás+gumi+futómű beállítás...

Tegyem itt hozzá, hogy a 89es Tipo-m ba a lengőkar 17e/oldal + javítás... szóval eddig sztem nem drága.

Olajcserém volt most a múlthéten 8l olaj 10e+levegő+gázolaj+olajszűr+munkadíj 12e.

Eddig nemtartom vészesnek.

Jahh fogyaztás, az nekem full városban 8-8,5 l . Ha elhiszitek hanem...

És nem dízeles papásan hajtom a vasat ... :huh:

Remélem segítettem...

Üdv

Szia.

Nagyon szépen köszönöm.

Nagyon tetszik az autó, és mivel most is egy Opelem van ezért naradni is szeretnék a márkánál, csak nagyobban gondolkodok.

Köszi mégegyszer.

Üdv.

Elküldve
Szia.

EZT én írtam. Kb naprakész. Annyi a változás, hogy most összetörték a hátulját. Sógorom most vett egy mv6-ot, öcsém pedig 2 éve. Sztem abszolút elfogadható a fennntartása. Biztos drágább, mint egy Fastra, de egy B Vecire is simán el lehet tolni még több lét is. Kategóriában pedig verhetetlen ár/érték arányba. Szerencsére a gyári alkatrészek nem csak a szalonokban beszerezhető, mint némely "presztizs" márkánál.

Köszönöm, elolvastam, és még a többi véleményt is arról az oldalról.

Úgy veszem észre, hogy alapjában véve sokkal többen dícsérik, mint szidják.<_<

Köszönöm mégegyszer.

Üdv.

Elküldve
Nekem az üveg és a keret között folyt be a víz, de kiszedtem tetőt, és pillragasztóval körbenyomtam. Egy darabig jó, de a tökéletes az lenne, ha üveg kiszed és újból beragaszt.

Hali

Nem az üvegnél az biztos, mert szemmel látható a rés...

Megbróbáltam ujra programozni, de ugyanúgy zár, sajna

Megpróbálok a fedél alatt csavarhúzóval ráigazítani hátha.

A középkozolt hogylehet kiszedni? Fotója van valkinek leírás?

A fűtésem elvan barmolva, mind1 hova fordítom a levegő keringetést, ugyanúgy fújja mindenhova... <_<

Ok ok, QRVAMELEGVAN :D Fűt olyat, hogy leszérad a kontaklencse a szememről :huh:

Üdv

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.