Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Az jó...köszike, a lambda szonda, nem azért volt hiba, mert nem járt a motor? Nem értem...

itt egy link ahol fent vannak a hibák és kódjaik, na de ez angol, és szakkifejezések.

Én ezeket találtam:

13 O2 Sensor 1 Open Circuit

129 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Voltage Low

31 No Engine RPM Signal - NORMÁL

32 Injector Valve 6 Voltage High

33 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low

21 Throttle Position Sensor (TPS) Voltage High

Ez annyira sok és nem összefüggő hiba, hogy sztem központibb a hiba oka, kontakthibás talán az ECU csatija, vagy ha levették, rosszul rakták vissza, vagy valahol a kábelkötegben egy másik csatlakozás kontakthibás.

Link to comment
Megosztás:

Ez annyira sok és nem összefüggő hiba, hogy sztem központibb a hiba oka, kontakthibás talán az ECU csatija, vagy ha levették, rosszul rakták vissza, vagy valahol a kábelkötegben egy másik csatlakozás kontakthibás.

:lol: Nem tudom, most ennek örüljek, vagy ne...ez jó hír vagy sem? :lol: De viszont most átnéztem a ECU-t és a csatlakozássát, bár nem vettem ki, de megmozgattam, és a többi csatit is. Majd meglátjuk akkor, mit produkál. De lehet befújom a csatlakozást WD40el, a biztonság kedvéért. Kivehetem a vezérlést simán?Vagy kössem le az aksit? Köszike!

Link to comment
Megosztás:

:lol: Nem tudom, most ennek örüljek, vagy ne...ez jó hír vagy sem? :lol: De viszont most átnéztem a ECU-t és a csatlakozássát, bár nem vettem ki, de megmozgattam, és a többi csatit is. Majd meglátjuk akkor, mit produkál. De lehet befújom a csatlakozást WD40el, a biztonság kedvéért. Kivehetem a vezérlést simán?Vagy kössem le az aksit? Köszike!

Kösd le előtte az akksit.

Link to comment
Megosztás:

Nah sikerült az első fázis, mármint leszedni a huzat egy részét. Nekem a fűtő szállak vagy valami, bele van varrva a bőr és a szivacs közötti filces védőrétegbe. Nem láttam csak tapintásra éreztem, mert a szivacs és bőr közt nem volt semmi, és a kábelek is csak a bőr meg az anyag közé mentek be. Meg vannak benne keresztbe hosszába ilyen merevítős okosságok amiket írtad, hogy fogóval vissza kell nyomkodni. Nem szedtem szét mert reménytelennek találtam, meg nem voltam biztos abban hogy össze tudom rakni ha azokat a kis gyűrűket lefeszegetem. Köszi a segítséget, szerintem maradok ülés fűtés nélkül, bár ezért volt az második szempont hogy legyen az autóban... :lol:

ßye :lol:

Én is úgy tudom hogy a bőrönél össze van varrva azaz kókolni nem lehet.

Viszont én vettem vaterán BMW ülésfűtés padot (a 2 ülésre 8 ropi) és ezt akarom a gyári fűtés alá tenni, mostmár esedékes is lesz mert jön a hideg és odafagy a hátsóm.

Kollegámnak 1 éve van G Astrában így ez és tök jó.

Ja és ez nem fog eltörni mint a gyári mert szövetbe van beleszőve az egész, szóval modernebb mint a gyári

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tudtam, hogy a bőrnél bele van varrva a kárpitba. Szövet kárpitnál azokat a gyűrűket kell lefeszegetni a szivacsban levő drót merevítésről. Ott van a szivacsra rakva a fűtőbetét. Én a hátsó ülésbe utólagos fűthető üléshuzatot operáltam bele. Tökéletesen működik.

Link to comment
Megosztás:

Hőfokszenzor a hengerfej jobb oldalán, a hűtővízkiömlőjénél van.

Nézd meg, hogy az alsó vízcső mennyire meleg... ha jó a hűtő, akkor hűvösebbnek kellene lennie, mint a felső csőnek.

Vízpumpa nem lehet kóros, amiatt nem nyomja el a csövet.

Lehet hogy sérült, öreg a cső, azért köszönt el!

Érdemes lenne megcsinálni, vagy csináltatni a hőfokmérőt, az alapot ad a hűtő működéséhez!

Lehet hogy felforr a vized valami miatt, és amiatt nyomja el a csövet, csak mivel nem látod a víyzhőfokot, nem tudom hogy ez az oka.

A hűtő új... Ez mit takar? Novi zsír, nullkilóméteres, vagy bontott?

olyan zsír, hogy zsírabb már nem lehet! Null km. No mióta niva vizcsővel járok, ami ugyebár semmivel se rosszabb szerintem mint a gyári, új HF pakolás...most már termosztát. Elég büdi van a motortérbe üzemi hőfokon. Nem forr a víz, de ha letekerem a kupakot szisszen, sőt ha mégjobban akkor ki is nyomja vizet, de tudom így csinál vectránál is. No de mikor üzemi hőfokon van, olyan mintha nem is menne a víz a termosztát felől a csőbe, bár érezni mikor először kinyit, meg meleg a hűtő és a cső is, de mikor megynomkodom olyan mintha levegő lenne benne csak. Pedig a tágulási tartályba van víz. Sőt ha meghúzom a gázt elég jól ugye lejjebb is megy a vizszint, szóval vízpumpa is jól nyomja szerintem. A légtelenítő csövek is jók...megnéztem őket. Viszont nem találom a hőfok szenzort. A szívó vagy kipuff oldalon van? Vagy talán a gyujtáselosztó alatt, mert ott láttam valami egy eres szenzort. Ha jól tévedek...

THNX

szp

Link to comment
Megosztás:

vettem egy omega c-t vagy b-2-őt.az a lényeg hogy 2000.utáni 3000cm és automata és 212 lóerő.erre vágytam és meg van.előtte 2.5 v6 volt de ez más.ez nagyon megy.

a kérdésem a következő.a műszerfalon a nyomógombok között a bal oldalon van egy gomb amit ha megnyomok akkor beugrik egy kőr.ha mégegyszer rányomok a kapcsolóra akkor a kör közepén jelez egy A betü.ez micsoda?mi a funkciója?

köszi a segítséget előre is.

isten a digit klíma.még nem volt nekem soha.nem gyenge megtanulni ,hogy mi micsoda.össze vissza állítottam mindent mikor hoztam haza ,mert nem értettem ,hogy az autómata digit azt jelenti ,hogy szabályozza magát.fejlődik az ember mindíg.

attila

Link to comment
Megosztás:

vettem egy omega c-t vagy b-2-őt.az a lényeg hogy 2000.utáni 3000cm és automata és 212 lóerő.erre vágytam és meg van.előtte 2.5 v6 volt de ez más.ez nagyon megy.

a kérdésem a következő.a műszerfalon a nyomógombok között a bal oldalon van egy gomb amit ha megnyomok akkor beugrik egy kőr.ha mégegyszer rányomok a kapcsolóra akkor a kör közepén jelez egy A betü.ez micsoda?mi a funkciója?

köszi a segítséget előre is.

isten a digit klíma.még nem volt nekem soha.nem gyenge megtanulni ,hogy mi micsoda.össze vissza állítottam mindent mikor hoztam haza ,mert nem értettem ,hogy az autómata digit azt jelenti ,hogy szabályozza magát.fejlődik az ember mindíg.

attila

Képek esetleg? Mennyiért vetted? Hol találtál rá?

Lámpamosó akkor működik, ha világít a lámpád és mosod az ablakot. A gombra nincs tippem. Talán azzal állítod, hogy autómatán keverje a levegőt.

Link to comment
Megosztás:

a kérdésem a következő.a műszerfalon a nyomógombok között a bal oldalon van egy gomb amit ha megnyomok akkor beugrik egy kőr.ha mégegyszer rányomok a kapcsolóra akkor a kör közepén jelez egy A betü.ez micsoda?mi a funkciója?

köszi a segítséget előre is.

A középkonzol bal oldalára gondolsz?

Ha a digit klíma gombokrl beszélünk (ott az egyik baloldali) akkor a kijelzőjén látod a kört és az belső levegő keringetés. Az A-ról lövésem nincs ha én megnyomom újra akkor kikapcsol a belső levegő keringetés.

Amennyiben 1ről beszélünk...

Gratula a géphez.

Km?Milyen felszereltség?Szín?Van rajta mókolni való vagy oké a gép?Valamit azért írjál....engem legalábbis érdekel.

Link to comment
Megosztás:

A középkonzol bal oldalára gondolsz?

Ha a digit klíma gombokrl beszélünk (ott az egyik baloldali) akkor a kijelzőjén látod a kört és az belső levegő keringetés. Az A-ról lövésem nincs ha én megnyomom újra akkor kikapcsol a belső levegő keringetés.

Amennyiben 1ről beszélünk.........

Ha a körben az A megjelenik az elvileg az automatikus belső keringtetés... Azaz, alapvetően kinti levegőt használ, de vhol van egy CO2 vagy NO2 szenzor (sosem láttam) és ha érzékel füstöt (előtted haladóból stb) akkor belső keringtetésre állít, hogy ne tolja tele a kocsit szmoggal. Az hogy ECO-ban miért nem nézi, vszínű a levegő ide oda keringtetésével van összefüggésben, mert ugye akkor a klíma nem műxik etc...

Hja, volt valaha egy "vita" az off gombról. Az offot nem javalják, de ha kikapcsolod nem lesz semmi baj... Ellenben asszem!! tehát nem biztos!! az on és az eco egyidejű nyomva tartásával vmi önellenörzést hajt végre, meg végigmozgatja a szelepeket... Anno vagy 3 éve kipróbáltam <_< de minek.. ? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hja ha felkapcsolt lámpánál sem műxik a lámpamosód igen nagy valószínüséggel a mosó motorja halott... nem egyedi jelenség 14 e körül orvosolja az opel :huh: - Ennyi egy új mosó ára. Ne... Ne kérdezt meg hogy egy vacak kínában gyártott motor miért ennyi... Próbálj szerezni bontóból működőképest (Én vettem eredetit <_< :D ) :D

Link to comment
Megosztás:

tehát akkor legyen benyomva a kör az A betüvel folyamatosan?

és majd teszi a dolgát.én ezt vettem le az üzeneteitekből.

a lámpamosó használatát nem éretm.akkor működik ha mosom a szélvédőmet,együtt egy időben ?

az autót itt pesten vettem a schiller opeltől.

3000cm v6 executive.a színe hát ilyen színüt még nem láttam.olyan szürkés kékes feketés de ez inkább kevesebb benne.elég érdekes.de mind ez sötétben.az autó ára 1.500.000ft.ebben bene volt a zöldkártya műszaki vizsga stb..tulajdonképpen van benne minden tolatóradar elől hátul és elektromos az atyaúristen is.belül patyolat gyári állapotú.hátul csomagtér tálca benne stb.a kilométer 166 519 km.ez biztos mert szervízkönyves és végig van vezetve.az előző tulajdonosa a schiller főnöke volt és benne van mindenki a számítógépbe.túl sokat még nem tudok írni mert alig vezettem az autót.hát más mint a 2.5 v6 -om volt.nagyon megy és húz.most voltam elektromosnál a riazstót beizzította meg a távkapcsokaba elem cxsere ilyesmi.

majd írok ha van valami kaka.de ermélem nem lesz.

köszi az üzeneteket.

és várom a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

please mi lehet sz*r...

állati büdös és forró a hűtőm, meg mikor megállok leállítom a motort és apró buborékok mennek a túlfolyó tartályba...

Nagyon forró mindkét cső. zsír új hűtő és hengerfejtömítés után...

meg hol lehet a hőgomba?? mert nem megy az órám.

A ventillátor kapcsolgat szépen! Vagy talán már az se...<_<

HELP ME

thnx

szp

Link to comment
Megosztás:

tehát akkor legyen benyomva a kör az A betüvel folyamatosan?

és majd teszi a dolgát.én ezt vettem le az üzeneteitekből.

a lámpamosó használatát nem éretm.akkor működik ha mosom a szélvédőmet,együtt egy időben ?

az autót itt pesten vettem a schiller opeltől.

3000cm v6 executive.a színe hát ilyen színüt még nem láttam.olyan szürkés kékes feketés de ez inkább kevesebb benne.elég érdekes.de mind ez sötétben.az autó ára 1.500.000ft.ebben bene volt a zöldkártya műszaki vizsga stb..tulajdonképpen van benne minden tolatóradar elől hátul és elektromos az atyaúristen is.belül patyolat gyári állapotú.hátul csomagtér tálca benne stb.a kilométer 166 519 km.ez biztos mert szervízkönyves és végig van vezetve.az előző tulajdonosa a schiller főnöke volt és benne van mindenki a számítógépbe.túl sokat még nem tudok írni mert alig vezettem az autót.hát más mint a 2.5 v6 -om volt.nagyon megy és húz.most voltam elektromosnál a riazstót beizzította meg a távkapcsokaba elem cxsere ilyesmi.

majd írok ha van valami kaka.de ermélem nem lesz.

köszi az üzeneteket.

és várom a válaszokat.

Igen lehet folyamatosan bekapcsolva... az A a körben. -Engem pl idegesít szal nálam ki van kapcsolva :lol:

fényszórómosó: Lámpák bekapcsolva, és mosod a szélvédőt a jobb bajuszkapcsolóval, úgy hogy magad felé húzogatod, vagy megtartod :D :huh:... Akkor indul el a lámpamosó együtt az ablakmosóval... (ill 1 mp vel előbb :D )

Hm, főleg a főnöki autó volt.. ajaj :D kmre lehet gyártani pecsételt papírt.. ha a számlák is megvannak (0 ás természetesen, de anyagot akkor is ki kellett írni a raktárból) az természetesen más. Én már találkoztam olyan Zafirával ami tényleg nem volt hekkelve (nem hiszem hogy + - 5000 km ért tekergetnének, ám legyen nem az a legrosszabb <_< )

Azé ha vki tud jó 2003 évvégi, 2004 es üzembehelyezésű 3,2 est (esetleg... 2,6 ost) szeretettel várom pü ben :D

Link to comment
Megosztás:

és téged mi idegesít abban ,hogy be van kapcsolva a kör és benne az A betű?

érdekel a véleményed ha neked is van.valami pozitív vagy negatív oldala van?

a lámpamosóm akkor nem igazán funerál mert nem csinál semmit.

majd megnézetem.

amúgy meg szerintem van egy két szép omega a használtautón csak az ár nincs egyenes arányban a kínálattal.

néztem a német használtautót és ott van 2004 év végi is eladó.

Link to comment
Megosztás:

egy kis segítséget kérnék ismét.

nem találom a német szótárakban ezeket a kifejezéseket amiket kiír a computer.

wegstrecke

aubentemp

mom.verbr.

abs.verbr.

ezek a kifejezések mit jelentenek?

köszi

Wegstrecke - hatótávolság, a tankban levő üzemanyaggal megtehető út

Aussentemperatur - külső hőmérséklet

Mom. Verbrauch - pillanatnyi fogyasztás

Abs. Verbrauch - az eddig elfogyasztott üzemanyag mennyisége

Link to comment
Megosztás:

és téged mi idegesít abban ,hogy be van kapcsolva a kör és benne az A betű?

érdekel a véleményed ha neked is van.valami pozitív vagy negatív oldala van?

a lámpamosóm akkor nem igazán funerál mert nem csinál semmit.

majd megnézetem.

amúgy meg szerintem van egy két szép omega a használtautón csak az ár nincs egyenes arányban a kínálattal.

néztem a német használtautót és ott van 2004 év végi is eladó.

Csak idegesít hogy ott a mütyür a kijelzőn.. én az Airbus - Dark Cockpit híve vagyok... azaz ha vmi működik, akko nincs jelzés :D :huh: - jó nem minenhol de akko is. Amúgy az hogy "idegesít" az csak átvitt dolog... sűrűn játszom az ECO meg az nem ECO között, még a végén kiéj a lámpa benne :lol: :D

Az motor erősen meghalálsa hajlamops, és mondom olyan 14 pénzt mernek elkérni érte... <_<

Na ja, a km ek sem, és a felszereltség sem... 2004 évvégi?.. múlt héten néztem nem volt.. hja szedán 3,2es Executive... Másd nem nagyon izgat.. vissza nem butulok :D

Link to comment
Megosztás:

Wegstrecke - hatótávolság, a tankban levő üzemanyaggal megtehető út

Aussentemperatur - külső hőmérséklet

Mom. Verbrauch - pillanatnyi fogyasztás

Abs. Verbrauch - az eddig elfogyasztott üzemanyag mennyisége

Elvileg át lehet állítani a nyelvet.... Pl franciázni is tud az autó.. <_< Az enyém angolul kommunikál, ha baja van.-. szerencsére, me a németemet elfelejtettem...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.