zsolesz1 Elküldve Június15, 2008 Megoszt Elküldve Június15, 2008 Elemet cseréltem,és hangolni kellett az autót a távihoz.Oszt most tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robesz Elküldve Június15, 2008 Megoszt Elküldve Június15, 2008 Elemet cseréltem,és hangolni kellett az autót a távihoz.Oszt most tuti. Rendi! Hangolnám én csak nem nem tudom hogy kell. Azt ne mond, hogy vigyem szervízbe, mert nem mükszik az autó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Június15, 2008 Megoszt Elküldve Június15, 2008 Ha nem azzal nyitod ki az autót, miután azzal zártad be, akkor tilt az immó (piros kis pilács a középkonzolon :D ). (nem a transzponderes része) Így stimmel, mert nekem az immo az a transzponder. Középen nincs pilács, meg nem is a gyári távirányítót használom, viszont trnszponder nélkül nem indul, csak villog a motorkontroll... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Június15, 2008 Megoszt Elküldve Június15, 2008 Rendi! Hangolnám én csak nem nem tudom hogy kell. Azt ne mond, hogy vigyem szervízbe, mert nem mükszik az autó! Kicsit vissza kellene olvasni, le van írva többször is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június15, 2008 Megoszt Elküldve Június15, 2008 Meg kell különböztetni az infrás és a rádiós távirányítókat. A rádiós esetén a kulcsban van az immo chipje, de az infrásnál a zárással aktiválod (akár kulccsal is) az immót, és csak a távirányítóval tudod kiiktatni. Egyik haveromat azzal szivatta a távirányító, hogy két nap alatt leszívta az elemeket, de észrevette, hogy az elemek egyik érintkezőjének forrasztása teljesen elengedett. Az Omega kezelésije sztem száz helyen fenn van, csak le kell tölteni és elolvasni. Nekem be van szkennelve egy '94 és egy '98-as is. A különbség bennük a digit klíma, és a távirányító. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június15, 2008 Megoszt Elküldve Június15, 2008 Itt írja a fél órát: x Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Itt írja a fél órát: x Sirály! Ha lesz időm, kipróbálom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Meg kell különböztetni az infrás és a rádiós távirányítókat. A rádiós esetén a kulcsban van az immo chipje, de az infrásnál a zárással aktiválod (akár kulccsal is) az immót, és csak a távirányítóval tudod kiiktatni. Hát akkor nálam valami gáz van! Ugyanis a gyári távinyó infrás, középen a tetőablak alatt van a vevője, igaz nem keptam hozzá távinyót, csak 1db kulcsot. Viszont a kulcsomban van a transzponder. Másolt kulcsal nem indul, villog a motorkontroll... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Hát akkor nálam valami gáz van! Ugyanis a gyári távinyó infrás, középen a tetőablak alatt van a vevője, igaz nem keptam hozzá távinyót, csak 1db kulcsot. Viszont a kulcsomban van a transzponder. Másolt kulcsal nem indul, villog a motorkontroll... Semmi gáz... egyszer bezárnád a hozzá való infrás kulccsal, többet nem indulna el a transzponderes kulccsal sem :D Akkor látnád a piros lampiont is a középkonzolon (menekülő emberkés ikon). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Semmi gáz... egyszer bezárnád a hozzá való infrás kulccsal, többet nem indulna el a transzponderes kulccsal sem :D Akkor látnád a piros lampiont is a középkonzolon (menekülő emberkés ikon). Na ez az! Nincs menekülő emberkés cullang a középkonzolon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Fura, eddig mindegyikben láttam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Fura, eddig mindegyikben láttam :D A miénkben sincs, pedig immos az is. Nem a műszerfalon van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Haverom full alap Omijában is benne van ez a kapcsoló. Tényleg érdekes, a tieitekből miért maradt ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Haverom full alap Omijában is benne van ez a kapcsoló. Tényleg érdekes, a tieitekből miért maradt ki. Enyémben sincs menekülő emberke... Mondjuk gyári riasztó sincs! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június16, 2008 Megoszt Elküldve Június16, 2008 Enyémben sincs menekülő emberke... Mondjuk gyári riasztó sincs! ;) :D Nekem sem gyári a riasztó, mégis ott az emberke :D De nekem meg is van mindkét gyári infrás kulcs és működik is :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Nekem sem gyári a riasztó, mégis ott az emberke :D De nekem meg is van mindkét gyári infrás kulcs és működik is :D Nekem a központi sem infrás, hanem rádiós... Be sincs kábelezve nálam az emberke helye! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Nekem a központi sem infrás, hanem rádiós... Be sincs kábelezve nálam az emberke helye! Miénk is ilyen. Sztem az a kapcsoló csak a riasztóhoz jár, és mivel a miénkben nincs riasztó, csak immo, így nincs benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Mint mondtam, nekem sem gyári riasztóm van, nem is volt benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krancsik Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Sziasztok. Nekem van menekülő emberkém... és villog is bőszen, hogy valami gebasz van :D No mind1... A bosszantó az, hogy beszart az 1ik távirányítóm, és mikor cseréltem az elemet, kiderült, hogy nem csak lemerült. Így már csak 1db van ami müxik. De azis elég ratyi állapotban. Hol és mennyiért lehet venni ilyet? (infrás) Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Sziasztok. Nekem van menekülő emberkém... és villog is bőszen, hogy valami gebasz van :D No mind1... A bosszantó az, hogy beszart az 1ik távirányítóm, és mikor cseréltem az elemet, kiderült, hogy nem csak lemerült. Így már csak 1db van ami müxik. De azis elég ratyi állapotban. Hol és mennyiért lehet venni ilyet? (infrás) Üdv Lehet, hogy csak át kéne forrasztani benne az érintkezők lábait. A miénknek is ez volt a baja (bár ez rádiós), szétszedtem, átforrasztottam benne a dolgokat, és azóta jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Nincs véletlen valakinek elfekvőben egy jobb hátsó ablak komfortelektronikája? Az enyém lehet hogy meghalt... Eddig is furcsa volt, hogy az automatika a kocsi lezárásakor ezt az egyet nem húzta fel. A festés előtt, amikor meg lett bontva az ajtó észrevettem, hogy az elektronika burkolatából ki van törve egy viszonylag nagy darab... Festés után az üregvédőzés előtt kimostam az ajtó belsejét, de túl nag hévvel, elfelejtettem a rést a pajzson... :D Na onnantól művelte a furcsa dolgait. Mindentől függetlenül (persze gyujtás mellett) egyszer csak leengedte az ablakot! A második ilyennél lehúztam a csatit, mivel felfelé már nem ment (csak furfanggal), nehogy nyitva felejtsem valahol... Úgyhogy most a jobb hátsó ajtón fix az üveg! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robesz Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Üdv Uraim! Nos a kulcsot bemérettem, állítólag jó! A "tanítás" megtörtént, semmi! Lehet, hogy a vevő adta meg magát? Jut eszembe, ha ráadom a gyújtást a sárga motorteszter lámpa nem világít pedig amíg nem mozdul meg a főtengely kellene. Nem tudtok valami mágust aki kikapná ezt a tetves immót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június17, 2008 Megoszt Elküldve Június17, 2008 Akkor nem biztos hogy az immóval van gond. kábelezés, csatik, biztik... át kéne nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gondif Elküldve Június18, 2008 Megoszt Elküldve Június18, 2008 Üdv Uraim ! ( Még 1 kicsi, és lehet hogy megszeretem ezt az autót.. ) 1 mester szerint az OmiB-nél ( 2.0/16 ) normális dolog hogy a kipuff.gyüjtőcső kiszakítja (pontosabban: eltöri) az első csavart a hengerfejben (én ezt láttam amikor az autót vetten, csak gondoltam hogy vmi b.. beleszakította). Szerinte nincs tartós megoldás a javításra, csavarcsere, belefúrás, stb. nix, csak kipuffgyüjtőcső egyenlítés+újpakolás= kb 1évig jó, aszt anyi :D . Tudtok-e valami jobb megoldást? (persze hengerfej, vagy autó cserén kivül..) Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Június18, 2008 Megoszt Elküldve Június18, 2008 Üdv Uraim ! ( Még 1 kicsi, és lehet hogy megszeretem ezt az autót.. ) 1 mester szerint az OmiB-nél ( 2.0/16 ) normális dolog hogy a kipuff.gyüjtőcső kiszakítja (pontosabban: eltöri) az első csavart a hengerfejben (én ezt láttam amikor az autót vetten, csak gondoltam hogy vmi b.. beleszakította). Szerinte nincs tartós megoldás a javításra, csavarcsere, belefúrás, stb. nix, csak kipuffgyüjtőcső egyenlítés+újpakolás= kb 1évig jó, aszt anyi :D . Tudtok-e valami jobb megoldást? (persze hengerfej, vagy autó cserén kivül..) Köszi. Sztem ez kategórikusan nem igaz. A csavart akkor töri el, ha valahol nincs rögzítve a kipu rendszer, és rángatja a csonkot. Pont emiatt van belerakva a torziós rész, hogy a kipufogó lengéseivel ne a csonkot terhelje. Egyébként van rá hatásos megoldás, nagyobb tőcsavart kell befúrni, és rögzíteni. Persze mint minden, ez sem örökös megoldás, de jópár évet kibír, nemcsak 1 évet. Nekem bejött eddig. Igaz csak fél éve lett megmókolva, de nemhinném hogy hamar kitörik a csavar. Az is igaz, hogy most nem a gyári csonk van fent... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts