Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Jó ez egyáltalán a X20SE motorba? Sehol semmi utalást nem találok rá. A másik, ami bosszant, hogy a neten talált árhoz képest darabonként 500Ft-tal drágábban vettem, és elvileg "kedvezményesen"... Megint jól átb***tak a palánkon, de ha még nem is jó a motorba falnak megyek!!!

Nézd azért meg, nehogy made in china legyen :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek !

1 hónapja hogy vettem 97-es 2.0/16-os karaván/autom.váltós Omit ( előbb 10 évig Omega A volt ). Lasan javítgatom az apróságokat ( szeretem amikor minden működik.. ), de kicsit megakadtam: Néhány napja új viselkedést vetett be: gyujtáskor van amikor jó, de van amikor ( főleg hidegen ) 5x - 6x kell indítanom, indul a motor és lefullad ( X20XE ). Ami még rosszabb, megtette azt is hogy menet közben, ha le veszem a gázt, le áll a motor. Valami alapgázos zürre gondolok, levegőmérőt megpucoltam, de az után is megtette. Gáz van beszerelve, de ezeket megteszi akkor is ha csak benzinre kapcsolom.

Ha vkinek van 5lete mit tegyek vele, örömmel olvasnám! Köszi !

Link to comment
Megosztás:

Nekem most egy karosszéria jellegű kérdésem lenne: az utastérben elöl a két köszöbborítást (ami pl. a motorháztető nyitó karnál van) felül minek kéne tartania? Mert jelenleg mindkét oldalinak a teteje a műszerfalnál befelé lóg, és nem találtam semmi csavart, vagy ilyesmit, aminek tartania kéne.

Link to comment
Megosztás:

Nekem most egy karosszéria jellegű kérdésem lenne: az utastérben elöl a két köszöbborítást (ami pl. a motorháztető nyitó karnál van) felül minek kéne tartania? Mert jelenleg mindkét oldalinak a teteje a műszerfalnál befelé lóg, és nem találtam semmi csavart, vagy ilyesmit, aminek tartania kéne.

Anyós oldalon tuti van fent csavarja, hátrafelé néz, és van rajta egy patentos borítás is.

Link to comment
Megosztás:

Nézd azért meg, nehogy made in china legyen :D

Made in Germany, ha jól emlékszem néztem, de lent van a garázsban, most nem tudom (akarom) megnézni... Lusta vok. Egész délután egy (off) merciben (on) fetrengtem (központizár, riasztó)... :P Kész őrület ez a levegős megoldás mindenfelé! Apropó! Nem tud itt valaki véletlen svédül? A riasztójához csak ezen a nyelven találtam teljes (programozással együtt) leírást...

Láttam ma az omimat... Végre hozzáláttak a festők! :D

Link to comment
Megosztás:

Anyós oldalon tuti van fent csavarja, hátrafelé néz, és van rajta egy patentos borítás is.

Köszi, megtaláltam mindkét oldalon. Természetesen a csavarok hiányoznak belőle :D

Más kérdés: Omegáknál hogy működik a TC? CSak egy kapcsoló kell hozzá a középkonzolra, meg engedélyeztetni az ECU-ban, mint a tempomatnál, vagy van valami külön elektronikája?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rövid ideje boldog tulajdonosa vagyok egy B Omegának. Alapvetően nincs vele gondom (sőt nagyon szeretem), viszont a mostani sűrű és erős esőzések után folyamatosan beázik (figyelem) a kesztyűtartó alatt. :D Egyszerűen befolyik a víz egy kis nyíláson (gyanítom ez a levegő beömlésére lett kialakítva - sajnos nem értek az autókhoz). Arra gondolok valahol ahol a víznek el kellene folyni valami eltömődött. Van valakinek tippje, hogy hol keressem a problémát? Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A 2.0/ 16-os gyujtás után meg gurulásban néha lefulladás még meg van :D . Alapgázmotor tisztítva ( igaz hogy sztem az a szeleptengely benne nem valami erősen rugódzik, de abbol csak fals levegő lenne, nem zárna jól, akkor pedig godolom inkább felperegne,- vagy nem..? ), folytószelepház tisztítva ( és a lepke potméterének lehet-e vmi köze az egészhez?, mert kívülröl nem vmi tiszta, de nem is 1szerű levenni... ). Az AC relével még nem beszélgettem el.

Még 1 h. kérdés: hideg gyujtás után a bal 1. kerék előtt (onnan hallom, ha jól hallom) elkezd vmi igen csúnyán zúgni, 1-2 pcig, és leáll. Mi az, és normális-e hogy igen hangos legyen (1 "mester" szerint igen, de... ) .

Ja, még valami: tud-e vki vhol csomagtér-rólót (karaván) ócsó pénzért, (akár szakadt is, csak a vezetőrúdak kénének)?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nagy .....ban vagyok, segítség kellene! Omega B 2.0I 16V CD 1994-es évjárat. Négy éve vettem az autót, sajnos csak egy kulcs volt hozzá. Ez most megmakacsolta magát, és nem tudom vele kiiktatni az immobilisert! Nagyon hálás lennék bármilyen jó tippért. Kulcsolt már próbáltam hozzá rendelni, négy éve elakadt a dolog! Előre is örök hála!!!

Link to comment
Megosztás:

A kulcshozzárendelést én is próbáltam két szakszervízben de nem jutottunk semmire. Elvileg a gyujtásra kapcsolást követően kb fél óra mulva magától kikapcsol az immobilizer. Amúgy sztem nézd át a távir forrasztásait, pláne az elemét, mert az szokott elengedni, esetleg a kapcsolót mérd ki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nagy .....ban vagyok, segítség kellene! Omega B 2.0I 16V CD 1994-es évjárat. Négy éve vettem az autót, sajnos csak egy kulcs volt hozzá. Ez most megmakacsolta magát, és nem tudom vele kiiktatni az immobilisert! Nagyon hálás lennék bármilyen jó tippért. Kulcsolt már próbáltam hozzá rendelni, négy éve elakadt a dolog! Előre is örök hála!!!

Mit takar konkrétan hogy nem tudod kiiktatni az immot?

Link to comment
Megosztás:

Elvileg a gyujtásra kapcsolást követően kb fél óra mulva magától kikapcsol az immobilizer.
Ebben 100%-osan biztos vagy?

Amúgy sztem nézd át a távir forrasztásait, pláne az elemét, mert az szokott elengedni, esetleg a kapcsolót mérd ki.
Mi köze az elemnek meg a forrasztásoknak az immóhoz?
Link to comment
Megosztás:

Mit takar konkrétan hogy nem tudod kiiktatni az immot?

Hiába nyomom a kulcson a gombot, semmi! Elem cserélve, kulcs kontakt sprével "átmosva", aksit lehúztam majd vissza, motorvezérlőt szintén! A kulcson a kis piros lámpácska világít. Itt adtam fel!

Link to comment
Megosztás:

Hiába nyomom a kulcson a gombot, semmi! Elem cserélve, kulcs kontakt sprével "átmosva", aksit lehúztam majd vissza, motorvezérlőt szintén! A kulcson a kis piros lámpácska világít. Itt adtam fel!

Nem lehet, hogy csak be kéne tanítani? Tudtommal elemcsere (vagy kontakthiba) után be kell tanítani a távirányítóhoz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.