Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az a kocka a biztitáblában az indexreléd. Sztem vegyél egy újat, kb 2e forintért és cseréld ki.

Köszike.

Énis erre gondoltam... :sowwy:

De utángyártottat tudnak rendelni nekem keddre 4100HUF-ért, illetve eredetit kb7eHuf.

Ez itt az AcélVáros... Miskolc City... minden drágább haha

Elküldve

Én Rekordhoz vettem, olyat, amiben benne van az utánfutó ir.jelzőt ellenörző elektronika, és az volt 2500 körül. Ráadásul VW jel van rányomva.

Elküldve

Hali!

Szép napot mindenkinek, úgylátom kirándulós indőnk lesz ma!

Tegnap megvettem a relét, 1400Ft-volt.

Egy másik helyen... Nagyon rendes volt a kis öreg, mondta ha nemjó akkor ad másik, vagy rendel...

Ez nem utánfutós, csak sima, de sajna nincs is vonóhorgom...

1 bajom van... a probléma ugyanaz... ez a relé is hülye hangot ad, mintha nemtudna kapcsolni...

vegyem ki a panelt amibe baraktam, és nézzem meg hogy nincs e érintkezési hiba?

vagy vegyek 1 bajuszkapcsolót?

dehát a relénél vannak furcsa hangok... és ha megmozgatom, akkor ######a :sowwy:

Sziasztok

Elküldve

Azért kipróbálnék a helyedben egy másik kapcsolót is, nehogy bevásárolsz egy másikat, és marad a hiba. A panelt nem bonyolult kiszedni. Alul van egy vagy két fül, ami fogja, fenn pedig 2 csavar ha jól emlékszem. Lehet ezzel kellene kezdeni, mert ez nem kerül pénzbe.

Elküldve
Azért kipróbálnék a helyedben egy másik kapcsolót is, nehogy bevásárolsz egy másikat, és marad a hiba. A panelt nem bonyolult kiszedni. Alul van egy vagy két fül, ami fogja, fenn pedig 2 csavar ha jól emlékszem. Lehet ezzel kellene kezdeni, mert ez nem kerül pénzbe.

Köszi.

Holnap lesz a napja...

Ma fürdés volt a "kisautónak" !

Szóval holnap lesz a napja ....

Üdv

Elküldve

Sziasztok!

Nagyon zavar a kocsi alacsony fordulati lomhasága, és valahol (lehet pont itt) olvastam, hogy az emisszió miatt gázvisszavezetést alkalmaztak opelék... Kérdésem: ez csak az ecotech motoroknál van így? X20SE motoros a kocsim, ennél is ez a szitu? Vagy ez a motor csak szimplán gyenge a 1,5t-hoz?

Elküldve
Sziasztok!

Nagyon zavar a kocsi alacsony fordulati lomhasága, és valahol (lehet pont itt) olvastam, hogy az emisszió miatt gázvisszavezetést alkalmaztak opelék... Kérdésem: ez csak az ecotech motoroknál van így? X20SE motoros a kocsim, ennél is ez a szitu? Vagy ez a motor csak szimplán gyenge a 1,5t-hoz?

Sztem a 115LE kevéske a kasztnihoz. Nekem x20xev motor van, és az sem egy dragster :sowwy: Pedig 20LE-vel erősebb.

Egyébként a x20se motor tehetséges, csak le vagyon fojtva. Ha fel vannak bővítve a szívócsatornák, esetleg egy 4-2-1es kipuff leömlő, akkor jóval tehetségesebb a vas.

Nekem ezek a módosítások, plusz az ecotec-mentesítés sokat dobtak a gépen. Nem állítom hogy 160 LE (sőt talán 140 sincs :lol: ), de sztem így sokkal jobb a motor dinamikája.

x20se motor már AGR-es(plusz kopogás-szenzoros), tehát az AGR-t ki tudod iktatni. Legegyszerűbb ha a vákuumcsövet lehúzod, és ledugózod.

Másik alternatíva, hogy leszeded az egész AGR-t, és a helyét lezárod. Végülis mindkettő megoldás egyszerű.

G.

Elküldve

Ne várj sokat ettől a 115LE-től, 1500kg-os autónál... nem sportkocsinak találták ki :sowwy:

Szerintem egyébként pont elég annak, aminek kitalálták. Kényelmesen egész jól el lehet

vele közlekedni, nyomaték van benne rendesen :lol:

Elküldve
Sztem a 115LE kevéske a kasztnihoz. Nekem x20se motor van, és az sem egy dragster :lol: Pedig 20LE-vel erősebb.

X20XEV-t akartál írni ugye? :sowwy: X20SE = 115LE/8v.

Elküldve
X20XEV-t akartál írni ugye? :sowwy: X20SE = 115LE/8v.

Aham, de javítottam is... :lol:

Naja... 115LE a kombi kasztnihoz... Nem versenyautó, én sem amiatt "tunnnnningoltam". Amit csináltam(No AGR,No katalizátor, 4-2-1 kipuff, szívócső-hengerfej polír+portolás), azzal dinamikusabb lett az autó.

Esetleg egy chiptuning lesz még, de az sem a +pacik, hanem a motor tökéletes hangolására a kopás, meg a módosítások miatt...

Elküldve

Sziasztok!

Tuning... :lol:

Nekem az lenne a kérdés, hogy szétvagyon menve a hátsó kipum, valami lamellákat mondtak, hogy kivan rohadva a közepe...

Az a kérdés, hogy sport kiput érdemes tenni rá? csak a hangja miatt :sowwy:

Mert sok oldalon látom, hogy 1660ig 1600tól...

De nekem ügye 2,5 td van... akkor milyet?

Valamint érdekles az elrendezése...

Ha veszek 1 akármilyet, annyira lelóg, hogy végigkarcolom az utat :lol: :lol:

Üdv

Elküldve

Nem érdemes. Nekem (2.0) hátsó dob nélkül sem volt nagyobb a hangja, nem hinném hogy neked még

a turbó+kat+középdob után több lenne :sowwy: Lengyel dob van hozzá 12e ft körül, nálam 60e km-t bír. Bosal

a következő árban, 26-28e körül :lol:

Elküldve
Egyébként a x20se motor tehetséges, csak le vagyon fojtva. Ha fel vannak bővítve a szívócsatornák, esetleg egy 4-2-1es kipuff leömlő, akkor jóval tehetségesebb a vas.

Szerintem most is 4-2-1-es leömlő van rajta... kb 30cm-re a leömlőcsatlakozástól megy össze kettőbe, és kb a váltó alatt egybe, és utána van a lambda, de azt már alig látni, annyira a kocsi alatt van

Nekem ezek a módosítások, plusz az ecotec-mentesítés sokat dobtak a gépen. Nem állítom hogy 160 LE (sőt talán 140 sincs :lol: ), de sztem így sokkal jobb a motor dinamikája.

Na ez az... A dinamika hiányzik nekem. kb olyan, mint amikor haveromék ezres háromhengeres (off) yarisát (on) vezettem és hirtelen gázadásra inkább előbb megtorpant egy pillanatra a gyorsulás helyett. A kadettnál nem ezt szoktam meg. Ha odaléptem ment... :lol: Nem kellett szétpörgetni az agyát.

x20se motor már AGR-es(plusz kopogás-szenzoros), tehát az AGR-t ki tudod iktatni. Legegyszerűbb ha a vákuumcsövet lehúzod, és ledugózod.

Másik alternatíva, hogy leszeded az egész AGR-t, és a helyét lezárod. Végülis mindkettő megoldás egyszerű.

G.

HE-HE! Mi az az AGR? :sowwy: Eszik vagy isszák? hol találom, hogy néz ki?

Gabi! Arra már rájöttem, hogy ezzel nem kell piroslámpás gyorsulgatni. Bár a nyomatéka 46Nm-rel több, mint a Kadetté volt, de 530kg-mal nehezebb is! :lol:

Elküldve

Haverom Td-jén sportdob van, asszem powerfull, egy kicsit hangosabb lett, de nem vészes. Igaz neki a kat. ki van herélve.

Elküldve
Szerintem most is 4-2-1-es leömlő van rajta... kb 30cm-re a leömlőcsatlakozástól megy össze kettőbe, és kb a váltó alatt egybe, és utána van a lambda, de azt már alig látni, annyira a kocsi alatt van

Na ez az... A dinamika hiányzik nekem. kb olyan, mint amikor haveromék ezres háromhengeres (off) yarisát (on) vezettem és hirtelen gázadásra inkább előbb megtorpant egy pillanatra a gyorsulás helyett. A kadettnál nem ezt szoktam meg. Ha odaléptem ment... :lol: Nem kellett szétpörgetni az agyát.

HE-HE! Mi az az AGR? :sowwy: Eszik vagy isszák? hol találom, hogy néz ki?

Gabi! Arra már rájöttem, hogy ezzel nem kell piroslámpás gyorsulgatni. Bár a nyomatéka 46Nm-rel több, mint a Kadetté volt, de 530kg-mal nehezebb is! :lol:

Jahh... Omegán gyárilag is 4-2-1es leömlő van, de elég rövid kiadásban. Optimálisabb a kipuff, ha sokkal lejebb megy össze a 4 2-be. (Pl a x20xev-en nincs is szükség ilyenkor a szekunder levegőre.). Nekem a cucc a Calibra c20xe leömlőjéről lett másolva.

Mondjuk megtorpanás nekem nem volt jellemző (mert volt x20se motoros Omim is), inkább nyúlott csak, nem pedig gyorsult. Ment az autó, csak Ferihegy 2 kellett neki, hogy elérje az autópálya tempót. De hát a 115 LE, az 115 LE :lol:

Pörgetni felesleges, hiszen bőven 3000 alatt (talán 2500?) adja le a nyomatékot, kicsivel feljebb meg jön a ménes is.

AGR, vagy EGR a kipuff.gáz visszavezető szelep. Ezzel javítja a motor az emissziót. Ha a motor nagy vákuumot generál a szívócsőben (motorfék, gyorsítás), akkor a kipufogó gáz egy részét visszavezeti a szívó oldalra.

Így a motor alaposabban elégeti a benzin maradékát, ezzel kímélve a katalizátort, ill csökkentve az emissziót.

Innen kezdve nem kell sokat magyarázni, hogy miért is jó(ill miért rossz), ha kiiktatod ezt a motyót. :lol:

Képet talán a héten tudok feldobni róla... Egyébként ha tudod mit keress, tirivális a kiiktatása (legalábbis x20xe-n).

Sok oldal regél a c20ne motor optimalizálásáról, keress rá google-ban. Tul kép a c20ne, és a x20se nagymértékben hasonlóak, azonos a fojtásuk is. Ezen segítve klassz kis motor leet belőle.

Jut eszembe... Nincs szükséged egy tökéletes állapotú x20se motorra? Véletlenül van elfekvőben 1 :P

Bocs, ha talán OFF a téma, lehet, hogy tuning témában kell folytatni :P

Elküldve

Két dolgot fűznék csak hozzá :sowwy:

Szekunderlevegő kompresszor megléte nem a leömlőtől függ, hanem évjárattól és típustól (94 után kezdték el bevezetni, az ecotec

motorokhoz, de először nem mindegyikhez) :lol:

AGR részterhelésen dolgozik, nem pedig gyorsításkor vagy motorféknél. Részterhelésen ugyanis lehet "rontani" a kipuffgázzal

a keveréket anélkül, hogy érdemi változás legyen a menetteljesítményben. AGR gyorsításkor és alapjáraton teljesen bezár.

Elküldve
http://www.akciosbolt.hu/category.php?bid=...ebe6034dccedc6f

Ha érdekel, tudok kis kedvezményt intézni.

Van ennek értelme? Használ is valamit, vagy csak jó a marketingszöveg?

Olvastam ezt az utólagos xenon csevegést a fórumban, és valami böki a csőrömet: tehát amelyik nem gyári xenonos, az nem is megy át azzal a műszakin? Vagy mik a feltételei? Ha jól emlékszem olvastam az automata szintszabályozásról, meg a magasnyomású fényszórómosóról, mint követelmény. Mi igaz ebből?

Elküldve
Két dolgot fűznék csak hozzá :sowwy:

Szekunderlevegő kompresszor megléte nem a leömlőtől függ, hanem évjárattól és típustól (94 után kezdték el bevezetni, az ecotec

motorokhoz, de először nem mindegyikhez) :P

AGR részterhelésen dolgozik, nem pedig gyorsításkor vagy motorféknél. Részterhelésen ugyanis lehet "rontani" a kipuffgázzal

a keveréket anélkül, hogy érdemi változás legyen a menetteljesítményben. AGR gyorsításkor és alapjáraton teljesen bezár.

Mea culpa :lol:

Az, hogy zar a szelep alapjaraton, es gyorsitaskor, nekem is uj. Persze ettol meg biztos igy van :lol:

Ha jobban belegondolok, alapjaraton megfojtana a motort a kipuffgaz, motorfek meg hatastalan lenne, ha nem lenne a szivocsoben vakuum.

En kerek elnezest! :lol:

Elküldve
Van ennek értelme? Használ is valamit, vagy csak jó a marketingszöveg?

Olvastam ezt az utólagos xenon csevegést a fórumban, és valami böki a csőrömet: tehát amelyik nem gyári xenonos, az nem is megy át azzal a műszakin? Vagy mik a feltételei? Ha jól emlékszem olvastam az automata szintszabályozásról, meg a magasnyomású fényszórómosóról, mint követelmény. Mi igaz ebből?

Udit kérdezd itt a fórumon, neki van az astrában.

Xenonnál minden így igaz, ahogy mondod :sowwy:

Elküldve
Udit kérdezd itt a fórumon, neki van az astrában.

Xenonnál minden így igaz, ahogy mondod :lol:

Gabi! Ennek a szintszabályozásnak hogyan tudnék utánanézni? Meg is mondom miért, bár lehet tévedek: A világítás felkapcsolásakor a fényszórómagasságállító motor hangját hallani néha egy-egy pillanatra (pedig nem nyúlok a kapcsolóhoz). Ezt miért csinálná, ha nem szintezi magát? Ha megvan, akkor csak a magasnyomású mosót kellene belepakolnom, hogy ne kelljen vennem egy normál fényszórót a műszakira... :sowwy: (bár lehet a fényszóró olcsóbb lenne :lol: )

Elküldve

Szia!

A xenonos lámpakapcsolón nincs is magasságállító és asszem a hátsó lökhárító környékén van az érzékelője az automata szintszabályzónak.

Gyári Hella xenonos lámpát szerintem nagyon nehéz lesz találnod emberi áron, ha meg utólagos xenont raksz bele projektoros fényszóróval, akkor legfeljebb a műszaki idejére visszacseréled sima h1-es égőre. :sowwy:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.