Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem lehet szétszedni? Mert lehet hogy tényleg csak valami kontakt, relé, forrasztási hiba, ilyesmi...

Még nem szedtem szét. Sztem kivárom ismét a hiba megjelenését, és akkor méricskélek. De lehet, ha ráérek akkor szétkapom és átnézem.

Elküldve

Nekem csak a hátsó kerékcsapágyak fogyóeszközök, ezen kívül volt egyszer cserélve

a kormányösszekötők és a segédkar. Meg elöl szilentek. Vontatmányt jól tűri, iszonyat

masszív a hátulja. :D

Elküldve
hali Zsolesz

a illető mást is elad a caravan-ból?? esetleg a két hátsóajtó (ha elablakos)?zárbetétek kulcsostól (gyujtáskapcs , első és csomitartó ajtó)?

Jövő héten találkozom vele,utána többet tudok.

Elküldve
Nekem csak a hátsó kerékcsapágyak fogyóeszközök, ezen kívül volt egyszer cserélve

a kormányösszekötők és a segédkar. Meg elöl szilentek. Vontatmányt jól tűri, iszonyat

masszív a hátulja. :D

drága hozzá az alkatrész?

Elküldve
drága hozzá az alkatrész?

nem. két komplett kormányösszekötő és a segédkar volt együtt 25 körül.

kerékcsapágy hátra 8. Szilenteket a szilentblokk kft cserélte, 20 volt az első lengőkarban levő 4db a cserével együtt.

Fékeket is cseréltem már, 4 tárcsa + összes betét jó minőségben 60 körül volt.

Szerintem hasonlóak az árak, mint az astránál. Kasznielemek inkább a drágábbak, meg van ami nincs is (pl caravanhoz

hátsó javítóív).

Elküldve
Caravan hátsó doblemez javitóperem Kovács autósbolt Szeged,2160ft,ha erre gondoltál.Ha nem, akkor eldudolom a satudalt(befogom a pofám). :D

http://www.kovacsauto.hu/

Szerintem azt csak elírták. Mert csak szedánhoz létezik tudtommal.

(ja, megnéztem, nincs is odaírva, hogy caravan. szal az szedáné )

Elküldve
Szerintem azt csak elírták. Mert csak szedánhoz létezik tudtommal.

(ja, megnéztem, nincs is odaírva, hogy caravan. szal az szedáné )

ha ilyesmi árak vannak az nem gáz.

a vauxhallomhoz sem volt javítóív hátra,ezért kézzel kalapáltam ki 3 nap alatt.nem nagy élmény,de legalább szép lett.

ma kipróbáltam a váltót,de nekem nem jön be.

sport gomb lenyomása után sem történik semmi(kb 1000-el késöbb vált.ennyi),teljesen öreguras fíling.

elég lusta a váltó is.

valszeg maradok a mechanikusnál.az bevált eddig.

van egy srác aki válalná az átalakítást kb 120-ért anyaggal.

a projektoros lámpák mind ilyen fosul világítanak mint ezen?pedig nem mattak.

a mocinak hidegen elég hidrótöke hangja van,ha bemelegszik szépen elhalkul.ok???

Elküldve

Sziasztok!

Bocsássatok meg, hogy ide írok, de a tempomatos fórumot kérlek aki ért hozzá olvassa el, és HELP ME??????

Előre is köszönöm!

Üdv:

Laci

Elküldve

Nekem bejött az aut.váltó. Olyannyira, hogy a Reki is automata. A hidrotőkéknek indítás után el kellene hallgatni, nem csak mikor bemelegszik. Nekem is projektoros a lámpám, de raktam bele xenont. Ég és föld a különbség.

Elküldve
Nekem bejött az aut.váltó. Olyannyira, hogy a Reki is automata. A hidrotőkéknek indítás után el kellene hallgatni, nem csak mikor bemelegszik. Nekem is projektoros a lámpám, de raktam bele xenont. Ég és föld a különbség.

a kékben nekem is xenon van és naggggggyon jóóóóó.

hétfőig még meggondolom az omit.

Elküldve
Én pont fordítva csináltam mint te. Az Omi mellé vettem a Rekordot, hogy legyen egy megbízható autó is a családban.

nem a régiek megbizhatóságával van gondom,csak szeretném eredetiben helyreálítani lassan öket.

ezért keresek olyat amit nem kell sajnálni és sok pénzbe sem kerül.az sem baj ha elférek benne.

megnéztem az omit részletesen és arra jutottam nem kell.

hátsó futóműben ami lóghat az lóg,elöl detto.

külső féltengelycsuklók akkorát lógnak,hogy csoda a müködésük.

a motor hangja nekem sem tetszik.a légzsákokat kiszedték belöle,talán nem véletlenül.

pesti autó volt vmikor gyanitom.

ugyhogy marad a régi flotta egyenlőre.

Elküldve

Nevetséges, de gyárilag van olyan B Omi, amiben az utas oldalon nincs légzsák, hanem kesztyűtartó van helyette. Biztos a kelet eu piacra készült.

Sok Omit meg fogsz még nézni, mire normálisat találsz. Szerintem.

Amúgy én az Omit szeretném minnél jobb állapotban megtartani. A Rekord pedig úgyis sokat kibír, azt nem féltem.

Elküldve
Nevetséges, de gyárilag van olyan B Omi, amiben az utas oldalon nincs légzsák, hanem kesztyűtartó van helyette. Biztos a kelet eu piacra készült.

Sok Omit meg fogsz még nézni, mire normálisat találsz. Szerintem.

Amúgy én az Omit szeretném minnél jobb állapotban megtartani. A Rekord pedig úgyis sokat kibír, azt nem féltem.

az a baj ezzel,hogy a kormány közepe is csak kitömve van vmi vattaszerü anyagal.

a kasznin is látszik,hogy nagyot kapott.ezért is nem veszem meg többek között.

csak azért gondolkodtam rajta mert a srác meg van szorulva és 250-be odaadta volna gyorsba.

de eléggé le van lakva ahoz,hogy ne keljen.

az ecotec motoroktol meg félk is.semmi jót nem halottam róluk még.

milyen motor az olyan aminek a szabványos olajfogyija 1 liter/1000 km.

Elküldve

Helloka!

Na hát azért eszi ugy az olajat, mert "laza építésú motor". Ezt valami hivatalos szövegbe olvastam. Ezért olyan pörgős motor. Gyakorlatilag nincs nincs szükség olajcserére, mert akkorra már utántöltögetted amit elcsócsált és kicserélődött.

Nézz meg egy 8 szelepes talán c20ne motort. egy milli olajat nem eszik és 2800 leadja a max nyomatékot, míg az x20xev 4000-nél. Szimpatikusabb...

Nekem még mindig 3 hengerem megy alapjáraton. A negyedik nem. kicseréltem az egyessel az injektort és továbbra se. Mondtak alapjárati motort, mert azt igen viszik x20xev-hez, mert hogy ha olyan szarul próbál alapjáratot állítani. olyankor kibukik a gyengébb henger ami álltalába az 1-es vagy 4-es. Lehet ilyen?

Lehet a hétvégén leveszem a hengerfelyet, és nem engedem hogy tovább szívasson. Ha más nem egy csavar szettet, és egy hengerfej tömítést bukok ha más baja van... Tudom. Baja az egy város!

Jaaa az 1-es 4-es henger egyszerre kap gyujtást jól tudom?

Elküldve
csak azért gondolkodtam rajta mert a srác meg van szorulva és 250-be odaadta volna gyorsba.

de eléggé le van lakva ahoz,hogy ne keljen.

ha 250ért adná akkor tényleg le lehet lakva...de ha úgy nézzük h 8k alatt nem nagyon lehet kapni szépet - pont tegnap néztem a használtautón a caravanokat- akkor lehet h érdemes erre rákölteni a különbözetet...bár ahhoz meg türelem kell...meg szarból nehéz várat építeni :D

Elküldve
az a baj ezzel,hogy a kormány közepe is csak kitömve van vmi vattaszerü anyagal.

a kasznin is látszik,hogy nagyot kapott.ezért is nem veszem meg többek között.

csak azért gondolkodtam rajta mert a srác meg van szorulva és 250-be odaadta volna gyorsba.

de eléggé le van lakva ahoz,hogy ne keljen.

az ecotec motoroktol meg félk is.semmi jót nem halottam róluk még.

milyen motor az olyan aminek a szabványos olajfogyija 1 liter/1000 km.

Mondjuk ezt az 1l/1000km-et nem tartom valósnak... Nekem simán kibír az x20xev motor ~9e km-t 1 olajcserével, úgy hogy nem töltögetek utána.

Elvi síkon ugye pedig 9l-t kellene megennie ennyi idő alatt! :D

Ahogy néztem a leeresztett mennyiséget, talán 1-2%-al lehet kevesebb mint a firss olaj. Mondjuk ez betudható talán az olaj elhasználódásának.

És ez nem egyszeri alkalom, mert ált 5 havonta esedékes az olajcsere. És közben volt is egy elöregett szelepfedél tömítés, ami miatt elcsöpögött némi olaj...

Gábor

Elküldve
Mondjuk ezt az 1l/1000km-et nem tartom valósnak... Nekem simán kibír az x20xev motor ~9e km-t 1 olajcserével, úgy hogy nem töltögetek utána.

Elvi síkon ugye pedig 9l-t kellene megennie ennyi idő alatt! :D

Ahogy néztem a leeresztett mennyiséget, talán 1-2%-al lehet kevesebb mint a firss olaj. Mondjuk ez betudható talán az olaj elhasználódásának.

És ez nem egyszeri alkalom, mert ált 5 havonta esedékes az olajcsere. És közben volt is egy elöregett szelepfedél tömítés, ami miatt elcsöpögött némi olaj...

Gábor

Nekem X20XEV Omim volt, automata. Tizezres olajcsere periodusban nem evett meg fél liter olajat. Az igaz hogy nem egy versenyautó, de nagyon nagy dolog az automata váltó. Igaz nem is 250 ért vettem. :D

Elküldve
azért nem csak az ecotec motoroknak van olajfogyasztása:

http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=...mp;cat_id=71140

idézet:

Olajfogyasztás 1000km-ként gyárilag 1liter, nesze neked vw.

hivatalosan a régi vashengerfejes opel mocinak(1.9,2.0,2.2)is enyi lenne az olajfogyija,de nálam nem fogyott több 1-2 dl-nél.

ja és egy 40 éves konstrukcióról beszélek.

azért vetettem fel a témát,mert a kézikönyvben olvastam és nem akartam hinni a pilácsomnak.

Elküldve

Helloka!

Na hát azért eszi ugy az olajat, mert "laza építésú motor". Ezt valami hivatalos szövegbe olvastam. Ezért olyan pörgős motor. Gyakorlatilag nincs nincs szükség olajcserére, mert akkorra már utántöltögetted amit elcsócsált és kicserélődött.

Nézz meg egy 8 szelepes talán c20ne motort. egy milli olajat nem eszik és 2800 leadja a max nyomatékot, míg az x20xev 4000-nél. Szimpatikusabb...

akkor olyan mint a kalasnyikov.az is laza illesztésű...... :D :D :D

miért jó ha forgatni kell egy motort?????

elöbb tönkremegy.

Elküldve
miért jó ha forgatni kell egy motort?????

elöbb tönkremegy.

azért szeretem anyám 2.6 V6 omegáját mert nem kell pörgetni, a kabrioba most meg az tetszik h pörgősebb mint anno a senator volt -pedig c20ne van benne ami abszolult nem egy pörgős motor :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.