Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem tudom, hogy a savanyú szlovákok mit szólnának a te kártérítési igényedhez. Biztos pozitív hatást gyakorolna a jószomszédi iszonyra :D

Elküldve
Szlovákiába elzúztam egy aprók őzet...

A lökhárítóm jobb eleje K.O.

nahát már a szlovák őzek egy része is magyarellenes?Még jó hogy nem vert meg egy csapat nagy őz ? :D

Elküldve

Jahh! Az is azért ment nekem, mert látta a rendszámomat! :D:):D:)

Azért gondolnám, hogy kifizetik mert vadveszély tábla nem volt, és ott becsültették velem a károm.

Elküldve
Szlovákiába elzúztam egy aprók őzet...

A lökhárítóm jobb eleje K.O.

Tudja valaki esetleg, hogy ilyenkor valaki rendezi e a károkozást...

Vagy mi ennek a menete...?

Meg nem ártana egy uj lökös is....és hűtörács

THNX

Helló mindenkinek!

Még új vagyok itt,de már fél éve használom a drágámat(1998,2.0 16V).ennek ellenére sikerült a multkór leamortizálnom az elejét.Na ezt megcsinálták,de a lakatos rendelt egy bontott zárhidat is amit nem kellett felhasználni.Emiatt felajánlanám valakinek akinek kell hogy eladnám méltányos összegért.

üdv:csiziktomi

Elküldve
Elvitték a vadászurak!!

Szia!

Én úgy tudom, hogy a legtöbb helyen, a legtöbb vadásztársaság még magyar földön sem fogja kifizetni a károdat. Akkor sem, ha a vadveszély nem volt jelezve.

Ezt egyszer egy vadőr cimborám mondta, hogy legtöbbször a vadásztársaság csak a saját kárát vállalja, vagyis hogy elpusztul az állat. A saját károdat neked kell. Ez ugyanis azért van, mert a társaságoknak nem kötelező biztosítást kötniük, amit nem is tesznek meg, hiszen kidobott pénz...

Esély a kárrendezésre akkor van, ha lakott területen belül történik az eset, a dög megvan, tehát nem csak lezúzza a járgányt, majd 2 km-re arrrébb megpusztul.

Nekem sajnos mindkét esetből volt részem, és a tapasztalatok is ezt támasztják alá. Lakott területen belül elcsapott egy szarvas, azt rendezték.

Lakott területen kívül leépítette a hűtőmaszkot, meg betörte a szélvédőt egy fácán, nem fizettek egy kanyit se. Hiába volt vadveszélyes területen kívül, hiába volt meg a dög...

Persze ez csak az én tapasztalatom, meg véleményem. Ja és itthon.

Gábor

Elküldve

Én is jártam igy, egyszerre két őzet találtam el. Szerencsére volt Casco. A vadjelzó tábla annyit jent, hogy ha utána ütöd el a vadat, a vadásztársaság kifizetteti veled a kárt. Vagyis kifizeted a vadat, de nem kapod meg. Nekem szerencsém volt, előtte pár száz méterrel történt. Kb. 130 al két őz. Nekik sem volt esélyük, és nekem sem. Ez még az előző Astrámmal volt. A biztosító önrész levonás után épp annyit adott ami elég volt a javításra.

Elküldve

Már heggesztik a lököst. A fekete betétet, amibe a krómcsík van, azt lehet külön cserélni??Ja és azt a részt, ami a lámpa alatt van?

THNX

Utálom Bambit!! :D

Elküldve

Lehet kapni külön krómcsíkokat. Én már cseréltem a jobb oldalon egyet. A lámpa alatt egy "bajusz" van, ami szintén cserélhető. Sztem az helyett végy egy bontottat.

Elküldve

Vazzeg az elöbb végeztem izzitógyertyák cseréjével.Néha tenyeremet hosszába kettévágtam volna :D , hogy visz normálisan beférjek a lukakba.De frankón tuti lett a verda :D

Elküldve

A tköm tele van ezzel a sz@r autóval. Nincs is hideg, mégsem indul el. Pedig du kellett volna mennem vele. Most imádkozhatom, hogy elinduljon. Az sem lenne baj, ha végre egy szerelő rájönne mitől nem indul.

Elküldve

Nem hinném, mert gázzal sem indult. Délben újra megpróbáltam, de semmi. A főtengely és a vízhőm jeladó csatik kivételével mindent befújtam kontakt sprével, majd indítózás,de még mindig semmi. Ekkor tűnt fel, hogy gyújtásra rakáskor nem világított a motorelektronika lámpa a műszerfalon. Ezután gyújtás le, vissza, de pilács még mindig vak. Indítózás, és egyszercsak kattant egy relé, pilács világít és elindult az autó. Szal arra kell rájönnöm, hogy mi vezérli a motorelektronika lámpát. Asszem ez órási lépés.

Elküldve

Van valahol egy tápcsatija az ecu-nak, azt kéne megnézni, valszeg kontaktos. Vagy maga az ecu csatija.

A check kontrollnak már akkor kell égnie, amikor gyújtásfeszt kap az ecu, ezért gondolom hogy a tápot

nem kapja meg.

Elküldve

ha jól emlékszem, az akku feletti dobozban van 2 db relé. az vezérli a computer áramellátását...

amikor nem indul, akkor mozgasd meg, pöcköld meg...

Elküldve

Sziasztok!

Omega 2.5 TD BMW - Hát nagyon megfürödtem ezzel a kocsival. A már korábban említett hengerfejet köszönöm, nem kérem. Most új helyzet állt elő: a szerelőm közölte, hogy elgörbült főtengely is, és lyuk van a blokkon, cirka 4kilo a javítás, vagy új motor adagoló nélkül 320, de beszereléssel együtt is tartok 4-nél. Tudna nekem valaki esetleg egy életmentő segítséget nyújtani, ilyen esetben mit tegyek? - mert kardomba dőlök!

Előre is köszönet érte!

Elküldve
Sziasztok!

Omega 2.5 TD BMW - Hát nagyon megfürödtem ezzel a kocsival. A már korábban említett hengerfejet köszönöm, nem kérem. Most új helyzet állt elő: a szerelőm közölte, hogy elgörbült főtengely is, és lyuk van a blokkon, cirka 4kilo a javítás, vagy új motor adagoló nélkül 320, de beszereléssel együtt is tartok 4-nél. Tudna nekem valaki esetleg egy életmentő segítséget nyújtani, ilyen esetben mit tegyek? - mert kardomba dőlök!

Előre is köszönet érte!

Javasolni annyit lehet ilyen esetben, hogy vegyél egy törött, bontott, külföldi, bármilyen autót donornak.

Esetedben akár egy 525tds bmw is jó lehet, és ha utána ügyes vagy, még jól is jössz ki az üzletből.

Én a törött Omegámhoz vettem egy osztrák donort, 150e-ért. Igaz, hogy törött volt, de már most kb 120e ft-ot kiárultam belőle, tehát egy komplett Omega orrész+bölcső+futómű nekem így 30e ft-ba került. Ha úgy számolsz, ennyiért kb egy motorháztetőt kapsz...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.