kori Elküldve Március22, 2008 Elküldve Március22, 2008 Nem tudom, hogy a savanyú szlovákok mit szólnának a te kártérítési igényedhez. Biztos pozitív hatást gyakorolna a jószomszédi iszonyra :D
jony23 Elküldve Március23, 2008 Elküldve Március23, 2008 Szlovákiába elzúztam egy aprók őzet... A lökhárítóm jobb eleje K.O. nahát már a szlovák őzek egy része is magyarellenes?Még jó hogy nem vert meg egy csapat nagy őz ? :D
psz Elküldve Március23, 2008 Elküldve Március23, 2008 Jahh! Az is azért ment nekem, mert látta a rendszámomat! :D:):D:) Azért gondolnám, hogy kifizetik mert vadveszély tábla nem volt, és ott becsültették velem a károm.
J0hnny Elküldve Március23, 2008 Elküldve Március23, 2008 Elvitték a vadászurak!! Nekik csináltál jó vacsorát? :D
csiziktomi Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Szlovákiába elzúztam egy aprók őzet... A lökhárítóm jobb eleje K.O. Tudja valaki esetleg, hogy ilyenkor valaki rendezi e a károkozást... Vagy mi ennek a menete...? Meg nem ártana egy uj lökös is....és hűtörács THNX Helló mindenkinek! Még új vagyok itt,de már fél éve használom a drágámat(1998,2.0 16V).ennek ellenére sikerült a multkór leamortizálnom az elejét.Na ezt megcsinálták,de a lakatos rendelt egy bontott zárhidat is amit nem kellett felhasználni.Emiatt felajánlanám valakinek akinek kell hogy eladnám méltányos összegért. üdv:csiziktomi
skyrangr Elküldve Március25, 2008 Elküldve Március25, 2008 Elvitték a vadászurak!! Szia! Én úgy tudom, hogy a legtöbb helyen, a legtöbb vadásztársaság még magyar földön sem fogja kifizetni a károdat. Akkor sem, ha a vadveszély nem volt jelezve. Ezt egyszer egy vadőr cimborám mondta, hogy legtöbbször a vadásztársaság csak a saját kárát vállalja, vagyis hogy elpusztul az állat. A saját károdat neked kell. Ez ugyanis azért van, mert a társaságoknak nem kötelező biztosítást kötniük, amit nem is tesznek meg, hiszen kidobott pénz... Esély a kárrendezésre akkor van, ha lakott területen belül történik az eset, a dög megvan, tehát nem csak lezúzza a járgányt, majd 2 km-re arrrébb megpusztul. Nekem sajnos mindkét esetből volt részem, és a tapasztalatok is ezt támasztják alá. Lakott területen belül elcsapott egy szarvas, azt rendezték. Lakott területen kívül leépítette a hűtőmaszkot, meg betörte a szélvédőt egy fácán, nem fizettek egy kanyit se. Hiába volt vadveszélyes területen kívül, hiába volt meg a dög... Persze ez csak az én tapasztalatom, meg véleményem. Ja és itthon. Gábor
Tiv. Elküldve Március25, 2008 Elküldve Március25, 2008 Én is jártam igy, egyszerre két őzet találtam el. Szerencsére volt Casco. A vadjelzó tábla annyit jent, hogy ha utána ütöd el a vadat, a vadásztársaság kifizetteti veled a kárt. Vagyis kifizeted a vadat, de nem kapod meg. Nekem szerencsém volt, előtte pár száz méterrel történt. Kb. 130 al két őz. Nekik sem volt esélyük, és nekem sem. Ez még az előző Astrámmal volt. A biztosító önrész levonás után épp annyit adott ami elég volt a javításra.
psz Elküldve Március25, 2008 Elküldve Március25, 2008 Már heggesztik a lököst. A fekete betétet, amibe a krómcsík van, azt lehet külön cserélni??Ja és azt a részt, ami a lámpa alatt van? THNX Utálom Bambit!! :D
kori Elküldve Március25, 2008 Elküldve Március25, 2008 Lehet kapni külön krómcsíkokat. Én már cseréltem a jobb oldalon egyet. A lámpa alatt egy "bajusz" van, ami szintén cserélhető. Sztem az helyett végy egy bontottat.
opel16v Elküldve Március25, 2008 Elküldve Március25, 2008 Új gyári bajusz 3000 körül van... :D nem érdemes bontottat venni :D
zsolesz1 Elküldve Március26, 2008 Elküldve Március26, 2008 Vazzeg az elöbb végeztem izzitógyertyák cseréjével.Néha tenyeremet hosszába kettévágtam volna :D , hogy visz normálisan beférjek a lukakba.De frankón tuti lett a verda :D
zsolesz1 Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Akkor nem csak a V6-ot szívás szervizelni. :D Azt megmondom!! :D
kori Elküldve Március28, 2008 Elküldve Március28, 2008 A tköm tele van ezzel a sz@r autóval. Nincs is hideg, mégsem indul el. Pedig du kellett volna mennem vele. Most imádkozhatom, hogy elinduljon. Az sem lenne baj, ha végre egy szerelő rájönne mitől nem indul.
kori Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Nem hinném, mert gázzal sem indult. Délben újra megpróbáltam, de semmi. A főtengely és a vízhőm jeladó csatik kivételével mindent befújtam kontakt sprével, majd indítózás,de még mindig semmi. Ekkor tűnt fel, hogy gyújtásra rakáskor nem világított a motorelektronika lámpa a műszerfalon. Ezután gyújtás le, vissza, de pilács még mindig vak. Indítózás, és egyszercsak kattant egy relé, pilács világít és elindult az autó. Szal arra kell rájönnöm, hogy mi vezérli a motorelektronika lámpát. Asszem ez órási lépés.
opel16v Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Van valahol egy tápcsatija az ecu-nak, azt kéne megnézni, valszeg kontaktos. Vagy maga az ecu csatija. A check kontrollnak már akkor kell égnie, amikor gyújtásfeszt kap az ecu, ezért gondolom hogy a tápot nem kapja meg.
uhuhu Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 ha jól emlékszem, az akku feletti dobozban van 2 db relé. az vezérli a computer áramellátását... amikor nem indul, akkor mozgasd meg, pöcköld meg...
grizligolyo Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Sziasztok! Omega 2.5 TD BMW - Hát nagyon megfürödtem ezzel a kocsival. A már korábban említett hengerfejet köszönöm, nem kérem. Most új helyzet állt elő: a szerelőm közölte, hogy elgörbült főtengely is, és lyuk van a blokkon, cirka 4kilo a javítás, vagy új motor adagoló nélkül 320, de beszereléssel együtt is tartok 4-nél. Tudna nekem valaki esetleg egy életmentő segítséget nyújtani, ilyen esetben mit tegyek? - mert kardomba dőlök! Előre is köszönet érte!
skyrangr Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Sziasztok! Omega 2.5 TD BMW - Hát nagyon megfürödtem ezzel a kocsival. A már korábban említett hengerfejet köszönöm, nem kérem. Most új helyzet állt elő: a szerelőm közölte, hogy elgörbült főtengely is, és lyuk van a blokkon, cirka 4kilo a javítás, vagy új motor adagoló nélkül 320, de beszereléssel együtt is tartok 4-nél. Tudna nekem valaki esetleg egy életmentő segítséget nyújtani, ilyen esetben mit tegyek? - mert kardomba dőlök! Előre is köszönet érte! Javasolni annyit lehet ilyen esetben, hogy vegyél egy törött, bontott, külföldi, bármilyen autót donornak. Esetedben akár egy 525tds bmw is jó lehet, és ha utána ügyes vagy, még jól is jössz ki az üzletből. Én a törött Omegámhoz vettem egy osztrák donort, 150e-ért. Igaz, hogy törött volt, de már most kb 120e ft-ot kiárultam belőle, tehát egy komplett Omega orrész+bölcső+futómű nekem így 30e ft-ba került. Ha úgy számolsz, ennyiért kb egy motorháztetőt kapsz...
grizligolyo Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Jónak tűnik, csak meghalni sincs időm, hogy ilyennel foglalkozzak, én már annak is örülnék, ha kapnék egy egészségesebb árajánlatot... De köszi a tippet!
Recommended Posts