phishR Elküldve Január18, 2008 Elküldve Január18, 2008 ...Az legalább nem szemetel, mint a cement :huh::D Be volt csomagolva nylon zsákba, tavaszra a párától egy tömb lett az egész. :lol:
tomi023 Elküldve Január18, 2008 Elküldve Január18, 2008 remélem egyszer nekem is lesz Omegám... :huh: Talán ha elkel a Vectra Egyébként nekem is tetszik a farolós autózós, érezni kell és kész.
warwolf Elküldve Január18, 2008 Elküldve Január18, 2008 remélem egyszer nekem is lesz Omegám... :huh: Legalább lesz mit szerelni...... :lol:
skyrangr Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Anno az A Omega 2000es 8 szelepes 115LE-s, c20ne típusú motorral futott. Ez a motor miben különbözik a B Omega 2000-es, 8szelepes, 115LE-s x20se típusú motorjától? A kérdés azért lenne érdekes, mert a tulajdonomban levő x20se vándorolna egy A Omiba, amiben c20ne motor volt. És ugye itt felmerül, hogy a dolognak lehet e technikai, illetve jogi akadálya (forgalmi, motorszám, stb...). Köszi, Gábor
opel16v Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Asszem csak a blokkja maradt ugyanaz. Minden más változott. Motorszám miatt necces a dolog, mivel nem típusazonos. Átépítésit kell szerintem kérni rá, de ahhoz meg asszem nem kell semmi különös dolog, csak a motor származási papírja, mert ugyanannyi lóerős. Meg persze perkálni kell tizenezer forintot (illeték az átépítésire) + új forgalmi + új zk :huh:
skyrangr Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Asszem csak a blokkja maradt ugyanaz. Minden más változott. Motorszám miatt necces a dolog, mivel nem típusazonos. Átépítésit kell szerintem kérni rá, de ahhoz meg asszem nem kell semmi különös dolog, csak a motor származási papírja, mert ugyanannyi lóerős. Meg persze perkálni kell tizenezer forintot (illeték az átépítésire) + új forgalmi + új zk :huh: Aha, tehát a blokk cserélhető? Mert az illetőnek csak a motor+a hengerfej kell, semmi más. Mondjuk ezen nincs motorszám, mert már lemállott, de sztem az övét lehet csatolni hozzá, mivel asszem plakettes.
opel16v Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Aha, tehát a blokk cserélhető? Mert az illetőnek csak a motor+a hengerfej kell, semmi más. Mondjuk ezen nincs motorszám, mert már lemállott, de sztem az övét lehet csatolni hozzá, mivel asszem plakettes. Azért még jobban utána kéne járni ennek, mert csak ránézésre mondom, hogy ugyanaz a blokk :huh:
skyrangr Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Azért még jobban utána kéne járni ennek, mert csak ránézésre mondom, hogy ugyanaz a blokk :huh: Ahha... Ránézésre nekem is stimmel... Elvi síkon csak a befecskendezés különbözhet, nem? Lehet hogy felfogatásban, vagy egyéb dolgokban is különbözik? Tudna vki segíteni ebben? Hogy végre megszabaduljak a mocitól... Ezen a lapon is említve vagyon, de csak apróságok... http://www.omega4ever.hu/c20ne.html
opel16v Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 A hengerfej, szívósor is biztosan különbözik. És ez már DIS gyújtásos, van benne vákumos AGR szelep, és más a légtömegmérője, ECU-ja is. A felfogatása ugyanaz.
skyrangr Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 A hengerfej, szívósor is biztosan különbözik. És ez már DIS gyújtásos, van benne vákumos AGR szelep, és más a légtömegmérője, ECU-ja is. A felfogatása ugyanaz. hengerfej különbözhet!? gyújtás, agr ok. Arra gondoltam, hogy a teljesen lecsupasztott blokkra rárakom a motorjáról a cuccokat (befecsk, gyújtás, generátor, egyéb csömböllék), és kész. Szitu az, hogy az ő mocija főtengely csapágyas lett, és kókler módon lett javítva, nem lett megköszörülve, sérült a persely, és a főtengely is. Így inkább motort cserél, mive szétszedni az eredetit, stbstb, hisz ez jóval többe fájna... Végülis logikus...
opel16v Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Hengerfej biztosan más (más a sűrítési arány is).
kori Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 A 192e km-t futott Omimba milyen olajat vegyek? Eddig 5W-30 volt benne, de gondolkozom a 10W-40-en, mert aránylag sokat futott a motor, és lehet hogy az 5W30 kicsit híg lenne neki.
Drum Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Kipufogóból szerintetek Bosal-t érdemes venni 32ezerért vagy esetleg lenne valami más tippetek inkább?
opel16v Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Lehet kapni lengyel szarokat is 10-ért (nekem is az van rajta) 2 év / 60000km-t az is bírja. :lol: Bosal meg mondjuk elmegy 32-ért 100000km-t :huh:
kori Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Én is Bosal középső dobokat vettem rá. Az egyik már 3 éves, de még mindig hibátlan.
Drum Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Én is Bosal középső dobokat vettem rá. Az egyik már 3 éves, de még mindig hibátlan. Akkor megveszem azt énis :huh: Ugye a bosal dobnak nem lesz sportosabb hangja mint a gyárinak?
Drum Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Szia! Meg kellene nézni a klimával kapcsolatos kapcsolót ill reléket(elvileg ha megy a klima mindentöl függetlenül"1"-es állásban megy a befúvóventilátor)Ez csak egy tipp.Lehet,hogy a kapcsolód haldoklik.Bár akkor a többi fokozat is vacakolna.DE az tuti,hogy ha megy a klima ha be kapcsolod a befúvatást ha nem 1-esen megy a ventilátor. Meglett a bibi... Kiderült hogy a klíma visszajelző led-je kiégett vagy nem megy és... :lol: Nem csoda hogy nem úgy ment a kocsi ahogy kéne :huh:
Gelko Elküldve Január24, 2008 Elküldve Január24, 2008 Tomi meg azt, hogy megvegye v.ki a Vekiét, aztán indul is hozzád! :huh: tényleg jól néz ki ez az omega, de Tomi vectrája is nagyon tetszik :lol:
tomi023 Elküldve Január25, 2008 Elküldve Január25, 2008 tényleg jól néz ki ez az omega, de Tomi vectrája is nagyon tetszik :lol: na most légy okos :huh: Omi Vs. Veci
Recommended Posts