ScatMan Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 SZVSZ a negatívot venném le előbb. A pozitív csatlakozásnál elég könnyű azonnal letestelni a sarut. Ha nem is a szerszámmal, akkor ahogy félretolod elég közel a kaszni :lol: Meg talán volt már ilyesmiről szó valamelyik topikban nem magukhoz térő vezérlő komputerek kapcsán, ott ki lett tárgyalva, hogy fontos a sorrend. Kipufogós hegesztésnél ha jól láttam raknak az akksi pozitív sarkára valami kütyüt, ami megoldja a problémákat. De ha egyszer Futó mester beavat a tudományba, akkor a pluszt előbb :P Valaki a szelepfedélre? :lol: Megint magamnak kell csinálnom, ha jót akarok. Mármint a fedélre a nyílást. Na mindegy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 SZVSZ a negatívot venném le előbb. A pozitív csatlakozásnál elég könnyű azonnal letestelni a sarut :lol: Meg talán volt már ilyesmiről szó valamelyik topikban nem magukhoz térő vezérlő komputerek kapcsán, ott ki lett tárgyalva, hogy fontos a sorrend. Kipufogós hegesztésnél ha jól láttam raknak az akksi pozitív sarkára valami kütyüt, ami megoldja a problémákat. De ha egyszer Futó mester beavat a tudományba, akkor a pluszt előbb :P Hát szerintem elég nagy bénázás kell hozzá, hogy testeljed a sarut :lol: Főleg omiban, ahol közel- távol nincs test a pozitív saru mellett :lol: A tudomány tényleg elég kifejtős, így legyen elég annyi, hogy a logikai áramkörök nullpontja a GND jelölésű földpotenciál. Ettől felfele védik az áramköröket, de lefelé nincs semmi extra védelem, így akár -0,6V elég lehet ahhoz, hogy tönkretegye az IC-ket pl a motorvezérlőben. És az ilyen tüskék bár kis eséllyel, de lehetnek attól, ha a negatív sarut veszed le, míg a pozitív rajta van. Amit a kipuffosok használnak, okos kis szerkezet, nem enged túlfeszültséget az áramkörben (azaz meghatározott feszültség felett drasztikusan csökken az ellenállása, és így levezeti a plusz feszültséget). Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Az omimban jobbos a pozitív saru, ami azt jelenti, hogy a kocsi elejéhez van közelebb, de nem a doboz felé áll. Ott meg van némi vas, majd teszek be képet. A magyarázatot köszönjük :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Az omimban jobbos a pozitív saru, ami azt jelenti, hogy a kocsi elejéhez van közelebb, de nem a doboz felé áll. Ott meg van némi vas, majd teszek be képet. Nem kell, az utóbbi pár hétben volt néhányszor szerencsém hozzá :lol: Ezért is mondom azt, hogy elképzelni nem tudom, hogy lehet ott testelni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DJRoli Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Köszi a kimerítő válaszokat! Már csak azt kell eldöntenem, hogy melyik sarut vegyem le először! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Hihetetlen mennyi bajotok van! Vegyétek le a kettőt egyszerre... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Az enyém'94-es és müa tankos. A B Omiban nem is volt fém tankos. Ha a fém forgács a szivattyúból jön hogy kerülne a tankba, amikor az nema tanba nyomja a benzint, hanem onnan szív. Utánna pedig van egy benzinszűrő, aminek meg kell fognia az ilyen darabokat, ezért az injektorba sem juthat el, elvileg. Én másodszor is megpróbálkozom a tisztítással. Ha bejön, spóroltam 20e-ret, ha nem akkor csere. Hali. Elvileg megkellene. De szettem már szét szűröt, széttudja csinálni a belsejét. És utánna megy tovább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Hali. Láttam volt hozzászólás aminek örülök. Na még egyszer. Tehát :Ha van a tankba mágnes nem mondtam hogy rossz dolog csak mégse oda való. Régen a benzincsőre raktak hogy miért hosszú. /De ha valakit érdekel elmesélem/ Tehát tegyük fel hogy tankoláskor kapunk fémforgácsot is/nincs mágnes/. De mindegy hogy van-e mert a tápszivattyun a szűrő olyan sűrű szövésű, hogy csoda hogy a petro átmegy. Aki látta már tudja milyen. A szivattyú meg egy külön egy szinte majdnem teljessen elszeparált részben van/ami nem is ér le a tank aljára/ de ha leérne se tudná fölszedni. Gondolom leül az aljára legalábbis nehezebb mint a benzin.Ha fölbirná akkor már az omega erőssen a gravitációval küzdene mire belögykölné a szivattyúhoz:O) .De a szívattyú akkor miért áll be? Akinem van fölösleges ami nem jó szedje szét kicsi munkás de megéri érdekes. Azt nem tudom hogy milyen gyorsan forog a szivattyú de azt tudom hogy folyadék nélkül nem szabad fütyültetni. Mivel a benzin nem a kenési képességéről híres /nem is ez a dolga/ csunyál eltud kopni mivel a felületi edzetségét elveszti . És ennek a darabjai kerülnektovább . Amit az elhasznált benzin szűrő sem tud maxximálisan kiszürni. Az megy tovább a motor fele, ami benzinre nincs szükség az jön vissza a tankba , abba a kis elszeparált részbe. Tehát ha az elszeparált részben az ac alatt a szűrönél van az nem a tankolásból került oda hanem az ac darabjai amik már egyszer végig mentek az üzemanyag ellátórendszeren és visszajött. DE EZ CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM. Biztos van más magyarázat is. A lényeg ha beszarik csere. Szerintem. ÜDV mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Hmm. Ha egyszer megáll a szivattyú, akkor tényleg csere. Ez nem kétséges, mert nekem is, tisztítás után pár nappal újra megállt. De ami a tápszivattyú alján van szűrő, igenis át tudja engedni azt a nagyon finom fémreszeléket. Mi láttuk hogy tele volt vele, szinte félig belefurodott a szűrőbe. Kipucoltuk a szivattyut, de nem lehet teljesen eltávolitanio belőle a dzsuvát. Én is közel 20 ezerért vettem a szivattyut, és nem hiszem hogy fél év, vagyis 5 hónap alatt elhasználodna. De mivel ennyi idő után megállt, ujra csere lett belőle. Ekkor dobtunk mágnest a tankba. Tudom hogy nem oda való. Na és? A célnak teljesen megfelet. Azota nem volt gond a szivattyuval. Pedig nálam az autó napi használatban volt, két év alatt 75 ezret tettem bele. Nem akarok senkit rábeszélni, de ha ugyis ki van szedve a szivattyu, a helyén nem tart semeddig beejteni egy szétvert hangszoro mágnest. Ártani nem árt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 ÜDV Tudja valaki pontossan, hogy mennyi az omega jó kompresszió? Benzines 2.0 16v -röl van szó. Kösz előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Leszedtem a tankot, és sikerült kipucolnom.Az AC-t tartó világos müanyagokat is kipattintottam, és külön lemostam őket benzinnel. Az AC nem akart elindulni, ezért minden mindegy alapon szétszedtem. A Rekordhoz képest a szivattyúrész változott, mer abban még hengergörgők voltak és pumpálták a benyát. Sajnos nagyobb réz darabokat is találtam, majd feltűnt, hogy a kollaktor alól pár helyen már kilátszik a müa. Alapos mosás után összeraktam és el is indult az autó. De a kollektor kopása eléggé behatárolja a szivattyú élettartamát. Tehát a vége biztos csere lesz, de csak ha újból meghal. Ha már lenn volt a tank mindjárt a nyúlványt is lekezeltem, mert ahol a tank hozzáér eléggé rozsdás volt. Mellesleg rájöttem miért nem tudtam eddig teljesen benyomott pisztollyal tankolni. A beömlőcső tankban levő végén van egy gumiharang, négy bemetszéssel a vízelvezetőben levő gumihoz hasonlóan, ami annyira meg volt keményedve, hogy még csövet is alig lehetett átnyomni rajta, nem hogy a benzin szétnyissa, tehát ez is iktatva lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Hali: Valaki megtudja mondani, hogy mennyi a jó kompresszió a 2.0 16v mociban. Mert megmértem és a végeredmény.......................... . Szerintem nagyon jó ahoz képest , hogy 320000 van a motorban. Jó lenne ha valaki tudná mennyi a jó eredmény. Hali Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 Hali: Valaki megtudja mondani, hogy mennyi a jó kompresszió a 2.0 16v mociban. Mert megmértem és a végeredmény.......................... . Szerintem nagyon jó ahoz képest , hogy 320000 van a motorban. Jó lenne ha valaki tudná mennyi a jó eredmény. Hali Kompressziót mértetek, vagy sűrítési végnyomást? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 Kompressziót mértetek, vagy sűrítési végnyomást? :lol: Jah, nem mindegy :lol: A sűrítési végnyomás mindig jóval nagyobb, mint a kompressziós arányszám :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve Október27, 2007 Megoszt Elküldve Október27, 2007 Hali. Sűritési végnyomást mértünk. 15 volt mind a nény hengerben. Ez jó ? Ez alapján mennyi lehet a kompresszió? Még jó ez a motor? Hali. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve November11, 2007 Megoszt Elküldve November11, 2007 az állítólag egyetlen forgalombahelyezett Omega Kit Car. Futásteljesítmény: 500Km, amit a tömítések és beállítások ellenőrzésére tettek meg. Az egykori (2001) V8 Star sorozatban indultak ezek az autók. Az eladó szerint az építéséről a neten valahol részletes beszámoló található, amit most sajnos nem tudok megkeresni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November11, 2007 Megoszt Elküldve November11, 2007 szerintem ezt soha nem fogja megvenni senki ennyiért. már hirdeti jó ideje. ennyiből kettő ilyesmit, de jobbat is lehet építeni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 hali. köszönöm a segítséget. Mostmár mindent tudok. nem rég ota vagyok itt de többet vártam ettől a fórumtól. Vagy lehet hogy nehezeket kérdezek?? Nem tom de hogy cinikus legyek egy kerékcseréhez nem kell forúm. Sok hasznos tanácsot nem igen olvastam /volt/ de több volt a hülyeség pl: melyik sarut huzzam le elösször:O)) Pedig biztos jó lenne ez a dolog ha tényleg foglalkoznánk egymás problémájával. Pénztárca kimélő . De hát ez van. Bocs a nemtúl szép jellemzésért. ÜDV Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 hali. köszönöm a segítséget. Mostmár mindent tudok. nem rég ota vagyok itt de többet vártam ettől a fórumtól. Vagy lehet hogy nehezeket kérdezek?? Nem tom de hogy cinikus legyek egy kerékcseréhez nem kell forúm. Sok hasznos tanácsot nem igen olvastam /volt/ de több volt a hülyeség pl: melyik sarut huzzam le elösször:O)) Pedig biztos jó lenne ez a dolog ha tényleg foglalkoznánk egymás problémájával. Pénztárca kimélő . De hát ez van. Bocs a nemtúl szép jellemzésért. ÜDV Szerinted mindeki tudja a kérdésedre választ, csak DIREKT nem írja be ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2007 Megoszt Elküldve November12, 2007 Mint látod, senki nem vágja itt könyökből a motorod katalógusadatait. Egyébként valszeg fél órát kéne csak rászánnod a neten a kereséshez. Nekem pl speciel nincs erre időm helyetted, remélem megbocsájtasz. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 Esetleg próbáld meg az omegaforumon feltenni a kérdéseid, és imádkozz, hogy ne küldjenek el a ...csába. Amúgy ha tudnánk a választ a kérdéseidre, akkor vszínű válaszolnánk is. De ezen építő jellegű kritikák után annyira nem is bánom, ha nem jársz erre. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 Píísz emberek! Végül csak annyit tudunk, hogy 2.0 16v, 320000 km-rel, és 15-ös végnyomással... mondjuk ezt milyen mértékegységben mérték? Bar? MPa? jó a kérdés? Na meg a kérdés látatlanban történő megválaszolása némi 6. érzék, vagy inkább 7. meglétét feltételezné. Ilyen kérdésekre, hogy: "Ez jó ? Ez alapján mennyi lehet a kompresszió? Még jó ez a motor?" mit lehet válaszolni? 1. Igen, jó. (ha ez megnyugtat, akkor itt a válasz) 2. Nem, rossz. (szerintem ettől inkább óvakodnál) Lehet válogatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 ...Vagy lehet hogy nehezeket kérdezek?? Szerintem az lehet a gond, hogy kevés az omegás, és akik itt vannak, azok pedig még nem találkoztak hasonló problémával. Próbáld meg kicsit jobban körülírni a problémát, és akkor valószínű, hogy hamarabb kapsz (lehet, hogy csak részben) választ. Általában sok kis részletből már többeknek leesik ez az, és a végén közösen juttok megfelelő eredményre. Én csak annyit tudok mondani, hogy türelem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 Esetleg próbáld meg az omegaforumon feltenni a kérdéseid, és imádkozz, hogy ne küldjenek el a ...csába. Amúgy ha tudnánk a választ a kérdéseidre, akkor vszínű válaszolnánk is. De ezen építő jellegű kritikák után annyira nem is bánom, ha nem jársz erre. :( Hali. :P) Nem hiszem , hogy van -e beleszólásod abba , hogy mikor járok erre. Egyébként olyan tanácsokra amiket te adtál másoknak nincs szükségem. Néha utána nézhetnél egy két dolognak , mielött fölálítanál egy-két diagnozist. Nem mindig potos inkább félrevezető. Hali Link to comment Megosztás: More sharing options...
feribo Elküldve November13, 2007 Megoszt Elküldve November13, 2007 Píísz emberek! Végül csak annyit tudunk, hogy 2.0 16v, 320000 km-rel, és 15-ös végnyomással... mondjuk ezt milyen mértékegységben mérték? Bar? MPa? jó a kérdés? Na meg a kérdés látatlanban történő megválaszolása némi 6. érzék, vagy inkább 7. meglétét feltételezné. Ilyen kérdésekre, hogy: "Ez jó ? Ez alapján mennyi lehet a kompresszió? Még jó ez a motor?" mit lehet válaszolni? 1. Igen, jó. (ha ez megnyugtat, akkor itt a válasz) 2. Nem, rossz. (szerintem ettől inkább óvakodnál) Lehet válogatni. Hali. Köszönöm a választ . Igen lehet , hogy rosszul tettem fől a kérdést. De lényeg ez volt . :( A mérés Hpa volt ráraktunk egy hektos palackot ,és azt fölröpitette kb 2 m magasra amikor inditottam csak nehezen fértek fől a ballonok egymás mellé. Jaaaa meg ledölt mert v4 a moci. Figyelj én sem néztelek hülyének. Igy jó volt a mérés? Összekeversz valakivel :P Hali Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts