Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A tolókarokat szétlehet szedni anélkül hogy megbontanám az egész hátsó részt szinte? Oldalanként 1-1 csavart láttam a tartó végeinél de úgyláttam hogy azzal csak teljesen kiszedni lehetne, amit ha megoldható szeretnék elkerülni.

Én nemrég vettem egyet bontva. Megvártam, míg kiszedik...kb egy óra volt 2 embernek. Még gyűjtöm a lelkierőt, hogy kicseréljem az enyémet. :)

Egy csomó műanyag "tüskét" vagy mit kell visszanyomkodni, az biztos. Ráadásul én nem tudom, hogy fogok beférni a kalaptartó alá a gáztartálytól...

Nekem az egyik pálca van eltörve, azért vettem egyet bontottan.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van benne gáztartály de nincs útban, mert a 3 oldandó csavar hátrébb van. A többit pedig az utastérből kell bontani. Ha jól emlékszem, a fejtámlákat tartó müanyagokat a lemez mögött össze kell nyomni két oldalról és akkor lehet csak kihúzni. Sztem ez a legnehezebb a bontás folyamán. Sztem állj neki, mert nagyon király mikor mindenki álla leesik, hogy egy Opel ilyet tud :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van benne gáztartály de nincs útban, mert a 3 oldandó csavar hátrébb van. A többit pedig az utastérből kell bontani. Ha jól emlékszem, a fejtámlákat tartó müanyagokat a lemez mögött össze kell nyomni két oldalról és akkor lehet csak kihúzni. Sztem ez a legnehezebb a bontás folyamán. Sztem állj neki, mert nagyon király mikor mindenki álla leesik, hogy egy Opel ilyet tud :)

Köszi a bíztatást, amint tudok, nekifogok és beszámolok a végeredményről! ;o)

Ha már csevegés: egy cimborám 2.2D4D Avensise van most nálam. 170 valamennyi paci, 6(!) sebességes kézi váltó. Nem tudom, pontosan hány millió egy ilyen autó (nem is érdekel), de komolyan mondom, nem volt olyan jó vezetni, mint az Omit! Megy, mint a meszes (másképp, mint az Opel: ez alacsony fordulatról nagyon megindul de 4000 felett gyorsan kifullad, az Omi meg mikor felüvölt és elforog 6000-ig, na az az igazi!), és ami meglepett: az omega kijelzőjén erős gyorsításnál a 30+ literes pillanatnyi fogyasztás az egészségemre erősen ártalmas szokott lenni B) de kicsit megnyugtatott, hogy mikor odaléptem ennek, ez is ugyanúgy felszaladt 36-37 literre... Nem vagyok hülye, tudom, hogy jobb, mint az Omega, de nem X millió pénzzel. Meg ennyi pénzért igazán elvárja az ember, hogy a kormány vezetés közben ne takarja ki a BC-t, nem? :D Ja, meg ráadásul elsőkerekes is... :) :omg: :o

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van benne gáztartály de nincs útban, mert a 3 oldandó csavar hátrébb van. A többit pedig az utastérből kell bontani. Ha jól emlékszem, a fejtámlákat tartó müanyagokat a lemez mögött össze kell nyomni két oldalról és akkor lehet csak kihúzni. Sztem ez a legnehezebb a bontás folyamán. Sztem állj neki, mert nagyon király mikor mindenki álla leesik, hogy egy Opel ilyet tud :)

az a baj hogy nemvagyok kisdarab és kicsit nehezebben férek hozzá ott a dolgokhoz(bár gáztartály nincs B) ) de hétvégén megnézem megy-e.

Apropó, bpn nem tud vki egy korrekt szerelőt aki nem csillagászati áron, gyorsan és jól dolgozik? Vhonnan folyik az olaj, nem találom hogy honnan csak annyit hogy a karternél csöpög le és jó lenne tudni hogy mégis mi a gond...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Amikor te ezt mondod, akkor szokták pikkpakk elvinni! :lol:

Amúgy a te géped hol tart?Mi lesz a sorsa?

Nem mondtam még ilyet. :lol:

Ma voltam éppen omit látogatni :wacko:

Már készen van a törés helyrerakása. Még pár helyen a rozsda eltüntetése van soron, meg a morcosítást

kell felvarrni a motorháztetőre. Jövő hét elején lesz csak készen.

Viszont rossz hír, hogy az első lökös, aminek elvileg passzentosnak kéne lennie, mindkét oldalt 7-8 centit

eláll. Majd megkérdem a műanyagost, tud-e kezdeni vele valamit, vagy küldjem vissza. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.